Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
нормална фенска кола... хубаво е че и свещи слагате
клапите са добре блокирани, няма да отлетят скоро...
клапите са добре блокирани, няма да отлетят скоро...
- RadkoPower
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28.04.2016
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Колеги, не става ясно какъв е размера на клапите при м57д30 193кс. Има два кита за затапване с нови уплътнения. Единия размер е 22 мм, другия е 33 мм. Някой знае ли точния размер?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Що се набутваш с китове? Режеш клапата в основата и ползваш целия механизъм. Така хем нямаш клапи, хем компютъра мисли че имаш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Честита коледа първо! От скоро имам 525dA и за нещастие имам тия пеперуди,та значи може да ги махна както е написал по горе колегата режа въпросните преперуди и всичко друго си остава без да има нужда да слагам разни други тапи и други подобни?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
ozBMW написа:Честита коледа първо! От скоро имам 525dA и за нещастие имам тия пеперуди,та значи може да ги махна както е написал по горе колегата режа въпросните преперуди и всичко друго си остава без да има нужда да слагам разни други тапи и други подобни?
Това ти е единия вариант.После на местата на осите се навиват тънки рапидки с лепило и си ти,защото без тях ще ти тече масло от там.
По-кадърният вариант е да си намериш колектор,който оригинално е без пеперуди.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Колеги, 3.0Д моторите с какви пеперудки са, 33 или 22 мм?
- jackass3D
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Ivo_Borisov написа:Колеги, 3.0Д моторите с какви пеперудки са, 33 или 22 мм?
На Е39 3d-то 184 и 193 са 22мм. Сваляй твоите режеш остичките, по едно болтче малко Reinz и караш доволен.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Потвърждавам, 22 мм са. Не са на моята кола, аз съм без. Сменях на едно е38 ама не знаех с какви е.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани