Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
b00st написа:То тва колелце е баси тъпотията, още Е36цата ми го имаше едно време, имам чувстовто, че е останало от тогава и си го слагат по навик. Не знам каква му е ползата, като имаш дигитален двузонов климатроник. Виж, за отзад е полезно решение за пътниците, един вид получаваш нещо като трета зона, защото може да си регулираш (горе-долу) и там температурата.
Возил съм се на обикновени седалки, но за мен спортните седалки и динамичния биксенон в Е92 и всяко BMW след него са абсолютно задължителните екстри, но аз имам продължителни пътувания извънградско с 92ката и там разликата е значителна в удобството
Чел съм мнения на хора, които са големи фенове на това колелце. Да можеш зимата намалиш колко топло духа от средните духалки, но да е горещо за краката примерно.
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
При Мерцедес стандартно не духа горещо от централните духалки, тук поне са дали избор. Няма нищо лошо в това
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Много си е хубаво даже, в колата може да е 26 градуса жега при -2 външна, но да не ти духа жегата в лицето и да те приспива.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Ми незнам, аз лично ако не искам да духа топло, просто намалям централните духалки (от другото колелце ) или давам надолу и нагоре да духа през климатроника. Има доста избор с климатроника само, винаги ми се е струвало объркващо да го дам на студено колелцето, като е зимата и имам чувството, че така си затруднявам климатроника щото хем вкарва студен въздух, хем се опитва да стопли отдолу и отгоре. Някакво противопоставяне се получава, което не ме кефи
p.s. това ми напомня как понякога просто немците овъренджинирват нещата до такова ниво в детайла, което ми напомня това за фолоу ми хоум опцията - https://youtu.be/gRwR1WH0rR8?t=65
p.s. това ми напомня как понякога просто немците овъренджинирват нещата до такова ниво в детайла, което ми напомня това за фолоу ми хоум опцията - https://youtu.be/gRwR1WH0rR8?t=65
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
b00st написа:stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мне, на почти всички места, включително и БГ е стандартно оборудване.
Това е от ценовата листа.
Това го направиха с фейслифта и не е за всички пазари
Преди фейслифта се доплащаше, при LCI за Германия и повечето страни от Западна Европа също се доплащаше. Така че да, БМВ продават скъпи голи каручки, като постоянно свалят качеството на базовото оборудване. Познават си клиентите и знаят, че като си вземат БМВ, ще се бръкнат поне 5-6-10к евро за екстри, според модела. Във високия клас и по 20-30к. Така се правят много пари, когато маркетинг-отдел ръководи автомобилна фирма.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Leon написа:b00st написа:stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мне, на почти всички места, включително и БГ е стандартно оборудване.
Това е от ценовата листа.
Това го направиха с фейслифта и не е за всички пазари
Преди фейслифта се доплащаше, при LCI за Германия и повечето страни от Западна Европа също се доплащаше. Така че да, БМВ продават скъпи голи каручки, като постоянно свалят качеството на базовото оборудване. Познават си клиентите и знаят, че като си вземат БМВ, ще се бръкнат поне 5-6-10к евро за екстри, според модела. Във високия клас и по 20-30к. Така се правят много пари, когато маркетинг-отдел ръководи автомобилна фирма.
То в премиум сегмента, при кой не доплащаш за екстри като поп? Повечето дето ти включват някакви пакети в цената са от типа на ново Рено Меган, Шкода Октавия с това и това бонус и някакви такива. Ама б*м ти и екстрите, като няма кола на практика
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани