Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
По-добре да имаш Rheingold-а от INPA-то. Едно, че е много по-як и второ, че с него ИНПА не ти трябва, докато обратното не е така.
Няма логика, при мен винаги е показвало едно и също Rheingold/INPA. Как я четеш? Контакт и complete vehicle scan?
dextuar написа:Аз искам да попитам нещо странно. На ИНПА ми изкарва грешка за IBS-сензора, обаче на ИСТА-Д не изкарва да има нито грешка, нито проблем. Сега на кое да вярвам
Няма логика, при мен винаги е показвало едно и също Rheingold/INPA. Как я четеш? Контакт и complete vehicle scan?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
b00st написа:dextuar написа:Аз искам да попитам нещо странно. На ИНПА ми изкарва грешка за IBS-сензора, обаче на ИСТА-Д не изкарва да има нито грешка, нито проблем. Сега на кое да вярвам
Няма логика, при мен винаги е показвало едно и също Rheingold/INPA. Как я четеш? Контакт и complete vehicle scan?
Да, да, отдавна се занимавам с диагностика и при мен досега е било 1:1. В ИНПА-та показва грешка за IBS-сензор за липса на връзка или нещо от сорта, на ISTA-a всичко в зелено, без грешка. А сега иди го разбери Естествено, не трия грешката, просто исках да я разгледам по-подробно в ISTA, ама там не излиза
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Може модула да е заспал нещо и да не е отговорил навреме затова. То липса на връзка по много причини може да ти я даде, но не е задължително проблем. По-скоро бих вярвал на Rheingold-a, тая ИНПА е страшно дърво, напомня ми windows 3.11
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Привет
Някой може ли да сподели дали и къде в иста-d мога да проверя ash и soot на ДПФ-а. В менюто където вадя данните като обратно налягане, температура на изгорелите газове, дистанция от последната регенерация няма инфо за ash и soot. В нета видях, че когато запише грешка в грешката има и нивото, но на мен не ми записва грешки, просто ми се ще информативно да го проверя.
Някой може ли да сподели дали и къде в иста-d мога да проверя ash и soot на ДПФ-а. В менюто където вадя данните като обратно налягане, температура на изгорелите газове, дистанция от последната регенерация няма инфо за ash и soot. В нета видях, че когато запише грешка в грешката има и нивото, но на мен не ми записва грешки, просто ми се ще информативно да го проверя.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Вчера се опитвах да си чета колата, уж я прочитам но нонстоп ми гърми, че не намира рани модули, и с ИСТА-Д и с ИНПА все едно и също.
Имали вариант жицата да се е скапала от студа?
Беше около 0 или -2-3 градуса в гаража
Имали вариант жицата да се е скапала от студа?
Беше около 0 или -2-3 градуса в гаража
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Вчера се опитвах да си чета колата, уж я прочитам но нонстоп ми гърми, че не намира рани модули, и с ИСТА-Д и с ИНПА все едно и също.
Имали вариант жицата да се е скапала от студа?
Беше около 0 или -2-3 градуса в гаража
Дай на контакт докато я четеш и няма да реве
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Аз никога не закачвам колата, докато е запалена. Най-малкото, докато се свързва с ДДЕ-то, може да загасне, случвало ми се е няколко пъти и после трябва да се ресет-не КАС-а, че няма палене. Защо на контакт не закачиш ИСТА-та и не пробваш да я четеш цялата на Complete Indentification, без да я палиш?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
dextuar написа:vld написа:Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Аз никога не закачвам колата, докато е запалена. Най-малкото, докато се свързва с ДДЕ-то, може да загасне, случвало ми се е няколко пъти и после трябва да се ресет-не КАС-а, че няма палене. Защо на контакт не закачиш ИСТА-та и не пробваш да я четеш цялата на Complete Indentification, без да я палиш?
Аз редовно си я закачам запалена, особено зимата, че 'аби много ток по принцип диагностиката. И никога не съм имал проблеми, чета, чистя грешки. Нали има лайв данни, то си е направено да си я връзваш и запалена.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
b00st написа:dextuar написа:vld написа:Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Аз никога не закачвам колата, докато е запалена. Най-малкото, докато се свързва с ДДЕ-то, може да загасне, случвало ми се е няколко пъти и после трябва да се ресет-не КАС-а, че няма палене. Защо на контакт не закачиш ИСТА-та и не пробваш да я четеш цялата на Complete Indentification, без да я палиш?
Аз редовно си я закачам запалена, особено зимата, че 'аби много ток по принцип диагностиката. И никога не съм имал проблеми, чета, чистя грешки. Нали има лайв данни, то си е направено да си я връзваш и запалена.
Абе не е баш така - поне докато се свърже и видя грешките го правя на контакт, а живите данни е ясно, че на запалена кола
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
dextuar написа:b00st написа:dextuar написа:vld написа:Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Аз никога не закачвам колата, докато е запалена. Най-малкото, докато се свързва с ДДЕ-то, може да загасне, случвало ми се е няколко пъти и после трябва да се ресет-не КАС-а, че няма палене. Защо на контакт не закачиш ИСТА-та и не пробваш да я четеш цялата на Complete Indentification, без да я палиш?
Аз редовно си я закачам запалена, особено зимата, че 'аби много ток по принцип диагностиката. И никога не съм имал проблеми, чета, чистя грешки. Нали има лайв данни, то си е направено да си я връзваш и запалена.
Абе не е баш така - поне докато се свърже и видя грешките го правя на контакт, а живите данни е ясно, че на запалена кола
Никъде не пише, че не може, а и по същия начин лайв данните ти ги точи от DDE-то. Може би само ако чистиш грешките е хубаво да е само на контакт, но за четене няма никъв проблем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
b00st написа:dextuar написа:b00st написа:dextuar написа:vld написа:Колата е запалена, няма как да не е на контакт.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Аз никога не закачвам колата, докато е запалена. Най-малкото, докато се свързва с ДДЕ-то, може да загасне, случвало ми се е няколко пъти и после трябва да се ресет-не КАС-а, че няма палене. Защо на контакт не закачиш ИСТА-та и не пробваш да я четеш цялата на Complete Indentification, без да я палиш?
Аз редовно си я закачам запалена, особено зимата, че 'аби много ток по принцип диагностиката. И никога не съм имал проблеми, чета, чистя грешки. Нали има лайв данни, то си е направено да си я връзваш и запалена.
Абе не е баш така - поне докато се свърже и видя грешките го правя на контакт, а живите данни е ясно, че на запалена кола
Никъде не пише, че не може, а и по същия начин лайв данните ти ги точи от DDE-то. Може би само ако чистиш грешките е хубаво да е само на контакт, но за четене няма никъв проблем.
Запали колата. След това влез в ИНПА. Пробвай да се свържеш с ДДЕ-то и кажи дали няма да ти изгасне колата. Помня, че при мен беше се случвало, или е било с ИНПА, или с Карли.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Никога не ми е гаснала като се връзвам на запалена кола.
При мен проблемите с връзването се явиха след като ми сложиха някакъв допълнителен имобилайзер от лев инс.
Ако бодна кабела да чета нещо по нея преди да я запаля, ми се е случвало да немога да запаля после, разсинхронизира кас с дде и край.
като махна кабела и изчакам 10-15 минути пали, ама си е проблем.
Затова предпочитам първо да я запаля и ведна след това да я чета.
Така или иначе дюзите се гледат на студен мотор веднага след старт.
При мен проблемите с връзването се явиха след като ми сложиха някакъв допълнителен имобилайзер от лев инс.
Ако бодна кабела да чета нещо по нея преди да я запаля, ми се е случвало да немога да запаля после, разсинхронизира кас с дде и край.
като махна кабела и изчакам 10-15 минути пали, ама си е проблем.
Затова предпочитам първо да я запаля и ведна след това да я чета.
Така или иначе дюзите се гледат на студен мотор веднага след старт.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Никога не ми е гаснала като се връзвам на запалена кола.
При мен проблемите с връзването се явиха след като ми сложиха някакъв допълнителен имобилайзер от лев инс.
Ако бодна кабела да чета нещо по нея преди да я запаля, ми се е случвало да немога да запаля после, разсинхронизира кас с дде и край.
като махна кабела и изчакам 10-15 минути пали, ама си е проблем.
Затова предпочитам първо да я запаля и ведна след това да я чета.
Така или иначе дюзите се гледат на студен мотор веднага след старт.
При всички БМВ-та е така, не е от имобилайзера на Лев инс. Ако пуснеш Инпа на контакт само и след това се опиташ да запалиш - не пали. Първия път доста ме шашна, докато разбера какво се случва. И на моята Е90 и на сестра ми Е87 е така. Нейната няма даже аларма. Номера е да откачиш кабела преди да се опиташ да запалиш, тогава пали. Но опиташ ли се докато вече си я закачил, хем не пали хем после трябва да чакаш.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
(h)aman написа:vld написа:Никога не ми е гаснала като се връзвам на запалена кола.
При мен проблемите с връзването се явиха след като ми сложиха някакъв допълнителен имобилайзер от лев инс.
Ако бодна кабела да чета нещо по нея преди да я запаля, ми се е случвало да немога да запаля после, разсинхронизира кас с дде и край.
като махна кабела и изчакам 10-15 минути пали, ама си е проблем.
Затова предпочитам първо да я запаля и ведна след това да я чета.
Така или иначе дюзите се гледат на студен мотор веднага след старт.
При всички БМВ-та е така, не е от имобилайзера на Лев инс. Ако пуснеш Инпа на контакт само и след това се опиташ да запалиш - не пали. Първия път доста ме шашна, докато разбера какво се случва. И на моята Е90 и на сестра ми Е87 е така. Нейната няма даже аларма. Номера е да откачиш кабела преди да се опиташ да запалиш, тогава пали. Но опиташ ли се докато вече си я закачил, хем не пали хем после трябва да чакаш.
Цък,С каквото и да я закача пали от раз,аз също имам нещо от Лев инс,но ИНПА докато си ровя и после искам да пусна живи данни просто нарискам бутона и пали...незнам,така си следях и ДИСА как реагира инсоленоиди и валвтроника..нещо от инпа-та ще да е
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани