400 000 км с Х5 Е70 40d

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.06.2009
Кара: X5 E70 3.0d

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от DeadFox » 09 Авг 2017, 12:13

astrapower написа:Честито колега, сериозна машина и сериозен пробег. Интервала за обслужване вече едва ли седи на дневен ред :) Сигурно обмисляш варианти за подмяна...


Именно! :-)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 2.02.2008

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от baimarin » 31 Авг 2017, 12:18

Здравейтe, колеги,

Моята машина е 4.0d и е на 198 хил км. Маслото го сменявам на 10-12 хил. км. Не го пипа изобщо колата. Даже от известно време на компа пише, че нивото е прекалено високо, но според "пръчката" си е в норма. Предполагам, че датчика е дефектирал.
Единствения сериозен проблем, който имах е скъсване на кардана и пробив на картера. Изтече маслото и ме остави насред Италия...
Искам да попитам някой знае ли колко излиза смяна на дискове и накладки предни и задни ? Накладките съм ги сменял излязоха към 300 лв., но за дисковете нямам никаква идея и ще съм благодарен, ако ми кажете :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от msi200 » 31 Авг 2017, 14:23

baimarin написа:Здравейтe, колеги,

Единствения сериозен проблем, който имах е скъсване на кардана и пробив на картера. Изтече маслото и ме остави насред Италия...
Искам да попитам някой знае ли колко излиза смяна на дискове и накладки предни и задни ? Накладките съм ги сменял излязоха към 300 лв., но за дисковете нямам никаква идея и ще съм благодарен, ако ми кажете :)


А кардана имаше ли някакви симптоми, или се скъса отведнъж?

Предните спирачки бяха нещо от сорта на 1200лв в БМВ, като се сменят и датчик за износване и едни ламаринки. Оригиналните части може да се намерят с по-големи отстъпки и ще стъпи под 1000лв. Например в немския ибей има ориг. дискове комплект за 260 евро.
I love the sound of V8 in the morning...

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 2.02.2008

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от baimarin » 31 Авг 2017, 16:02

Благодаря за отговора! 1200 лв само за предните е доста висока сума :) чудя се колко ли ще е за задните. :roll:
За кардана нямаше индикации. При излизане от бензиностанция и кик даун просто се чу един удар отдолу все едно колата мина през нещо, последван от жестоки вибрации. Отбих и спрях. Маслото буквално извираше отдолу. В Дару ми казаха, че колата била много мощна и за това така е станало....при този модел се случвало това.
Миналата седмица в Гърция видях един X5 e70 аварира, а под него локва с масло. Вероятно човекът е претърпял същата авария.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от TytusPulo » 01 Сеп 2017, 9:38

baimarin написа:Благодаря за отговора! 1200 лв само за предните е доста висока сума :) чудя се колко ли ще е за задните. :roll:
За кардана нямаше индикации. При излизане от бензиностанция и кик даун просто се чу един удар отдолу все едно колата мина през нещо, последван от жестоки вибрации. Отбих и спрях. Маслото буквално извираше отдолу. В Дару ми казаха, че колата била много мощна и за това така е станало....при този модел се случвало това.
Миналата седмица в Гърция видях един X5 e70 аварира, а под него локва с масло. Вероятно човекът е претърпял същата авария.


Тези части за модела нямат ли някакъв свестен афтърмаркет?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от astrapower » 01 Сеп 2017, 10:31

Има разбира се, но за дискове конкретно е коментирано многократно тук във форума, че не е най-добрия избор. На две коли вече слагам АТЕ, от сигурен доставчик- еми и на двете "кривнаха", последва изправяне, но не е както трябва. Не бих сложил повече афтермаркет без значение каква "марка". На фона на всичко останало това не е чак толкова скъпо,а пък и не се сменят всеки месец. Провери в оторизираните дилъри, имше някакви "value line" консумативи на относително добри цени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от msi200 » 01 Сеп 2017, 22:39

На Мерц и БМВ - само оригинални дискове, излиза по-евтино.
I love the sound of V8 in the morning...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 14.09.2016

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от resurrect » 02 Сеп 2017, 17:58

На моето е53 също чисто нови Ate отпред и отзад + нови накладки пак на Ate. Ами изкриви ми предния ляв диск след около 5-6 хиляди километра. Сваляне и на машина където го оправиха.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от TytusPulo » 08 Сеп 2017, 19:36

msi200 написа:На Мерц и БМВ - само оригинални дискове, излиза по-евтино.


Преди няколко месеца на ЦЛС-а сложих АТЕ и не съм имал проблеми. Иначе за БМВ дочувам от различни места, че нямало свестни афтърмаркети за дисковете и то дори за е39

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от astrapower » 09 Сеп 2017, 13:50

resurrect написа:На моето е53 също чисто нови Ate отпред и отзад + нови накладки пак на Ate. Ами изкриви ми предния ляв диск след около 5-6 хиляди километра. Сваляне и на машина където го оправиха.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



Почти същото и при мен, като започнат много да вибрират и в коша. Същото се случи и с предишната ми кола, смених комплект дискове и накладки Ate и пак се изкривиха. Качеството на афтърмаркета няма нищо общо с ОЕМ-ското в това се убедих :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 9.08.2012

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от Vlado_L » 11 Сеп 2017, 22:58

astrapower написа:Има разбира се, но за дискове конкретно е коментирано многократно тук във форума, че не е най-добрия избор. На две коли вече слагам АТЕ, от сигурен доставчик- еми и на двете "кривнаха", последва изправяне, но не е както трябва. Не бих сложил повече афтермаркет без значение каква "марка". На фона на всичко останало това не е чак толкова скъпо,а пък и не се сменят всеки месец. Провери в оторизираните дилъри, имше някакви "value line" консумативи на относително добри цени.


Минах вече 15 000 км. с BMW OE-34 11 6 782 067 ATE отпред и BMW OE-34 21 6 793 246 отзад от онлайнпартс ук , в комплект с накладки ATE и нямам никакви проблеми . Ще ме извиняват от БМВ но 1200 лв за предни дискове няма да им дам. На предишния X6 слагах оригинални и разлика в поведението не виждам, още повече че BMW не правят нито дискове нито накладки, прави ги някоя фирма като слага щампа BMW.
Жена ми кара GT, тя е с ZIMMERMANN от тия с дупките, на малко повече от 8 000 км и няма грижи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от khaled » 17 Окт 2017, 6:09

до MSI200. И аз преживях случката да си видя маслото на земята на 210000km. Имало е сервизна акция за този кардан в Германия и моята е била проверявана на 160000км. Симптоми нямаше. Трябва да се свали вала и да се огледат добре лагерите на карданите. В моите (счупените)имаше ръжда и се виждаше, че ролките са си били замръзнали по местата. Новия вал мисля е същия като на Ф15 и е по-лек.
Колега, ти смени ли демферната шайба? На моята видях, че гумата се е отлепила от металната втулка в предната част. Иначе няма никакви вибрации като работи на място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от TytusPulo » 17 Окт 2017, 9:28

Vlado_L написа:
astrapower написа:Има разбира се, но за дискове конкретно е коментирано многократно тук във форума, че не е най-добрия избор. На две коли вече слагам АТЕ, от сигурен доставчик- еми и на двете "кривнаха", последва изправяне, но не е както трябва. Не бих сложил повече афтермаркет без значение каква "марка". На фона на всичко останало това не е чак толкова скъпо,а пък и не се сменят всеки месец. Провери в оторизираните дилъри, имше някакви "value line" консумативи на относително добри цени.


Минах вече 15 000 км. с BMW OE-34 11 6 782 067 ATE отпред и BMW OE-34 21 6 793 246 отзад от онлайнпартс ук , в комплект с накладки ATE и нямам никакви проблеми . Ще ме извиняват от БМВ но 1200 лв за предни дискове няма да им дам. На предишния X6 слагах оригинални и разлика в поведението не виждам, още повече че BMW не правят нито дискове нито накладки, прави ги някоя фирма като слага щампа BMW.
Жена ми кара GT, тя е с ZIMMERMANN от тия с дупките, на малко повече от 8 000 км и няма грижи.


С мерцедеса е същата работа и се чудих какви са тези легенди за БМВ, че трябвало само оригинални да слагаш видиш ли да им пълниш гушите. Според мен всичко е тръгнало от 3-4 човека дето са си купили ментаци АТЕ тънко и айде клюката подкара... Много ясно, че ако са ментаци ще се кривят и какво ли не.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от msi200 » 26 Окт 2017, 21:07

khaled написа: Колега, ти смени ли демферната шайба? На моята видях, че гумата се е отлепила от металната втулка в предната част. Иначе няма никакви вибрации като работи на място.


Да, смених я на около 200х км, обаче можеше да кара сигурно до 300хиляди.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d

Мнение от msi200 » 06 Фев 2018, 16:32

И в тази тема да напиша, че в БМВ има сервизна акция за проверка и евентуална замяна на предния кардан при Е70 след 2010г.
Акцията е във връзка със зачестилите случаи на скъсани кардани, които водят до сериозни поразии отдолу по колата.
Оказва се, че тази акция я има от доста време, само че никой не ме е уведомил :)
Първоначално са сменяли частите само при наличието на луфтове, но няколко коли минават проверката и в рамките на 6 месеца късат кардана.
На мен ми го смениха безплатно, колата е на 7+години и 240х километра.
I love the sound of V8 in the morning...

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook