Относно крайното гърне.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ecko
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 745 е65
- Мечтае да кара: М5 е39
Относно крайното гърне.
Здравейте преди 1 седмица отрязах крайното гърне,на моя автомобил бмв е65 745.И сега на края няма нищо. Колата има средно гърне и катализатори, но няма крайно гърне. Извади много хубав звук,но се притеснявам,че е без крайно гърне, чух че може да развали мотора и да не върви така,както с оригиналното си крайно гърне. Та въпроса ми е това истина ли е , или е само мит ? И ако е истина може ли, да се сложи пак оригиналното гърне, но да се отвори и да се махнат заглушителите ? Или може да сложа само крайна тръба и да издължа генерацията? Благодаря за отделеното време !
Re: Относно крайното гърне.
Колега дай едно клипче да чуя звука, че нещо не ми допада да имам голям мотор, а да не му се чува гласа
- speedtool
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Относно крайното гърне.
Ми звук е можело да постигнеш с няколко по-специфични разреза на гърнето или по-скоро тръбите преди него,а не като го премахнеш.За вървенето и за чупенето на мотора надали някой от колегите би могъл да ти отговори(в това число и аз),защото едва ли някой би направил или е правил това на 65цата си.И още нещо как така си махнал едно гърне като колата е с две?!
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Относно крайното гърне.
Едно е...не говори по инерция. Колкото до автора на темата...можеше само да отвориш клапата на крайното гьрне и да си остане в това положение и звука ставаше перфектен....speedtool написа: И още нещо как така си махнал едно гърне като колата е с две?!
- speedtool
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Относно крайното гърне.
"Колегата с едно гърне" бихте ли обърнал внимание на тази прикачена снимка!Дали е едно-и от долу съм я гледал и все като две ми се виждат
П.П. Моля за конструктивни критики,ако нещо Ви се цъка на клавиатурата
П.П.2 До колегата с рязаното гърне,ако си купиш ново/нови или там както са и си от София може да вдигнем моята на канал някъде да видиш как е направена и ако ти хареса звука да я направиш така(мен лично ме радва)
Поздрави
П.П. Моля за конструктивни критики,ако нещо Ви се цъка на клавиатурата
П.П.2 До колегата с рязаното гърне,ако си купиш ново/нови или там както са и си от София може да вдигнем моята на канал някъде да видиш как е направена и ако ти хареса звука да я направиш така(мен лично ме радва)
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Относно крайното гърне.
Аз си го приемам за единично.. А смятам че и колегата го тълкува така ,и поради тази причина е писал че е махнал гьрнето. Две години имах 745''' снимката бе излишна...
- speedtool
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Относно крайното гърне.
Факт е,че гърнетата са две!!! без значение за колко ги приемаш ти,както и колегата и съответно за това попитах-та мисълта ми е,че не беше редно в такъв дух да си изразяваш идеята и познанията.Както и да е стига спам.За приятен звук без смяна на генерацията или части от нея единия е варианта,който ти предложи с клапата.Има и вариант на тръбите преди гърнетата да се направят един два специфични прореза.И разбира се трети-прорезите и клапата.Моята беше така като я купих,но реших да върна маркуча към клапата за дискретност преди 3000 оборота.
Поздрави
Поздрави
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Относно крайното гърне.
speedtool написа:Факт е,че гърнетата са две!!! без значение за колко ги приемаш ти,както и колегата и съответно за това попитах-та мисълта ми е,че не беше редно в такъв дух да си изразяваш идеята и познанията.Както и да е стига спам.За приятен звук без смяна на генерацията или части от нея единия е варианта,който ти предложи с клапата.Има и вариант на тръбите преди гърнетата да се направят един два специфични прореза.И разбира се трети-прорезите и клапата.Моята беше така като я купих,но реших да върна маркуча към клапата за дискретност преди 3000 оборота.
Поздрави
Мир... Иначе с отваряне на клапата,освен подобрение на звука при мен се подобри и динамиката... Беше блокирала в затворено положение...доста мька видях докато се раздвижи и отвори...
- speedtool
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
- georgi1985
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.08.2016
Re: Относно крайното гърне.
Исках да попитам как се правят тези разрези-може ли да се види или си има специалисти които да ги направят
Re: Относно крайното гърне.
Здравейте колеги,
Аз на моята 65-ца и махнах изцяло клапата и удължих трабата до другата страна на колата където сложих накраиник 2ка.
На мен тази клапа заби в затворено положение и краиното гарне се взриви буквално докато изпреварвах един камион.
сега сам решил да слагам 2 броя клапи след катализаторите (от електрическите ). Някои слагал ли е клапи на неговата 65-ца?
Аз на моята 65-ца и махнах изцяло клапата и удължих трабата до другата страна на колата където сложих накраиник 2ка.
На мен тази клапа заби в затворено положение и краиното гарне се взриви буквално докато изпреварвах един камион.
сега сам решил да слагам 2 броя клапи след катализаторите (от електрическите ). Някои слагал ли е клапи на неговата 65-ца?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани