Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Е,много иска тогава,да си сменя огледалото.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
В крайна сметка никой не ме разбра на 100% какво искам да направя.
Огледалата са си отворени и нито искам да ги прибирам нито да ги отварям,но всеки път когато отключвам получават импулс да ги пробва дали са отворени и разваленото тръгва и се усуква най-напред.
А може би както каза един колега по горе разваленото нещо бърка и колата иска да го намести на точното му положение и затова му пуска напрежение,а при две изправни огледала може би няма да има такъв импулс.
Огледалата са си отворени и нито искам да ги прибирам нито да ги отварям,но всеки път когато отключвам получават импулс да ги пробва дали са отворени и разваленото тръгва и се усуква най-напред.
А може би както каза един колега по горе разваленото нещо бърка и колата иска да го намести на точното му положение и затова му пуска напрежение,а при две изправни огледала може би няма да има такъв импулс.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
bmwman написа:В крайна сметка никой не ме разбра на 100% какво искам да направя.
Огледалата са си отворени и нито искам да ги прибирам нито да ги отварям,но всеки път когато отключвам получават импулс да ги пробва дали са отворени и разваленото тръгва и се усуква най-напред.
А може би както каза един колега по горе разваленото нещо бърка и колата иска да го намести на точното му положение и затова му пуска напрежение,а при две изправни огледала може би няма да има такъв импулс.
Ами тогава кодираш това което съм написал по горе и край
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:(h)aman написа:Не, просто колегите не са те разбрали какво точно питаш. Соред мен имаш проблем с огледалото, това не е от кодировката и сигнал не се подава винаги. Например когато си ги прибрал от копчето на вратата, няма да се отворят при отключване на колата. Може да му свалиш стъклото и моторчето, да почистиш буксите и да ги напръскаш с контактен спрей.
Ами ако са сгънати винаги ги отваря,аз мисля,че това има предвид.
Ако пита мен,да спре прибирамето интова е,имах такъв проблем на 46цата,там моторчето НЕ му се спира тока,но има едно палче,което мести остта на моторчето и действа като стопер..
Може да е изкочило от зъбчето просто
Sent from my iPhone using Tapatalk
При мен ако ги прибера от копчето на вратата, след това не се отварят при отключване. Ако ги прибера с дистанционното, тогава ги отваря при отключване. Проблема на човека е, че дори да не ги е затворил, когато отключва колата на огледалото му се подава сигнал да се отвори(въпреки, че не е прибрано) и понеже не му работи стопера, започва да се обръща наопаки.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Като кодираш това което съм написал - край, ни отваря ни затваря
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Някой който е на по 'ти' с ДИС да ми разтълкува стойностите дали са нормални на ДФП филтъра и дали регенерира нормално?Ще бъда много благодарен,БМВ е90 320д 163 коня,няма ренамп,няма чипове,снимките са на загрял автомобил,мотора е след почти основен мотор,нови гарнитури сегменти,лагери,турбото рециклирано,главата прегледана (клапани повдигачи)нови гумички,нови 2 термостата,пепетудките не са отстранени.Аспуха като го изчистя добре след около 2000 хил.км става леко черен..за това питам дали тоя дфп филтър дава нормални стойности?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
(h)aman написа:Gqbriel написа:(h)aman написа:Не, просто колегите не са те разбрали какво точно питаш. Соред мен имаш проблем с огледалото, това не е от кодировката и сигнал не се подава винаги. Например когато си ги прибрал от копчето на вратата, няма да се отворят при отключване на колата. Може да му свалиш стъклото и моторчето, да почистиш буксите и да ги напръскаш с контактен спрей.
Ами ако са сгънати винаги ги отваря,аз мисля,че това има предвид.
Ако пита мен,да спре прибирамето интова е,имах такъв проблем на 46цата,там моторчето НЕ му се спира тока,но има едно палче,което мести остта на моторчето и действа като стопер..
Може да е изкочило от зъбчето просто
Sent from my iPhone using Tapatalk
При мен ако ги прибера от копчето на вратата, след това не се отварят при отключване. Ако ги прибера с дистанционното, тогава ги отваря при отключване. Проблема на човека е, че дори да не ги е затворил, когато отключва колата на огледалото му се подава сигнал да се отвори(въпреки, че не е прибрано) и понеже не му работи стопера, започва да се обръща наопаки.
Да точно това се получава и явно няма вариант без да си сменя огледалото със счупения стопер
И да спрял съм функцията за комфортно прибиране но и това не помогна
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Isys написа:Някой който е на по 'ти' с ДИС да ми разтълкува стойностите дали са нормални на ДФП филтъра и дали регенерира нормално?Ще бъда много благодарен,БМВ е90 320д 163 коня,няма ренамп,няма чипове,снимките са на загрял автомобил,мотора е след почти основен мотор,нови гарнитури сегменти,лагери,турбото рециклирано,главата прегледана (клапани повдигачи)нови гумички,нови 2 термостата,пепетудките не са отстранени.Аспуха като го изчистя добре след около 2000 хил.км става леко черен..за това питам дали тоя дфп филтър дава нормални стойности?
Има процедура - Service Function , има тест,пускаш го и четеш и после гледаш.
Това което си снимал е нищо,и виж дали преди теб някой не го е махнал
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги, някой може ли да ми даде линк от къде да си изтегля софта за k+dcan usb interface INPA...? Дадоха ми кабела и ми казаха да го търся във бмв форума,но нищо не намирам .колата е BMW e91 lci 330xd N57 . С този кабел може ли да се активират функции, като дигитакен километраж примерно?
Re: Диагностика и кодиране при E9x
mityo105 написа:Здравейте колеги, някой може ли да ми даде линк от къде да си изтегля софта за k+dcan usb interface INPA...? Дадоха ми кабела и ми казаха да го търся във бмв форума,но нищо не намирам .колата е BMW e91 lci 330xd N57 . С този кабел може ли да се активират функции, като дигитакен километраж примерно?
Може, но не с ИНПА, а с NCS Expert.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12767
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Има виртуална машина качена в основния подфорум.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Можете ли кажете ако някой се е сблъсквал с този проблем какво да направя ,че да се инсталира и да не дава грешка? Кабела k+dcan usb interface inpa
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
mityo105 написа:Можете ли кажете ако някой се е сблъсквал с този проблем какво да направя ,че да се инсталира и да не дава грешка? Кабела k+dcan usb interface inpa
Много си усложняваш работите с тази виртуална Инпа,първо тя не кодира ,а прави диагностика,кодирането е с НЦС експерта.
Инсталирайте си BST 2.11 или 2.12 ,ъпдейтни си SP daten и си готов ,а ако не си кодирало никога по-добре някой друг да го прави да не омажеш нещата.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Явно няма как да стане при мене с инсталацията .... Има ли някой от Варна на който му се занимава да ми активира няколко неща на колата ? Аз ще си платя за услугата ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани