Избор на е38 - предимства и слабости
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Избор на е38 - предимства и слабости
Здравейте. Брат ми иска да си купи за първа кола е38. Трябва му голяма тежка кола с хубава возия и комфорт. Посъветвах го за този модел, защото доколкото знам подръжката е сравнително ниска за това, което предлага. Или греша? Замислихме се и за ауди Д2, но там мисля, нещата са много по-капризни.
До колкото разбирам, от 8 цилиндровите избора е единствено 740, което е 4.4. Дочух, че двигателя има проблеми с някакви пластмасови части(може би бананите на веригата)?
Може ли да дадете съвет здрав ли е мотора, какви са му слабостите, как се оправят, какви други слабости има автомобила. И най - вече какъв е шанса да се намери нещо запазено в БГ или да се търси в Италия/Германия?
Поздрави
До колкото разбирам, от 8 цилиндровите избора е единствено 740, което е 4.4. Дочух, че двигателя има проблеми с някакви пластмасови части(може би бананите на веригата)?
Може ли да дадете съвет здрав ли е мотора, какви са му слабостите, как се оправят, какви други слабости има автомобила. И най - вече какъв е шанса да се намери нещо запазено в БГ или да се търси в Италия/Германия?
Поздрави
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Колко пък да е ниска поддръжката
Имаш по 2 носача на гума, които са по около 80-100лв. на брой.
Биалетки - 30-40лв., накрайници 30-40лв. от среден клас.
Предни дискове - 250лв. за средно качество и 75-100лв накладки.
Определено е по-добрия избор от а8 Д2, особено от към здравина и динамика.
Единствения му минус пред аудито е, че гние.
Добри екземпляри с В8 под 8-9 хил. лева не съм виждал да се продават.
Имаш по 2 носача на гума, които са по около 80-100лв. на брой.
Биалетки - 30-40лв., накрайници 30-40лв. от среден клас.
Предни дискове - 250лв. за средно качество и 75-100лв накладки.
Определено е по-добрия избор от а8 Д2, особено от към здравина и динамика.
Единствения му минус пред аудито е, че гние.
Добри екземпляри с В8 под 8-9 хил. лева не съм виждал да се продават.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Очаквани разходи, въпроса е какъв е шанса да се отваря двигател и кутия и колко ще струва удоволствието
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6230
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
TytusPulo написа:Очаквани разходи, въпроса е какъв е шанса да се отваря двигател и кутия и колко ще струва удоволствието
Няма такъв шанс, колкото са по-стари, толкова по-здрави стават и от тази гледна точка, е добре да вземеш нещо за около 3000лв за да не се набутваш излишно.
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=619e1i тази била на колегата Илко Иванов, ако дизел е опция. сигурен съм че и няма нищо
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Ами принципно не мислим за дизел, търси се осмак бензин затова попитах конкретно за тази конфигурация. Има ли някъде инфо за мотора из форума, че не намерих. Преди и след фейса един и същ ли е, кое от двете е по-препоръчително?
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Xвърлете едно око на тази, щом се търси 740i.И тя е на колега от тук.Като гледам обявата, май няма да има какво да се прави по нея.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6o6hts
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6o6hts
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Е38-ца без екстри се продава трудно за справка конкретното МПС
Аз също си търсих бензин, но в последствие попадна г/д читав дизел и направих компромис, НО не си заслужава.
Като цяло стария автомат се слави като по-здрав ама и моя бая бой яде и бива
И като цяло да знаеш, че за тия пари има Е60 ама е38 си е е38
Аз също си търсих бензин, но в последствие попадна г/д читав дизел и направих компромис, НО не си заслужава.
Като цяло стария автомат се слави като по-здрав ама и моя бая бой яде и бива
И като цяло да знаеш, че за тия пари има Е60 ама е38 си е е38
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
TytusPulo написа:Очаквани разходи, въпроса е какъв е шанса да се отваря двигател и кутия и колко ще струва удоволствието
Това са коли на 20 г. не мисля, че някой може да каже какъв е шанса. М62 след определени километри си иска определено обсужване (вериги и тн.) същото важи и автомата ( особенно както на повечето, маслото не е нито сменяно, нито доливано, а кутията е работила с 2/3 от необходимото, също така и охлаждането е било в 3-та глуха). Търси се кола в добро състояние (делеч от тези, които са като варели). Нито А8, нито Е38-цата са евтини за подръжка (каквато трябва). Това за екстрите е малко до предпочитание, аз лично държа на точно определени и гледам повече цялостносто състояние на колата, но има хора дето търсят да има повече екстри без значение до колко ще ги използват. Но заглавието се обобщава лесно - Предимства са, че колата е с хубава возия, върви прилично и ако човек пътува много ще се чувства добре. Слабости са, че това е стара кола и си иска повече пари за подръжка.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
TytusPulo написа:Здравейте. Брат ми иска да си купи за първа кола е38. Трябва му голяма тежка кола с хубава возия и комфорт. Посъветвах го за този модел, защото доколкото знам подръжката е сравнително ниска за това, което предлага. Или греша? Замислихме се и за ауди Д2, но там мисля, нещата са много по-капризни.
До колкото разбирам, от 8 цилиндровите избора е единствено 740, което е 4.4. Дочух, че двигателя има проблеми с някакви пластмасови части(може би бананите на веригата)?
Може ли да дадете съвет здрав ли е мотора, какви са му слабостите, как се оправят, какви други слабости има автомобила. И най - вече какъв е шанса да се намери нещо запазено в БГ или да се търси в Италия/Германия?
Поздрави
Погледни и W140 свинската S-класа щом искаш тежък автомибил с хубава возия / около 2100кг. срещу приблизително 1800кг. за седмицата/. Абсолютен класически Мерцедес и като здравина и като ресурс и като визия. Осмаците му са вечни еле 5 литровия е направо убиец! Баварците тук са мноого назад. Освен 4.4 литровия при е38 има и 4.0, 3.0 и 3.5, М60 и М62 като ако залагаш на здравина то първия е за предпочитане. Аз лично бих избрал 728и ръчка преди фейса. Предимството на седмака пред Аудито е желязното окачване и секторната кутия, които са си юнашки откъдето и да ги погледнеш. Препоръчвам ти ако залагаш на здравина при е38 да избягваш автоматика, осмаците М62 и ванусите при бензина това е. Другото му е здраво и не гният повече от другите автомобили от тези години дори напротив.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
в140 не е ли прословутия "мечок" значи като видя такава по улицата все гледам вътре за някоя застаряла класическа мутра от 90те дето ги възпяваха Радо Шишарката и Сашо Роман
ако говорим за класа и визия в126 вече е нещо друго, има две три в София, адски лачени, изтичат ми очите като ги мерна
ако говорим за класа и визия в126 вече е нещо друго, има две три в София, адски лачени, изтичат ми очите като ги мерна
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Така е, но понеже се търси е38 затова препоръчах мечока. 126цата е друга планета, познавам модела много добре, но това е кола за познавачи и улегнали хора ( освен 500/560 ), а не за киселяци дето търсят екстрите и тънката поддръжка, то не че има такава при 126 де..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Витанов написа:TytusPulo написа:Здравейте. Брат ми иска да си купи за първа кола е38. Трябва му голяма тежка кола с хубава возия и комфорт. Посъветвах го за този модел, защото доколкото знам подръжката е сравнително ниска за това, което предлага. Или греша? Замислихме се и за ауди Д2, но там мисля, нещата са много по-капризни.
До колкото разбирам, от 8 цилиндровите избора е единствено 740, което е 4.4. Дочух, че двигателя има проблеми с някакви пластмасови части(може би бананите на веригата)?
Може ли да дадете съвет здрав ли е мотора, какви са му слабостите, как се оправят, какви други слабости има автомобила. И най - вече какъв е шанса да се намери нещо запазено в БГ или да се търси в Италия/Германия?
Поздрави
Погледни и W140 свинската S-класа щом искаш тежък автомибил с хубава возия / около 2100кг. срещу приблизително 1800кг. за седмицата/. Абсолютен класически Мерцедес и като здравина и като ресурс и като визия. Осмаците му са вечни еле 5 литровия е направо убиец! Баварците тук са мноого назад. Освен 4.4 литровия при е38 има и 4.0, 3.0 и 3.5, М60 и М62 като ако залагаш на здравина то първия е за предпочитане. Аз лично бих избрал 728и ръчка преди фейса. Предимството на седмака пред Аудито е желязното окачване и секторната кутия, които са си юнашки откъдето и да ги погледнеш. Препоръчвам ти ако залагаш на здравина при е38 да избягваш автоматика, осмаците М62 и ванусите при бензина това е. Другото му е здраво и не гният повече от другите автомобили от тези години дори напротив.
Познавам добре мечока. Уникална кола за времето си, но е орекалено грозна и има не малко проблеми. На първо място ако не е направено трябва да се подмени цялата ел и сталация от до. Предпочитаме седмица автомат. Сега последно осмаците там проблемни ли са? Какви са разликите преди и след фейса като цяло?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
Тук има доста инфо : viewtopic.php?f=35&t=397591
- plovdivman
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e 38, 740 i
Re: Избор на е38 - предимства и слабости
След 3 години чудене, от днес скочих на е 38, 740, без ванос.
Поне си изпълних една отколешна мечта Колата върви зверски на магистралата, въпреки теглото си. Сравнявам я с предишни турбо-бензини над 200 коня, които съм карал.
Дълго време се чудех и аз като колегата. Мислех и за мерцедес 124, но реално това, което се предлага на пазара - или е много изтормозено, или прекалено скъпо за 25-годишна кола; При е38 колебанието ми беше между осмака и голямата ламя 750, но като си направих реално калкулация на възможностите, реших, че класиката 12 v не е по джоба ми.
Та, така
Търсех хем да е класика, хем да има хубава возия и лукс, хем да има и леко спортен характер и мощ. По-добър вариант от 740 не намерих
Поне си изпълних една отколешна мечта Колата върви зверски на магистралата, въпреки теглото си. Сравнявам я с предишни турбо-бензини над 200 коня, които съм карал.
Дълго време се чудех и аз като колегата. Мислех и за мерцедес 124, но реално това, което се предлага на пазара - или е много изтормозено, или прекалено скъпо за 25-годишна кола; При е38 колебанието ми беше между осмака и голямата ламя 750, но като си направих реално калкулация на възможностите, реших, че класиката 12 v не е по джоба ми.
Та, така
Търсех хем да е класика, хем да има хубава возия и лукс, хем да има и леко спортен характер и мощ. По-добър вариант от 740 не намерих
собственик на е38, 740 i - една изпълнена мечта
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани