Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Модератор: Технически модератори
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Alex1990 написа:Батман написа:Какъв ти е бюджета?
ми примерно около 1000 за инсталация, дюзи и редуктор. Бутилка и тръби си имам, но уредбата ми е скапана
За хубва уредба сложи още 200 само за части. Моята препоръка е LPg tech. Дюзи драгон 8 бр- 320 лв, еку -450, изпарители 300-350лв. Това са цени без труд.
За милиони-няма закони.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
don't be написа:Alex1990 написа:Батман написа:Какъв ти е бюджета?
ми примерно около 1000 за инсталация, дюзи и редуктор. Бутилка и тръби си имам, но уредбата ми е скапана
За хубва уредба сложи още 200 само за части. Моята препоръка е LPg tech. Дюзи драгон 8 бр- 320 лв, еку -450, изпарители 300-350лв. Това са цени без труд.
Мдам. Много ще е добре да е ЛПГТех, че т'ва N62 нали беше в Валв-еди-какво-си, а той си се справя с тая работа. Ще има и някой лев за малко маркучи, че не е ясно кое ще трябва да се преработва. 1150 за чаркалък + 250 труд. За един ден може да се направи принципно.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Аз препоръчвам от опит и Zenith (за N62 говоря). Вече почти 10к километра откакто е на колата и да чукна на дърво няма никакви проблеми - върви си и харчи нормално, не се усеща кога превключва.
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
turbo написа:don't be написа:Alex1990 написа:Батман написа:Какъв ти е бюджета?
ми примерно около 1000 за инсталация, дюзи и редуктор. Бутилка и тръби си имам, но уредбата ми е скапана
За хубва уредба сложи още 200 само за части. Моята препоръка е LPg tech. Дюзи драгон 8 бр- 320 лв, еку -450, изпарители 300-350лв. Това са цени без труд.
Мдам. Много ще е добре да е ЛПГТех, че т'ва N62 нали беше в Валв-еди-какво-си, а той си се справя с тая работа. Ще има и някой лев за малко маркучи, че не е ясно кое ще трябва да се преработва. 1150 за чаркалък + 250 труд. За един ден може да се направи принципно.
Амии намерих един майстор, който е от малкото останали които не искат 1000 лв за нищо, срещу 100 лв ми смени дюза, филтри и ровичкане из софтуера и да чукна на дърво 2000 км още нямам ядове
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Alex1990 написа:Амии намерих един майстор, който е от малкото останали които не искат 1000 лв за нищо, срещу 100 лв ми смени дюза, филтри и ровичкане из софтуера и да чукна на дърво 2000 км още нямам ядове
А каква е газаджийницата по принцип? Дюзи, мюзи, компютри? Щото си казал, че е стар, като цяло, ама не и какъв.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
само знам че е КМЕ някаква полска, не мисля че е най- доброто което може да се сложи, но върши работа, дава много добър разход 14-15 извън и 20 градскоturbo написа:Alex1990 написа:Амии намерих един майстор, който е от малкото останали които не искат 1000 лв за нищо, срещу 100 лв ми смени дюза, филтри и ровичкане из софтуера и да чукна на дърво 2000 км още нямам ядове
А каква е газаджийницата по принцип? Дюзи, мюзи, компютри? Щото си казал, че е стар, като цяло, ама не и какъв.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Перфектно е даже!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
turbo написа:Перфектно е даже!
да, но понякога прави някои аномалии, като притръсване, даже 1-2 пъти докато си карам и гаси колата, ама като цяло добре се държи, мисля да го сменям в някой бъдещ момент, но имам други по належащи ремонти по колата
проблем с газова уредба
Здравейте колеги!
Преди извесно време си сложих газова уредба на моето Е53 4.4 и ми се появи странен проблем, когато колата е на газ и натисна педала до дупка започва да ми премижва червената лампичка с акумолаторчето и понякога влиза и в авариен режим, включва четвърта скорост и спирам - тръгвам все на четвърта докато не угася двигателя. Проблемът е само когато карам на ГАЗ и то във високите обороти след 4000 об/мин.
Преди извесно време си сложих газова уредба на моето Е53 4.4 и ми се появи странен проблем, когато колата е на газ и натисна педала до дупка започва да ми премижва червената лампичка с акумолаторчето и понякога влиза и в авариен режим, включва четвърта скорост и спирам - тръгвам все на четвърта докато не угася двигателя. Проблемът е само когато карам на ГАЗ и то във високите обороти след 4000 об/мин.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: проблем с газова уредба
Махане на катализаторите, слагане на еднополюсни свещи за двигателя и настройка на газовата от майстор, който знае какво прави и то във време на движение!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: проблем с газова уредба
Гори ли бушон №5?
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: проблем с газова уредба
По повод този въпрос и свещите споменати по- горе, аз карам с някакви NJK иридиеви специални за газ по 40 лв бройката, работят, но ми се искаше да ги сменя, но 8 свещи ще ми дойде малко нагоре за нещо което не е наложителни, та въпроса ми е с какви свещи мога да карам и да няма ядове става въпрос за N62b44
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: проблем с газова уредба
Alex1990 написа:По повод този въпрос и свещите споменати по- горе, аз карам с някакви NJK иридиеви специални за газ по 40 лв бройката, работят, но ми се искаше да ги сменя, но 8 свещи ще ми дойде малко нагоре за нещо което не е наложителни, та въпроса ми е с какви свещи мога да карам и да няма ядове става въпрос за N62b44
https://www.avtochastionline24.bg/bmw/x ... na_sveshch
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: проблем с газова уредба
POL_Starshi написа:Махане на катализаторите, слагане на еднополюсни свещи за двигателя и настройка на газовата от майстор, който знае какво прави и то във време на движение!
Колега да разбирам ли, това го знаеш от личен опит и си имал подобен проблем? Защото доколкото знам махането на катализаторите ще доведе до други грешки.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: проблем с газова уредба
preso03 написа:POL_Starshi написа:Махане на катализаторите, слагане на еднополюсни свещи за двигателя и настройка на газовата от майстор, който знае какво прави и то във време на движение!
Колега да разбирам ли, това го знаеш от личен опит и си имал подобен проблем? Защото доколкото знам махането на катализаторите ще доведе до други грешки.
Говоря от личен опит, като съм почерпил и от опита на другите колеги! Грешките от махането на катализаторите се решават или с дистанционни втулки за монитор сондите или софтуерно! За мен е по-добре да вдига грешка понякога, от колкото да е се мъчи двигателя! Първо обаче пробвай с настройки да решиш проблема и тогава това!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани