Дебитомер M52B20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Дебитомер M52B20
Някой да има информация какви трябва да са показанията на дебитомер-а на M52B20 единичен ванос на празен ход?
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Дебитомер M52B20
Върти ми се в главата 12-14 kg/h, но не съм сигурен нека по-запознати да кажат точно.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Дебитомер M52B20
Да съживя малко темата , щото леко съм същисан ...
Та ... набавих си 4 дебитомера ... моя, 2бр. втора ръка и един чисто нов BREMI.
Слагам единия от 2-ра ръка - греда ... 6,5 кг/час ... на празен ход при напълно загрял мотор...
слагам 2-рия ... и той там горе долу ... до към 7кг/час...
Слагам чисто новия ... 8,5кг /час - баси простотията...
с колегата дето правим това слагаме колите една до друга ... и двете са еднакви - M52B20 , моята 96-та неговата 98-ма ...
При мен дебитомерите показват около 7кг/час при него 10,5 - 11 кг/час...
Викам си "де**а от някъде смучи въздух" ... докато мерихме ... се оказа, че при него температурата на входящия въздух е 36 градуса , при мен 66 - 67
сваляме датчика (intake air sensor) - целия в горещо масло ...
От там решихме - клпан картерна вентилация ще да еспъхясал - ... ще го изолираме ...
Сваляме клапана - здрав ... но имаше смучене на паразитен въздух ... сцепен маркуча на клапана за празния ход ... и този на клапана на картерната вентилация дето влиза в тръбата на щеката за маслото...
Сменяме ги, изолираме клапан картерни газове. Системата няма от къде вече да смуче. Всичко затапено.
Трием адаптациите ... палим , 10кг/час студена ... загря до 88 градуса и падна пак на 7кг/час ...
Вече съм в пълен шах ... Взех да си мисля, че компа се е сплескал и не знае к'во мери и показва ...
Или двигателя е спъхясал ... не може си засмуче колкото въздух му трябва ... все пак е атмосферка ...
Колеги , дайте съвети, че аз се изчерпах ...
Та ... набавих си 4 дебитомера ... моя, 2бр. втора ръка и един чисто нов BREMI.
Слагам единия от 2-ра ръка - греда ... 6,5 кг/час ... на празен ход при напълно загрял мотор...
слагам 2-рия ... и той там горе долу ... до към 7кг/час...
Слагам чисто новия ... 8,5кг /час - баси простотията...
с колегата дето правим това слагаме колите една до друга ... и двете са еднакви - M52B20 , моята 96-та неговата 98-ма ...
При мен дебитомерите показват около 7кг/час при него 10,5 - 11 кг/час...
Викам си "де**а от някъде смучи въздух" ... докато мерихме ... се оказа, че при него температурата на входящия въздух е 36 градуса , при мен 66 - 67
сваляме датчика (intake air sensor) - целия в горещо масло ...
От там решихме - клпан картерна вентилация ще да еспъхясал - ... ще го изолираме ...
Сваляме клапана - здрав ... но имаше смучене на паразитен въздух ... сцепен маркуча на клапана за празния ход ... и този на клапана на картерната вентилация дето влиза в тръбата на щеката за маслото...
Сменяме ги, изолираме клапан картерни газове. Системата няма от къде вече да смуче. Всичко затапено.
Трием адаптациите ... палим , 10кг/час студена ... загря до 88 градуса и падна пак на 7кг/час ...
Вече съм в пълен шах ... Взех да си мисля, че компа се е сплескал и не знае к'во мери и показва ...
Или двигателя е спъхясал ... не може си засмуче колкото въздух му трябва ... все пак е атмосферка ...
Колеги , дайте съвети, че аз се изчерпах ...
Re: Дебитомер M52B20
Утре ще закача мойта (същия двигател, и аз съм с изолиран клапан картерна вентилация), ще ти споделя мойте параметри. Почти съм сигурен, че дебиломера ми работи коректно, освен ако не се сбъгяса до утре в гаража по някаква причина...
П.П. Като идея само, като гледате двете коли, изключете всички консуматори и махнете въздушните филтри, може те да правят някаква разлика.
И още едно нещо, което съм забелязал на мойта, докато не зареди акумулатора напълно държи над 3 милисекунди дюзите, респективно може да пуска и повечко въздух.
П.П. Като идея само, като гледате двете коли, изключете всички консуматори и махнете въздушните филтри, може те да правят някаква разлика.
И още едно нещо, което съм забелязал на мойта, докато не зареди акумулатора напълно държи над 3 милисекунди дюзите, респективно може да пуска и повечко въздух.
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Дебитомер M52B20
Благодаря колега,
Почти съм сигурен че при теб ще показва всичко нормално ...
Почти съм сигурен че при теб ще показва всичко нормално ...
Re: Дебитомер M52B20
Не можах да я закача днес, че тука настана библейски апокалипсис, градушка, ураган - чудо! Утре ще я качна стига пак да не се разцепи небето
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Дебитомер M52B20
не знам дали е правилно, но при атмосферките въздуха се засмуква от клапаните ... т.е. ако смучи въздух от някъде ... паразитен би трябвало и на студена и на топла да е ниско показанието на дебитомера. А то при студен мотор е горе долу добре и със загряването на мотора пада драстично ...
Същото и за клапаните и маслото ... при разход на масло би трябвало компресията на мотора да е по-висока... маслото да уплътнява цилиндъра и колата да засмуква повече въздух ... ама тук не е така ... В пълен шах съм вече ...
Същото и за клапаните и маслото ... при разход на масло би трябвало компресията на мотора да е по-висока... маслото да уплътнява цилиндъра и колата да засмуква повече въздух ... ама тук не е така ... В пълен шах съм вече ...
Re: Дебитомер M52B20
Колега мойта напълно загряла на празен ход при температура на външния въздух 22 градуса, ги закова на 13кг/ч. по INPA. Което излиза, че е с 3кг/ч повече от нормалното според INPA Но предполагам, че е зарди липсата на картерни газове в колектора и всичко минава през моторчето за празния ход. Температура на входящия в колектора въздух, казва около 50-52 градуса Но като подам газ пада до към 35-6. На баща ми колата същия мотор, също с изолиран клапан картерна вентилация, абсолютно същите показания. Дано ти е полезно
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Дебитомер M52B20
Много ми помогна ...
При мен като я запаля показва 10кг/час ... И като започне да загрява пада ... докато загрее напълно и е вече 7,5кг/час
Явно мотора е спъхясал ... ще я водя да и мерят компресията.
При мен като я запаля показва 10кг/час ... И като започне да загрява пада ... докато загрее напълно и е вече 7,5кг/час
Явно мотора е спъхясал ... ще я водя да и мерят компресията.
- Reeferparty
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Дебитомер M52B20
Колеги за нов дебитомер трябва ли да се обучава и ако не е обучен какво става.Благодаря
Изпратено от моят NEM-L51 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NEM-L51 с помощта на Tapatalk
Re: Дебитомер M52B20
Reeferparty написа:Колеги за нов дебитомер трябва ли да се обучава и ако не е обучен какво става.Благодаря
Изпратено от моят NEM-L51 с помощта на Tapatalk
Не се обучава.
- martinrezzy
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.04.2013
- Местоположение: София България
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i Touring
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: винаги в перфектно състояние и бензин до капачката
Re: Дебитомер M52B20
колеги и мойта показва около 6кг а компресията е над 12 на всички цилиндри.. възмижно ли е пробкема да е от дебитомера защото той милия е на 100години и да се е испекъл или замърсил нещо..
- Reeferparty
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Дебитомер M52B20
Здравейте да попитам каква може да бъде причината да се разваля дебитомера колата е е39 1999г. м52б20 двоен ванос за 4 месеца смених 3 дебитомера два сименс-втора ръка и един ббт-нов искам да взема чисто нов симемс ама така като има някъкъв странничен проблем ме страх да хвърля 500лв ей така.
Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани