exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Продължавам да имам проблем от време на време. Макар и запушен вакум към егр.
Моля за съвет, сервиз, човек в София, който да погледне колата и решим проблема.
---------------
help ?
Моля за съвет, сервиз, човек в София, който да погледне колата и решим проблема.
---------------
help ?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Продължавам да се боря с проблема. Реших отново да се захвана за вакумите.
С уред искам да проверя дали има вакум в системата. Откачих маркуча, който влиза
в ЕГР вакума (идва някъде от мотора според мен) - но няма никакъв вакум в него - трябва ли и колко ?
От страната на десния фар има един пластмасов съд, към който също идва маркуч някъде от двигателя.
Опитах се да премеря от него към мотора - пак няма вакум.
Въобще има ле четиво и описание, къде и при какво положение (запалена, изключена) какъв вакум трябва да държи ?
С уред искам да проверя дали има вакум в системата. Откачих маркуча, който влиза
в ЕГР вакума (идва някъде от мотора според мен) - но няма никакъв вакум в него - трябва ли и колко ?
От страната на десния фар има един пластмасов съд, към който също идва маркуч някъде от двигателя.
Опитах се да премеря от него към мотора - пак няма вакум.
Въобще има ле четиво и описание, къде и при какво положение (запалена, изключена) какъв вакум трябва да държи ?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Може би си реших проблема. Откакто смених тампоните на мотора, които бяха доста изтървали, проблема
не се е появявал. Явно е губил вакум някъде.
Дори ще искам някъде да ги проверя всичките вакуми. Има едно като суич, от него тръгвам 4-5 маркуча.
Пробвах с уред да създавам налягане, къде има - къде не. Убеден съм, че има нещо криво там.
не се е появявал. Явно е губил вакум някъде.
Дори ще искам някъде да ги проверя всичките вакуми. Има едно като суич, от него тръгвам 4-5 маркуча.
Пробвах с уред да създавам налягане, къде има - къде не. Убеден съм, че има нещо криво там.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Проблема си го има пак. Нямам думи честно.....
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Не, не съм. Това гнилото ли ?
Ще пробвам да я отворим, някакви насоки какво да гледаме или как да проверим ?
Ще пробвам да я отворим, някакви насоки какво да гледаме или как да проверим ?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Hello,
I`m from Romania. I`m having the same error like you on my E60 520D M47.
I`ve also tried all you said here in the topic.
It could be a clogged DPF or the intake manifold?
Have you fixed it?
I`m from Romania. I`m having the same error like you on my E60 520D M47.
I`ve also tried all you said here in the topic.
It could be a clogged DPF or the intake manifold?
Have you fixed it?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
No, still not.
I have the errors, but car works ok, no "facing down" at 3000rpm.
I have no DPF (Car is EU3).
I have the errors, but car works ok, no "facing down" at 3000rpm.
I have no DPF (Car is EU3).
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
А окабеляването между ЕКУ-то и дебитомера провери ли го ? Щом ти я записва постоянно тази грешка , би трябвало да е лесно да се хване кое бяга . Не помня колко пина влизаха в дебитомера , но в масовия случай са между 3 и 5 ( в случая при теб надали са 5 , понеже датчика за измерване на температурата на входящия въздух е на отделно място ) . Демек трябва да имаш един 12V , една маса , един 5V идващи от ЕКУ-то и съответно един обратен сигнал към ЕКУ-то . Въпроса е вече сигнала дали е аналогов или дигитален . Ако е дигитален ще трябва осцилоскоп за да го провериш , пък и за аналогов също е добре да се ползва , за по-детайлно следене на сигнала .
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Не, не съм го проверявал. Ще пробваме да огледаме жиците.
Осцилоскоп трудно, не знам кой и не знам какво да гледаме.
Осцилоскоп трудно, не знам кой и не знам какво да гледаме.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Днес се появи друг проблем. Колата ускорява бавно.
Стигне ли около 2000 оборота малко задържа, после вдига обороти, но колата не върви както трябва.
Видях, че се е появила нова грешка : 004530 charge pressure control
Моля за съвет какво да погледна или някой наистина в час, който ще потърси решение на проблема.
Благодаря предварително!
Стигне ли около 2000 оборота малко задържа, после вдига обороти, но колата не върви както трябва.
Видях, че се е появила нова грешка : 004530 charge pressure control
Моля за съвет какво да погледна или някой наистина в час, който ще потърси решение на проблема.
Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Купи си нов MAP сензорnikolae написа:Днес се появи друг проблем. Колата ускорява бавно.
Стигне ли около 2000 оборота малко задържа, после вдига обороти, но колата не върви както трябва.
Видях, че се е появила нова грешка : 004530 charge pressure control
Моля за съвет какво да погледна или някой наистина в час, който ще потърси решение на проблема.
Благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
dextuar написа:Купи си нов MAP сензор
На диагностика не трябва ли да излезе, може ли да тества (софтуерно) мап сензора ?
пп.
Нали това е 13617787142 ?
Допълнение:
Тъй като не чувах турбината как свири, реших набързо да огледам под капака и видях сцепено вакумно маркуче.
Скъсих го и сега колата работи нормално.
Все пак взех решение да подменя за втори път всички вакумни маркучи (това, което правих миналата година)
Гледайки снимката, ще проверя кое къде е закъчено, да не би някой нещо да е разместил волно или неволно назад във времето.
Моля за съвет. Колко метра ми трябват от 8мм и колко от 5мм? Какви маркучи да взема - от сухите или силиконови ?
Какъв трябва да бъде външен и вътрешен размер на маркуча ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Да повдигна малко темата вчера и на мен ми се появи тази грешка 3ff0,след малко по обстойно четене из чуждите форуми,се указа,че всичко е от егр.И понеже имам друг егр си го смених,за сега всичко заспа,но до кога ще е така незнам.Направих два кръга по околовръсното на кик.няма проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани