exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Ами те толкова си вървят тези коли, свикнал си и вече и това е...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
Не пречи да погледнеш въздушния филтър, дебитомера и МАП сензора- има теми как се чистят последните две - както и вакуум маркучите и прочие.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
При мен всичко това е проверено и пак го има.
Според мен е нещо около турбото.
Според мен е нещо около турбото.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Погледнете го на живи данни.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Гледахме и това. Не си спомням в детайли, но понякога не достигаше някакъв дебит, който компютъра иска.
Примерно ако иска 1200, то подава 1050 и записва грешка. Друг пуска иска минимално 1200, то дава 1250-1300 и пак записва грешка.
Тогава карах и много не разбрах какви са точно стойностите (mg/stroke по спомен).
Примерно ако иска 1200, то подава 1050 и записва грешка. Друг пуска иска минимално 1200, то дава 1250-1300 и пак записва грешка.
Тогава карах и много не разбрах какви са точно стойностите (mg/stroke по спомен).
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Днес пак ми заби муцуна. От много време (месеци) не се беше случвало. Повече от 3-3200 оборота не иска.
Изтрих грешката и си литна, без да гася колата дори.
Моля Ви насочете ме към някой , който ги "улавя" тези неща.
Или дайте съвет за какво да гледам на диагностика.
Ще прегледам тези дни ЕГР-а отново, да не би да се е зацапал (силно се съмнявам, но все пак)
Изтрих грешката и си литна, без да гася колата дори.
Моля Ви насочете ме към някой , който ги "улавя" тези неща.
Или дайте съвет за какво да гледам на диагностика.
Ще прегледам тези дни ЕГР-а отново, да не би да се е зацапал (силно се съмнявам, но все пак)
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Колата фабрично е без дпф. Месец преди да я купя са сменени свещите + подгрев реле.
Не знам дали имам катализатори, гърнеджия ги беше погледнал и беше казал, че според него
не са пипани (отваряни). Нещо предизвиква тази грешка air mass 3ff00 и не знам какво е.
Има нещо като датчик пред турбото, в една метална кутия. Какво прави то ?
Не знам дали имам катализатори, гърнеджия ги беше погледнал и беше казал, че според него
не са пипани (отваряни). Нещо предизвиква тази грешка air mass 3ff00 и не знам какво е.
Има нещо като датчик пред турбото, в една метална кутия. Какво прави то ?
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Преди няколко дни при мен се оказа, че пружината на ЕГР клапана се е предала. Съответно турбината сама си отваря клапана, губи налягане а двигателя работи на изгорели газове. Иначе по корекомсите форуми си го дават за дебитомерска решка този код .... Успех!
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
kiril007 написа:zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.
И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
rafa224 написа:kiril007 написа:zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.
И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?
Здравей колега, имах три изгорели свещи и релето беше прекъснало на две от здравите свещи затова смених и релето и 6-те свещи, обаче малко си го усложних защото при свалянето на колектора за премахването на пеперудките смених само свещите и после сменях релето без да свалям колектора. Ако имаш грешка за свещи и си сигурен че са здрави, значи релето е заминало. Ако трябва да го сменяш има клипче в youtube как се сменя без да се сваля колектора.
https://www.youtube.com/watch?v=rQn5J47ElwU Ето го.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
kiril007 написа:rafa224 написа:kiril007 написа:zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!
Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.
И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?
Здравей колега, имах три изгорели свещи и релето беше прекъснало на две от здравите свещи затова смених и релето и 6-те свещи, обаче малко си го усложних защото при свалянето на колектора за премахването на пеперудките смених само свещите и после сменях релето без да свалям колектора. Ако имаш грешка за свещи и си сигурен че са здрави, значи релето е заминало. Ако трябва да го сменяш има клипче в youtube как се сменя без да се сваля колектора.
https://www.youtube.com/watch?v=rQn5J47ElwU Ето го.
Благодаря колега. При мен ми светна лампата за DPF филтъра но ме съмнява, че може да е от релето проблема. Утре ще направим диагностика.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Това реле може ли да има връзка с моя проблем ?
Сменяно (май със 6 нови свещи) е пак месеци преди да закупя колата.
Сменяно (май със 6 нови свещи) е пак месеци преди да закупя колата.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
При мен се оказа, че DPF си е с напълно нормални показатели и не е запушен. Имало е опит за регенерация незнайно защо неуспешен и DPF е записал грешка. Интересното ер че първо даде 3ри изгорели подгредни свещи при диагностиката а след това при повторна проверка не излязоха. Ще отида да проверя релето и свещите все пак.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани