Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
streetracing12 написа:Колеги не искам да Ви плаша,но искам да споделя нещо от миналата седмица.Чакахме едно приятелче и по едно време звъни и вика нещо стана с колата както си карах с 90-100 по цариградско почна да тресе светна чек-а и почна да пуши бяло и двигателя тресе много.Преди 3 дни двигателя беше отворен и дупка в буталото...
Преди 3 месеца са гледани стойностите на дюзите всичко е било в зеления сектор..Лятото на 2017 2 дюзи са подменени.
Колата не е пушила ускорявала е супер нито е имало тресене нито нищо.
Колата се кара единствено с Еко и Газпром.(Авио много често се сипва и г-драйв на газпром)
Масло и филтри на 11 000 Максимум+картерни газове на 2 смени на маслото с оригинален!
Много лошо колата беше в супер здраве човека сменяше всичко по нея с оригинални части...
535Д Stock без ДПФ и ЕГР.
според мен гледането с INPA е малко ала-бала работа. Това, че всичко е в зеленият сектор, не означава, че всичко е наред.
Кое му е Stock - без ДПФ и ЕГР?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
След смяна на дюзата само на 1-ви цилиндър, може да видите клип по-назад как беше...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Корекциите като от завода направо са станали. Нова дюза ли сложи или ремонтирана някъде?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
drago9205 написа:Корекциите като от завода направо са станали. Нова дюза ли сложи или ремонтирана някъде?
Не е рециклирана, но не е и чисто нова, от кола на малко километри е, която не е имала допир до БГ нафта.
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Gqbriel написа:memorex написа:Един колега казва че дюзи се тестват на празен ход.Аз друг начин не виждам.
Колеги,дюза се тества след сваляне и после след ремонт , ако си заслужава.
Кои какъв стенд за тестване притежава и колко стараене влага за целта е относително.
Както и да е.Съвет . Не рециклирай дюзи ,направо сменяй !От опит знам рециклиране=почистване.Със същия ефект ползваме добавки към горивото.
Успех
Дали рециклирането е само почистване - една дюза e от порядъка 700+лв а тези 200к са нищо ...колега смени си горивния филтър - сложи един протек но изкарай я извън града,и просто покарай колата малко над 2500 оборота не е нужно да караш с 200
Аз бях със същите стойности - и след малко повечко натискане с добавки,малко диагностика и смяна на бензиностанцията сега всичко е наред ...+ 2,9 значи че дюзата "пикае" пробвай първо с тези неща и тогава я погледни пак ,не се мятай на ремонти за луди пари - които като гледам май ще са излишни на този момент
Колега само да изясним случая за положителните и отрицателните стойности на корекциите. Ходих в един сервиз за рециклиране на инжекторите и там ми обясниха, че положителните корекции показват, че дюзата е запушена и до +2.5 не е опасна, а отрицателните стойности показват, че дюзата започва да "пикае" и този случай е по-опасен, защото може да се застреля буталото.
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги!
Да споделя моя опит с ремонта на инжекторите. Започвам оттам, че нямах никакви оплаквания от загуба на мощност нито откъм тресене на мотора. Но след прочитането на тази тема пуснах един тест на корекциите с INPA и видях на трети цилиндър положителна стойност от порядъка на +3.4 оцветена в червено.Веднага отидох да направя консултация в сервиза където по принцип си правя колата. След коментара се взе решение и 6-те инжектора да отидат на стенд. Два инжектора минали на пълно рециклиране (смяна на разпръсквач и клапан), един със сменен разпръсквач, а останалите само се стендовали. Стенда пуснал нови кодове на всичките. Цялата гимнастика за около 1000 лв. и след нея се чудя дали всичко е ОК. Ако може някой да каже дали това, което се случва при мен е нормално и дали инжекторите трябва да се върнат за рекламация. При загрял двигател всичко изглежда наред, но ме притеснява, че при студен двигател както е и редно да се направи този тест нещата не ми изглеждат добре, защото четох някъде, че от -1 до +1 всичко е наред след тези стойности за ремонт. Говорих и със сервиза, според тях нещата са добре и няма място за притеснение.
Да споделя моя опит с ремонта на инжекторите. Започвам оттам, че нямах никакви оплаквания от загуба на мощност нито откъм тресене на мотора. Но след прочитането на тази тема пуснах един тест на корекциите с INPA и видях на трети цилиндър положителна стойност от порядъка на +3.4 оцветена в червено.Веднага отидох да направя консултация в сервиза където по принцип си правя колата. След коментара се взе решение и 6-те инжектора да отидат на стенд. Два инжектора минали на пълно рециклиране (смяна на разпръсквач и клапан), един със сменен разпръсквач, а останалите само се стендовали. Стенда пуснал нови кодове на всичките. Цялата гимнастика за около 1000 лв. и след нея се чудя дали всичко е ОК. Ако може някой да каже дали това, което се случва при мен е нормално и дали инжекторите трябва да се върнат за рекламация. При загрял двигател всичко изглежда наред, но ме притеснява, че при студен двигател както е и редно да се направи този тест нещата не ми изглеждат добре, защото четох някъде, че от -1 до +1 всичко е наред след тези стойности за ремонт. Говорих и със сервиза, според тях нещата са добре и няма място за притеснение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Стойности на дюзи при 60
Колега, не си прочел хубаво темата ми се струва, нищо им няма на дюзите ти в момента, карай си колата и не се впрягай, а дюзите се гледат най-добре на загрял мотор, на студен имаш много други фактори, които могат да влияят.julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да споделя моя опит с ремонта на инжекторите. Започвам оттам, че нямах никакви оплаквания от загуба на мощност нито откъм тресене на мотора. Но след прочитането на тази тема пуснах един тест на корекциите с INPA и видях на трети цилиндър положителна стойност от порядъка на +3.4 оцветена в червено.Веднага отидох да направя консултация в сервиза където по принцип си правя колата. След коментара се взе решение и 6-те инжектора да отидат на стенд. Два инжектора минали на пълно рециклиране (смяна на разпръсквач и клапан), един със сменен разпръсквач, а останалите само се стендовали. Стенда пуснал нови кодове на всичките. Цялата гимнастика за около 1000 лв. и след нея се чудя дали всичко е ОК. Ако може някой да каже дали това, което се случва при мен е нормално и дали инжекторите трябва да се върнат за рекламация. При загрял двигател всичко изглежда наред, но ме притеснява, че при студен двигател както е и редно да се направи този тест нещата не ми изглеждат добре, защото четох някъде, че от -1 до +1 всичко е наред след тези стойности за ремонт. Говорих и със сервиза, според тях нещата са добре и няма място за притеснение.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
В конкретния случай може да се направи извод, че на студен мотор имаш отклонение на компресията на 6ти цилинър спрямо останалите.
Но вероятно не е много след като на топъл почти ги занулява.
Но вероятно не е много след като на топъл почти ги занулява.
Re: Стойности на дюзи при 60
И или свещта на тоз цилиндър грее различно. В случая на 4 цилиндър и пуска повече гориво, а с 6-ти компенсира
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Zubcho написа:И така пичове, НЕ си давайте дюзите за ремонт в Драгалевци. След като изпратих дюзите във Видин, човека ми се обади и каза, че графиката дадена от този сервиз няма нищо общо с това, което е било на практика. Два пъти ги е качвал на стедът човека, защото не е можел да повярва, че може да има такова разминаване в показателите.
Каза ми също, че дюзите дори не са били почистени преди той да ги сложи на стенда.
Когато се върнат дюзите ще сложа двете графики.
Ремонта с проверката във Видин излезе по 150лв на дюза. В Драгалевци ми искаха по 350лв.
Колега, нали в крайна сметка само са ги проверили в Драгалевци, защо е трябвало да са изчистени? Не ме разбирай погрешно, аз също не бих използвал техните услуги, дори бих те помолил за координати на човека във Видин, но просто питам. И 150 лв какво включва, нови разпръсквачи ли?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стойности на дюзи при 60
И 6 дюзи бяха във Видин 5 ремонтирани и тази на първи цилиндър само не е правена нищо.
Снимката е на студен двигател. Не съм доволен обаче. Колата не ми харесва как работи и пак има леко претрисане като паля. Грешки не са записани в ЕКУ и вече се чудя какво да правя.
Снимката е на студен двигател. Не съм доволен обаче. Колата не ми харесва как работи и пак има леко претрисане като паля. Грешки не са записани в ЕКУ и вече се чудя какво да правя.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
Компресията как е? Харчи ли ти масло?Zubcho написа:И 6 дюзи бяха във Видин 5 ремонтирани и тази на първи цилиндър само не е правена нищо.
Снимката е на студен двигател. Не съм доволен обаче. Колата не ми харесва как работи и пак има леко претрисане като паля. Грешки не са записани в ЕКУ и вече се чудя какво да правя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стойности на дюзи при 60
Компресия мериха само на 3 и 4 цилиндър защото там бяха дюзите с най-голям проблем и беше чудесна. Поне на тези цилиндри.
Масло не съм забелязал да харчи.
Утре ще проверя щеката.
Чудя се, ако 1 или 2 свещи не греят достатъчно силно, възможно ли е да тресе при палене?
Масло не съм забелязал да харчи.
Утре ще проверя щеката.
Чудя се, ако 1 или 2 свещи не греят достатъчно силно, възможно ли е да тресе при палене?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ivokomandos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D 2004г.
- Мечтае да кара: M5
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, според вас, как са показанията на дюзите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW E36 318 93;BMW E36 328i 97; BMW E60 530D 2004; HONDA HORNET CB600F 2008
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Zubcho написа:Компресия мериха само на 3 и 4 цилиндър защото там бяха дюзите с най-голям проблем и беше чудесна. Поне на тези цилиндри.
Масло не съм забелязал да харчи.
Утре ще проверя щеката.
Чудя се, ако 1 или 2 свещи не греят достатъчно силно, възможно ли е да тресе при палене?
Колега, пусни снимки и на загрял мотор да видим как е състоянието. И аз съм в този филм. И моите ходиха на ремонт, няколко поста по-назад може да видиш снимки на моите корекции, доста по-зле са от твоите на студен двигател, но пък на топъл са добре. Засега спирам да се занимавам с тях, ще покарам така да видя колко ще изкарат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани