Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
Астонът дали е с невероятно добър дизайн или не сам го казваш, че е въпрос на вкус, но пък и казваш, че все пак бил еди какъв си. Сега, на теб дизайна може да ти е естетически издържан, да има златно сечение и както там още го обрисуваш, но за мен няма как тези неща да са така. За мен дизайна на Астоните е еднообразен и в голямата си част откривам грозни за мен неща, прилики за разни Селики ако щеш в голяма част от фаровете на моделите през годините, прилики други Японски и Корейски коли, но не съм отишъл във форум на Астон да натрапвам мнение колко не ми харесва еди какво си. Едва ли бих го и направил. Аз не съм виждал Астон, който да ми харесва толкова, всичките са ми еднакви и буквално дори не ги различавам, ако не ги видя един до друг. Това не ги прави лоши коли в никакъв случай. Но сега ти да седнеш тук в БМВ форума и да ни обясняваш как кола по която почти всеки човек на планетата ще ахва е грозна и ще трябва ти да я преживяваш и то ако от БМВ я пооправят половината едва ли не...
За Астоните е нормално да не им и пука на света относно дизайна, за тях целта е ясна - всяка година за по 500-1000 бройки(и то през последните години толкова много вероятно)все ще се намери някой готов да плати колосални суми за да е уникален на пътя. При БМВ е нормално да има много критики, все пак милиони фенове има по света и то истински фенове, отделно има още поне няколко пъти по толкова, които просто харесват колите и всеки ще намери да каже по нещо и кофти.
И не ми обяснявай как Астонът не изглеждал по този начин защото бил лимитиран. Ясно е, че дизайна чисто професионално няма общо с това, но ако го срещаше често по улиците както вече може да срещнеш Мазерати и Ягуар, щеше определено да направиш разликите преди и сега. Всяка една кола, която я срещаш сравнително рядко по улиците ти хваща окото дори подсъзнателно.
Това с жените е строго субективно пак, но си прав за идеала в някои граници, но това причинено от хиляди години еволюция. Иди обаче в Китай, Япония, Турция и САЩ, да видим коя жена къде и за кой би била идеална, ще се изненадаш.
Относно Е92 съм съгласен с теб, това е най-красивата тройка относно външен дизайн според мен правена някога. Обаче ако го сложиш и нея до Е90 сега и ако можеше хипотетично да се върнеш назад във времето преди 7-8 години и да я сложиш до Е90, тогава щеше да видиш това за което ти говоря. Е90 не бе на всеки ъгъл и щеше да ти изглежда не чак толкова зле спрямо Е92. Това въпреки факта, че като цяло купетата са по-красиви от седаните. Има много примери в историята на БМВ за които важи същото. Лично за мен 6-цата Е63 винаги е била с много грозни фарове в долната си част и това грози колата. Е60 винаги съм я харесвал повече, но с годините като се понапълни на всеки ъгъл с Е60-ки и 6-цата вече почти не и виждам кусурите.
Относно дали си дизайнер, това пак няма нищо общо защото пак твоите очи виждат различно от моите. Стани дизайнер в БМВ(ако си автмобилен)ако можеш, покажи им как трябва да стават нещата и тогава ще можеш да го преживееш, предполагам е трудно и местата са по-лимитирани и от бройки на Астон, но пък ще ни даваш информация поне.
Иначе въобще не си разбрал "намека" ми. Не съм ти намеквал нищо, аз в прав текст бих ти казал подобно нещо ако някога си следил мнения из форума. Не е моя работа първо дали можеш и какво можеш да си позволиш, тотално не бих си пълнил главата с това, бъди сигурен. Като толкова ти харесва Астонът, купи си един някога, пожелавам ти го искрено. Идеята ми там съм я написал много ясно, а ти си съчиняваш други неща от нея. Казах, че пазара ще отговори на това дали 8-цата е грозна или не след като пуснат дебелата цена защото едва ли ще се блъскат да купуват кола, която е доста скъпа, не е суперкар, не е лимитирана, а на всичко отгоре е и грозна и няма да се налага ти да го преживяваш(както си написал)ако те "послушат" и променят грозните за теб фарове и бъбреци. Дано този път си ме разбрал и не търсиш под вола теле.
За Астоните е нормално да не им и пука на света относно дизайна, за тях целта е ясна - всяка година за по 500-1000 бройки(и то през последните години толкова много вероятно)все ще се намери някой готов да плати колосални суми за да е уникален на пътя. При БМВ е нормално да има много критики, все пак милиони фенове има по света и то истински фенове, отделно има още поне няколко пъти по толкова, които просто харесват колите и всеки ще намери да каже по нещо и кофти.
И не ми обяснявай как Астонът не изглеждал по този начин защото бил лимитиран. Ясно е, че дизайна чисто професионално няма общо с това, но ако го срещаше често по улиците както вече може да срещнеш Мазерати и Ягуар, щеше определено да направиш разликите преди и сега. Всяка една кола, която я срещаш сравнително рядко по улиците ти хваща окото дори подсъзнателно.
Това с жените е строго субективно пак, но си прав за идеала в някои граници, но това причинено от хиляди години еволюция. Иди обаче в Китай, Япония, Турция и САЩ, да видим коя жена къде и за кой би била идеална, ще се изненадаш.
Относно Е92 съм съгласен с теб, това е най-красивата тройка относно външен дизайн според мен правена някога. Обаче ако го сложиш и нея до Е90 сега и ако можеше хипотетично да се върнеш назад във времето преди 7-8 години и да я сложиш до Е90, тогава щеше да видиш това за което ти говоря. Е90 не бе на всеки ъгъл и щеше да ти изглежда не чак толкова зле спрямо Е92. Това въпреки факта, че като цяло купетата са по-красиви от седаните. Има много примери в историята на БМВ за които важи същото. Лично за мен 6-цата Е63 винаги е била с много грозни фарове в долната си част и това грози колата. Е60 винаги съм я харесвал повече, но с годините като се понапълни на всеки ъгъл с Е60-ки и 6-цата вече почти не и виждам кусурите.
Относно дали си дизайнер, това пак няма нищо общо защото пак твоите очи виждат различно от моите. Стани дизайнер в БМВ(ако си автмобилен)ако можеш, покажи им как трябва да стават нещата и тогава ще можеш да го преживееш, предполагам е трудно и местата са по-лимитирани и от бройки на Астон, но пък ще ни даваш информация поне.
Иначе въобще не си разбрал "намека" ми. Не съм ти намеквал нищо, аз в прав текст бих ти казал подобно нещо ако някога си следил мнения из форума. Не е моя работа първо дали можеш и какво можеш да си позволиш, тотално не бих си пълнил главата с това, бъди сигурен. Като толкова ти харесва Астонът, купи си един някога, пожелавам ти го искрено. Идеята ми там съм я написал много ясно, а ти си съчиняваш други неща от нея. Казах, че пазара ще отговори на това дали 8-цата е грозна или не след като пуснат дебелата цена защото едва ли ще се блъскат да купуват кола, която е доста скъпа, не е суперкар, не е лимитирана, а на всичко отгоре е и грозна и няма да се налага ти да го преживяваш(както си написал)ако те "послушат" и променят грозните за теб фарове и бъбреци. Дано този път си ме разбрал и не търсиш под вола теле.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Новата 8-ца
Alek_SV написа:Доста глупости каза.
Това каква е пазарната цена на една кола няма директно и правопопорционално отношение към качеството на дизайна й. Е92 е 10 годишен дизайн към момента и изглежда по-добре от много купета в нейният и над нейният ценови диапазон , защото е страхотен балансиран пропорционален дизайн. Като човек поизчел книги на тази тема и изкарващ парите си 11 години вече с дизайн мога да го кажа без притеснения. Астънът има страхотен дизайн не защотот е лимитран и произвеждан на ръка , а защото обективно е невероятно добър и естетичен дизайн . Има неща като златно сечение ( което има различни израженият) и тн , които са кодирани в съзнанието и използването на тези формули предопределя дали нещо ни изглежда пропорционално , дали тази линия е "на място" вместо да дразни и тн. Въпреки , че е вярно твърдението , че различните хора имаме различни предпочитания не е възможно да избягаш от това , което е генерално естетично. Не случайно по целият свят идеалното женско тяло е приблизително еднаква форма и това е доказано от различни независими проучвания. Ако помните Фискър Карма( щатският електро седан от 2012-та) беше ужастно грозна кола и към днешна датата повечето хора ще кажат ,че е ужастно грозна кола и компанията фалира , защотот колата е ужастно грозна и не се продаваше , но все пак имаше хиляди идиоти , които я купиха и бяха на брутална загуба.
Относно намекът ти да " не се тревоижа кое е грозно и кое не , защото тия коли не са ми по джоба" - ти не се тревожи , защото точно хора като мен са потенциалните втори собственици на ДБ11 или идващата осмица и колкото и да се опитват автомобилните производители да ни внушат ,че тях вторичният пазар грам не ги интересува данните от продажбите им на части + стремежа им да правят автомобилите си събоптимално здрави говори за точно обратното.
Не знам доколко си потенциален 2ри собственик на ДБ11, но пък от моята гледна точка бих те посъветвал в интервала от 22 години между сегашната ти кола и ДБ11 да вземеш нещо малко по-различно и динамично, защото не случайно БМВ избяга рязко от дизайна на Е90 и Е60, който очеизвадно беше грешка.
А иначе много хора мислехме, че Ауди няма да успеят да продават мек Хуракан на почти същата цена ама те успяха да ги бият в съотношение 3:1 . . . Въпреки че Р8+ струва 180к а Хуракан а е само с 15-20к отгоре.
Късмет, дано ти хареса М8цата и да ни разказваш за нея
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Новата 8-ца
Ако се запази дизайна от този концепт, то тогава новата 8-ца ще е достоен наследник на BMW 850. Красота!!
Re: Новата 8-ца
ОМГ, в тази кола няма нито една извита линия. Ъгли, ъгли, ъгли навсякъде. Добре, че поне гумите са кръгли, а не с някаква сложна геометрична форма. Ще цитирам Колегата по-горе, че може би и аз не разбирам дизайна на колите от 21-ви век.
От друга страна новите модели повдигат сериозно цената на по-старите модели ...
В заключение мога да кажа, че моливът на Крис Бенгъл нанесе повече вреди на марката, отколкото съюзническите бомбардировки през ВСВ.
От друга страна новите модели повдигат сериозно цената на по-старите модели ...
В заключение мога да кажа, че моливът на Крис Бенгъл нанесе повече вреди на марката, отколкото съюзническите бомбардировки през ВСВ.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Нарочно изчаках няколко дни преди да я коментирам, защото в началото бях леко шокиран, но сега колкото повече я гледам, толкова повече започва да ми харесва (дори този концепт със странни бъбреци и още по-странни брони). Наистина се целят много високо с тази кола и освен клиентите на ЕС купе и други марки ще останат неприятно изненадани. Остава да видим само и технически на какво ниво ще бъде, но съм сигурен че няма да разочароват.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
Сравнение с S-клас купе:
http://www.bmwblog.com/2017/06/05/photo ... e-concept/
БМВ-то ми изглежда доста по-спортно. Мерцедесът ми изглежда като вариант с две врати на ЦЛС. То реално май е и това де. Един вид ЦЛ все едно, само където не съм се интересувал ще произвеждат ли ЦЛ или и те не както БМВ спират 6-та серия и пускат 8-ма. Реално Мерцедес отдавна си имат Ес класа с две врати в лицето на ЦЛ, но не бе особено успешен.
http://www.bmwblog.com/2017/06/05/photo ... e-concept/
БМВ-то ми изглежда доста по-спортно. Мерцедесът ми изглежда като вариант с две врати на ЦЛС. То реално май е и това де. Един вид ЦЛ все едно, само където не съм се интересувал ще произвеждат ли ЦЛ или и те не както БМВ спират 6-та серия и пускат 8-ма. Реално Мерцедес отдавна си имат Ес класа с две врати в лицето на ЦЛ, но не бе особено успешен.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- preki
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320ci E46 Convertible
Re: Новата 8-ца
На мен линиите ми изглеждат еднакви. Различна предница и различни стопове, но гледайки странично са ми еднакви
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Сравнение с S-клас купе:
http://www.bmwblog.com/2017/06/05/photo ... e-concept/
БМВ-то ми изглежда доста по-спортно. Мерцедесът ми изглежда като вариант с две врати на ЦЛС. То реално май е и това де. Един вид ЦЛ все едно, само където не съм се интересувал ще произвеждат ли ЦЛ или и те не както БМВ спират 6-та серия и пускат 8-ма. Реално Мерцедес отдавна си имат Ес класа с две врати в лицето на ЦЛ, но не бе особено успешен.
S купе е новото име на CL . До него 8цата е като питбул до тюлен
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
Ами значи съм познал всичко.
Това сравнение с питбула и тюлена беше добро.
Това сравнение с питбула и тюлена беше добро.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Новата 8-ца
И все пак с тия бъбреци е все едно си я изненадал през ауспуха с голяма ламбда сонда
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Новата 8-ца
cucibg написа:
Едно към едно с моята )))
Старата осмица се познава от километри. На новата ако махнеш емблемите и колкото хора, толкова и версии. Индивидуалност НУЛА. Подплатена с няколко торби пари. И дано не наследи проблемите с електрическата система на по-старата си версия
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Новата 8-ца
И как очакваш хората да я разпознават, като дори не е излязла още официално, що за аргумент? 1987 дали Е31 е била разпознаваема като BMW, при положение, че няма нищо общо с дизайна на моделите от това време? Малко се оливате с псевдо фенщината според мен. Колата има страхотна визия и времето ще покаже дали ще наследи статута на Е31.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Новата 8-ца
stocky написа:И как очакваш хората да я разпознават, като дори не е излязла още официално, що за аргумент? 1987 дали Е31 е била разпознаваема като BMW, при положение, че няма нищо общо с дизайна на моделите от това време? Малко се оливате с псевдо фенщината според мен. Колата има страхотна визия и времето ще покаже дали ще наследи статута на Е31.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани