E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Да добавя и малко снимки на вакуумните пътища, което може да е полезно при проверка/смяната им.
Пичове, някой който е подновявал вакуумните линии- колко мм маркуч използвахте? Гледам че трябва да е 3.5 но намирам само 3 и 4мм?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко
Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева
Нещо не ме кефи тая сума за едни маркучи ще залагам на Samco май
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част
Говоря за тези:
Говоря за тези:
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част
Говоря за тези:
Ее това вече е друга бира
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vld написа:Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става
Супер за инфото
Ако съм честен ми изглеждаше прекалено добро и евтино, за да е вярно и за съжаление явно така излиза...
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пффф, много зле. Сега тия дето сме със заварен диф ще трябва да се изръсим доста солено ако искаме шпер.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.
Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.
Да,всъщност се поизхвърлих с тея 400-450... но в нета цифри всякакви. Реално май сток турбото на н55 е макс до 380 к.с ...т.е си е по зле от н54. Аз гледах на првдишната страница доста сериозни резултати на колегата, и ако не се лъжа си е със стоковите турбини,то и диностендовете си дават разлика ама знам ли. Интересно,аз четох че помпата била същия парт номер, като при н54... инжекторите проверих в дару са 519 лв бройката ,аз ли бъркам или наще не познават парите ...за гейтовете имаше постове на оплакващи се от шум...ама то форумното мрънкане го има и в чужбина не само тук . Много благодаря зя включването
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Или аз нещо много съм се заблудил или БМВ пак са си играли с цените на разервните части... на н55 инжекторите са соленоиди, което като цяло е по-евтина технология от пиезо-инжекторите на н54 и имам спомен за цени около 200-300лв... но при сегашното положение си връщам думите назад Помпата е същата като модел, но има доста парт номера (съответно подобрени ревизии), като последната мисля е около 2010 и н55 са с тази ревизия.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Два-три пъти го гледам,явно са се заиграли с цените
Номенклатурен номер : 13537568607
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 519.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 13537568607
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 519.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Явно БМВ пак са вдигнали цените, защото и за н54 дюзите са с 50-100% увеличение в дарукар и в чуждите сайтове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мине, не мине е така
А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу
- Код: Избери целия код
Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ДЮЗА ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ БЕНЗИН !
Ед.цена (с ДДС) : 467.35 BGN
А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани