Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
m1sh0k написа:я да бутна темата малко .. газаджията ми надупчи все пак колектора , като взех щуцери с дължина 80мм , но първата дупка я удари на криво и се наложи да резна един от тях на 73мм за да не опре и влиза 7мм навътре от челото на колектора при това положение и от тук имам следните 3 варианта:
1: Да зарежа всички под ъгъл до 73мм
2: Да ги отрежа така че всички да стърчат 7мм
3: Да си взема още 1 дълъг щуцер и да го монтирам на срещуположната страна (евентуално и още два да преместя да сочат към дупките за ПХ)
Просто от любопитство питам - така монтирани щуцерите не пречат ли на бензиновите дюзи да впръскват там където трябва?
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Подрязах им крилцата на всичките на 70мм
luizov - И аз за това се чудя дали да ги монтирам , като цяло ме съмнява да са толкова голямо предядствие и рядко се движи на бензин тази кола , като изключим зимата.
Ако се получи чак такава драма ще върна старият колектор.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
m1sh0k написа:
Подрязах им крилцата на всичките на 70мм
luizov - И аз за това се чудя дали да ги монтирам , като цяло ме съмнява да са толкова голямо предядствие и рядко се движи на бензин тази кола , като изключим зимата.
Ако се получи чак такава драма ще върна старият колектор.
Монтирахме газов инжекцион на една 328-ца с един приятел (никога друг път не сме слагали ) Lpg tech, shark изпарител и инжектори barracuda, като щуцерите са къси доста , инжекторите са на 2.5мм . Колата върви супер и няма никакво замисляне с оборотите. Човека който ни я настройва каза, че е много важно съотношението дюзи(mm.) и налягане на изпарителя. Каза, че когато диаметърът на дюзите е по-голям се случва като се освободи от скорост да падат оборотите и да гасне. Мисля и аз да слагам на моята 323ci, моите май ще са на 2.3mm.
- mici63
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i Touring 170ks.
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Здравейте, ще слагам ГИ и ще ми трябват препоръки за качествена уредба и монтаж в Перник или София.
Мотора е 2.2i 2 вануса.
пс може на лични да не предизвикам реклама
Мотора е 2.2i 2 вануса.
пс може на лични да не предизвикам реклама
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Да използвам темата. Колата ми е 323 m52tub25. С газов инжекцион LPG tech, който потдържа obd, но Obd-то не е свързано, понеже газаджията каза, че не можело да се върже на е46-цата (била стара), мен обаче това ме съмнява. Та питам вас, вярно ли е че не става. И ако става какви са предимствата да е със свързано obd.
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Един бърз въпрос. Каква може да причината да мирише на газ при спускане без натискане на педала за газта. Всички маркучи са проверени не изпускат. Възможно ли е дюзите да не влизат в cut off режим и да набиват газ без да се изгаря или няма как да стане това?
- cowboetz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
bioz написа:Един бърз въпрос. Каква може да причината да мирише на газ при спускане без натискане на педала за газта. Всички маркучи са проверени не изпускат. Възможно ли е дюзите да не влизат в cut off режим и да набиват газ без да се изгаря или няма как да стане това?
Може изпарителят да е спукан някъде съвсем малко и от там да мирише.
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Здравейте колеги, тъкмо мислех да се похваля в темата за моят нова придобивка и се наложи майстора ми да дойде да я вземе и аз да се кача на автобуса. Та докато се возя, реших да драсна да видя някой срещал ли е такъв проблем. Взех си 328 с ГИ Романо и след 3 седмици в мен ми изгоря бензиновата помпа. Момчето ми обясни( не е газаджия) че много често оставят помпата да държи под напрежение бензина на дюзите, помпата натяга лагерите и се скапва. Взе да я смени и ми каза след това веднага при газаджия, да преправят газовото да изключва помпата като мине на газ. Някой имал ли е такива ядове и можете ли да ми препоръчате някой читав газаджия във Варна? Поздрави!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
G0-SH0W написа:Здравейте колеги, тъкмо мислех да се похваля в темата за моят нова придобивка и се наложи майстора ми да дойде да я вземе и аз да се кача на автобуса. Та докато се возя, реших да драсна да видя някой срещал ли е такъв проблем. Взех си 328 с ГИ Романо и след 3 седмици в мен ми изгоря бензиновата помпа. Момчето ми обясни( не е газаджия) че много често оставят помпата да държи под напрежение бензина на дюзите, помпата натяга лагерите и се скапва. Взе да я смени и ми каза след това веднага при газаджия, да преправят газовото да изключва помпата като мине на газ. Някой имал ли е такива ядове и можете ли да ми препоръчате някой читав газаджия във Варна? Поздрави!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Колега, не че нещо ама няма как да ти изгори помпата заради газта. Няма такова нещо като бензин под напрежение. Бензина си циркулова от помпата към рейката, когато е на бензин просто при сигнал от компютъра включва дюзата за определени милисекунди и тя впръсква, когато не впръсква просто продължава да циркулира към резервоара. Общо взето когато е на газ колата, помпата си работи, но няма никакви проблеми, просто си циркулира бензина по бензинопроводите. Не е виновен газаджията. Принципно може да се направи така, че помпата да изключва, но няма никакъв смисъл.
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Благодаря колега, явно просто и е дошло времето на помпата, а и вътре в резервоара беше пълна "гняс". Мисля че никога не беше отварян до сега. С две думи, няма проблем да си карам така, ако съм разбрал правилно. Чудя се дали да не си изкарам един бутон да спирам ръчно помпата, когато реша. Ще проверя все пак при газаджия колко пари ще ми каже за този модул (гледах че към 70 лв вървят) и колко ще ми иска за труд, пък ще реша.luizov написа:G0-SH0W написа:Здравейте колеги, тъкмо мислех да се похваля в темата за моят нова придобивка и се наложи майстора ми да дойде да я вземе и аз да се кача на автобуса. Та докато се возя, реших да драсна да видя някой срещал ли е такъв проблем. Взех си 328 с ГИ Романо и след 3 седмици в мен ми изгоря бензиновата помпа. Момчето ми обясни( не е газаджия) че много често оставят помпата да държи под напрежение бензина на дюзите, помпата натяга лагерите и се скапва. Взе да я смени и ми каза след това веднага при газаджия, да преправят газовото да изключва помпата като мине на газ. Някой имал ли е такива ядове и можете ли да ми препоръчате някой читав газаджия във Варна? Поздрави!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Колега, не че нещо ама няма как да ти изгори помпата заради газта. Няма такова нещо като бензин под напрежение. Бензина си циркулова от помпата към рейката, когато е на бензин просто при сигнал от компютъра включва дюзата за определени милисекунди и тя впръсква, когато не впръсква просто продължава да циркулира към резервоара. Общо взето когато е на газ колата, помпата си работи, но няма никакви проблеми, просто си циркулира бензина по бензинопроводите. Не е виновен газаджията. Принципно може да се направи така, че помпата да изключва, но няма никакъв смисъл.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Не си прав колега! Има смисъл да се спира помпата..... как иначе ще накараш бензиновите инжектори да затегнат толкова бързо?
Дори при работа на бензин количеството което се връща през регулатора в резервоара е значително, когато работим на газ се връща всичкото, а това по никакъв начин не натоварва бензиновата помпа повече. Това което се случва като се спре помпата обаче - бензина в рейката се загрява до 100 градуса, изпарява се и се отлагат всичките боклуци. А помпата се скапва като си направи заложените часове работа
Дори при работа на бензин количеството което се връща през регулатора в резервоара е значително, когато работим на газ се връща всичкото, а това по никакъв начин не натоварва бензиновата помпа повече. Това което се случва като се спре помпата обаче - бензина в рейката се загрява до 100 градуса, изпарява се и се отлагат всичките боклуци. А помпата се скапва като си направи заложените часове работа
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
stefan_suny написа:Не си прав колега! Има смисъл да се спира помпата..... как иначе ще накараш бензиновите инжектори да затегнат толкова бързо?
Дори при работа на бензин количеството което се връща през регулатора в резервоара е значително, когато работим на газ се връща всичкото, а това по никакъв начин не натоварва бензиновата помпа повече. Това което се случва като се спре помпата обаче - бензина в рейката се загрява до 100 градуса, изпарява се и се отлагат всичките боклуци. А помпата се скапва като си направи заложените часове работа
Да съм напълно сигурен, най-добре да не се спира помпата? Четох че доста по бързо се задръства горивния филтър и от там държи системата под напрежение, възможно ли е това? Мисля да го сменя и се надявам, че няма да има повече ядове, и че няма да се наложи да давам още пари за нова помпа.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Помпата НЕ СЕ спира! Обсъждано е много пъти. Колегата Стефан над теб не е много сигурен какво точно говори и защо. Освен това си противоречи.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
И аз така реших, след като говорих с 4-рима отделни газаджии и всички ми казаха че не я спират или вече не слагат такива модули , защото пораждат много по-големи проблеми. Вкарал съм я в бокса за подмяна на спирачна система сега и ще сменя и горивния филтър пък ще видим.ivoaudi написа:Помпата НЕ СЕ спира! Обсъждано е много пъти. Колегата Стефан над теб не е много сигурен какво точно говори и защо. Освен това си противоречи.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки
Едно въпросче колеги. Дюзите ми са много шумни, според газаджията това било нормална работа и новите тракали така(а преди да монтираме ме уверяваше, че слага тихи инжектори), но мен ме дразни все едно карам дизел. Като превключа на бензин тишина все едно мотора не работи. Та въпроса ми е дали е възможно да се сложи някаква шумоизолация на инжекторите или ще прегряват?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани