Е91LCI vs F33 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Е91LCI vs F33 330i
Ще опиша кратко сравнение от впечатлението ми от 2те коли F33 е ново попълнение във флота
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91LCI vs F33 330i
Със F33 330i постигнах без трудност извънградски разход от 5.8л/100км
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е91LCI vs F33 330i
asent1977 написа:Със F33 330i постигнах без трудност извънградски разход от 5.8л/100км
Е кое му е " " само баджа му е 330i....под капака имаш туин скрол 4цилиндров бензинов агрегат,колко да харчи,може да е динамичен,но с каква скорост го постигна за 4 цилиндров чисто нов мотор с принудително пълнене си е що-годе нормален разход...
А сравняваш ако гледам подписа ти E91 6 цилиндров дизел с 4цилиндров туинскрол бензин..или сравняваш поведението на самото шаси,защото Е92 335и спокойно прави около 7 извънградски разход,при това 2 гърла повече и туин турбо не туин скрол
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е91LCI vs F33 330i
Гледай 5.8 надали си ги постигнал за много - имах удоволтвието да покарам една такава няколко дни и под 6 видях само със 100 Със 140 до София и обратно ми даде среден 6.8. Иначе колата е мега много хейтъри се навъдиха заради даунсайзинга, но мисля, че просто не са се качвали. Проблема е ,че за поддръжка това чудо ще е по-скъпо от модерен дизел според мен.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е91LCI vs F33 330i
Е дайте още сравнение, тая кола да не е само разход на 100 км...
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е91LCI vs F33 330i
Тая дето покарах аз беше доста високо изпълнение и беше голяма глезотия. Доста по-комфортно вози дори на 18ки спрямо моята на 17к. Багажника беше по-голям. NBT е мега яко макар connected drive да се бореше и не тръгна
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е91LCI vs F33 330i
Taruno написа:Гледай 5.8 надали си ги постигнал за много - имах удоволтвието да покарам една такава няколко дни и под 6 видях само със 100 Със 140 до София и обратно ми даде среден 6.8. Иначе колата е мега много хейтъри се навъдиха заради даунсайзинга, но мисля, че просто не са се качвали. Проблема е ,че за поддръжка това чудо ще е по-скъпо от модерен дизел според мен.
Мен ли наричаш хейтър?!
И кво си говорим глупости, 4 цилиндъра не са и никога няма да бъдат 6 цилиндъра...може да е страшно динамична и комфортна,слабо ме вълнува и ако имах възможност да купя нова 3ка то щеше или да е най-големия дизел или B58 ...защото са страшно силни мотори и имат доста приличен разход.Честно казано,Н52 е адско недоразумение откъм разход,толкова много олекотяване на мотора,прецизност на маслена и водна помпа и т.н и харчи до безобразие,но не върви по същия начин.
Даунсайзинга е страхотно нещо,но някои неща просто са си традиция и история.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Е91LCI vs F33 330i
Ако е само за разхода,аз да ви кажа на жената АЙГОТО ако ти се спи много и под 3 може да падне.Някък си все още не мога да асоциирам БМВ с икономии във всеки един аспект на ползването му.Било то като разход на гориво,било като матеряли и подръжка.Очаквах да се говори за стабилност на пътя,удоволствие от карането,страхотно усещане а то ко било-човека искал да я накара да гори като малолитражка и само ниския разход го е шашнал.Брат ми имаше Ф10 535д не знам колко гореше ама как вървеше и как стоеше в завоите.Кожата беше уникална а седалките супер комфортни.След преход от 3000км никъде нищо не ме заболя.Удобство,комфорт,динамика и уникално удоволствие.На кой му пука колко гори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е91LCI vs F33 330i
Gqbriel написа:Taruno написа:Гледай 5.8 надали си ги постигнал за много - имах удоволтвието да покарам една такава няколко дни и под 6 видях само със 100 Със 140 до София и обратно ми даде среден 6.8. Иначе колата е мега много хейтъри се навъдиха заради даунсайзинга, но мисля, че просто не са се качвали. Проблема е ,че за поддръжка това чудо ще е по-скъпо от модерен дизел според мен.
Мен ли наричаш хейтър?!
И кво си говорим глупости, 4 цилиндъра не са и никога няма да бъдат 6 цилиндъра...може да е страшно динамична и комфортна,слабо ме вълнува и ако имах възможност да купя нова 3ка то щеше или да е най-големия дизел или B58 ...защото са страшно силни мотори и имат доста приличен разход.Честно казано,Н52 е адско недоразумение откъм разход,толкова много олекотяване на мотора,прецизност на маслена и водна помпа и т.н и харчи до безобразие,но не върви по същия начин.
Даунсайзинга е страхотно нещо,но някои неща просто са си традиция и история.
Всички хора живеещи в миналото на големите двигатели, мога да ти кажа ,че покараж една червена тесла 3 дни и макар да не ме грабна заради колко пластмасов американски боклук е като интериор, динамиката е безобразна. Технологиите вървят напред и преживяхме края на 8маците идва и края на 6таците, скоро 4ки с ел. мотор и накрая просто електричество.
И не ме разбирай погрешно в момента се оглеждам за F30 и бензиновите ги подминавам, 3ка дизел или 2ка (2.5 е твърде напомпана 2ка дизел) ще е избора. Много е приятно да чуеш гъргоренето на голям бензинов двигател, НО в някоя по-класическа кола.
На един колега Е60 540 бензин е страхотна кола, но никога не бих я притежавал то като я запалиш и вече си една чертичка надолу, а за ежедневно каране със жена ми и бебето няма да ми сложи по-голяма усмивка на лицето.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91LCI vs F33 330i
Така детайлното ми сравнение следва:
1 впечатление, макар и кабрио купе Ф33 е със малко по широка и комфортна кабина от Е91, седалките са идентични М-спорт, големия недостатък за мен е светла кожа която ясно запазва следи от дънки и други цветни неща, буквално след всяко сядане трябва да се бърше, ако държите да запазите седалката.
Колата по отношение на усещане, ако си затворя очите, не бих я различил от Е90 ( моята е също с електрическа рейка ) завиването цялостни усет е абсолютно идентичен.
По отношение на возенето гумите и джантите са същия размер 18 цола, Ф33 има 1 идея по комфортна возия, и значително по добре филтрира дребните коси неравности по настилката. При завиване има малко по голямо накланяне на каросерията вероятно и заради по високото тегло.
Двигателя е 2.0Т на место звучи като дизел предлага същата динамика като 3.0 дизела почти идентични са от място, но бензиновия мотор е по директен. В движение дизела е чувствително по силен и натиска много по яко особено след 80км/ч. 0-100км/ч е идентично 6.5 секунди. Разхода извън града е 5.8л за 1200км извънградско каране на круз контрол със 100-130км/ч толкова беше на таблото толкова беше и на резервоар. В града след зануляване и около 500км е 8.7л/100км което е скандално малко за автомобил с такава динамика и тегло. 8 степенния автомат има 4 режима на работа и е брутален. В режим комфорт не се усеща по никакъв начин смяната на предавките. В режим спорт + колата е още по рязка и агресивна, а за звука се грижи високоговорител. Това е доста смешно честно казано и дори прави гърмежи като върнеш газта, но е някак много фалшиво всичко )) като цяло нямам никакви забележки към мотора и скоростите наистина няма нужда от повече........ За мен лично най изумителното е, че бензинов турбо мотор има разход на дизел ! Който каквото иска да говори, но примерно субару или мицубиши с аналогична мощност под 16-18л/100 в града не падат Миналата година имах възможност да карам рено каптур с 1.2л турбо и разхода на круз контрол извън града със 130км/ч беше 11.7 литра, просто 1.2 дава всичко от себе си за да държи тази скорост ! В градски условия също не слезе под 12 така, че бях леко скептичен за разхода на това БМВ.
Качеството на изработка в кабината е идентично, и 2те коли имат леки слабости предимно в долната половина на таблото. F33 логично е с по модерно и красиво оформено табло по лично мнение, всичко е изключително удобно и прегледно, височината на приборите е по удобна от тази на Е90. Но като цяло няма нужда от време за свикване всичко е добре познато !
Дали защото е кабриолет макар и с твърд таван Е90 е с по добре обезшумен салон. Друго интересно откритие е, че сгъваемия таван е взет директно от Е93 поради тази причина колата е с много издути калници спрямо горната част, при купето това "издуване" не е толкова голямо Относно обслужването не бих се съгласил с колегата, колата е с доста елементарен мотор само с 1 верига и 4 цилиндъра, всичко е лесно достъпно в двигателния. В дългосрочен план мисля, че това е + не мисля, че този нов двигател ще има ядовете на предшествениците с преждевременното износване на веригите.
За финал мога да кажа, че новото поколение е малко по добро, но няма революция ( освен с разхода на бензиновите мотори ) колата е леко полирана 3ка и , ако карате фейсова Е90ката няма да почувствате голям скок с нея. Надявам се да е било интересно
1 впечатление, макар и кабрио купе Ф33 е със малко по широка и комфортна кабина от Е91, седалките са идентични М-спорт, големия недостатък за мен е светла кожа която ясно запазва следи от дънки и други цветни неща, буквално след всяко сядане трябва да се бърше, ако държите да запазите седалката.
Колата по отношение на усещане, ако си затворя очите, не бих я различил от Е90 ( моята е също с електрическа рейка ) завиването цялостни усет е абсолютно идентичен.
По отношение на возенето гумите и джантите са същия размер 18 цола, Ф33 има 1 идея по комфортна возия, и значително по добре филтрира дребните коси неравности по настилката. При завиване има малко по голямо накланяне на каросерията вероятно и заради по високото тегло.
Двигателя е 2.0Т на место звучи като дизел предлага същата динамика като 3.0 дизела почти идентични са от място, но бензиновия мотор е по директен. В движение дизела е чувствително по силен и натиска много по яко особено след 80км/ч. 0-100км/ч е идентично 6.5 секунди. Разхода извън града е 5.8л за 1200км извънградско каране на круз контрол със 100-130км/ч толкова беше на таблото толкова беше и на резервоар. В града след зануляване и около 500км е 8.7л/100км което е скандално малко за автомобил с такава динамика и тегло. 8 степенния автомат има 4 режима на работа и е брутален. В режим комфорт не се усеща по никакъв начин смяната на предавките. В режим спорт + колата е още по рязка и агресивна, а за звука се грижи високоговорител. Това е доста смешно честно казано и дори прави гърмежи като върнеш газта, но е някак много фалшиво всичко )) като цяло нямам никакви забележки към мотора и скоростите наистина няма нужда от повече........ За мен лично най изумителното е, че бензинов турбо мотор има разход на дизел ! Който каквото иска да говори, но примерно субару или мицубиши с аналогична мощност под 16-18л/100 в града не падат Миналата година имах възможност да карам рено каптур с 1.2л турбо и разхода на круз контрол извън града със 130км/ч беше 11.7 литра, просто 1.2 дава всичко от себе си за да държи тази скорост ! В градски условия също не слезе под 12 така, че бях леко скептичен за разхода на това БМВ.
Качеството на изработка в кабината е идентично, и 2те коли имат леки слабости предимно в долната половина на таблото. F33 логично е с по модерно и красиво оформено табло по лично мнение, всичко е изключително удобно и прегледно, височината на приборите е по удобна от тази на Е90. Но като цяло няма нужда от време за свикване всичко е добре познато !
Дали защото е кабриолет макар и с твърд таван Е90 е с по добре обезшумен салон. Друго интересно откритие е, че сгъваемия таван е взет директно от Е93 поради тази причина колата е с много издути калници спрямо горната част, при купето това "издуване" не е толкова голямо Относно обслужването не бих се съгласил с колегата, колата е с доста елементарен мотор само с 1 верига и 4 цилиндъра, всичко е лесно достъпно в двигателния. В дългосрочен план мисля, че това е + не мисля, че този нов двигател ще има ядовете на предшествениците с преждевременното износване на веригите.
За финал мога да кажа, че новото поколение е малко по добро, но няма революция ( освен с разхода на бензиновите мотори ) колата е леко полирана 3ка и , ако карате фейсова Е90ката няма да почувствате голям скок с нея. Надявам се да е било интересно
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Е91LCI vs F33 330i
На мен ми хареса
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91LCI vs F33 330i
dextuar написа:На мен ми хареса
радвам се, че съм бил полезен. Пропуснах да спомена за тези който са карали кабрио, че неприятния резонанс при свален таван е сведем до минимум, но все пак го има макар и едва осезаем, това е едно специфично разтрисане като вибрация от усукване на купето. При затворен таван понеже е метален го няма това нещо. Най силно се усеща при завиване на път с неравности или при преминава през дупки
И разбира се колата е изключително красива, от където и да я погледнеш е изпипана
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Е91LCI vs F33 330i
4 inline пър пър пър пър пър пър недей споменава веригите ,че от поколение на поколение се намалява пробега им ,вече е наполовина на ангренажен ремък
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Е91LCI vs F33 330i
Е това вече е представяне,много пълно и интересно.Благодаря колега
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Е91LCI vs F33 330i
asent1977 написа: Относно обслужването не бих се съгласил с колегата, колата е с доста елементарен мотор само с 1 верига и 4 цилиндъра, всичко е лесно достъпно в двигателния. В дългосрочен план мисля, че това е + не мисля, че този нов двигател ще има ядовете на предшествениците с преждевременното износване на веригите.
Относно елементарността на мотора и достъпността - това го казваш само от пръв поглед предполагам. Но дали е елементарен ще може да се съди след като се прояви някой проблем и се наложи да се отстранява (или ако не се прояви нищо изобщо )
Та за надеждност може би е рано да се говори - но след като се натрупат повечко екземпляри на и над 200-300 хил. км. ще се разбере
П.С. Аз определено се радвам на поетата посока където разходът на гориво няма да е толкова определящ за избора на гориво бензин/дизел. НО ми прави впечатление, че се обръща тренда при мощността и вече новите бензинови двигатели изостават като мощност от дизелите при еднакъв обем, а до скоро беше обратното в повечето случаи.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани