Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Здравейте, обмислям варианта за "нова" тройка и кои екстри да търся. Гледам, доста коли са с базов климатик - без екранчета и с 1 зона, но пак автоматчен. Моята кола в момента е с двузонов. Аз открих следните разлики:
-липсва датчик за замърсяване
-липсват 2 зони и дисплей
-липсват врътките топло/студено и задни духалки
-липсва датчик за светлина
Има ли нкой с такъв базов климатик и доволен ли е как се справя?
Имам кабел за диагнстика K-dcan за е92 и софтуер - инпа и истаП/Д. Дали ще мога да чета грешки с този кабел и софтуер и при новия модел?
-липсва датчик за замърсяване
-липсват 2 зони и дисплей
-липсват врътките топло/студено и задни духалки
-липсва датчик за светлина
Има ли нкой с такъв базов климатик и доволен ли е как се справя?
Имам кабел за диагнстика K-dcan за е92 и софтуер - инпа и истаП/Д. Дали ще мога да чета грешки с този кабел и софтуер и при новия модел?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Това е толкова смешно и несериозно от страна на БМВ, че дори не знам как да го коментирам, пълен фарс! Относно диагностиката, да, ще можеш, но ти трябва ENET кабел, не става с K-DCAN-а.expl0de написа:Здравейте, обмислям варианта за "нова" тройка и кои екстри да търся. Гледам, доста коли са с базов климатик - без екранчета и с 1 зона, но пак автоматчен. Моята кола в момента е с двузонов. Аз открих следните разлики:
-липсва датчик за замърсяване
-липсват 2 зони и дисплей
-липсват врътките топло/студено и задни духалки
-липсва датчик за светлина
Има ли нкой с такъв базов климатик и доволен ли е как се справя?
Имам кабел за диагнстика K-dcan за е92 и софтуер - инпа и истаП/Д. Дали ще мога да чета грешки с този кабел и софтуер и при новия модел?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
dextuar написа:Това е толкова смешно и несериозно от страна на БМВ, че дори не знам как да го коментирам, пълен фарс! Относно диагностиката, да, ще можеш, но ти трябва ENET кабел, не става с K-DCAN-а.expl0de написа:Здравейте, обмислям варианта за "нова" тройка и кои екстри да търся. Гледам, доста коли са с базов климатик - без екранчета и с 1 зона, но пак автоматчен. Моята кола в момента е с двузонов. Аз открих следните разлики:
-липсва датчик за замърсяване
-липсват 2 зони и дисплей
-липсват врътките топло/студено и задни духалки
-липсва датчик за светлина
Има ли нкой с такъв базов климатик и доволен ли е как се справя?
Имам кабел за диагнстика K-dcan за е92 и софтуер - инпа и истаП/Д. Дали ще мога да чета грешки с този кабел и софтуер и при новия модел?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Фарс, не ами действителност при всички съвременни модели на производителите е това.
E9x е последният модел от 3та серия преди да ги удари COST SAVINGS-а стабилно, само като се загледаш и по качеството на материалите в интериора на новите, особено по-базовото ниво на оборудване се долавя цялата атмосфера на "тука можем малко да спестим от тая пластмаска, тука малко от климатроника, там от това, там от онова"
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Виж добрата новина: цените са нагоре
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Говорите така, все едно в Е9* двузоновият климатроник е серийно оборудване.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Колко коли ама честно си видял с климатик в Е9х, да не кажа едно 90% са с двузонов климатроник, то май еднозонов няма, за разлика от при F3х.stocky написа:Говорите така, все едно в Е9* двузоновият климатроник е серийно оборудване.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А еднозоновия климатроник в F3х да не ти го подаряват ? Много ясно, че се доплаща, но пак те питам ТИ КОЛКО ТОЧНО Е9Х си видял с климатик? Защото аз има няма съм се качвал на едно 20-30 90-ки и съм видял 2-3 от тях и то предимно англичанки, а Ф3х с климатик/еднозонов сигурно съм виждал, още когато си го гледал на картичка, не защото го вадя голям, както ти искаш да се изпъкнеш, а щото 2012 съм живял в страната, дето ги правят
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мне, на почти всички места, включително и БГ е стандартно оборудване.
Това е от ценовата листа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
@Dextuar:
Това, че аз и ти сумарно сме виждали 4-5 Е9* с климатик, а не климатроник, точно каква информация дава в случая? Не съм твърдял, че е масово, а че двузоновия климатроник е опционално оборудване, нищо повече. Това кой се опитва да се изтъкне в автомобилен форум ще го оставя без коментар, защото няма общо с темата, а и не съм аз този, който се хвали къде и какво е видял преди другия.
@b00st:
Съгласен съм, че има разлика от пазар до пазар, но също така има разлика и от стартова цена до стартова цена в различните региони, така че е спорно кое е точно безплатно и кое не. Факт е, че има Е9* без климатроник и че това е базовото оборудване. Който и VIN на Е9* да съм пускал в декодерите, S534A излиза в графата опционално оборудване, дори и екстрата да е била без доплащане в някои региони.
Факт е, че от време оно BMW продават ниските серии автомобили без климатроник, аларма и други смешни "екстри" и доплащането за екстри понякога подминава стартовата цена на автомобила. При моята Е92ка например цената беше почти 50/50 = базова цена/екстри.
Това, че аз и ти сумарно сме виждали 4-5 Е9* с климатик, а не климатроник, точно каква информация дава в случая? Не съм твърдял, че е масово, а че двузоновия климатроник е опционално оборудване, нищо повече. Това кой се опитва да се изтъкне в автомобилен форум ще го оставя без коментар, защото няма общо с темата, а и не съм аз този, който се хвали къде и какво е видял преди другия.
@b00st:
Съгласен съм, че има разлика от пазар до пазар, но също така има разлика и от стартова цена до стартова цена в различните региони, така че е спорно кое е точно безплатно и кое не. Факт е, че има Е9* без климатроник и че това е базовото оборудване. Който и VIN на Е9* да съм пускал в декодерите, S534A излиза в графата опционално оборудване, дори и екстрата да е била без доплащане в някои региони.
Факт е, че от време оно BMW продават ниските серии автомобили без климатроник, аларма и други смешни "екстри" и доплащането за екстри понякога подминава стартовата цена на автомобила. При моята Е92ка например цената беше почти 50/50 = базова цена/екстри.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1907
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
dextuar написа:А еднозоновия климатроник в F3х да не ти го подаряват ? Много ясно, че се доплаща, но пак те питам ТИ КОЛКО ТОЧНО Е9Х си видял с климатик? Защото аз има няма съм се качвал на едно 20-30 90-ки и съм видял 2-3 от тях и то предимно англичанки, а Ф3х с климатик/еднозонов сигурно съм виждал, още когато си го гледал на картичка, не защото го вадя голям, както ти искаш да се изпъкнеш, а щото 2012 съм живял в страната, дето ги правят
Айде пак се почнаха картички мартички от 25 годишни
Има си доста Е90ки с климатик, последно една 330ка бензин гледах , просто не се вкарват, защото в БГ това е непродаваемо, ще ти се смее народа с Е90 и климатик. На запад не страдат хората толкова от предразсъдъци.
Веднъж си купих Е46, като дойде, беше без климатик дори, как може някой да предположи, че има Е46 без климатик, кой да гледа.
А в крайна сметка, някой смята ли да отговори на въпроса на автора или ще се продължава със спорове?
Нов съм и аз в раздела и ми е интересно
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
При така наречените “company cars” демек служебни автомобили масово се поръчват базови. На вторичния пазар след 5-6 години едвам ще се намират ф30 с базов климатик.
Иначе по темата имах за 6 месеца ф30 с климатик и беше отвратителен. Никога не успях да го накарам да работи нормално. Или е топло или студено, никога комфортно. Да не говорим, че нямаше подгрев на огледалата и зимата по тъмно нищо не виждаш
Иначе по темата имах за 6 месеца ф30 с климатик и беше отвратителен. Никога не успях да го накарам да работи нормално. Или е топло или студено, никога комфортно. Да не говорим, че нямаше подгрев на огледалата и зимата по тъмно нищо не виждаш
Последна промяна drjivago на 11 Ное 2017, 7:52, променена общо 1 път
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
stocky написа:@Dextuar:
Това, че аз и ти сумарно сме виждали 4-5 Е9* с климатик, а не климатроник, точно каква информация дава в случая? Не съм твърдял, че е масово, а че двузоновия климатроник е опционално оборудване, нищо повече. Това кой се опитва да се изтъкне в автомобилен форум ще го оставя без коментар, защото няма общо с темата, а и не съм аз този, който се хвали къде и какво е видял преди другия.
@b00st:
Съгласен съм, че има разлика от пазар до пазар, но също така има разлика и от стартова цена до стартова цена в различните региони, така че е спорно кое е точно безплатно и кое не. Факт е, че има Е9* без климатроник и че това е базовото оборудване. Който и VIN на Е9* да съм пускал в декодерите, S534A излиза в графата опционално оборудване, дори и екстрата да е била без доплащане в някои региони.
Факт е, че от време оно BMW продават ниските серии автомобили без климатроник, аларма и други смешни "екстри" и доплащането за екстри понякога подминава стартовата цена на автомобила. При моята Е92ка например цената беше почти 50/50 = базова цена/екстри.
След 4г в официален дилър имам наблюдения, повечето такива с базово оборудване са били "флиит сделка" навремето, 4-5-10 бройки, поръчка за бизнес пътувания примерно и шефа държи да е премиум автомобил, нов, ама иска да дойде на по-тънко за служебни коли и се търси там цена с голяма отстъпка, при което дилъра почва, ами добре, махаме дигиталния климатроник, алармата, халогените, дръжките няма да са в цвета на купето, фаровете - рефлекторни, салона обикновена тапицерия, най-базовите джанти, задължително не металик, за да направи най-възможната ниска цената за този модел, нищо че ще е мега постния автомобил. Но стига офтопик
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
Значи все пак 1 колега съобщава, че не го бива базовия, а от останалите да разбирам, че най-вроятно ще е била служебна кола, карана както дойде.
Иначе и аз съм супер доволен от климатроника на е92, само зима и лято въртя колелцето топло/студено, но никога не ми е духало прекалено силно в лицето или пък твърде студено или топло. Определено си струва доплащането от климатик.
Ще си поръчам такъв кабел сега да проверя колата.
Другият въпрос е, толкова ли са зле обикновените седалки? Моята е92 е с обикновени и са ми удобни. Обаче масово гледам се препоръчват спортни за F30, а аз от надуване и удължаване нямам нужда, ако ще ми е само за това. Има ли някой с обикновените и да е доволен?
Иначе и аз съм супер доволен от климатроника на е92, само зима и лято въртя колелцето топло/студено, но никога не ми е духало прекалено силно в лицето или пък твърде студено или топло. Определено си струва доплащането от климатик.
Ще си поръчам такъв кабел сега да проверя колата.
Другият въпрос е, толкова ли са зле обикновените седалки? Моята е92 е с обикновени и са ми удобни. Обаче масово гледам се препоръчват спортни за F30, а аз от надуване и удължаване нямам нужда, ако ще ми е само за това. Има ли някой с обикновените и да е доволен?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.
То тва колелце е баси тъпотията, още Е36цата ми го имаше едно време, имам чувстовто, че е останало от тогава и си го слагат по навик. Не знам каква му е ползата, като имаш дигитален двузонов климатроник. Виж, за отзад е полезно решение за пътниците, един вид получаваш нещо като трета зона, защото може да си регулираш (горе-долу) и там температурата.
Возил съм се на обикновени седалки, но за мен спортните седалки и динамичния биксенон в Е92 и всяко BMW след него са абсолютно задължителните екстри, но аз имам продължителни пътувания извънградско с 92ката и там разликата е значителна в удобството
Возил съм се на обикновени седалки, но за мен спортните седалки и динамичния биксенон в Е92 и всяко BMW след него са абсолютно задължителните екстри, но аз имам продължителни пътувания извънградско с 92ката и там разликата е значителна в удобството
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани