Детонации при студен двигател проблем.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Детонации при студен двигател проблем.
Колеги преглед няколко теми но не намирам моя проблем ако темата не за тук моля да ме извините и да я преместите.
Колата е е36 1.6 102к верига 95год компакт
Когато е студена трудно пали да не кажа "ич"
Щом от кача буксата на дебитомера пали от раз но не работи както трябва след като га закача и га остава да поработи се оправя. Получава детонации"пукане" когато е студена ако запали първия път. (с газов инжекцион съм на гас няма никакви проблеми) освен че повече от 120км/ч не може да се вдига. Просто седно на. И достига на ъзеух или гориво сецва и не иска да набира повече. Мисля че двата датчика за детонаците са ми за смяна но да ми правят толко голям проблем? Майсторите не знаят какво и е.
Дали не може и нещо термо датчика да ми прави проблем. Помагайте
Колата е е36 1.6 102к верига 95год компакт
Когато е студена трудно пали да не кажа "ич"
Щом от кача буксата на дебитомера пали от раз но не работи както трябва след като га закача и га остава да поработи се оправя. Получава детонации"пукане" когато е студена ако запали първия път. (с газов инжекцион съм на гас няма никакви проблеми) освен че повече от 120км/ч не може да се вдига. Просто седно на. И достига на ъзеух или гориво сецва и не иска да набира повече. Мисля че двата датчика за детонаците са ми за смяна но да ми правят толко голям проблем? Майсторите не знаят какво и е.
Дали не може и нещо термо датчика да ми прави проблем. Помагайте
Последна промяна BMW.VIPERA на 09 Фев 2018, 16:36, променена общо 1 път
Re: Проблем с паленето и километри в час
Въздушният филтър и свещите, в какво състояние са? Сложете си една добавка в бензина за почистване на инжекциона и покарайте само на бензин няколко дена.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем с паленето и километри в час
Значи въздушния филтър не чак толкова мръсен има още кяр в него
а относно свещите не съм на ясно майсторите нищо не са споменали за свещи или бобини...
До колко знам бях им казал да ми свалят и прочистят дюлзите, но дали са го направили те си знаят
Въпросната добавка за бензин - нещо марка и ползване -1 добавка на 1 резервуар ли е.. ?
И други възможни причини ? Пак казвам 2та датчика за детонациите като ги гледам май са прекъснати (скъсан кабел)
от тех да прави проблема ?
Ето и снимки на въпросните детонационни датчици и къде седят.
а относно свещите не съм на ясно майсторите нищо не са споменали за свещи или бобини...
До колко знам бях им казал да ми свалят и прочистят дюлзите, но дали са го направили те си знаят
Въпросната добавка за бензин - нещо марка и ползване -1 добавка на 1 резервуар ли е.. ?
И други възможни причини ? Пак казвам 2та датчика за детонациите като ги гледам май са прекъснати (скъсан кабел)
от тех да прави проблема ?
Ето и снимки на въпросните детонационни датчици и къде седят.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с паленето и километри в час
Колега, това, за което се сещам на прима виста, е маркучът за картерните газове. Ако е скъсан, вероятно ще засмуква въздух. Друг възможен вариант е бедна смес на бензин при палене.
Re: Проблем с паленето и километри в час
Ако Ви е възможно,свалете една от свещите,която Ви е най-удобна за сваляне и и направете една хубава снимка на електрода и изолатора.Смятам,че след това бих Ви дал насока в проблема.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем с паленето и километри в час
navseal написа:Колега, това, за което се сещам на прима виста, е маркучът за картерните газове. Ако е скъсан, вероятно ще засмуква въздух. Друг възможен вариант е бедна смес на бензин при палене.
Въпросният маркуч съм го сменил в стария забелязах че имаше нещо като смула или грес както и по трабите на всмукателния...
Мисля че бедна смес как да го оправим защото препуква когато е студена на бензин получава детонации
Ето една от 4те свещи, хем отдолу ми изглежда добре хем като цяло не ми изглеждат добре Мисля да ги сменя с такива на Бош с едно "краче" уж били по хубави когато колата има и гас... макар, че съм с инжекцьон ако има значение.
http://zakolata.bg/autoparts/product/BOSCH/0242240653/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Точно това е модела и правилната за Вас свещ.Старите са Ви корозирали и когато са студени попиват конденза от влагата и колата си е задавена по начало.Съветът ми е нови свещи 0 242 240 653 и един пълен резервоар бензин с това- https://shop.liqui-moly.de/additive/ben ... flege.html.
Другото,което е важно за този случай е видът на дюзите Ви. Ако са черните на Лукас и са били чистени както споменавате може да са им изчистили и аераторите отпред.Ако е така имате и този проблем,който е основен.
Все пак вижте точно кой е моделът дюзи поставен на колата Ви.
Другото,което е важно за този случай е видът на дюзите Ви. Ако са черните на Лукас и са били чистени както споменавате може да са им изчистили и аераторите отпред.Ако е така имате и този проблем,който е основен.
Все пак вижте точно кой е моделът дюзи поставен на колата Ви.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Benord написа:Точно това е модела и правилната за Вас свещ.Старите са Ви корозирали и когато са студени попиват конденза от влагата и колата си е задавена по начало.Съветът ми е нови свещи 0 242 240 653 и един пълен резервоар бензин с това- https://shop.liqui-moly.de/additive/ben ... flege.html.
Другото,което е важно за този случай е видът на дюзите Ви. Ако са черните на Лукас и са били чистени както споменавате може да са им изчистили и аераторите отпред.Ако е така имате и този проблем,който е основен.
Все пак вижте точно кой е моделът дюзи поставен на колата Ви.
Благодаря за обяснението колега ще сменя свещите с посочените от мен и ще видим дали ще има промяна
Относно дюзите мисля че съм ето с такива
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Прочетете внимателно тази тема,за да разберете,дали имате този проблем- viewtopic.php?f=8&t=290748
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Ето старите свещи. Със смяна на новите пак си прави проблема с трудното запалване и даване в първите минути си остана.
Забелязах че тази от трети целиндър никак не изглежда добре едвам га развихря нещо гарнитура да е издухала вода да е влизала....
Забелязах че тази от трети целиндър никак не изглежда добре едвам га развихря нещо гарнитура да е издухала вода да е влизала....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Някакви предположения колеги възможно ли е да се окаже цъфнала гарнитура на главата? За сега не смесла вода с масло.
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Не е гарнитура.Дюзите са свършили.Пластмасовите им аератори са вече издухани и не вършат работа.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Не съм с тези на лукас
А й уж са ги чистили ама преди и след няма промяна пак като е студена дави и гасене... Ако са заминали щеха да ми кажат че съм за нови (но има варят и да не са ги погледнали)
Какъв друг варянт има колега сигурен ли си че вероятно са дюзи...
Още мнения
А й уж са ги чистили ама преди и след няма промяна пак като е студена дави и гасене... Ако са заминали щеха да ми кажат че съм за нови (но има варят и да не са ги погледнали)
Какъв друг варянт има колега сигурен ли си че вероятно са дюзи...
Още мнения
Re: Детонации при студен двигател проблем.
На първата дюза се вижда добре номера като се погледне. Напишете го ако може.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Здравейте отново
Насочиха ме към двата датчика за детонации, че от там ми бил проблема да не работи и да не пали колата както трябва когато е студен двигателя..
Въроса е възможно ли е да е от тези два датчика
Под всмукателния колектор.
Насочиха ме към двата датчика за детонации, че от там ми бил проблема да не работи и да не пали колата както трябва когато е студен двигателя..
Въроса е възможно ли е да е от тези два датчика
Под всмукателния колектор.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани