Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Здравейте, от няколко дни ми излизат съобщения като:
charge battery - да си заредя акумулатора
акумулатора не се зарежда когато съм в престой.
Пробвах да го заредя но не се зарежда докрай и това означава, че трябва да го сменя.
Акумулатора е оригиналния и е от 2010г. Произведен е от Banner 90ah стартов ток 900а гледах някъде, че струва около 700лв.
Проверих и за алтернативи и видях:
1: Bosch 95ah-950a - От 547лв на 410лв ако върна стария акумулатор
2: Varta 95ah-850a - От 528лв на 449лв ако върна стария акумулатор
Дайте съвет как бихте постъпили вие, дали си заслужава оригинален или няма да е зле и с алтернативен.
charge battery - да си заредя акумулатора
акумулатора не се зарежда когато съм в престой.
Пробвах да го заредя но не се зарежда докрай и това означава, че трябва да го сменя.
Акумулатора е оригиналния и е от 2010г. Произведен е от Banner 90ah стартов ток 900а гледах някъде, че струва около 700лв.
Проверих и за алтернативи и видях:
1: Bosch 95ah-950a - От 547лв на 410лв ако върна стария акумулатор
2: Varta 95ah-850a - От 528лв на 449лв ако върна стария акумулатор
Дайте съвет как бихте постъпили вие, дали си заслужава оригинален или няма да е зле и с алтернативен.
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Не караш (ме) космически кораб, акумулатор като акумулатор, взимаш най-добрата оферта за теб.
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Слагай някакъв AGM ~95Ah и толкова, и без това ще замине и той за 3-4г макс. Регистрираш го като нов през ISTA-D, като казваш че не е оригинален и си готов ...
Only dead fish follow the stream...
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Благодаря за отговорите. Иначе възможно ли е да го сменя докато е запалена колата за да ми се запазят настройките или те пак се запазват?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
kodomir написа:Благодаря за отговорите. Иначе възможно ли е да го сменя докато е запалена колата за да ми се запазят настройките или те пак се запазват?
Колега не си играй с огъня, как ще сменяш акумулатор на работеща кола, това се правеше едно време на жигулите.
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Мисля, че има сервизи, в които могат да закачат успоредно втори акумулатор, за да ти се запазят настройките. Не бих си правил експерименти точно с F10ка де - ако не е в официален сервиз тази процедура, по скоро бих настройвал отначало.
Да го сменяш на работеща кола е абсурд.
Да го сменяш на работеща кола е абсурд.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Колега, какви са тези цени, аз вчера смених същия акумулатор на X5-цата, взех Банер AGM 92АН за 320лв. Важно е да регистрираш смяната, защото без регистрация ми зареждаше на 15.5 волта, като след регистрацията си падна на 14.5-14.7. Оригиналния в колата също беше Банер АГМ 90АН.
Относно самата смяна, не я прави на работеща кола.
Имаш 2 варианта - да оставите без ток колата, но така записва грешки и си губи някои от настройките.При мен се оправиха като завъртях волана докрай на двете посоки, обучих си ел. стъклата и си настроих часовника. Може на Ф10 да е по-различно, аз говоря за Х5.
Другия вариант да я закачите на захранване, но тогава пък има вариант да думнете някой модул, особено ако майстора не знае какво прави.
Относно самата смяна, не я прави на работеща кола.
Имаш 2 варианта - да оставите без ток колата, но така записва грешки и си губи някои от настройките.При мен се оправиха като завъртях волана докрай на двете посоки, обучих си ел. стъклата и си настроих часовника. Може на Ф10 да е по-различно, аз говоря за Х5.
Другия вариант да я закачите на захранване, но тогава пък има вариант да думнете някой модул, особено ако майстора не знае какво прави.
I love the sound of V8 in the morning...
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
То па едни "настройки" едно чудо...
Като толкова искаш да го направиш хем максимално правилно хем сам: АКО нямаш фабрична аларма оставяш само багажника отворен като му щракаш "куката" да си мисли колата че е затворен, заключваш си я нормално от дистанционното, оставяш някакви минути да заспи и си ти. Махаш първо минуса, после плюса, сменяш акумулатора, слагаш първо плюса, полсе минуса, СТЯГАШ клемите, оставяш я да си "boot-не" няколко минутки, сверяваш часовника, евентуално врътката с волана и забравяш. Ще има малко грешки, ама много важно ... ще си ги изтриеш след като регистрираш подмяната.
АКО си с фабрична аларма имаше врътка да се деактивира при заключването, но не се сещам как става, иначе почва да вие на умряло като махнеш клемите
Абе въобще какво му мислиш толкова, да не мислиш че в дилърствата задълбават толкова, айде моля ти се знаем си се
Като толкова искаш да го направиш хем максимално правилно хем сам: АКО нямаш фабрична аларма оставяш само багажника отворен като му щракаш "куката" да си мисли колата че е затворен, заключваш си я нормално от дистанционното, оставяш някакви минути да заспи и си ти. Махаш първо минуса, после плюса, сменяш акумулатора, слагаш първо плюса, полсе минуса, СТЯГАШ клемите, оставяш я да си "boot-не" няколко минутки, сверяваш часовника, евентуално врътката с волана и забравяш. Ще има малко грешки, ама много важно ... ще си ги изтриеш след като регистрираш подмяната.
АКО си с фабрична аларма имаше врътка да се деактивира при заключването, но не се сещам как става, иначе почва да вие на умряло като махнеш клемите
Абе въобще какво му мислиш толкова, да не мислиш че в дилърствата задълбават толкова, айде моля ти се знаем си се
Only dead fish follow the stream...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Вземи един C-TEK, сложи го на клемите отпред при двигателя, после разкачи стария и сложи новия акумулатор. Аз поне така го виждам да стане най-лесно, запазвайки настройките.
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Нямам С-ТЕК , имам това:
Не ми се рискува на зарядно.
Само ще направя някоя снимка на еквалайзера иначе няма кой знае какви други настройки. Остава да видя как да спра фабричната аларма.
Благодаря за мненията надявам се да са полезни и на други потребители.
Не ми се рискува на зарядно.
Само ще направя някоя снимка на еквалайзера иначе няма кой знае какви други настройки. Остава да видя как да спра фабричната аларма.
Благодаря за мненията надявам се да са полезни и на други потребители.
- pandora
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.12.2015
- Местоположение: великобритания
- Пол: Мъж
- Кара: ф11 520д 2011
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
здравеите. смених батерията , но продължава да ми свети предупреждението. прочетох тук за някаква регистрация. идея нямам за какво става дума. ако някой има желание да ме светне. ф 11
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Ако имаш енет кабел лаптоп и програмата виж в интернет е показано как се прави. Ако не си наясно иди при някой.
- Koksan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Хубаво е да го направиш скоро, защото може да прецака новия акумулатор. През Ista-D се прави въпросната регистрация.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
Re: Съвет за смяна на акумулатор на BMW F10
Преди 3-4 дена смених оригиналния акумулатор който изкара 7 години. Сложих оригинален който го слагат на ауди а6. Преди да го сложа забелязах, че стария го зареждаше с 14,9 - 15v. Като сложих новия, преди да го регистрирам с ISTA/D проверих, че го зарежда с 14 - 14.2v. Иначе като го регистрирах зададох, че не е оригинален и е с различен капацитет, защото оригиналния е 90ah, а новия е 92ah.
За да има такава разлика в цената на обикновените AGM и тези които ги вграждат заводско значи има има и разлика в качеството.
За да има такава разлика в цената на обикновените AGM и тези които ги вграждат заводско значи има има и разлика в качеството.
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани