E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Не го форсирай твърде често - прекалено честите регенерации наистина не оказват добро влияние. Но мисля, че 1-2 принудителни регенерации в по-близък интервал няма да са голям проблем.
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Когато регенерира при вас искарва ли някакви пушеци че аз не виждам при мен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ако имаш ДПФ не пуши, само се променя звука на мотора. Ако нямаш ДПФ - бели облаци отзад.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
koksimir написа:Някой може ли да ми даде малко повече информация относно почистване на DPF филтъра или по-скоро да обобщи защото в различни теми пише различни неща. От известно време водя спор с майстора ми и според него почистването е абсолютно безмислено защото само няма препарат, които да може да възстанови пластина вътре(която след определен брой регенерации изчезва и филтъра вече не става). В този ред на мисли едно почистване премахва само нагар (не от регенерация а подобен на този, който се събира на ЕГП клапан), които е останал вътре? Премахва остатъчен материал (пепел), които остава след регенерация? Почиства масло, което може да е хвърлено от турбината във филтъра?
Ще съм много благодарен, ако някои може да опише точно какво прави една процедура по почистване на DPF филтър?
Колеги някои ще може ли да отговори на въпросите от предишния ми пост?
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Не мога да кажа какво точно отмивам при чистене на дпф но е факт ,че стойностите се връщат в норма и колата пак върви нормално
Да аз също съм чувал ,че най хубаво става като се обгори ,защото така изчезвали и саждите(думи на поредния майстор).
П.С. преди 3 месеца чистих на едно А4 3.0тди на350к,ми стана си като нов(поне на вид) и човека засега не се е връщал за рекламация .
П.С>2 имах случай с едно пежо на 50к с протекла дюза на магистралата,е толкова мръсен не бях виждал
Да аз също съм чувал ,че най хубаво става като се обгори ,защото така изчезвали и саждите(думи на поредния майстор).
П.С. преди 3 месеца чистих на едно А4 3.0тди на350к,ми стана си като нов(поне на вид) и човека засега не се е връщал за рекламация .
П.С>2 имах случай с едно пежо на 50к с протекла дюза на магистралата,е толкова мръсен не бях виждал
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
След 2 принудителни през 200км и почистване на кунците с обезмаслител и водна шкурка резултата е на лице вече 500км е такъв
Доволен съм
Sent from my iPhone using Tapatalk
Доволен съм
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Супер, добре са се развили обстоятествата и си го спасил явно. Сега само следи да не почне да прави регенерации често. Тук колегите могат да споделят (понеже и аз се чудя от известно време). На колко време е нормално да се пусна регенерация автоматично - съответно ако колата се кара градско и извънградско.
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Аз почти не карам градско минимума е 20км сутрин и още толкова вечер а утре ще направя 500 км така че ще видя дали ще включи нормална регенерация грешки нямам никакви
Изпратено от моят IdeaTab S6000-H с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят IdeaTab S6000-H с помощта на Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
drago9205 написа:Супер, добре са се развили обстоятествата и си го спасил явно. Сега само следи да не почне да прави регенерации често. Тук колегите могат да споделят (понеже и аз се чудя от известно време). На колко време е нормално да се пусна регенерация автоматично - съответно ако колата се кара градско и извънградско.
описвано е многократно
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Сега го гледах моя, ми след 600 км в събота( 2х300) сега налягането е 4милибара
Миналата година заради този дпф пропуснах,но тази явно ще му пускам малко нафта и повече вЕтър в буталата
Миналата година заради този дпф пропуснах,но тази явно ще му пускам малко нафта и повече вЕтър в буталата
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Какво е ash и може ли да се види през ISTA D?
Колко трябва да е налягането преди DPF-а?
Колко трябва да е налягането преди DPF-а?
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Колеги кажете мнение какво е положението при мен? Имах изгоряла подгревна свещ, та се наложи да пускам принудителна регенерация. Можете ли да споделите, стойностите какви трябва да бъдат спрямо моите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравейте и се извинявам, че повдигам толкова изостанала тема, но направих диагностика и излязоха следните грешки.
Интересува ме първите три взаимосвързани ли са и конкретно първата има ли общо със следващите 480а и 4D03.
B понеделник ще я карам за смяна на меката връзка, че е цъфнала и ще кажа на майстора да почисти дпф. Ще я покарам извън града да видя дали ще се само-регенерира и ако не токава ще сменя бак прешър свнзора. Моля за съвети дали това, което съм намислил е правилно или първо смяна на сензор и след това останалото.
Благодаря!
Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
Интересува ме първите три взаимосвързани ли са и конкретно първата има ли общо със следващите 480а и 4D03.
B понеделник ще я карам за смяна на меката връзка, че е цъфнала и ще кажа на майстора да почисти дпф. Ще я покарам извън града да видя дали ще се само-регенерира и ако не токава ще сменя бак прешър свнзора. Моля за съвети дали това, което съм намислил е правилно или първо смяна на сензор и след това останалото.
Благодаря!
Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравйте,
Да питам и аз какви са особеностите за успешна регенерация.
Наскоро си всех Carly и реших да пробвам с принудителна регенерация. Бях чул/чел, че така чистело по-добре.
Показвам снимки от моментите стойности от днеска.
Вчера карах по магистралата над 300 км и бях request-нал, но не се появи нищо да ми подскаже, че е извършена - Regeneration status.
След като проверих в Бургас преди колко време е направило ми показа 57 км, което по спомен (защото я следих лайв) отговаря с точност - изписа 0 на soot mass и след това започна да се вдига стойността.
Грешките, които имам са за Fog Sensor (вътре в купето над огледслото за обратно виждане) и Additional water pump. Помпата като че ли работи като пусна функцията REST, но може би не толкова дълго време колкото трябва.
Интересното е, че интервала на регенерация ми показва над 8к км, а колата откакто е при мен следя и си прави редовно. Веднъж или два пъти на месец се излиза на извънградско.
271к км е колата и исках да питам дали тези 42г на Ash са окей.
Вчера забелязах, че за около 350-400 км се вдигна с 1-2г .
Поздрави и благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани