Обезвъздушаване на N62?
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Обезвъздушаване на N62?
колеги как се обезвъздушава това нещо? правим опити от два дни и не става.. парно няма . изхвърли течността вече веднъж
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Обезвъздушаване на N62?
Муцуната на колата е по-добре да е на по-високо място от задницата, климатроника на 32 градуса и двата кръга, тапата за обезвъздушаване развита докато надигне течност през нея! После я затягате и след това по-малко развивате докато спрат да излизат мехурчета въздух! Сигурно сте го правили обаче, то няма голяма философия ако всичко обаче е наред!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Обезвъздушаване на N62?
там е работата, е нещо не се получава по този начин
чудя се дали няма проблем с някои термостат..
чудя се дали няма проблем с някои термостат..
- Ksandra
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: '02 E39 540i
Re: Обезвъздушаване на N62?
Закачете я на диагностика,тя ще си каже дали има проблеми със термостат.
N62 да няма парно...огледаите колата отдолу за теч на антифриз при дупките между картера и кутията(ако е заминала гарнитурата на капака зад венеца на турбината оттам тече,както и ако е заминала тръбата под смукателния колектор).Другия вариант са клапани на парното...не е труден за обезвъздушаване тоз мотор
N62 да няма парно...огледаите колата отдолу за теч на антифриз при дупките между картера и кутията(ако е заминала гарнитурата на капака зад венеца на турбината оттам тече,както и ако е заминала тръбата под смукателния колектор).Другия вариант са клапани на парното...не е труден за обезвъздушаване тоз мотор
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Обезвъздушаване на N62?
Днес обезвъздушавах но взе около 500-600 грама по- малко от източеното, ако покарам и долея утре например проблем ли е или.....
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Обезвъздушаване на N62?
N62 не се ли обезвъздушаваше само? За е60 съм сигурен, че е така, едва ли при хиска е различно.
Ето и няколко цитата от един pdf за n62:
The air in the cooling system accumulates in the expansion tank. When a pressure of
2 bar is reached in the expansion tank, the air is bled out by the pressure relief valve in the
reservoir cap.
Note: The ventilation ports in the front of the cylinder heads provide quicker “self bleeding”
during a routine coolant exchange. The complex cooling system and the small ventilation
ports require that time should be allowed after the cooling system has been filled for the air
to escape.
Coolant Expansion Tank
The expansion tank is mounted on the right hand wheel housing (engine compartment).
Note: The expansion tank should never be filled above the Max marking. Excess coolant is
expelled by the pressure relief valve in the cap as it heats up. Avoid overfilling the expansion
tank because the cooling circuit design ensures very good “self bleeding”.
Това е линка към документа: http://www.internetsomething.com/lpg/01 ... Engine.pdf
Ето и няколко цитата от един pdf за n62:
The air in the cooling system accumulates in the expansion tank. When a pressure of
2 bar is reached in the expansion tank, the air is bled out by the pressure relief valve in the
reservoir cap.
Note: The ventilation ports in the front of the cylinder heads provide quicker “self bleeding”
during a routine coolant exchange. The complex cooling system and the small ventilation
ports require that time should be allowed after the cooling system has been filled for the air
to escape.
Coolant Expansion Tank
The expansion tank is mounted on the right hand wheel housing (engine compartment).
Note: The expansion tank should never be filled above the Max marking. Excess coolant is
expelled by the pressure relief valve in the cap as it heats up. Avoid overfilling the expansion
tank because the cooling circuit design ensures very good “self bleeding”.
Това е линка към документа: http://www.internetsomething.com/lpg/01 ... Engine.pdf
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Обезвъздушаване на N62?
Благодаря значи ще си покарам и като падне нивото ще долея, за сега парното само при обороти го има иначе струята изстива, но ще се оправи
- Chertigrad
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 12.12.2017
- Пол: Жена
Re: Обезвъздушаване на N62?
Предницата да е по-високо, при напълно загряла течност, гасите двг., пускате топлото да духа на 1 на най-горещо, отвивате пробката на радиатора и на термостата и почвате да сипвате течност докато всички въздушни мехурчета излезнат, гумените о-пръстени да са по местата и затягате отворите, доливате до под ръба, палите колата и следите нивото в разширителния резервоар, затваряте капачката, форсирате оборотите, проверявате за топлината излизаща от парното когато колата е загряла, и ако се налага отвивате горния маркуч и го издърпвате, наливате охлаждащата течност бързо, докато държите маркуча високо над нивото, поставяте отново маркуча, може охлаждащата течност да започне да прелива от изпускателния отвор на казанчето и завивате капачката. След като направите това, двигателят и радиаторът са вече пълни с охлаждаща течност, малките въздушни джобове, които могат да останат, ще преминат постепенно през обезвъздушителния винт...газ...и я надувате. След като е обезвъздушен, трябва да проверите дали при вдигане на оборотите ще има поток от течност, който излиза от отвора във вътрешността на гърлото на разширителния резервоар, което ще ви помогне да разберете дали водната помпа циркулира, след което надуйте пак двг. и проверете дали долният маркуч на радиатора се е нагорещил.
Teodora
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани