Какво следва след 250К километра?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Какво следва след 250К километра?
Здравейте колеги,
Ударих четвърт милион Мислех да си купувам нова кола но ... уви. Та сега ще я постегна малко тази и ще си я карам още две години.
Въпроса ми е какво е добре да и сменя?
Колата е 218к.с.
Ще изброя какво съм правил до сега за да не се повтаряме:
Преди 15К километра смених предните амортисьори, отзад възглавниците ( Е61).
Пеперуди, изпускателен колектор, ЕГР ...
ДЮзите скоро ги проверявах и бяха горе-долу читави ( наскоро са сменяни).
Турбината на стенд я качвах и си беше ОК.
Според вас какво следва за да мога да си я карам с кеф следващите две години?
Благодаря!
Ударих четвърт милион Мислех да си купувам нова кола но ... уви. Та сега ще я постегна малко тази и ще си я карам още две години.
Въпроса ми е какво е добре да и сменя?
Колата е 218к.с.
Ще изброя какво съм правил до сега за да не се повтаряме:
Преди 15К километра смених предните амортисьори, отзад възглавниците ( Е61).
Пеперуди, изпускателен колектор, ЕГР ...
ДЮзите скоро ги проверявах и бяха горе-долу читави ( наскоро са сменяни).
Турбината на стенд я качвах и си беше ОК.
Според вас какво следва за да мога да си я карам с кеф следващите две години?
Благодаря!
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Какво следва след 250К километра?
Следва редовна поддръжка и газзз
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Какво следва след 250К километра?
Четвърт милион викаш?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Какво следва след 250К километра?
Малко късмет само ти трябва
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Какво следва след 250К километра?
nickem написа:Четвърт милион викаш?
Със здраве да си я караш!
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Какво следва след 250К километра?
Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Какво следва след 250К километра?
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Какво следва след 250К километра?
vld написа:blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
Благодаря, колега!
На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.
Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...
Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли
Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Какво следва след 250К километра?
blackyhn написа:vld написа:blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
Благодаря, колега!
На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.
Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...
Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли
Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.
Ако маслото винаги е сменявано на 10к км. може и да не и пипаш веригите в такъв случай.
Иначе като пари термостатите са 200лв. оригинални, водната помпа и тя е там някъде, веригите като части са около 1000.
Труд за смяна на висчко около 300лв., демпферната шайба ако не е пипана можеш да я очакваш скоро да се предаде.
Пистовия ремък също можеш да го смениш ако не е сменян.
Иначе колата тамън се е разработила на тия километри.
По принцип ДПФ-а сервизния му интервал е 250 000км., но в зависимост от съотношението градско/извънградско понякога изкарва и над 350 000км.
Това е, всичко друго е според зависи, окачването и всякакви други елементи са според употребата.
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Какво следва след 250К километра?
vld написа:blackyhn написа:vld написа:blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
Благодаря, колега!
На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.
Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...
Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли
Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.
Ако маслото винаги е сменявано на 10к км. може и да не и пипаш веригите в такъв случай.
Иначе като пари термостатите са 200лв. оригинални, водната помпа и тя е там някъде, веригите като части са около 1000.
Труд за смяна на висчко около 300лв., демпферната шайба ако не е пипана можеш да я очакваш скоро да се предаде.
Пистовия ремък също можеш да го смениш ако не е сменян.
Иначе колата тамън се е разработила на тия километри.
По принцип ДПФ-а сервизния му интервал е 250 000км., но в зависимост от съотношението градско/извънградско понякога изкарва и над 350 000км.
Това е, всичко друго е според зависи, окачването и всякакви други елементи са според употребата.
Благодаря за изчерпателния отговор, колега!
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Какво следва след 250К километра?
blackyhn написа:vld написа:blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
Благодаря, колега!
На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.
Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...
Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли
Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.
Сметката за комплект вериги + гарнитури + масло + филтри + 2 термостата + антифриз + тапи за пеперудите + труд ми беше около 1200лв всичко. Не боли чак толкова. Аз лично исках да ги сменят, защото дори и колата да ми е на реални км, след 250К км не се знае с тези вериги какво се случва, и най-лошото е, че не може да се отвори да се погледнат обтегачите.
Предупреждавам обаче, разни майстори искат да свалят главата, а тя не се сваля! На 2 места искаха точно това да правят и ми спрягаха цени за труд от 600 и 500лв, + като се свали главата, ремонта щеше да се оскъпи с още 250лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Какво следва след 250К километра?
Zubcho написа:blackyhn написа:vld написа:blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?
Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
Благодаря, колега!
На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.
Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...
Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли
Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.
Сметката за комплект вериги + гарнитури + масло + филтри + 2 термостата + антифриз + тапи за пеперудите + труд ми беше около 1200лв всичко. Не боли чак толкова. Аз лично исках да ги сменят, защото дори и колата да ми е на реални км, след 250К км не се знае с тези вериги какво се случва, и най-лошото е, че не може да се отвори да се погледнат обтегачите.
Предупреждавам обаче, разни майстори искат да свалят главата, а тя не се сваля! На 2 места искаха точно това да правят и ми спрягаха цени за труд от 600 и 500лв, + като се свали главата, ремонта щеше да се оскъпи с още 250лв.
Аз мисля и колелата и обтегачите да сменя. Водната помпа също ... абе вече горе-долу се ориентирам. Ще пиша след като мине ремонта. Още 1.2К километра и влизам в бокса
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Какво следва след 250К километра?
Ако не си я сменял 2 години има, не случайно е заложен интервал от 2 години на борд компютъра.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани