Проблем обороти Е83 2,0 дизел

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 14 Дек 2017, 15:17

drago9205 написа:Току що случайно намерих едно клипче, което е доста подобно на това, което се появява при мен: видео

Из коментарите на това видео имаше препракта към друго, където обясняваха, че след смяна на дюзи се оправило, но според мен няма логика да са инжектори когато се получава само на празен ход...

Да - интересно . При мен обаче 4-те дюзи са чисто нови / не рециклирани - а нови / :yes:


Твойте в какво състояние са?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от drago9205 » 14 Дек 2017, 15:25

Моите не са нови или рециклирани, но като корекции на диагностика са в нормите - максмум 0.9 е отклонението на една от тях, другите са по-малко. Не мисля, че е от тях, особено като не се появява проблемът на студен мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от drago9205 » 15 Дек 2017, 9:47

Поиграх си малко с оборотите. През истата могат да се качват оборотите на празен ход с 10, 20, 30, 40, 50. Като вдигнах до +40/50 и доста "изглажда" вибрациите, но пък в следствие на това двигателят сякаш не се е "отпуснал". Може би ще го оставя на +40/+50 и ще покарам така няколко дни, за да усетя има ли съществена разлика.

П.С. Впрочем колко са ви оборотите на празен ход на място с М47 мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 15 Дек 2017, 11:54

Моите не са критерий . Дано се включи още някой колега в темата :yes:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от STEVAL » 15 Дек 2017, 12:24

На Х3 M47TU2 на празен ход на място 820-830, на празен ход в движение - 880

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 15 Дек 2017, 13:02

STEVAL написа:На Х3 M47TU2 на празен ход на място 820-830, на празен ход в движение - 880

:yes:


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=323496

Сега намерих една тема в "+" за алтернатор .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 12.12.2017
Пол: Жена

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от Chertigrad » 15 Дек 2017, 20:02

laviatan написа:Здравейте колеги :yes: .Проблема е следния :

Както си караш и спираш . В момента в който колата спре и е в покой и след няколко секунди падат оборотите с около 100 и нещо и леко тресе . Това се случва обаче ако спираш със спирачки . Ако е на свободна /не на скорост- ръчка/ е даже с 5 км. в час да се движи няма проблем. Спре ли и след няколко секунди става този проблем. Това ми го направи на връщане от морето/ последните километри/ На отиване и на самото море го нямаше :confused:


Някаква идея ?


Според мен на 99% е от двумасовия маховик
Teodora

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 16 Дек 2017, 20:04

Съединителя и маховика са нови бмв оем

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 17 Дек 2017, 11:22

Колеги - на Х3 Е83 2 дизел 150 коня каква марка е алтернатора ? Валео или Бош ?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от STEVAL » 17 Дек 2017, 13:43

На мен ми беше заминал алтернатора. Четките бяха свършили. Минах 250 км на акумулатор - от Русе до Ямбол, но проблем с оборотите, който описвате не се е появявал.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 12.12.2017
Пол: Жена

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от Chertigrad » 17 Дек 2017, 14:04

бош е май, иначе са взаимозаменяеми, ако на монтираният има черен етикет -бош, бял етикет-валео.
Teodora

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от drago9205 » 28 Дек 2017, 11:00

Малко частичен ъпдейт по темата с тракането на загрял мотор. В единият сервиз където ходя майсторът твърди, че т.нар. Alternator Freilauf (ролка със свободен ход на алтернатора) доста повлиявала вибрациите (също и удължавала живота на демпферната шайба). За справка има доста други коли, които са с ролка за свободен ход (и май същият вид алтернатори), също и бензиновите коли използват ролка със вободен ход. Също установих и че някои дизелови мотори имат таква ролка на алтернатора, но само ако имат конкретни екстри.

Уви покрай празниците не можах да намеря таква налична по магазините за авточасти защото доста от тях не работеха. Ето 2 линка с информация/цена на въпросната ролка, трябва да е тази:
Линк 1
Линк 2 Тук има и една графа приложение където пише на какви коли се слага, не знам до колко е достоверно.

Надявам се догодина по живо по здраво да я пробвам и да разбера дали има разлика.

П.С. В последствие още доста рових за въпросното freewheel/freilauf/ролка със свободен ход. Има много информация и се ползва от години - ето тук една много интересна тема изглежда има и списъци с точните номера на ролката за съответните мотори/модели (като тук говорим за INA ролки). Гугъл преведена от немски на английски

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 31 Яну 2018, 14:58

drago9205 написа:Малко частичен ъпдейт по темата с тракането на загрял мотор. В единият сервиз където ходя майсторът твърди, че т.нар. Alternator Freilauf (ролка със свободен ход на алтернатора) доста повлиявала вибрациите (също и удължавала живота на демпферната шайба). За справка има доста други коли, които са с ролка за свободен ход (и май същият вид алтернатори), също и бензиновите коли използват ролка със вободен ход. Също установих и че някои дизелови мотори имат таква ролка на алтернатора, но само ако имат конкретни екстри.

Уви покрай празниците не можах да намеря таква налична по магазините за авточасти защото доста от тях не работеха. Ето 2 линка с информация/цена на въпросната ролка, трябва да е тази:
Линк 1
Линк 2 Тук има и една графа приложение където пише на какви коли се слага, не знам до колко е достоверно.

Надявам се догодина по живо по здраво да я пробвам и да разбера дали има разлика.

П.С. В последствие още доста рових за въпросното freewheel/freilauf/ролка със свободен ход. Има много информация и се ползва от години - ето тук една много интересна тема изглежда има и списъци с точните номера на ролката за съответните мотори/модели (като тук говорим за INA ролки). Гугъл преведена от немски на английски




Колега - направи ли интервенцията ? :yes:




p.s. Също имам въпрос към по-знаещите в практиката . Тези ролки повечето са на 54/ 54,5 мм. диаметър. На моя Х3 оем ролката е 58,8 .


Ще има ли проблем с оригиналния си ремък БМВ като съм и се получи тази разлика от около 4,5 мм.?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от drago9205 » 31 Яну 2018, 15:18

Здрасти - така си я возя в багажника, но още не съм я сменил. В интерес на истината сложих малко силикон за уплътнение на кората точно зад бъбреците/решетките в която влиза въздуха и дразнещите вибрации значително утихнаха. Но скоро ще сложа и ролката.

П.С. По спомен имаше различни диаметри за тези ролки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем обороти Е83 2,0 дизел

Мнение от laviatan » 31 Яну 2018, 15:26

drago9205 написа:Здрасти - така си я возя в багажника, но още не съм я сменил. В интерес на истината сложих малко силикон за уплътнение на кората точно зад бъбреците/решетките в която влиза въздуха и дразнещите вибрации значително утихнаха. Но скоро ще сложа и ролката.

П.С. По спомен имаше различни диаметри за тези ролки.

Всичките от тези линкове са 53-54 мм. :yes:
Продължавам с търсенето .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook