Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
LUCIFER'S написа:Свали я тая турбина и я дай за ревизиране, почистване настройка или евентуално ремонт щом духа масло, а не надува...
Просто информативно във групата във фейсбук, има я и обявата в олх се продава за 320лв от 530д турбина уж читава... може и китаец да е, че ми се видя маркировката мн груба, а снимките размазани.
Колега, тази турбина (гт2556) от 530, "плъг анд плей" ли е при мен, моята мисля е гт2052?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Турбото не надува
Не дочетох цялата тема, затова се извинявам!
А запушена генерация, някой сети ли се да провери, преди да прави турбо?
Онзи ден, точно заради такъв проблем( няма налягане на турбото), смених абсолютно всичко, дето се сетите.
Накрая запушен дпф и катализатор...
А запушена генерация, някой сети ли се да провери, преди да прави турбо?
Онзи ден, точно заради такъв проблем( няма налягане на турбото), смених абсолютно всичко, дето се сетите.
Накрая запушен дпф и катализатор...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Нямам ДПФ колега, а катализатора (един, метален беше) е изтърбушен, за което малко ме е яд, защото не беше запушен.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Турбото не надува
Имаш катализатор и долу също.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
По принцип имам това - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=18_0714
Някой в Германия си е направил труда да и сложи ретрофит кит на четирите катализатора, сега се замислих обаче... имаше ли нещо надолу, след меките връзки?
пп. След като попрочетох малко, май турбината от 530 (гт2556) става без преправяне на моята 525 (гт2052), но всички ли входове/изходи са същите? Ще е още по-лагава в ниските , ако не се ремапне, разбира се.. но пък след ремап би трябвало да е по-добре, отколкото с моята?
Някой в Германия си е направил труда да и сложи ретрофит кит на четирите катализатора, сега се замислих обаче... имаше ли нещо надолу, след меките връзки?
пп. След като попрочетох малко, май турбината от 530 (гт2556) става без преправяне на моята 525 (гт2052), но всички ли входове/изходи са същите? Ще е още по-лагава в ниските , ако не се ремапне, разбира се.. но пък след ремап би трябвало да е по-добре, отколкото с моята?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
LUCIFER'S написа:Свали я тая турбина и я дай за ревизиране, почистване настройка или евентуално ремонт щом духа масло, а не надува...
Просто информативно във групата във фейсбук, има я и обявата в олх се продава за 320лв от 530д турбина уж читава... може и китаец да е, че ми се видя маркировката мн груба, а снимките размазани.
Благодаря колега, купих я Не е китаец, читава изглежда, но тепърва и предстои разглобяване, чистене, вероятно и ремонтен комплект и балансиране накрая. Ще се направя на Митко турбото и ще и пръсна и един спрей накрая
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Колеги, някой има ли идея къде да търся такъв накрайник?
пп. Извинявам се.. звездогаечно ключе осмица
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
пп. Извинявам се.. звездогаечно ключе осмица
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Турбото не надува
И е на обратна резба
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Да, с това се справих, но тия два болта нямат развиване
Тайванското гедоре май ще се окаже китайско
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Тайванското гедоре май ще се окаже китайско
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Почва да ме изнервя тая кола вече..
Смених карантиите на турбината, която купих (ГТ2556) , дадох я на баланс, изчистих й перфектно геометрията и охлювите, проверих актуатора, работеше си перфектно, събрах я.. Обаче и с нея... същата работа, няма и грам разлика.
Освен това свалих и изчистих изпускателния колектор, не бих казал, че беше мръсен, смених му гарнитурите. Смених и гарнитурата на капака на клапаните. че течеше по малко, беше се удървила яко. Използвах, че са свалени дюзите и ги дадох за проверка на стенд, ща кача снимка на резултата от стенда.. според майстора всички разпръсквачи са за смяна..
И след всичко това положението е същото, турбо маркучите на празен ход са меки, този преди всмукателния колектор може да се сплесне напълно без много усилие, а при подаване на газ до 2500 оборота се понадува, но не знам дали достатъчно..
Следващата стъпка мисля да е диагностика в Дару..
Смених карантиите на турбината, която купих (ГТ2556) , дадох я на баланс, изчистих й перфектно геометрията и охлювите, проверих актуатора, работеше си перфектно, събрах я.. Обаче и с нея... същата работа, няма и грам разлика.
Освен това свалих и изчистих изпускателния колектор, не бих казал, че беше мръсен, смених му гарнитурите. Смених и гарнитурата на капака на клапаните. че течеше по малко, беше се удървила яко. Използвах, че са свалени дюзите и ги дадох за проверка на стенд, ща кача снимка на резултата от стенда.. според майстора всички разпръсквачи са за смяна..
И след всичко това положението е същото, турбо маркучите на празен ход са меки, този преди всмукателния колектор може да се сплесне напълно без много усилие, а при подаване на газ до 2500 оборота се понадува, но не знам дали достатъчно..
Следващата стъпка мисля да е диагностика в Дару..
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
dak написа:Колега , моята турбина на живи данни през Инпа работи на същото дередже и колата е самолет , лампата на АСЦто по премигва на сух асфалт на 3та като смачкам газта (с гуми 225 Дънлоп на няма и 2г.) на прав път лепи 230 км. Не е зле да се ревизира турбото но не може да се какже нищо на 100% от тия клипове от Инпата . Някой взима ли под внимание времето на опресняване на живите данни ? Пък и се вижда , че турбото си надува
Работата малко върви към проба грешка . Моя съвет е да закараш колата при някой който зне какво прави и каво да гледа , пък ако имаш време и желание може по случайнот може и сам да се справиш и после кефа е голям , нооо ... всеки сам си решава...
Казах ти нещо ... И друго: на място колкото и да напъваш мотора , налягане от турбото няма да видиш ако ще и на 0 км. да е колата от магазина !
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Не мога да се съглася, колега. Помолих един познат да й даде газ, не знам до колко оборота е вдигнал на място, но маркуча преди ЕГР-а имах чувството, че ще се пръсне.. Заради по-голямата турбина, вероятно в момента й трябва само точния ремап..
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Турбото не надува
Стига сте говорили глупости. На старото ми битурбо като правихме лънч контрола го докарахме до надув 0.5 и до там, а холдваше на 1.3 бара. Та според вас колко бадува на място стокова кола? Надува колкото да изпъне маркучите. За да надуе турбината трябва голямо количество изгорели газове, а тях ги има под товар и то на поне 2-ра скорост... тва да не е компресор.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
FaceOff написа:Не мога да се съглася, колега. Помолих един познат да й даде газ, не знам до колко оборота е вдигнал на място, но маркуча преди ЕГР-а имах чувството, че ще се пръсне.. Заради по-голямата турбина, вероятно в момента й трябва само точния ремап..
Коега , ако колата ти е ОК това не би трябвало да е баш така , компа трябва да знае кога колата е в движение и да регулира постъпващия въздух адекватно на подаваното гориво , сътветно на място не трябва да имаш корави мъркучи до пръсване ! Сигурен ли си че някой не е бърникал по софта на тая кола и проблемите ти да идват от него ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува
dak написа:FaceOff написа:Не мога да се съглася, колега. Помолих един познат да й даде газ, не знам до колко оборота е вдигнал на място, но маркуча преди ЕГР-а имах чувството, че ще се пръсне.. Заради по-голямата турбина, вероятно в момента й трябва само точния ремап..
Коега , ако колата ти е ОК това не би трябвало да е баш така , компа трябва да знае кога колата е в движение и да регулира постъпващия въздух адекватно на подаваното гориво , сътветно на място не трябва да имаш корави мъркучи до пръсване ! Сигурен ли си че някой не е бърникал по софта на тая кола и проблемите ти да идват от него ?
Колега, прочети какво пише нагоре в темата. Маркучът на колегата се СВИВАШЕ със старата турбина при форсиране на място. Това е обратното на издуването. Означава или пробив в пътищата, или турбината не надува грам, за да може вакуумът от мотора да свива маркучите...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани