Retrofit: LCI ск.кутия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Retrofit: LCI ск.кутия
Здравейте колеги,
От няколко дни ми влезна мухата в главата , след като четох в един форум за тази интервенция, да сложа фейс лифтова ск.кутия на кола преди фейса. След ровене из ибей излиза , че цената на 6hp28(lci) и 6hp26(pre-lci) е почти еднаква , а и като цяла самата кутия вече не е чак толкова пари има ги от 1200 лева нагоре, трябва да видя и по нашите морги какви пари им искат. Но да се върнем на въпроса след четене в друг форум стана ясно , че може да се направи ретрофита , въпроса е какво още ми трябва освен ск.кутия ? Ясно е , че лоста ще се сменя също , но само лоста ли е или има и някакви модули към него? Програмиране предполагам ще иска? Идеята ми на тази тема е , ако някой е минавал по този път или пък е проверял да се напише горе долу какво ти трябва + труда и така колегите , ако решат да знаят какво им трябва.
Все пак бонуса от 6hp28 е доста приятен , кутията сменя в пъти по-бързо от старата , държи на много нМ в моя случай ми трябва за да може да си изцедя колата на макс , тъй като в момента ск.кутия не позволява повече да я бутам колата.
И още един друг въпрос има някаква разлика в ск.кутия на 530lci и 535d lci , защото естествено на пазара има много повече ск .кутии от 530 и се чудя дали ще има някакъв проблем ако се сложи такава?
Поздрави
От няколко дни ми влезна мухата в главата , след като четох в един форум за тази интервенция, да сложа фейс лифтова ск.кутия на кола преди фейса. След ровене из ибей излиза , че цената на 6hp28(lci) и 6hp26(pre-lci) е почти еднаква , а и като цяла самата кутия вече не е чак толкова пари има ги от 1200 лева нагоре, трябва да видя и по нашите морги какви пари им искат. Но да се върнем на въпроса след четене в друг форум стана ясно , че може да се направи ретрофита , въпроса е какво още ми трябва освен ск.кутия ? Ясно е , че лоста ще се сменя също , но само лоста ли е или има и някакви модули към него? Програмиране предполагам ще иска? Идеята ми на тази тема е , ако някой е минавал по този път или пък е проверял да се напише горе долу какво ти трябва + труда и така колегите , ако решат да знаят какво им трябва.
Все пак бонуса от 6hp28 е доста приятен , кутията сменя в пъти по-бързо от старата , държи на много нМ в моя случай ми трябва за да може да си изцедя колата на макс , тъй като в момента ск.кутия не позволява повече да я бутам колата.
И още един друг въпрос има някаква разлика в ск.кутия на 530lci и 535d lci , защото естествено на пазара има много повече ск .кутии от 530 и се чудя дали ще има някакъв проблем ако се сложи такава?
Поздрави
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Не знам какво си чел обаче тази мисия е трудно осъществима. Намирането на кутията ти е най-малкия проблем.
Фейсовата кутия работи с CAS 3+ и моторна електроника от LCI, сам си направи сметка покрай тези неща колко още трябва да смениш.
Фейсовата кутия работи с CAS 3+ и моторна електроника от LCI, сам си направи сметка покрай тези неща колко още трябва да смениш.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Колега по-лесния вариант е да продадеш твоята и да си купиш 535 LCI според мен. Ся като сложиш примерно тая кутия тя и колата ще иска ъпгрейди все пак няма да стане 500к.с. от едната кутия.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Колегата Sherman го прави това, той може да ти даде повече инфо.
Но по спомен: кутия, лост, дде на мотора с дюзи- тези със сигурност си ги спомням
Но по спомен: кутия, лост, дде на мотора с дюзи- тези със сигурност си ги спомням
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
racing_team_vidin написа:Колегата Sherman го прави това, той може да ти даде повече инфо.
Но по спомен: кутия, лост, дде на мотора с дюзи- тези със сигурност си ги спомням
Значи да обощим , кутия , лост и компютър от LCI + дюзите тъй като едвали ще могат да работят старите дюзи с новия комп?
След малко търсене става ясно , че да кажем кутията я намираш за 1200 лева + 180 за лоста с модула(един колега го продава) + 50 лева излиза цената на една дюза втора ръка от ибей или кажи го 300 лева + компютъра от фейс лифт гледам върви някъде около 500 лева. Значи говорим за сума за частите от рода на 2300 лева. От тях без проблем можеш да си продадеш старата кутия и дюзи и ще се върнат обратно пак пари. Като цяло не е скъпа интервенцията , въпроса е , къде могат читаво да ти я осъществят?
Нека колегата Sherman да каже какво точно е направил
Последна промяна CrazyElement на 19 Мар 2017, 15:45, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Мисия невъзможна. Колегата sherman го направи, но реално смени всичко, реално трябва да смениш освен скоростите и кажи речи целия двигател, имам в предвид управление компютър, дюзи и т.н.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
adovet написа:Мисия невъзможна. Колегата sherman го направи, но реално смени всичко, реално трябва да смениш освен скоростите и кажи речи целия двигател, имам в предвид управление компютър, дюзи и т.н.
Дюзите на фейс лифта са по - евтини от тези на преди фейса , компютъра не е болка за умиране около 500-600 лева са втора ръка. Да не говорим , че може да си продадеш и твоите части реално те са напълно работещи . Само чакам да потвърди колегата освен това ,което съм изброил какво още трябва и къде могат да го направят.
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Не искам да изглеждам по никакъв начин кисел ама ще ти кажа реално да не се занимаваш. Трябва да смениш всичко по колата. Като започнах имах само бегла представа за какво става въпрос и непрекъснато изникваха нови неща. Освен кутия, лост, DDE, пиезо дюзи (които са ПО-СКЪПИ втора ръка от тези на 272) трябва да смениш: ГЛАВАТА на мотора заради различната дълбочина на леглата на дюзите, инсталацията на мотора, клапаните за управление на турбините, рейл с регулатора на налягането, тръбички за дюзите, пети на дюзите, KGM модул, датчик ъгъл на волана, ABS/DSC модула заедно със спирачните тръбички, километраж, лайсната на подлакътника около скоростния лост и още други неща, които не се сещам. Всичко това е свързано със страшно много ровене по ел. схеми, пускане и преправяне на кабели, кодиране и блъскане на главата и то с бая помощ с колеги от форума. Аз купувах частите на час по лъжичка от различни хора, защото не знаех, че толкова много неща трябва да се сменят, което беше свързано с търсене по обяви, звънене на телефони и разправии. И сега ако си мислиш, че ще минеш тънко като разпродадеш старите ти части, се лъжеш
ААА и като за финал...още не мога да си подкарам темпомата и ще полудея!
ААА и като за финал...още не мога да си подкарам темпомата и ще полудея!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Sherman написа:Не искам да изглеждам по никакъв начин кисел ама ще ти кажа реално да не се занимаваш. Трябва да смениш всичко по колата. Като започнах имах само бегла представа за какво става въпрос и непрекъснато изникваха нови неща. Освен кутия, лост, DDE, пиезо дюзи (които са ПО-СКЪПИ втора ръка от тези на 272) трябва да смениш: ГЛАВАТА на мотора заради различната дълбочина на леглата на дюзите, инсталацията на мотора, клапаните за управление на турбините, рейл с регулатора на налягането, тръбички за дюзите, пети на дюзите, KGM модул, датчик ъгъл на волана, ABS/DSC модула заедно със спирачните тръбички, километраж, лайсната на подлакътника около скоростния лост и още други неща, които не се сещам. Всичко това е свързано със страшно много ровене по ел. схеми, пускане и преправяне на кабели, кодиране и блъскане на главата и то с бая помощ с колеги от форума. Аз купувах частите на час по лъжичка от различни хора, защото не знаех, че толкова много неща трябва да се сменят, което беше свързано с търсене по обяви, звънене на телефони и разправии. И сега ако си мислиш, че ще минеш тънко като разпродадеш старите ти части, се лъжеш
ААА и като за финал...още не мога да си подкарам темпомата и ще полудея!
ХАха ясно колега , не съм се надявал , че ще мина тънко , просто мислих , че ще е по-лесно и затова бях се запалил , но сега след като ти казваш какво трябва да се смени ... се отказвам . То остави парите , но времето ... и главоболията , защото реално тези части има да ги търся под дърво и камък..
Благодаря още един път , че написа какво точно си сменял за да се откажа , преди да се прецакам като взема ск.кутия и лост и после скляпам.
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
Здравейте,
при мен е правена тази смяна и като чета се радвам, че не съм я правил аз . Така купих колата, а един БМВ фен от Германия я беше правил.
И аз това се чудих защо всичко е сменено с на 07 при положение, че колата е 04, но явно за да сложи кутията е трябвало и е решил всичко да смени. Даде ми фактура за скорости и двигател закупени от Уелс (явно за да е заедно електрониката).
По двигател навсякъде си пише дати 2007. По интериора и навсякъде е сменяно, както каза колегата, табла, старт-стоп бутони, фарове, стопове и т.н.
При мен всичко бачка перфектно, но явно е било яко разправия.
при мен е правена тази смяна и като чета се радвам, че не съм я правил аз . Така купих колата, а един БМВ фен от Германия я беше правил.
И аз това се чудих защо всичко е сменено с на 07 при положение, че колата е 04, но явно за да сложи кутията е трябвало и е решил всичко да смени. Даде ми фактура за скорости и двигател закупени от Уелс (явно за да е заедно електрониката).
По двигател навсякъде си пише дати 2007. По интериора и навсякъде е сменяно, както каза колегата, табла, старт-стоп бутони, фарове, стопове и т.н.
При мен всичко бачка перфектно, но явно е било яко разправия.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
Части за Е34 - тел.0899 828 626
Части за Е34 - тел.0899 828 626
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
DEO написа:Здравейте,
при мен е правена тази смяна и като чета се радвам, че не съм я правил аз . Така купих колата, а един БМВ фен от Германия я беше правил.
И аз това се чудих защо всичко е сменено с на 07 при положение, че колата е 04, но явно за да сложи кутията е трябвало и е решил всичко да смени. Даде ми фактура за скорости и двигател закупени от Уелс (явно за да е заедно електрониката).
По двигател навсякъде си пише дати 2007. По интериора и навсякъде е сменяно, както каза колегата, табла, старт-стоп бутони, фарове, стопове и т.н.
При мен всичко бачка перфектно, но явно е било яко разправия.
Благородно ти завиждам
- Kartoff
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: Retrofit: LCI ск.кутия
При мен се случи следното:
Първо ми се прецака мотора, намерих си алиминиев блок и се оказа, че за да го ползвам трябва да сменя и турбините, че опираха... В крайна сметка сглобихме мотора с алуминиев блок, фейсови турбини, старата глава, старите дюзи, като трябваше и малко маркучи тук там да се сменят... Всичко си работеше нормално... Обаче не ми харесваше кутията и реших да я сменя... Все пак преди имах фейсова 535д и сега усетих разликата и нещо почна да ме дърпа натам Първо пробвах с кутия от 335д защото е 28-ца, но със стария лост и предположих, че може да се нагоди без да се сменя нищо друго, но уви... Намерих си кутия от Е60, скоростен лост(джойстик), дюзи, CAS, DDE, табло, глава за пиезо дюзи (да се има предвид, че леглото в главата за старите дюзи е малко по дълбоко и пиезо дюза с 1,5мм дифтунга почернява) и айде пак отваряй мотора, слагай глава, дюзи и т.н. В крайна сметка сега колата вече е със фейсов мотор, скорости и т.н. с малки изключения в някои модули... Има още някой дребни работи за донагласяване, но като цяло е ок
Първо ми се прецака мотора, намерих си алиминиев блок и се оказа, че за да го ползвам трябва да сменя и турбините, че опираха... В крайна сметка сглобихме мотора с алуминиев блок, фейсови турбини, старата глава, старите дюзи, като трябваше и малко маркучи тук там да се сменят... Всичко си работеше нормално... Обаче не ми харесваше кутията и реших да я сменя... Все пак преди имах фейсова 535д и сега усетих разликата и нещо почна да ме дърпа натам Първо пробвах с кутия от 335д защото е 28-ца, но със стария лост и предположих, че може да се нагоди без да се сменя нищо друго, но уви... Намерих си кутия от Е60, скоростен лост(джойстик), дюзи, CAS, DDE, табло, глава за пиезо дюзи (да се има предвид, че леглото в главата за старите дюзи е малко по дълбоко и пиезо дюза с 1,5мм дифтунга почернява) и айде пак отваряй мотора, слагай глава, дюзи и т.н. В крайна сметка сега колата вече е със фейсов мотор, скорости и т.н. с малки изключения в някои модули... Има още някой дребни работи за донагласяване, но като цяло е ок
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]