Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
ivo3591 написа:при мен има същото играене на оборотите,но само след загряване,когато е студена няма проблем с оборотите
Аз имах подобен проблем само на загрял двигател почваше колата да се поклаща на празни обороти оправи се след като изчистих агр. Пробвай да го изчистиш ако и твоята е дизел.
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да споделя, че моят проблем с придърпването /лашкане/ се оправи, след почистване на ЕГР-а. Преди да го сваля, колата придърпваше не само по баир нагоре, но и при спускане надолу. Имаше вибрации при работа на ДВГ на място. Вече ги няма за радост.
Първоначалните симптоми бяха, като на заминал торк.
За това ви съветвам, че преди да решите да сменяте торка, да отделите 2 - 3 часа и 1 спрей и да си почистите ЕГР-а.
Първоначалните симптоми бяха, като на заминал торк.
За това ви съветвам, че преди да решите да сменяте торка, да отделите 2 - 3 часа и 1 спрей и да си почистите ЕГР-а.
- Neckros
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.10.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: син кораб с нафтова печка
- Мечтае да кара: E61 M5
Re: Хидротрансформатор (торк)
movistar написа:Приятели ползваха услугите на Елит Кар. Впечатленията са и че и на двамата първо им бяха объркали торкове (първо им изпратиха торк с грешен номер). Второ опитват се да ви убедят че ви продават нов торк. С връщане на стария им искаха по 1300лева. По принцип струвал повече но ви "правят" цена като върнете стария. Общо взето в България си въртят далавери както си искат.
Какво става ако се сложи грешен торк - какви са явленията след това? Смених вериги, направих ребилд на кутията + нов торк, масло и филтър и сега имам много неприятна вибрация малко преди 1000 оборота и продължава нагоре с по - малък интезитет (най-ясно се усеща в спряло положение). Ако някой ще ми казва опори на мотора - не е от тях, тъй като паленето и гасенето са в норма (почти не се усеща, че гасиш мотора) и отделно от това е проверен вакуума до тях и са на около 3-4 месеца.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ще пусна мнение и тук. Е60 530d 218 фабрично без dpf.
Смених масло на автомата 10-15к. Според датата на филтъра на кутията, предната смяна е била преди 5год.
Имах един проблем, който намаля след смяната, но остана разбира се. При превключване от 5 на 6 има леко
подритване. Ако е по надолнище се усеща повече, нагорнище по-малко. Става само на загряла кутия.
След смяната се усеща доста по-леко. От няколко се ми се появи следното. Когато потеглям плавно и превключва
от първа на втора (или втора на трета) не знам от коя предавка тръгва колата, има леко подритване/придърпване.
Ако се тръгне с повече газ, не се усеща толкова, ако се тръгва плавно е по-забележимо.
Ресет-а на кутия едва ли ще оправи нещата макар, че ще го пробвам преди да изляза извънградско, но все пак
някакъв съвет, идеи ?
Смених масло на автомата 10-15к. Според датата на филтъра на кутията, предната смяна е била преди 5год.
Имах един проблем, който намаля след смяната, но остана разбира се. При превключване от 5 на 6 има леко
подритване. Ако е по надолнище се усеща повече, нагорнище по-малко. Става само на загряла кутия.
След смяната се усеща доста по-леко. От няколко се ми се появи следното. Когато потеглям плавно и превключва
от първа на втора (или втора на трета) не знам от коя предавка тръгва колата, има леко подритване/придърпване.
Ако се тръгне с повече газ, не се усеща толкова, ако се тръгва плавно е по-забележимо.
Ресет-а на кутия едва ли ще оправи нещата макар, че ще го пробвам преди да изляза извънградско, но все пак
някакъв съвет, идеи ?
- jullydjs
- ентусиаст
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Пробвай да и резетнеш адаптациите, може и да спре да рита.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Хидротрансформатор (торк)
Някой от София да ми ъпдейтне кутията?????????6хп26 е60 2004г. За предложения на лично благодаря
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
nikolae написа:Ще пусна мнение и тук. Е60 530d 218 фабрично без dpf.
Смених масло на автомата 10-15к. Според датата на филтъра на кутията, предната смяна е била преди 5год.
Имах един проблем, който намаля след смяната, но остана разбира се. При превключване от 5 на 6 има леко
подритване. Ако е по надолнище се усеща повече, нагорнище по-малко. Става само на загряла кутия.
След смяната се усеща доста по-леко. От няколко се ми се появи следното. Когато потеглям плавно и превключва
от първа на втора (или втора на трета) не знам от коя предавка тръгва колата, има леко подритване/придърпване.
Ако се тръгне с повече газ, не се усеща толкова, ако се тръгва плавно е по-забележимо.
Ресет-а на кутия едва ли ще оправи нещата макар, че ще го пробвам преди да изляза извънградско, но все пак
някакъв съвет, идеи ?
При всяко пипане по кутията се прави ресет на адаптациите, като след това е желателно да се направи смесено каране в града и извън града. Мисля, че с INPA също може да се ресетнат адаптациите.
Последно когато го направиха това, имах подритване за около 3-4км при спиране и връщане от 4 на 2/1 предавка. Вече го няма това. Явно искаше време да се адаптира кутията и да си мине през всички режими. Беше страшно неприятно и вече виждах как заминават 2К за ремонти там.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Хидротрансформатор (торк)
Zubcho написа:При всяко пипане по кутията се прави ресет на адаптациите, като след това е желателно да се направи смесено каране в града и извън града. Мисля, че с INPA също може да се ресетнат адаптациите.
Последно когато го направиха това, имах подритване за около 3-4км при спиране и връщане от 4 на 2/1 предавка. Вече го няма това. Явно искаше време да се адаптира кутията и да си мине през всички режими. Беше страшно неприятно и вече виждах как заминават 2К за ремонти там.
Правя ресет на адаптациите след смяна на маслото. Дори съм ресетвал преди смяна. Ще пробвам пак, определено има някакъв ефект.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ресет на адаптациите е силно препоръчително да НЕ СЕ ПРАВИ на стара кутия!
Особенно при смяна на масло.
Адаптациите се ресетват само при пълен ребилд на кутията, смяна на съединители, нов торк и тн.
Иначе вероятността да не може кутията да се адаптира наново е огромна
Особенно при смяна на масло.
Адаптациите се ресетват само при пълен ребилд на кутията, смяна на съединители, нов торк и тн.
Иначе вероятността да не може кутията да се адаптира наново е огромна
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
vld написа:Ресет на адаптациите е силно препоръчително да НЕ СЕ ПРАВИ на стара кутия!
Особенно при смяна на масло.
Адаптациите се ресетват само при пълен ребилд на кутията, смяна на съединители, нов торк и тн.
Иначе вероятността да не може кутията да се адаптира наново е огромна
Напротив, има си нужда. А и реално ресета на адаптациите е ресет на работата на соленоидите, нищо повече Поне от това което четох в нета, това разбрах + майсторите на скорости така казват.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Zubcho написа:vld написа:Ресет на адаптациите е силно препоръчително да НЕ СЕ ПРАВИ на стара кутия!
Особенно при смяна на масло.
Адаптациите се ресетват само при пълен ребилд на кутията, смяна на съединители, нов торк и тн.
Иначе вероятността да не може кутията да се адаптира наново е огромна
Напротив, има си нужда. А и реално ресета на адаптациите е ресет на работата на соленоидите, нищо повече Поне от това което четох в нета, това разбрах + майсторите на скорости така казват.
Реално е съвсем различно от "само работата на соленоидите".
Зачети повече.
Доста хора по форумите на запад а и у нас са си изпатили след ресет на адаптациите на кутията.
Освен това процедурата по адаптиране на кутията не е само каране, изпълняват се определени режими на работа.
На който му е интересно да чете.
Има го и в документацията ZF за 6HP кутиите.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ето линк към гайд какво се прави след ресет на адаптациите
LINK
реално аз не съм ги правил тези неща, и за сега кутията превключва ок, но явно е нужно.
Сега дали е нужно, чак така, не съм сигурен, но ако на някой му се занимава да го прави.
LINK
реално аз не съм ги правил тези неща, и за сега кутията превключва ок, но явно е нужно.
Сега дали е нужно, чак така, не съм сигурен, но ако на някой му се занимава да го прави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Хидротрансформатор (торк)
А някой да го преведе
- bib0555
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги здравейте,интересува ме след смяна на масло на скоростите,като подам газ и върна педала обратно и колата почва да глъхне и все едно сама се спира да не продължи по инерция Не знам дали го описах ясно,все пак някой ако има идея от какво е да сподели
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте колеги, искам да попитам дали е възможно играенето на стрелката на оборотомера да е от дебитомер. На живи данни когато играе стрелката дебитомера вдига с 8 кг стойностите си.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани