Изолиране на EGR.
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Bushman
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Изолиране на EGR.
Привет на всички Колеги. Съвсем отскоро карам BMW и отскоро съм във форума, иначе имам опит в техническите въпроси. Колата ми е Х3 от 2004г, с 3.0d мотор, автоматик. Разглеждах двигателя и четох какво пише за него във форума. На доста места колеги пишат за "изолиране на EGR" като за някаква обикновена, почти рутинна дейност. Действително, изобщо не ми допада идеята да се вкарват изгорели газове и сажди в смукателниоя колектор, още повече - след въздушния филтър, къде се предполага, че всичко трябва да е съвсем чисто. Опитах да намеря повече информация за тази система (EGR) и начинът за изолирането й, но за съжаление не успях.
Моля да споделите опит как точно става "изолирането" на EGR-клапана. В момента, в който откачим маркучето за вакуума, светна символът с двигател на таблото, а диагностиката показа, че шибаният клапан не работи. Направо недоумявам как електрониката "хвана" проблема, след като в клапана не влизат никакви кабели... Вероятно някак се контролира състава на изгорелите газове, предполагам? Значи "изолирането" си го представям чисто механично - да се затапи маркучето за вакуума (примерно - да се вкара в него съчма от лагер), и да се сложи ламаринена "тапа" на тръбичката, откъдето изгорелите газове постъпват в клапана. Обаче остава въпросът - как да се "излъже" електрониката, че клапанът си работи нормално? Ще бъда признателен за всякакви полезни мнения и съвети по въпроса, а вероятно и за други колеги ще бъде интересно. Благодаря предварително.
Моля да споделите опит как точно става "изолирането" на EGR-клапана. В момента, в който откачим маркучето за вакуума, светна символът с двигател на таблото, а диагностиката показа, че шибаният клапан не работи. Направо недоумявам как електрониката "хвана" проблема, след като в клапана не влизат никакви кабели... Вероятно някак се контролира състава на изгорелите газове, предполагам? Значи "изолирането" си го представям чисто механично - да се затапи маркучето за вакуума (примерно - да се вкара в него съчма от лагер), и да се сложи ламаринена "тапа" на тръбичката, откъдето изгорелите газове постъпват в клапана. Обаче остава въпросът - как да се "излъже" електрониката, че клапанът си работи нормално? Ще бъда признателен за всякакви полезни мнения и съвети по въпроса, а вероятно и за други колеги ще бъде интересно. Благодаря предварително.
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Изолиране на EGR.
Bushman написа:Привет на всички Колеги. Съвсем отскоро карам BMW и отскоро съм във форума, иначе имам опит в техническите въпроси. Колата ми е Х3 от 2004г, с 3.0d мотор, автоматик. Разглеждах двигателя и четох какво пише за него във форума. На доста места колеги пишат за "изолиране на EGR" като за някаква обикновена, почти рутинна дейност. Действително, изобщо не ми допада идеята да се вкарват изгорели газове и сажди в смукателниоя колектор, още повече - след въздушния филтър, къде се предполага, че всичко трябва да е съвсем чисто. Опитах да намеря повече информация за тази система (EGR) и начинът за изолирането й, но за съжаление не успях.
Моля да споделите опит как точно става "изолирането" на EGR-клапана. В момента, в който откачим маркучето за вакуума, светна символът с двигател на таблото, а диагностиката показа, че шибаният клапан не работи. Направо недоумявам как електрониката "хвана" проблема, след като в клапана не влизат никакви кабели... Вероятно някак се контролира състава на изгорелите газове, предполагам? Значи "изолирането" си го представям чисто механично - да се затапи маркучето за вакуума (примерно - да се вкара в него съчма от лагер), и да се сложи ламаринена "тапа" на тръбичката, откъдето изгорелите газове постъпват в клапана. Обаче остава въпросът - как да се "излъже" електрониката, че клапанът си работи нормално? Ще бъда признателен за всякакви полезни мнения и съвети по въпроса, а вероятно и за други колеги ще бъде интересно. Благодаря предварително.
Имаш Л.С
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Изолиране на EGR.
Отговора на въпроса на колегата ме интересува и мен и за жалост не е довършена темата..
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Изолиране на EGR.
Като цяло при по-съвременните дизели тая работа е хубаво да се направи както трябва, защото при някои модели(е60 със сигурност зная) автоматика сменя съвсем различно, когато ЕГР-а е наличен и работи и когато е премахнат или изолиран, заради което трябва и софтуера на скоростанат кутия да се пипне.
А не мога да разбера каква е тая омраза към егр-а, при положение, че има явни ползи от него и колата е проектирана да работи с такъв. Да - при основно градско каране трявба да се почиства по-честно, но това е домакинска работа за 20-30 минути веднъж на някоко мсеца. А ако си караш редовно на дълъг път дори и това не се налага.
А не мога да разбера каква е тая омраза към егр-а, при положение, че има явни ползи от него и колата е проектирана да работи с такъв. Да - при основно градско каране трявба да се почиства по-честно, но това е домакинска работа за 20-30 минути веднъж на някоко мсеца. А ако си караш редовно на дълъг път дори и това не се налага.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Изолиране на EGR.
Аз изчистих ЕГР преди няколко седмици. Беше много мръсен, но реално не смятам че той е толкова проблемен, колкото мизерията, която отива и се насъбира в всмукателните колектори, чието чистене грам не е работа за 20 30мин...
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Изолиране на EGR.
е да, колектора е дурга бира
А някой пробвал ли е това водородно почистване, което редовно ми излиза като реклама по ФБ и разни сайтове?
А някой пробвал ли е това водородно почистване, което редовно ми излиза като реклама по ФБ и разни сайтове?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани