Проблем с алтернатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Проблем с алтернатор
Не намерих подобна тема за това пускам нова. Имам съмнение относно зареждането на акумулатора. От скритите менюта ми дава 13,6-13,7. При замерване с мултицет дава до към 14 волта, което май пак е малко. Би трябвало да е 14,2-14,4 волта доколкото знам. Съмненията ми са подплатени и от едно бавно такова ,мудно въртене на стартер сутрин. Акумулатора е на една година варта 100 ампера. Според мен с този акумулатор би трябвало да върти доста по мощно, както се казва на стартер ще стигна до работата. Въпроса е следния: Някой ако е сменял диодна плочка и четки на алтернатор за е39 530д става въпрос да даде някакви насоки кое как става? Както и цена на плочката евентуално?
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
bioz написа:Проблема ти не е в алтернатора
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
? Какво имаш впредвид колега?
Re: Проблем с алтернатор
jorfii написа:bioz написа:Проблема ти не е в алтернатора
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
? Какво имаш впредвид колега?
При палене алтернатора не играе. Той прочва да зарежда след като колата запали. По тази причина проблема ти с паленето не е от алтернатора. По скоро виж дали ти държи налягане бензиновата помпа.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с алтернатор
При палене играе това, че ако алтернаторът не е зареждал акумулатора добре върти мудно... И не след дълго батерията умира.
Re: Проблем с алтернатор
Dirty M5 driveR написа:При палене играе това, че ако алтернаторът не е зареждал акумулатора добре върти мудно... И не след дълго батерията умира.
Акумулатора може да падне поради ред причини. А изолиране на алтернатора като възможна причина е елементарно автора на темата споделя, че зарежда нормално.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с алтернатор
Заряда е добре. Виж ако е 13 или по малко, значи има проблем. Основен е въпроса за който не споделяш нищо- колко се кара колата, на какво разстояние и т.н. Едно време ни учеха че едно завъртане на стартера се възстановява за 40 км каране. Ако караш на 1 км и въртиш по 10 пъти днес, и 15 да зарежда ще е недостатъчно. Та има много неизвестни защо върти мудно, но заряда е добре.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
Благодаря на всички отзовали се. Принципно в тази тема не съм писал за проблеми с паленето. Просто се усъмних дали алтернатора зарежда достатъчно, защото от скритото меню никога не съм виждал повече от 13,7 волта. Не знам до колко може да се вярва на това меню, защото когато там ми излиза 13,7 волта при замерване с мултицет дава 14,00 волта. От друга страна и с мултицет не съм виждал повече отколкото 14,00 волта да зарежда, но гледам че пишете че е добре и аз го приемам. За сега няма да закачам алтернатора. Друг важен въпрос както подчерта и колегата ivo borisov е разстоянието на което се кара колата. Ами да кара се на близки разстояния. Работата ми е на четири километра. Отивам и се връщам в момента не пътувам другаде, обаче всеки ден като се прибера от работа колата работи на място още минимум половин час. Разхода ми е към двайсет и няколко литра на сто, тройка дизел. Но явно аз го мъча много акумулатора а иначе всичко си работи коректно. В смисъл с цялата си наглост си настройвам и печката почти всяка сутрин да подгрява. Мързи ме да чегъртам джамове рано сутрин Иначе и проблем с паленето има да ама е от друго. За първи път ми излезна на диагностика датчик разпределителен вал. Отдавна се съмнявам в него но досега не излизаше като грешка. И буксата съм му откачал и не дава грешка. До вчера, когато изобщо не запалих, акумулатора падна от въртене и не. Накрая един колега дойде пред нас да ми дава ток и накрая запали. Като се прибрах от работа свалих компа и най накрая грешка, датчик разпределителен вал. Вече съм го поръчал утре ще бъде монтиран и дано се свърши с тия мойте мъки вече
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем с алтернатор
Точно толкова трябва да е напрежението,не се притеснявай! С INPA показва точно около 14,0 - 14,1 V,а на борда 13,6-13,7V !Както са казали колегите,времето за зареждане не ти е достатъчно...,а и пускаш печка всеки ден!
Няма как да стане освен ако не дозареждаш превантивно.
Датчика на разпред.вал играе роля най-вече при старта на двигателя..,после нещата са малко по-различни.Провери кабели и букса също.
Успех!
Няма как да стане освен ако не дозареждаш превантивно.
Датчика на разпред.вал играе роля най-вече при старта на двигателя..,после нещата са малко по-различни.Провери кабели и букса също.
Успех!
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
Съжалявам че ще ползвам тази тема защото въпроса вече се отклонява от заглавието, но ми е спешно. Преди малко се прибирам от Варна и като се качих в личната кола да се прибирам вкъщи пак не пали. Въртях, въртях не ще. Усетих ще акумулатора пак започва да се предава и викам си отивам до еконта той е точно пред работата ми взимам си пратката, както споделих преди това поръчах си датчик разпределителен вал, както и един датчик за парктроника че е умрял и си мисля: Сега ще сменя датчика на вала ще врътна и ще запали. Да, ама не смених датчика и колата не запали. Прекарах един служебен бус да и давам ток и след доста мъки запалих. Остави това ами като слагах датчика нещо презатегнах винта, който го държи и усетих, че изпусна. Сега от там изпуска и масълце. Някакви идеи как да го оправя? И другия ми въпрос е: Къде отиват кабелите от буксата на датчика за да мога да ги прозвъня? Май там ще излезе проблема.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
Искам само пак да изкажа благодарности на всички включили се до момента колеги. Просто до сега не съм имал тема в която всеки един коментар да е точен, верен много съжалявам, че няма като във фейса да се слага лайк на коментарите. Дано не се намери някой който да започне пак нещо да се заяжда или друг който просто да трупа мнения.
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем с алтернатор
Кабелите отиват в оная бялата кутия под филтъра за купето от дясната страна(компа).Ако искаш точно на кой куплунг/краче отиват.....,ще мога чак вечерта да погледна в схемите.
Re: Проблем с алтернатор
Колега, ако има проблем с датчика или кабелите със сигурност ще ти запише грешка. Освен това като се сменя датчик разпределителен вал се сменя и опръстена може от там да ти капе. Най-добре първо си замери акумулатора поне час след като е карана да видиш дали не за смяна вече.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
vesoyanev2011 написа:Кабелите отиват в оная бялата кутия под филтъра за купето от дясната страна(компа).Ако искаш точно на кой куплунг/краче отиват.....,ще мога чак вечерта да погледна в схемите.
Колега ако не те затруднява много моля да погледнеш на кой куплунг отиват. Чак на кое краче мисля че няма смисъл, ще ги намеря по цвят предполагам.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
bioz написа:Колега, ако има проблем с датчика или кабелите със сигурност ще ти запише грешка. Освен това като се сменя датчик разпределителен вал се сменя и опръстена може от там да ти капе. Най-добре първо си замери акумулатора поне час след като е карана да видиш дали не за смяна вече.
Утре съм почивка и почвам. Мисля първо да ида до дару да видя дали продават о-пръстени за дюзите, там горе дето излизат ония пишки за излишната нафта. Трябва ми и за датчика, който е върху горивния филтър и ще попитам дали имат и този за датчик разпределителен вал. Ще потърся и някакъв винт евентуално малко по голям от сегашния и дано задържи. В момента от датчика не само че изпуска масло ами ясно се вижда и как изкарва картерни газове от там. Снощи в тъмното явно не съм го видял.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани