exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Здравейте,
За втори път ми се случва да "забие" до ~3000 оборота.
Подава се газ, но не ускорява, върви до към 120 някъде.
В движение закачих с carly и излезе следната грешка
exhaust redirection control 004507 и грешката която понякога записва дебиотомера.
Тук има една грешка на дебитомера.
Дебитомера е нов от Бош, и е ресетван от ДИС-а. ЕГР-а е чистен преди 2-3 седмици.
След като изтрих грешката в движение колата върви нормално.
Да пробвам ли временно да изолирам ЕГР-а или какъв друг съвет ще ми дадете ?
За втори път ми се случва да "забие" до ~3000 оборота.
Подава се газ, но не ускорява, върви до към 120 някъде.
В движение закачих с carly и излезе следната грешка
exhaust redirection control 004507 и грешката която понякога записва дебиотомера.
Тук има една грешка на дебитомера.
Дебитомера е нов от Бош, и е ресетван от ДИС-а. ЕГР-а е чистен преди 2-3 седмици.
След като изтрих грешката в движение колата върви нормално.
Да пробвам ли временно да изолирам ЕГР-а или какъв друг съвет ще ми дадете ?
Последна промяна nikolae на 24 Апр 2016, 9:00, променена общо 1 път
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: exhaust redirection control 004507
Сензора за позицията на ЕГР калапана се е преебал. А може и дебитомера да е бъгав.
Re: exhaust redirection control 004507
Ако изолирам егр проблема трябва ли да изчезне (ако проблема е от егр а не дебитомер) ?
Re: exhaust redirection control 004507
Днес като я четох пак имаше грешка. Някаква идея какво да погледна ?
Re: exhaust redirection control 004507
memorex написа:Свистене и налягане в картера има ли?
Не знам как да го определя това. На отворен прозорец като се подава газ
се чува едно свирене от турбото, но мисля, че всички турбо коли го имат.
Re: exhaust redirection control 004507
На спрян автомобил отваряш капака ,някой сяда зад волана и подава газ а друг развива капачката за наливане на масло бавно.Ако установите че звука /свистенето намалява и има налягане в картера отивате към смяна на клапан за картерни газове.Това ми беше идеята.На някои двигатели наистина се чува турбината от купето но пък има и такива на които нормално не се чува.
Re: exhaust redirection control 004507
Колеги как мога да си проверя дебитомера дали работи коректно и правилно ?
Т.е. какви стойности се гледат, има ли нещо като таблица?
Или въобще някой сервиз, който се занимава с такива работи професионално.
Имам предвид да погледне налягане, турбина, вакумни пътища, дебитомер и т.н. и т.н. ?
В интернет попаднах на тези
Т.е. какви стойности се гледат, има ли нещо като таблица?
Или въобще някой сервиз, който се занимава с такива работи професионално.
Имам предвид да погледне налягане, турбина, вакумни пътища, дебитомер и т.н. и т.н. ?
В интернет попаднах на тези
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Това с капачката го пробвахме, звука се променя, но нищо повече.
След дълго време каране и няколко процедури установих следното.
Грешката за егр вече не се появява. Това, което установих, че тази за дебитомера излиза почти при всеки кикдаун.
Това, което записва е air mass meter 003ff0 (или 3ff0 зависи от софтуера)
Пробно шофирах с друг дебитомер, който отговаря на моя (от фейсово 530хд). Моят е нов купуван от бош преди 2-3 месеца,
с различен номер от този, с който тествах, но из интернет пише, че този номер на Бош отговаря на оригилания
номер на дебитомер на бмв. С него записва грешката по същия начин - кикдаун
Иначе колата върви еднакво добре и с двата. Стойностите, които показва дебитомера ако не се лъжа за 1000-1100-1200 mg/stroke
Няколко пъти съм пробвал да ресетвам различни адаптации - дебитомер, егр и др.
Това, което проверих последните дни:
- С машина за пушек бяха проверени всички пътища дали от някъде не издиша - няма проблем.
- сменени маркучета за вакумни пътища
- Колектора е с премахнати пеперуди, наскоро беше изчистен във вана с ултразвук.
- изчистени и напълно работещи егр и мап сензор
- Преди седмица-две минах при Ду*** на декарбонизация - от тогава колата не пуши черно (малко бял/сив пушек при много ряз)
- вероятно от жега а може би друго, кутията на въздушния филтър имаше лек луфт в долната част - вече е уплътнено.
- проверихме ccv. Доколкото разбрах стария модел е нещо като гъба, която се зацапва,
моят не е такъв, всички уплътнения са здрави.
След 2-3 000км предстои смяна на масло, но може би ще подраня с въздушния филтър, защото вече нямам никаква идея от къде може да идва тази грешка.
Колата си върви и няма проблем. Усещам понякога как е една идея по-мудна и после като я проверя виждам, че има стара грешка за дебитомера.
Дори и да не я изтрия, пак се изтрелва. Въпроса, е че искам да отстраня този проблем.
Та някакви идея ?
След дълго време каране и няколко процедури установих следното.
Грешката за егр вече не се появява. Това, което установих, че тази за дебитомера излиза почти при всеки кикдаун.
Това, което записва е air mass meter 003ff0 (или 3ff0 зависи от софтуера)
Пробно шофирах с друг дебитомер, който отговаря на моя (от фейсово 530хд). Моят е нов купуван от бош преди 2-3 месеца,
с различен номер от този, с който тествах, но из интернет пише, че този номер на Бош отговаря на оригилания
номер на дебитомер на бмв. С него записва грешката по същия начин - кикдаун
Иначе колата върви еднакво добре и с двата. Стойностите, които показва дебитомера ако не се лъжа за 1000-1100-1200 mg/stroke
Няколко пъти съм пробвал да ресетвам различни адаптации - дебитомер, егр и др.
Това, което проверих последните дни:
- С машина за пушек бяха проверени всички пътища дали от някъде не издиша - няма проблем.
- сменени маркучета за вакумни пътища
- Колектора е с премахнати пеперуди, наскоро беше изчистен във вана с ултразвук.
- изчистени и напълно работещи егр и мап сензор
- Преди седмица-две минах при Ду*** на декарбонизация - от тогава колата не пуши черно (малко бял/сив пушек при много ряз)
- вероятно от жега а може би друго, кутията на въздушния филтър имаше лек луфт в долната част - вече е уплътнено.
- проверихме ccv. Доколкото разбрах стария модел е нещо като гъба, която се зацапва,
моят не е такъв, всички уплътнения са здрави.
След 2-3 000км предстои смяна на масло, но може би ще подраня с въздушния филтър, защото вече нямам никаква идея от къде може да идва тази грешка.
Колата си върви и няма проблем. Усещам понякога как е една идея по-мудна и после като я проверя виждам, че има стара грешка за дебитомера.
Дори и да не я изтрия, пак се изтрелва. Въпроса, е че искам да отстраня този проблем.
Та някакви идея ?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Като смени Дебитомера, адаптира ли го ? Доколкото знам е задъжлително, иначе все едно не работи ... промяна няма да видиш ...
Ако греша - поправете ме
Ако греша - поправете ме
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
nikolae написа:Това с капачката го пробвахме, звука се променя, но нищо повече.
След дълго време каране и няколко процедури установих следното.
Грешката за егр вече не се появява. Това, което установих, че тази за дебитомера излиза почти при всеки кикдаун.
Това, което записва е air mass meter 003ff0 (или 3ff0 зависи от софтуера)
Пробно шофирах с друг дебитомер, който отговаря на моя (от фейсово 530хд). Моят е нов купуван от бош преди 2-3 месеца,
с различен номер от този, с който тествах, но из интернет пише, че този номер на Бош отговаря на оригилания
номер на дебитомер на бмв. С него записва грешката по същия начин - кикдаун
Иначе колата върви еднакво добре и с двата. Стойностите, които показва дебитомера ако не се лъжа за 1000-1100-1200 mg/stroke
Няколко пъти съм пробвал да ресетвам различни адаптации - дебитомер, егр и др.
Това, което проверих последните дни:
- С машина за пушек бяха проверени всички пътища дали от някъде не издиша - няма проблем.
- сменени маркучета за вакумни пътища
- Колектора е с премахнати пеперуди, наскоро беше изчистен във вана с ултразвук.
- изчистени и напълно работещи егр и мап сензор
- Преди седмица-две минах при Ду*** на декарбонизация - от тогава колата не пуши черно (малко бял/сив пушек при много ряз)
- вероятно от жега а може би друго, кутията на въздушния филтър имаше лек луфт в долната част - вече е уплътнено.
- проверихме ccv. Доколкото разбрах стария модел е нещо като гъба, която се зацапва,
моят не е такъв, всички уплътнения са здрави.
След 2-3 000км предстои смяна на масло, но може би ще подраня с въздушния филтър, защото вече нямам никаква идея от къде може да идва тази грешка.
Колата си върви и няма проблем. Усещам понякога как е една идея по-мудна и после като я проверя виждам, че има стара грешка за дебитомера.
Дори и да не я изтрия, пак се изтрелва. Въпроса, е че искам да отстраня този проблем.
Та някакви идея ?
За кой мотор става реч в тази тема?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
530д 218кс фабрично без дпф, ако не греша M57N
Новият, който сложихме първо карахме, после ресет адаптации (ако това е адаптирането) и после жега.
Новият, който сложихме първо карахме, после ресет адаптации (ако това е адаптирането) и после жега.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Отначало останах с впечатление че мотора е същия като от подписа затова попитах.Ставайки въпрос за дизелов мотор се сещам за дросела него приверихте ли? При гасене има ли претрисане?
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
memorex написа:Отначало останах с впечатление че мотора е същия като от подписа затова попитах.Ставайки въпрос за дизелов мотор се сещам за дросела него приверихте ли? При гасене има ли претрисане?
Като няма ДПФ фабрично, няма и дросел... поне моята беше така...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Потриса се колата при гасене. Мислих, че от мотор
или тампони на двигателя.
Ще ми го покажете ли на схема и освен да го
свалим и огледаме друго?
или тампони на двигателя.
Ще ми го покажете ли на схема и освен да го
свалим и огледаме друго?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани