Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Trixster написа:oci написа:Модула е повече от перфектен.
Преди да тръгне за Дъблин съм го тествал, предвид далечната дестинация.
Аз му обясних на колегата, че ще иска програмиране и кодиране, което най-вероятно ще се случи на родна земя с правилната техника.
Модула няма как да умре ако се флашва на маса, дори и това да стане се сменят флаш паметите умрели при ъпдейта и пак е в играта.
Модул от е90 на е60 става без проблем това и децата го знаят☺
Какво сте се договорили си е между вас с колегата и дето се вика пито, платено. Друг е въпроса, че модула можеше да се кодира на маса за VIN-а на автомобила преди да хване крака по пощите.
От поста на MadChikеn до този само разтягаме и мисля стана ясно, че няма да стане без подходяща техника и сваляне на модула от колата.
Успех на колегата и да пише, като свърши работа.
Така е това е моя грешка ако знаех, че няма да се справят щях да го подготвя.
Проблема не е във VIN-a.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
oci написа:Проблема не е във VIN-a.
Разбра ме. Имах предвид да се кодира модула по VIN-а с екстрите на автомобила и за шасито на Е60 с ъпдейт на софтуера до последна версия.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Trixster написа:oci написа:Проблема не е във VIN-a.
Разбра ме. Имах предвид да се кодира модула по VIN-а с екстрите на автомобила и за шасито на Е60 с ъпдейт на софтуера до последна версия.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Еми при мен нали го правехме на място с теб и накрая пак кОр. Докато не я покараш, няма как да ги хванеш евентуалните несъвпадения. Моето ЦЦЦ е от Е87 без парктроник и без ъпдейт няма как да се оправи звука на парктроника, както и заради несменения ВИН не мога да оправя voice-а и сега едно излишно копче на волана ми седи. Сега като разчитам на парктроника, трябва да спирам музиката, за да го чуя, понеже в настройките няма опция да намали музиката. Но oci ме наплаши, че щяло да ми изгърми CCC-то, ако го ъпдейтне и се отказах, а сега разбирам, че не е баш така, както ми го е поднесъл...oci написа:Trixster написа:oci написа:Модула е повече от перфектен.
Преди да тръгне за Дъблин съм го тествал, предвид далечната дестинация.
Аз му обясних на колегата, че ще иска програмиране и кодиране, което най-вероятно ще се случи на родна земя с правилната техника.
Модула няма как да умре ако се флашва на маса, дори и това да стане се сменят флаш паметите умрели при ъпдейта и пак е в играта.
Модул от е90 на е60 става без проблем това и децата го знаят[WHITE SMILING FACE]
Какво сте се договорили си е между вас с колегата и дето се вика пито, платено. Друг е въпроса, че модула можеше да се кодира на маса за VIN-а на автомобила преди да хване крака по пощите.
От поста на MadChikеn до този само разтягаме и мисля стана ясно, че няма да стане без подходяща техника и сваляне на модула от колата.
Успех на колегата и да пише, като свърши работа.
Така е това е моя грешка ако знаех, че няма да се справят щях да го подготвя.
Проблема не е във VIN-a.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
MadChicken написа:Няма да заработи дори и със сменен VIN, съвпадащ с шасито. Войса е с FSC код и като е генериран за стария VIN, т.е. за оригиналното шаси и филма свършва. То пък един войс...
https://www.youtube.com/watch?v=MNuFcIRlwdc
Хаха този клип колкото и пъти да го гледам как се се смея
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- doncheff
- младши ентусиаст
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Един не-малко тъп въпрос: Има ли вариант да се кодира при натискане/задържане на копчето за отваряне на багажника от ключа да се отваря само горната част (стъклото), а не целия капак. Става въпрос за Е61, както се разбира може би.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
MadChicken написа:Няма да заработи дори и със сменен VIN, съвпадащ с шасито. Войса е с FSC код и като е генериран за стария VIN, т.е. за оригиналното шаси и филма свършва. То пък един войс...
https://www.youtube.com/watch?v=MNuFcIRlwdc
E лично на мене пък ми липсва , след като CCC модула си умря и го пратих за ремонт в софтелектроник, отидох при един колега да ми го "програмира" всичко добре ама войс нямам ... и да си кажа честно аз го използвах , верно за някакви елементарни неща най-вече да сменя от ФМ на CD , поне моя английски го разбираше , а и то няма какво толкова сложно в изговарянето на FM и CD. А войс-а от блутут модула ли се обработва или някъде другаде? Защото така или иначе втория блутут модул , който взех втора ръка и , който уж беше чисто нов ... изгоря след 6 месеца
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
doncheff написа:Един не-малко тъп въпрос: Има ли вариант да се кодира при натискане/задържане на копчето за отваряне на багажника от ключа да се отваря само горната част (стъклото), а не целия капак. Става въпрос за Е61, както се разбира може би.
Да има разбира се, на моята кола го бях направил.
Проверете в CAS-а, че май онзи ден Ви подведох
CrazyElement написа:MadChicken написа:Няма да заработи дори и със сменен VIN, съвпадащ с шасито. Войса е с FSC код и като е генериран за стария VIN, т.е. за оригиналното шаси и филма свършва. То пък един войс...
https://www.youtube.com/watch?v=MNuFcIRlwdc
E лично на мене пък ми липсва , след като CCC модула си умря и го пратих за ремонт в софтелектроник, отидох при един колега да ми го "програмира" всичко добре ама войс нямам ... и да си кажа честно аз го използвах , верно за някакви елементарни неща най-вече да сменя от ФМ на CD , поне моя английски го разбираше , а и то няма какво толкова сложно в изговарянето на FM и CD. А войс-а от блутут модула ли се обработва или някъде другаде? Защото така или иначе втория блутут модул , който взех втора ръка и , който уж беше чисто нов ... изгоря след 6 месеца
Абе, глупост на глупостите е тоя войс, след всяко 6-то повтаряне се научих да псувам
- doncheff
- младши ентусиаст
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Atsalov написа:doncheff написа:Един не-малко тъп въпрос: Има ли вариант да се кодира при натискане/задържане на копчето за отваряне на багажника от ключа да се отваря само горната част (стъклото), а не целия капак. Става въпрос за Е61, както се разбира може би.
Да има разбира се, на моята кола го бях направил.
Проверете в CAS-а, че май онзи ден Ви подведох
Абе накрая не намерихме тоя модул, който му беше писал по вайбъра и се отказахме да тършуваме.
- balkanski_1991
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Някой знае ли как да активирам звуков сигнал при отключване/заключване , Welcome lights и Follow-me-home lights с NCS Dummy и Expert?
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
balkanski_1991 написа:Някой знае ли как да активирам звуков сигнал при отключване/заключване , Welcome lights и Follow-me-home lights с NCS Dummy и Expert?
1)
Модул: DWA
Параметър:
DEF_QUIT_AKUST_SCHAERF - aktiv - звукова сигнализация при заключване
DEF_QUIT_AKUST_SCHAERF_KL - aktiv - звукова сигнализация при заключване, само ако всички врати са затворени
DEF_QUIT_AKUST_ENTSCH - aktiv - звукова сигнализация при отключване
2)
Модул: LM2
Параметър:
WELCOME_LIGHT_ACTIVE - aktiv Welcome lights
HEIMLEUCHTEN_ENABLE - aktiv Follow me home
За отметка в idrive
Модул: CIC
Параметър:
WELCOME_LIGHT - aktiv
Модул: CCC - CAPPL
Параметър:
VA_WELCOMELIGHT - aktiv
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Има ли някой от Варна на който му се занимава да ми активира няколко неща на колата ? Аз ще си платя за услугата ...
- balkanski_1991
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Trixster написа:balkanski_1991 написа:Някой знае ли как да активирам звуков сигнал при отключване/заключване , Welcome lights и Follow-me-home lights с NCS Dummy и Expert?
1)
Модул: DWA
Параметър:
DEF_QUIT_AKUST_SCHAERF - aktiv - звукова сигнализация при заключване
DEF_QUIT_AKUST_SCHAERF_KL - aktiv - звукова сигнализация при заключване, само ако всички врати са затворени
DEF_QUIT_AKUST_ENTSCH - aktiv - звукова сигнализация при отключване
2)
Модул: LM2
Параметър:
WELCOME_LIGHT_ACTIVE - aktiv Welcome lights
HEIMLEUCHTEN_ENABLE - aktiv Follow me home
За отметка в idrive
Модул: CIC
Параметър:
WELCOME_LIGHT - aktiv
Модул: CCC - CAPPL
Параметър:
VA_WELCOMELIGHT - aktiv
Благодаря,колега. Уелкъм лайтс ги активирах онзи ден,но самл на ейнсжъл айса , другите ще ги пробвам .
- PIPERKOV
- ентусиаст
- Мнения: 852
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте,
някой може ли да каже къде трябва да се влезе и какво трябва да се промени за да не могат да се превключват предавките нагоре когато не съм си сложил колана.Преди колата ми беше така настроена,но след като ми направиха пълен софтуерен
ъпдейт на всички модули тази настройка се е изтрила и не знаем къде да влезем с НЦСа за да я настроим пак да си е така.Колата е с ЦЦЦ модул 2004 година голяма навигация ако има значение
някой може ли да каже къде трябва да се влезе и какво трябва да се промени за да не могат да се превключват предавките нагоре когато не съм си сложил колана.Преди колата ми беше така настроена,но след като ми направиха пълен софтуерен
ъпдейт на всички модули тази настройка се е изтрила и не знаем къде да влезем с НЦСа за да я настроим пак да си е така.Колата е с ЦЦЦ модул 2004 година голяма навигация ако има значение
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
slitter написа:За коланите със сигурност има опция, виждал съм я някъде, но ще погледна къде и ще пиша. Има опция дали да пищи или не и след колко метра да пищи, като по подразбиране има стойност 100 и 200 метра, а може да се добави и друга опция, но за км/ч не съм сигурен.
Да, това ще е интересно да видим какви биха били възможностите за настройка.
Последен въпрос от мен - може ли някой накратко да ми каже как рабори SOS системата. На дисплея ми излиза грешка за нея, вероятно защото нямам телефон в подлакътника и предполагам чрез фабричния телефон работи за набиране на 112 или???
До колкото разбирам от по-горния пост, където са описани възможностите за кодиране, ако опцията се изключи и бутона, който имам на тавана SOS сатава неактивен. Всъщност няма ли възможност системата да работи чрез така или иначе връзващият се мобилен телефон от bluetooth-а. Може и глупости да пиша, но ми се струва логично да може да работи така. Ще съм благодарен за повече информация, ако някой разполага с такава, че не ми се вадят книжки да чета.
При мен работи по следния начин: когато съм свързал телефон с блутут към колата и натисна този бутон ми звъни директно на 112 . Тествано
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани