Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Niko83
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Хм, точно ти да се объркаш...я пак погледни...adovet написа:Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
maikooo написа:Хм, точно ти да се объркаш...я пак погледни...adovet написа:Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
упс грешка, сега се загледах, волана е застанал баш на дръжката на вратата и не се вижда ама другата се вижда
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
adovet написа:maikooo написа:Хм, точно ти да се объркаш...я пак погледни...adovet написа:Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
упс грешка, сега се загледах, волана е застанал баш на дръжката на вратата и не се вижда ама другата се вижда
Здравейте отново!
Питах за тази кола,защото вчера я гледах на живо.Абсолютно неоправдано висока цена,но търговеца така си е решил явно!
Доста почетохме със сина ми по темите за Е60.Събота и неделя обиколихме Горубляне и не намерихме нещо свястно за 15-16 хил.лв.Говорим за бензин 231 к.с.Лошото е,че и в нета няма разумни предложения-дано бъркам,но не вярвам!Явно много трудно ще намерим такава кола,та затова въпросът ме е може ли някой да препоръча конкретна кола,дори и дизел,която да си заслужава тези пари.
За фейсовите бензинки нещо няма добри отзиви или поне винаги се слага на първо място мотора с 231 к.с.
Поздрави и благодарности.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
bonis71 написа:adovet написа:maikooo написа:Хм, точно ти да се объркаш...я пак погледни...adovet написа:Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
упс грешка, сега се загледах, волана е застанал баш на дръжката на вратата и не се вижда ама другата се вижда
Здравейте отново!
Питах за тази кола,защото вчера я гледах на живо.Абсолютно неоправдано висока цена,но търговеца така си е решил явно!
Доста почетохме със сина ми по темите за Е60.Събота и неделя обиколихме Горубляне и не намерихме нещо свястно за 15-16 хил.лв.Говорим за бензин 231 к.с.Лошото е,че и в нета няма разумни предложения-дано бъркам,но не вярвам!Явно много трудно ще намерим такава кола,та затова въпросът ме е може ли някой да препоръча конкретна кола,дори и дизел,която да си заслужава тези пари.
За фейсовите бензинки нещо няма добри отзиви или поне винаги се слага на първо място мотора с 231 к.с.
Поздрави и благодарности.
Прегледай темата с продажбите, мноог хора от форума продават доста пазени и гледани возила viewforum.php?f=46
иначе фейслифтовия бензин 272кс след 2007 е мн по добър от 231, ако ти се впише в бюджета и намериш добър екземпляр
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:bonis71 написа:adovet написа:maikooo написа:Хм, точно ти да се объркаш...я пак погледни...adovet написа:Niko83 написа:Прекалено висока цена за 2004г. Изключително малко екстри, може би е събирана от някъде защото интериорните лайстни на вратите не съвпадат с интериорните лайстни на таблото - друг цвят са.По добре се ориентирай към ЛЦИ (фейслифт).
Kорите са сменени с фейсови
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
упс грешка, сега се загледах, волана е застанал баш на дръжката на вратата и не се вижда ама другата се вижда
Здравейте отново!
Питах за тази кола,защото вчера я гледах на живо.Абсолютно неоправдано висока цена,но търговеца така си е решил явно!
Доста почетохме със сина ми по темите за Е60.Събота и неделя обиколихме Горубляне и не намерихме нещо свястно за 15-16 хил.лв.Говорим за бензин 231 к.с.Лошото е,че и в нета няма разумни предложения-дано бъркам,но не вярвам!Явно много трудно ще намерим такава кола,та затова въпросът ме е може ли някой да препоръча конкретна кола,дори и дизел,която да си заслужава тези пари.
За фейсовите бензинки нещо няма добри отзиви или поне винаги се слага на първо място мотора с 231 к.с.
Поздрави и благодарности.
Прегледай темата с продажбите, мноог хора от форума продават доста пазени и гледани возила viewforum.php?f=46
иначе фейслифтовия бензин 272кс след 2007 е мн по добър от 231, ако ти се впише в бюджета и намериш добър екземпляр
толкова е по-добър че като почне да хвърля бобини, дюзи и помпа за високо налягане всяка седмица ще му се дореве на човека
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Nukem написа:kolp написа:
Прегледай темата с продажбите, мноог хора от форума продават доста пазени и гледани возила viewforum.php?f=46
иначе фейслифтовия бензин 272кс след 2007 е мн по добър от 231, ако ти се впише в бюджета и намериш добър екземпляр
толкова е по-добър че като почне да хвърля бобини, дюзи и помпа за високо налягане всяка седмица ще му се дореве на човека
затова казвам ако попадне на добър, който търси евтинийката обикновено страда после. моя беше чуден, никакви проблеми не съм имал и направо не мога да повярвам колко се оплакват хората. а иначе че е под добър от М54 за мен поне няма спор.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
за 15-16к както е написал колегата горе, не вярвам да попадне на нещо читаво феисово за съжаление.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Nukem написа:за 15-16к както е написал колегата горе, не вярвам да попадне на нещо читаво феисово за съжаление.
Благодаря за мненията по-горе!
За съжаление колегата е прав,затова май варианта ще е 530D- 218 к.с. от 2005-2007!
Все пак е вариант-ако може да кажете нещо ново за него/не че не сме чели/,или пък препоръчате конкретен ексземпляр!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
bonis71 написа:Nukem написа:за 15-16к както е написал колегата горе, не вярвам да попадне на нещо читаво феисово за съжаление.
Благодаря за мненията по-горе!
За съжаление колегата е прав,затова май варианта ще е 530D- 218 к.с. от 2005-2007!
Все пак е вариант-ако може да кажете нещо ново за него/не че не сме чели/,или пък препоръчате конкретен ексземпляр!
Ако вдигнеш малко бюджета мога да препоръчам една фейсова 530д Е60, колата е на мой колега и общо взето е добре поддържана.
Колата е на 280 000км, има ремап от маднес първо ниво, няма ДПФ, сменени са и веригите преди 70-80к км.
скоро и смени и демпферната шаба, предни и задни дискове с накладки също са сменени скоро.
За останалото трябва да си я видиш на живо и да си прецениш.
Минуса и е , че е с малката навигация и не е с рекаро салон, няма подгрев, но иначе е много опъната.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Добре че моята N53-ка е взех преди да е оплюете така в темата Само за статистиката:
- за сега не съм имал никакви ядове с колата
- този мотор не гори масло от завода. за първите 10-12к км ми е паднало нивото на маслото с една чертичка. Маслото е кастрол edge 5-30
- прегряването не е детска болест на този мотор (N53) според мен.
- Помпата за високо налягане е детска болест на N54, при N53 мисля че случаите са много по-редки.
- бобините и дюзите не са толкова скъпи и не се трошат чак толкова често, за да се сериозно перо в поддръжката.
Пиша го това отгоре защото като си купувах М57-цата (е39) пак се бях наслушал за колко са калпави тия дизели: дюзи, турбини, помпи и т.н. Е аз смених двете помпи под седалката и тази в резервоара на обща стойност ~500лв и това е всичко което съм правил по мотора за 80к км. и до ден днешен работи и върви много добре. Проблемите идват основно от неподдържани и на много км екземпляри.
Моите наблюдения са че прилични pre-lci е60-ки 530d седан до 15-16к излизат, но много рядко и се задържат най-много 2 дена.
- за сега не съм имал никакви ядове с колата
- този мотор не гори масло от завода. за първите 10-12к км ми е паднало нивото на маслото с една чертичка. Маслото е кастрол edge 5-30
- прегряването не е детска болест на този мотор (N53) според мен.
- Помпата за високо налягане е детска болест на N54, при N53 мисля че случаите са много по-редки.
- бобините и дюзите не са толкова скъпи и не се трошат чак толкова често, за да се сериозно перо в поддръжката.
Пиша го това отгоре защото като си купувах М57-цата (е39) пак се бях наслушал за колко са калпави тия дизели: дюзи, турбини, помпи и т.н. Е аз смених двете помпи под седалката и тази в резервоара на обща стойност ~500лв и това е всичко което съм правил по мотора за 80к км. и до ден днешен работи и върви много добре. Проблемите идват основно от неподдържани и на много км екземпляри.
Моите наблюдения са че прилични pre-lci е60-ки 530d седан до 15-16к излизат, но много рядко и се задържат най-много 2 дена.
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
И аз подкрепям колегата за N53B30 въобще не е лош мотора и говоря от личен опит а не кой какво е чул и прочел защото повечето който изказват мнение не са притежавали и потдържали такъв мотор.
Аз за две години мога да кажа само хубави неща. Нямам никакво оплакване откъм вървеж и разход.
Аз за две години мога да кажа само хубави неща. Нямам никакво оплакване откъм вървеж и разход.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
С бюджет от 15-16К лв няма да намери читава бензинова е60 след фейса, но аз бих препоръчал да гледа и коли от 2005-2006 година с N52B30 мотора. Проблеми с инжектори няма. Става на газ, върви доста повече от M54B30 и гори по-малко. За две години от както го имам не ме е създавал никакви проблеми. Не съм сменял свещи или бобини. Върви прекрасно и средния му разход варира от 11 до 12.5 л/100 км. Наблюдения над M53 нямам, но мисля, че разликата не е голяма и с две ръце мога да препоръчам N52B30 (да разход на масло има, до литър на 6000-6500 км, когато не я жалиш, нищо фрапиращо). За мен най-добрия вариант ако нямаш пари за хубава бензинова фейсова е60 е да се спреш на читава преди фейса с N52B30 мотор. B25 не се препоръчва, защото там си го има проблема с разход на масло...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани