Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
А дали е възможно това виене да е от помпата на сервото?
Притракванията при тръгване, доколкото разбрах от това което четох из форума е от маховика, но пък колата нямаше вибрации...
Притракванията при тръгване, доколкото разбрах от това което четох из форума е от маховика, но пък колата нямаше вибрации...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги , искам да споделя малко информация с вас и дано ви бъде полезна .Преди известно време ми изгоря един от АБС сензорите , оказа се че това е един от най трудно намируемите сензори , просто в БГ магазините за авто части не се предлага , а цената за оригинален граничи с абсолютната лудост . Сензорът беше намерен в Ebay https://www.ebay.com/itm/222453516098 поръчан , получен и работи , доставката е за около 40 дни а цената е доста приемлива . Дано съм бил от полза
- simeonforzajuventus
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 31.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Разхода на 330хд ми се качи на 16-17 градско и започна да хвърля доста черен пушек през ауспуха..някакви идеи преди да я откарам на майстора ?
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Богата смес тоест няма достатъчно въздух от турбото.
Не е задължително турбото да е виновно... вакууми, дебитомер, турбо пътища..
Не е задължително турбото да е виновно... вакууми, дебитомер, турбо пътища..
- Konstantin_Todorov
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 46, 330 xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здавейте, колеги. Имам проблем със скоростната кутия - 5 степенна на GM. Като грешка показва "lock up" . Обаче като бонус и колата започна да влиза в авариен режим, смениха някакъв датчик след което проблемът изчезна и ми казаха, че съм за смяна на ваноси, верига и обтегачи, абе направо си стана основен ремонт на двигателя, онзи ден ми и загасна в движение. Та мисълта ми е може ли да ми препоръчате някой читав човек или сервиз да види за какво става въпрос и евентуално за ремонт на кутията, защото ми обявиха в сервиза в който ходя, че направо сменяли всичко по кутията срещу "скромната" сума от 3000лв. или направо да търся втора употреба примерно. Ремонтът на двигателя за който споменах по-горе ми го обявиха около 2000лв. Благодаря предварително и се извинявам за фермана. Лека и безпроблемна на всички.
- Petk0FF
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Konstantin_Todorov написа:Здавейте, колеги. Имам проблем със скоростната кутия - 5 степенна на GM. Като грешка показва "lock up" . Обаче като бонус и колата започна да влиза в авариен режим, смениха някакъв датчик след което проблемът изчезна и ми казаха, че съм за смяна на ваноси, верига и обтегачи, абе направо си стана основен ремонт на двигателя, онзи ден ми и загасна в движение. Та мисълта ми е може ли да ми препоръчате някой читав човек или сервиз да види за какво става въпрос и евентуално за ремонт на кутията, защото ми обявиха в сервиза в който ходя, че направо сменяли всичко по кутията срещу "скромната" сума от 3000лв. или направо да търся втора употреба примерно. Ремонтът на двигателя за който споменах по-горе ми го обявиха около 2000лв. Благодаря предварително и се извинявам за фермана. Лека и безпроблемна на всички.
Отиваш в сервиз "Приятели" - това е на гърба на Семинарията. Входа е на ъгъла на бул. "Пейо Яворов" и ул. "Стоян Михайловски" точно срещу автомивката. Собственикът Кирил е адски кадърно момче и много си разбира от работата. Не е и лаком или алчен и да те изръси а обратното. От както ме запознаха с него друг не ми бара колата а и най-големия плюс е, че като барне нещо и дълго време не съм му клиент а само си карам и свиркам. Дано ме разбра за какво ти говоря.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, някой от вас кара ли си Х-са с 18' джанта и ако да с какъв размер гума? Фабрично съм със 17' и ми препоръчаха да не си правя експерименти, понеже с 18 ще натоваря раздатката и не се знае колко време ще издържи? Другият ми въпрос е дали някой от вас е слагал coilover-и, понеже окачването е различно от на обикновенната е46-ца и радко се намира?
Поздрави.
Поздрави.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
cww написа:nappyboy написа:Добър вечер колеги. Тъй като съм чувал, че "Xi" моделите трябва да се карат винаги с четири напълно еднакви гуми и джанти реших да ви попитам, до каква степен разликата м/у предните гуми и джанти със задните вреди на раздатката? В момента карам на 18ки предни 8J джанти с гуми 225/40 и задни 245/35 на 9,5J джанти.
Благодаря!
330 XI, заводски е с 225/40/18 на 8J джанти и 255/35/18 на 8,5J. Не знам кое на какво вреди, да чукна на дърво, няма никакви ядове с нищо. Пише си го като възможна комбинация на самата колонка на шофьорската врата.
Дори мисля зимата да запазя същият сет-ъп на джанти и гуми, а само да сменя модела на джантите.
3-4 страници по назад го дискутирахме.
Зимата продължих да карам със същите 2 размера, но вместо стил 135, сега съм със стил 72.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- tovast
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.01.2018
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330 ix
- Детайли за колата: e46 330 ix, автоматик, седан, 2004 г.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте на всички!
Та реших да се похваля и аз първо тук.
От 2 седмици съм собственик на едно 330 ix, автомат....нов внос Швейцария....с документи, книжки и т.н...по показание на километраж е на 196 700 км...прочетох цялата тема и всъщност много се радвам, че много от горецитираните проблеми с окачване, полуоски, шарнири и др. при мен все още ги няма....колата се оказа гледана....едната предна полуоска е изцяло подменена...както и един от маншоните на другата......обслужих маслата - дифове, раздатка, пълна смяна на кутията....изтекоха тъмни масла ...но се очакваше....остана ми мотора и филтри....по книжката са сменяни преди 8 000 км....
Та реших да се похваля и аз първо тук.
От 2 седмици съм собственик на едно 330 ix, автомат....нов внос Швейцария....с документи, книжки и т.н...по показание на километраж е на 196 700 км...прочетох цялата тема и всъщност много се радвам, че много от горецитираните проблеми с окачване, полуоски, шарнири и др. при мен все още ги няма....колата се оказа гледана....едната предна полуоска е изцяло подменена...както и един от маншоните на другата......обслужих маслата - дифове, раздатка, пълна смяна на кутията....изтекоха тъмни масла ...но се очакваше....остана ми мотора и филтри....по книжката са сменяни преди 8 000 км....
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, навярно е писано, но нямам време да преровя 70 страници тема, та интересува ме задвижването на предният мост може ли да се изключва или винаги се кара 4х4
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
inj.stoichev написа:Здравейте, навярно е писано, но нямам време да преровя 70 страници тема, та интересува ме задвижването на предният мост може ли да се изключва или винаги се кара 4х4
винаги се кара 4х4
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- tovast
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.01.2018
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330 ix
- Детайли за колата: e46 330 ix, автоматик, седан, 2004 г.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Няма опция за изключване....постоянно е зацепено...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ако се откачи кардана, който е от раздатката към предния диференциал няма ли да остане само на задно ?
- dukov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Не, раздатката е диференциал от отворен тип.Kurtov написа:Ако се откачи кардана, който е от раздатката към предния диференциал няма ли да остане само на задно ?
махнеш ли кардана, спира колата.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ако се откачи предния кардан ще е само на задно и ще си работи ...
По-интересно ще стане, когато направиш горното и блокираш вече освободената предна ос на раздатката > предавателното число ще стане по две
По-интересно ще стане, когато направиш горното и блокираш вече освободената предна ос на раздатката > предавателното число ще стане по две
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани