Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
iceblast написа:Моята е 535и, немска, на 104к км. (вече). Можеш да заповядаш да я разгледаш (не с цел да я купуваш) за да придобиеш представа. От както я карам нямам никакви драми с колата, а като цяло Дюзи + помпа ще ти стъпят към 2,5к ако се наложи да ги правиш и двете при кола, която евентуално ще купиш, което не смятам, че е голяма драма.
Според мен мотора е доста сносен, здрав и ако имаш мераци и време, доста евтино може да се напомпа стабилно. Разхода на гориво при мен е около 13.5-14 среден. Миналата седмица ходих до Пловдив и обратно - Магистрално каране със 150 на темпомат (реална скорост, на коли с корекция е +5%) като минах в час пик в София и имах градско в Пловдив също -> За целият пробег средният разход беше 9,8. След като дойдох в София (предимно къси разстояния карам) и изхарчих останалата част от бензина бях стигнал до 12.5. Съответно това е разход за кола, която е по-тежичка (тъй като има повече екстри) и с големи джанти и гуми (255/45/19).
Тази е моята: https://www.mobile.bg/11507717057257502
П.П. Колата в момента е с НБТ Ево навигация и с фейслифтов М волан, но тъй като на хората не им се дават пари съм свалил цената и я продавам както е по ВИН, оставям само М пакета (който е оригинален!). Имам 3 комплекта 19ки (нови 351 (на снимката на обявата), нови 408 (сега е с тях) и 331 с които е излязла от завода).
Колега, колата ти изглежда супер и е на добра цена според мен.Може би, трябва да и направиш снимки на слънце, да се види по-добре
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
kolp написа:Мда, най-добрата оферта е немска, и ако може на колега от форума поне знаеш че е гледана и поддържана педантично. Само цената ми се струва ниска ако трябва да съм честен, аз за тази кола бих искал повече, пък който иска да се обажда, който не иска да се набутва с някоя кошница
Няма никакъв интерс, само зяпачи. Аз щях да я връщам във БМВ и щях да поръчвам 540и, но междувременно ми направиха оферта за работа и от Януари минавам на служебен кон. Така или иначе колата няма да излезе от гаража, което автоматично означава, че ще трябва да рина сняг от служебната, което хич не ми се ще. Колата беше на 44 с всички неща по нея но няма интерес към бензините. За това на снимките е с оригиналният си волан и малката навигация, защото те не влизат вече в тази цена, като дори мога и М пакета да сваля, защото всички стари части са налични, по-добре някой да се радва на колата отколкото да ми виси в гаража и да я припалвам уикендите. Просто никой не оценява, да не говорим че вс е платено по колата и то кеш. Ф10 стават все по-масови, хората се подлъгват по евтини коли на по 300к+ км.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
toncho83 написа:iceblast написа:Моята е 535и, немска, на 104к км. (вече). Можеш да заповядаш да я разгледаш (не с цел да я купуваш) за да придобиеш представа. От както я карам нямам никакви драми с колата, а като цяло Дюзи + помпа ще ти стъпят към 2,5к ако се наложи да ги правиш и двете при кола, която евентуално ще купиш, което не смятам, че е голяма драма.
Според мен мотора е доста сносен, здрав и ако имаш мераци и време, доста евтино може да се напомпа стабилно. Разхода на гориво при мен е около 13.5-14 среден. Миналата седмица ходих до Пловдив и обратно - Магистрално каране със 150 на темпомат (реална скорост, на коли с корекция е +5%) като минах в час пик в София и имах градско в Пловдив също -> За целият пробег средният разход беше 9,8. След като дойдох в София (предимно къси разстояния карам) и изхарчих останалата част от бензина бях стигнал до 12.5. Съответно това е разход за кола, която е по-тежичка (тъй като има повече екстри) и с големи джанти и гуми (255/45/19).
Тази е моята: https://www.mobile.bg/11507717057257502
П.П. Колата в момента е с НБТ Ево навигация и с фейслифтов М волан, но тъй като на хората не им се дават пари съм свалил цената и я продавам както е по ВИН, оставям само М пакета (който е оригинален!). Имам 3 комплекта 19ки (нови 351 (на снимката на обявата), нови 408 (сега е с тях) и 331 с които е излязла от завода).
Колега, колата ти изглежда супер и е на добра цена според мен.Може би, трябва да и направиш снимки на слънце, да се види по-добре
Хамалогия е да се слагат нови снимки, тъй като друг менажира обявата и аз нямам достъп до нея. От 11к+ преглежданя имам 2 обажданя и 0 огледи, така че явно не снимките са проблем а просто си трябва човек, който да иска бензин с потенциал, а не някой който гледа дали ще му харчи 9.5 или 10.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Те бензинови малолитражки трудно се продават, ти си тръгнал 535 Ще се появи човека да оцени колата, но трябва търпение. Масовият шофьор купува БМВ да е гъзар, но да му е евтина тунджата. Не прави сметка на друго. Не прави и скъпи ремонти - дойде ли им време продава колата и търси нов внос.
Never mistake motion for action...
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
iceblast написа:kolp написа:Мда, най-добрата оферта е немска, и ако може на колега от форума поне знаеш че е гледана и поддържана педантично. Само цената ми се струва ниска ако трябва да съм честен, аз за тази кола бих искал повече, пък който иска да се обажда, който не иска да се набутва с някоя кошница
Няма никакъв интерс, само зяпачи. Аз щях да я връщам във БМВ и щях да поръчвам 540и, но междувременно ми направиха оферта за работа и от Януари минавам на служебен кон. Така или иначе колата няма да излезе от гаража, което автоматично означава, че ще трябва да рина сняг от служебната, което хич не ми се ще. Колата беше на 44 с всички неща по нея но няма интерес към бензините. За това на снимките е с оригиналният си волан и малката навигация, защото те не влизат вече в тази цена, като дори мога и М пакета да сваля, защото всички стари части са налични, по-добре някой да се радва на колата отколкото да ми виси в гаража и да я припалвам уикендите. Просто никой не оценява, да не говорим че вс е платено по колата и то кеш. Ф10 стават все по-масови, хората се подлъгват по евтини коли на по 300к+ км.
Хаха, говори ми някакъв палячо ми звъня на два пъти да мънка и накрая се нахендри на една американка, дето харчи масло колкото бензин. сега си чука главата с нея предполагам, ама това е, българина търси евтинийката.
Мен обаче не ми пречи да седи на обява, аз си я карам с голям кеф. Можех да я оставя и аз в АБ за 540и, ама предпочитам да изчакам за м550и на по-нормална цена, или нещо друго да пробвам вече.
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Leon написа:Те бензинови малолитражки трудно се продават, ти си тръгнал 535 Ще се появи човека да оцени колата, но трябва търпение. Масовият шофьор купува БМВ да е гъзар, но да му е евтина тунджата. Не прави сметка на друго. Не прави и скъпи ремонти - дойде ли им време продава колата и търси нов внос.
Вярно на 101%
Любимото ми е : "Има същите за по-малко пари!"
Еми като има защо ми звъниш??? Отиди си купи някоя от другите. Хем са по-евтини, хем са на "реални" 123к или 164к километра... И като се сетя, че моята е с Adaptive LED, NBT, Comfort seats и куп други неща, започвам да се чудя аз защо я продавам толкова евтино...
Карам си я още, после връщам километрите на 123к и нека някой да се радва, че си е купил BMW на реални километри за малко пари.
Каквото повикало, такова се обадило!
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Напълно вярно Мен ме е страх да се кача на 8мак, че после няма да могат да ме свалят.
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Wierdo написа:bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
Продължавам да имам този проблем, направо не се издържа. Съмнявам се този датчик за замърсеност на въздуха да не работи, сещам се че и на е60-ката ми беше същата работа. Някой да имал същия проблем?
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз също усещам изгорели газове като съм в трафик ,а съм на автоматичен режим.Технически погледнато мисля че дори и да затварят клапите малко или много влиза въздух и отвън...bossorange написа:Wierdo написа:bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
Продължавам да имам този проблем, направо не се издържа. Съмнявам се този датчик за замърсеност на въздуха да не работи, сещам се че и на е60-ката ми беше същата работа. Някой да имал същия проблем?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Нали за това има копче за циркулация на въздуха в купето, само трябва да го натиснете.RIDDICK написа:Аз също усещам изгорели газове като съм в трафик ,а съм на автоматичен режим.Технически погледнато мисля че дори и да затварят клапите малко или много влиза въздух и отвън...bossorange написа:Wierdo написа:bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
Продължавам да имам този проблем, направо не се издържа. Съмнявам се този датчик за замърсеност на въздуха да не работи, сещам се че и на е60-ката ми беше същата работа. Някой да имал същия проблем?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Е,то като ще си натискаме да включваме и изключване циркулацията ,защо е този автоматичен режим и сензори за мръсен въздух,същата роля ще ни върши и носът ни(сензор)tihomair написа:Нали за това има копче за циркулация на въздуха в купето, само трябва да го натиснете.RIDDICK написа:Аз също усещам изгорели газове като съм в трафик ,а съм на автоматичен режим.Технически погледнато мисля че дори и да затварят клапите малко или много влиза въздух и отвън...bossorange написа:Wierdo написа:bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
Продължавам да имам този проблем, направо не се издържа. Съмнявам се този датчик за замърсеност на въздуха да не работи, сещам се че и на е60-ката ми беше същата работа. Някой да имал същия проблем?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
В града на къси разстояния карам винаги с циркулация, въздух от вън пускам на дълъг път, когато няма газове и има смисъл.RIDDICK написа:Е,то като ще си натискаме да включваме и изключване циркулацията ,защо е този автоматичен режим и сензори за мръсен въздух,същата роля ще ни върши и носът ни(сензор)tihomair написа:Нали за това има копче за циркулация на въздуха в купето, само трябва да го натиснете.RIDDICK написа:Аз също усещам изгорели газове като съм в трафик ,а съм на автоматичен режим.Технически погледнато мисля че дори и да затварят клапите малко или много влиза въздух и отвън...bossorange написа:Wierdo написа:bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
Продължавам да имам този проблем, направо не се издържа. Съмнявам се този датчик за замърсеност на въздуха да не работи, сещам се че и на е60-ката ми беше същата работа. Някой да имал същия проблем?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- kochaaa
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14.07.2011
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: bmw f10 535
- Мечтае да кара: bmw 550 d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Колеги имам следната грешка на ф10 535 д малкл помощ за какво става въпрос
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Няма как някой да ти каже от какво е грешката, защото може да са куп причини. Отиди на диагностика да прочетат каква точно е грешката.
- bashshefa
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F11 258 hp 3.0 дизел
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
kochaaa написа:Колеги имам следната грешка на ф10 535 д малкл помощ за какво става въпрос
При мен изписваше същото и се оказа EGR клапан
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани