E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
От Бургаски окръг съм. Обиколих най-добрите в района УЖ...
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
На една Е65 в менюто на дисплея има настройка за яркостта на екрана, на друга Е65 го няма.
Какво и къде трябва да се допише ?
Какво и къде трябва да се допише ?
- babyinhell
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.09.2016
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Как се настройва часа на e65, бе колеги????
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги, позамислям се да продам моята е61-ца за по-висок клас и се замислям сериозно за 7-ца дизел.
1.Основен въпрос - пре-фейс или фейс ? Много ли са разликите между моделите и задължително ли трябва да се търси фейс ?
2.Двигатели - интересуват ме само дизели - в момента съм с 3-ка дизел и съм доста доволен. Дали по-голямото купе ще го тормози този двигател или да се насоча към по-големия дизелов ?
3.С моята кола в момента съм нямал проблеми, освен активния круиз и масажорите на седалките, и чат-пат ми светва Dynamic drive, но винаги в сервиза казват, че нямало проблем с него - при 7-цата вярвам няма по-сериозни проблеми, ако се вземе читава кола?
4.На въздушно окачване ли е ?
5.Интересува ме модел с почти всички екстри, като е задължително обдухването - има ли проблем с електрониката и управлението на допълнителните изгъзици ?
6. Може ли да ме остави на пътя, поради някой незначителен сензор, например ?
Лек ден !
1.Основен въпрос - пре-фейс или фейс ? Много ли са разликите между моделите и задължително ли трябва да се търси фейс ?
2.Двигатели - интересуват ме само дизели - в момента съм с 3-ка дизел и съм доста доволен. Дали по-голямото купе ще го тормози този двигател или да се насоча към по-големия дизелов ?
3.С моята кола в момента съм нямал проблеми, освен активния круиз и масажорите на седалките, и чат-пат ми светва Dynamic drive, но винаги в сервиза казват, че нямало проблем с него - при 7-цата вярвам няма по-сериозни проблеми, ако се вземе читава кола?
4.На въздушно окачване ли е ?
5.Интересува ме модел с почти всички екстри, като е задължително обдухването - има ли проблем с електрониката и управлението на допълнителните изгъзици ?
6. Може ли да ме остави на пътя, поради някой незначителен сензор, например ?
Лек ден !
Разработване и управление на европейски и национални проекти
http://www.eupro.bg
http://www.eupro.bg
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги обмислям ъпгрейд на старата Е38ца към Е65.Крадат ли ги много както Е46 например,защото не намирам никаква информация по въпроса.Каското задължително ли е (в малък град)
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Аз не съм имал проблеми засега, не са така търсени като X5, X6 или E60. Каското е препоръчително не само заради кражбата, но и заради скъпите части при щети.
Например жена ми счупи само стъклото на дясното огледало и струваше 800 лева, защото е gentex електрохромно. Фаровете са по 3000 лв нови и т.н.
Има алтернативни части - примерно стъкло за огледало само с подгряване е 30 лева китайско, фарове втора употреба и т.н., но много от алтернативните части са с лошо качество и като почнеш да слагаш такива,
то колата накрая няма нищо общо с BMW, а става някакъв сбирщайн. Дори застрахователите да не искат да ти купят част от БМВ може да ги принудиш да купят OEM, които не се отличават по качество -
примерно тогава стъклото струва 500-600 лева.
Крадат се разни части от сорта на парктроници ако я държиш на улицата, там каско не помага, защото е липсващ детайл, а в Булгаристан за липсващи елементи не се плаща обезщетение.
Лично аз ти препоръчвам да си вземеш с обикновенни амортисьори и без активни стабилизиращи щанги, защото ремонтите са скъпи и се чупят по-често от нормалните.
Аз не бих държал такава кола вечер на улицата, ако имаш гараж и купиш нещо евтино за 10к може и без каско, ако вземеш нещо за 20к свястно - каското е задължително според мен.
Например жена ми счупи само стъклото на дясното огледало и струваше 800 лева, защото е gentex електрохромно. Фаровете са по 3000 лв нови и т.н.
Има алтернативни части - примерно стъкло за огледало само с подгряване е 30 лева китайско, фарове втора употреба и т.н., но много от алтернативните части са с лошо качество и като почнеш да слагаш такива,
то колата накрая няма нищо общо с BMW, а става някакъв сбирщайн. Дори застрахователите да не искат да ти купят част от БМВ може да ги принудиш да купят OEM, които не се отличават по качество -
примерно тогава стъклото струва 500-600 лева.
Крадат се разни части от сорта на парктроници ако я държиш на улицата, там каско не помага, защото е липсващ детайл, а в Булгаристан за липсващи елементи не се плаща обезщетение.
Лично аз ти препоръчвам да си вземеш с обикновенни амортисьори и без активни стабилизиращи щанги, защото ремонтите са скъпи и се чупят по-често от нормалните.
Аз не бих държал такава кола вечер на улицата, ако имаш гараж и купиш нещо евтино за 10к може и без каско, ако вземеш нещо за 20к свястно - каското е задължително според мен.
- Стоян Чанев
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Може да погледнеш и по-големия дизелов мотор- 4.5Д. Страхотно усещане дава при шофиране. Смесеният му разход е 10л.
- bmwinhellbaby
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.11.2016
- Пол: Жена
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги, възможно ли е объркване на електрониката след изтощаване на акумулатора на колата (е65) ?
Проблемът е следния - след изтощаване на акумулатора в сервиз, майсторът му ''дал ток'' от друга кола и оттогава не спират да светват лампи! Светна dynamic drive, abs, изчезна ми всичко от onboard comp. и няма оправяне! Възможно ли е от изтощаването на акумулатора да се е прецакала електрониката
Проблемът е следния - след изтощаване на акумулатора в сервиз, майсторът му ''дал ток'' от друга кола и оттогава не спират да светват лампи! Светна dynamic drive, abs, изчезна ми всичко от onboard comp. и няма оправяне! Възможно ли е от изтощаването на акумулатора да се е прецакала електрониката
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Аз мисля, че е възможно.
Преди години дадох ток на брат ми на S class 2001 година резултата след около ден в движение почна сама да си мести седалката, волана, огледала но чак грешки не му излизаха. До колкото знам на такава кола се дава ток от машина или колата която подава трябва да в изгасена
Преди години дадох ток на брат ми на S class 2001 година резултата след около ден в движение почна сама да си мести седалката, волана, огледала но чак грешки не му излизаха. До колкото знам на такава кола се дава ток от машина или колата която подава трябва да в изгасена
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
bmwinhellbaby написа:Колеги, възможно ли е объркване на електрониката след изтощаване на акумулатора на колата (е65) ?
Проблемът е следния - след изтощаване на акумулатора в сервиз, майсторът му ''дал ток'' от друга кола и оттогава не спират да светват лампи! Светна dynamic drive, abs, изчезна ми всичко от onboard comp. и няма оправяне! Възможно ли е от изтощаването на акумулатора да се е прецакала електрониката
Колега първото което да направиш е да вземеш agm ски акумулатор може да ти реши всички въпроси
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Един тъп въпрос : Kолата не е в движение (работи на място) , и е на къси - като пръсна на стъклото за миене, пръскалките на фаровете трябва ли да работят ?
Ubi dubium, ibi libertas
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Пръскалките на фаровете се включват на няколко цикъла, а не всеки път като миеш стъклото.
- penchh
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730Ld E66
- Мечтае да кара: BMW G11
Re: E65 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте колеги! От скоро и аз съм горд собственик на БМВ 730Ld 2007г., и имам един може би глупав въпрос,но за мен е важен.Каква е нормалната работна температура на двигател М57Т2,защото като вляза в скритото меню температурата на двигателя е между 75-80 градуса независимо с каква скорост се движа или каква е температурата навън.Говоря за периода от Ноември месец до сега.Знам че един от проблемите на този двигател са термостите. Да ме извинят модераторите ако тук не е мястото,но виждам,че в тази тема се пише по всякакви въпроси.За пръскалките на фаровете колегата deank е прав.....
- Panaiotov_77
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Проблем с маховика на е65
Здравейте колеги имам проблем с маховика на bmw e65 730d два пъти го сцепва. Ако някой се е сблъскал с този проблем нека сподели от какво може да се получава турбината на скоростната кутия е чисто нова не е от нея.Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани