320д ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Re: 320д ЕГР
inseCT написа:Сичко се оказа при мене от тръбата на турбото,сега вече си бачка и с егр нормално колата,грешката сама си изчезна от таблото след 1 ден каране,явно на компа му е трябвало малко време да разбере че сичко е закачено обратно
Колега ако ти потрябва майстор нещо кажи да те ориентирам към батко ми. На мен само той ми прави колата и нямам никъкви проблеми. Не казвам, че е най-добрият във Видин, но поне като не знае нещо си казва "Това не мога да ти го направя", а не се прави на разбирач и да ти съсипе нещо. На мен досега всичко ми е решавал като проблеми който съм имал.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320д ЕГР
Здравейте колеги, след ходене в сервиз с проблем в ГНП -като беше заачена колата за грешки ми казаха че ми дава грешка в ЕГР-а.Аз необърнах внимание като им казахче съм запушил вакома.Та проблема е в това че след вкючване на вакома забелязах че ЕГР клапана не отваря,дръпнах вакомчето но ваком нямаше никакъв.Премерихх тока на ел.магнитния клапан дирекно на буксата с пробна крушка,ток има ама е едва 3-4 волта някаква оттечка само.Някой да знае къде е проблема?
- makaveli316
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 320д ЕГР
Доколкото разбрах има вероятност да ми пуши колата заради тоя клапан и мисля да се пробвам и аз да го изолирам това животно, щото ми писна като натисна на втора да изпреваря някой и го оставям в черен пушек горкия.
Аз съм с фейска 10/2002 и някъде някой каза, че при фейса не можел да се изолира напълно и излизала грешка и се спирала колата, това вярно ли е?
Сори за тъпия въпрос, ама какво е това болтче което се слага, каква големина трябва да е, може ли някой да покаже на снимка, че да не осера нещата?
Аз съм с фейска 10/2002 и някъде някой каза, че при фейса не можел да се изолира напълно и излизала грешка и се спирала колата, това вярно ли е?
Сори за тъпия въпрос, ама какво е това болтче което се слага, каква големина трябва да е, може ли някой да покаже на снимка, че да не осера нещата?
Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- koleto_78
- младши ентусиаст
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: 320д ЕГР
Идеята е да запушиш вакум маркуча който управлява ЕГР клапана.По тоя начин ще ти светне чека(което не влияе на работата на ДВГ-то) защото компа го усеща това.
Има начин да се изолира и софтуерно напълно.Има начин да се ограничи почти да не отваря.
При изолиран ЕГР може да усетиш повече динамика в колата.Поне аз това усетих при една 150-ка която пушеше доста добре както ти казваш.
№5 преди да влезе в клапана.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Има начин да се изолира и софтуерно напълно.Има начин да се ограничи почти да не отваря.
При изолиран ЕГР може да усетиш повече динамика в колата.Поне аз това усетих при една 150-ка която пушеше доста добре както ти казваш.
№5 преди да влезе в клапана.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Re: 320д ЕГР
Аз на моята (04/2003) го бях изолирал и покарах така 15-20 минути за проба и не ми даде никаква грешка - нито на таблото, нито на диагностика излезе нещо. Не усетих никаква разлика във вървежа или в пушенето (тя по принцип не пуши) и пак си го върнах в нормалното му състояние.
- makaveli316
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 320д ЕГР
koleto_78 написа:Идеята е да запушиш вакум маркуча който управлява ЕГР клапана.По тоя начин ще ти светне чека(което не влияе на работата на ДВГ-то) защото компа го усеща това.
Има начин да се изолира и софтуерно напълно.Има начин да се ограничи почти да не отваря.
При изолиран ЕГР може да усетиш повече динамика в колата.Поне аз това усетих при една 150-ка която пушеше доста добре както ти казваш.
№5 преди да влезе в клапана.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Мен една лампичка да ми свети на таблото не е проблем за мен, важното е да не спира колата и да е само визуална грешката.
Иначе ми е ясно кой маркуч е и като цяло процедурата изглежда лесна, това което ме интересуваше е какво е точно болтчето което се слага. Сигурно трябва да го видя първо маркуча и ще разбера за какво става на въпрос.
На мен проблема ми е пушека. Значи като не я напъвам хич и след това като натисна педала малко повечко, отзад в огледалото виждам един пушек койте се дига нагоре като облак. Също така забелязвам, че като я изрязкам здравата, на следващото изрязкване пушека е забележително по-малко, но пак препушва.
Имам чувството, че като я карам нормално без да я натискам, се акумулира тоя пушек някъде вътре и само чака да я натисна за да излезне и да се засрамя
Общо взето само заради това искам да се пробвам да изолирам тва ЕГР и се надявам да намали пушека.
Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- koleto_78
- младши ентусиаст
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: 320д ЕГР
Еми симптом на егр е.Извади маркуча и ще се ориентираш за големина на съчма или болтче подходящо за отвора.
понякога и по късно светва чека.При теб със сигурност ще ти даде грешка.dimodi написа:Аз на моята (04/2003) го бях изолирал и покарах така 15-20 минути за проба и не ми даде никаква грешка - нито на таблото, нито на диагностика излезе нещо. Не усетих никаква разлика във вървежа или в пушенето (тя по принцип не пуши) и пак си го върнах в нормалното му състояние.
- makaveli316
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 320д ЕГР
Значи ето това ли е маркучето? Днес слезнах да го видя, даже на снимката изглежда по-голямо, а в същност е по-малко.
Като намеря с какво да го запуша, после какво да го правя, освен да го вържа с мише опашка, друго не виждам, щото няма как после ако е запушено да го ръгна пак там където си седи?
Като намеря с какво да го запуша, после какво да го правя, освен да го вържа с мише опашка, друго не виждам, щото няма как после ако е запушено да го ръгна пак там където си седи?
Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: 320д ЕГР
колега навии му едно болтче и ще стане запушването
- riki_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: 320д ЕГР
а нели е най добре за да е целосно изолирането на егр-то да се сложи една тьнка ламарина там од каде минават изгорелите газове между топлообменика и другата цев която отива кам егр-то?
- makaveli316
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 320д ЕГР
А да речем, че ми влезне колата в аварием режим или каквото е там, после като го сложа пак маркучето, грешката дали ще се изтрие и ще изчезне аварийния режим или трябва задължително софтуерна намеса?
Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320д ЕГР
makaveli316 написа:А да речем, че ми влезне колата в аварием режим или каквото е там, после като го сложа пак маркучето, грешката дали ще се изтрие и ще изчезне аварийния режим или трябва задължително софтуерна намеса?
2002...даже чека няма да ти светне като изолираш ЕГР-а
Друг е въпроса до колко е правилно...
- makaveli316
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 320д ЕГР
Днес слезнах да го запуша това маркуче и тъйкато болтчетата които имах бяха по-големи, намерих в къщи едно от тия ключета с формата на S дето ти дават от Икеа като сглобяваш мебели и пасна много добре. Малко стърчи, ама го вързах за сега с миша опашка, докато не намеря подходящо болтче.
Та я карах колата 15тина километра и не ми излезна никаква грешка и колата си вървеше добре.
Пушека намаля значително много. Изфорсирах я и първите 2 пъти изпуши повечко, но определено по-малко от преди, явно се е насъбрало и се е изчистила така, знам ли.
После на втора я натиснах супер много, направо и изцедих душата излизайки от едно голямо кръгово и хич не изпуши.
За вървежа немога да кажа кой знае какво. Уж се усеща по-добре колата на втора, но мисля, че това си е чисто въображение.
Но наистина имах чувството, че преди на втора като отпусках педала понякога хълцаше, а сега не усетих такова нещо, но пак казвам, може да си въобразявам, явно съм бил твърде надъхан заради не пушенето.
Друго което забелязах или чух, беше едно такова като леко тракане, ама не от мотора, ми имах чувството, че е някъде отпред под волана някакъв такъв звук като тракане от пластмаса, незнам, чуваше се повече на 4та и когато не даваш мн газ и мотора се мъчи.
Тъйкато съм извадил маркуча над кората и съм го вързал с миша опашка за един черен маркуч до капачката на маслото, си помислих, че е стърчащото ключе от запушения маркуч, което се допира върху кората и то трака, но ме съмнява да го чуя чак в купето. Както и да е, ще го видя пак дали ще го прави после.
Та засега ще я покарам така, искам да видя дали пак ще продължи да не пуши.
Аз малко роман написах, ще ме извинявате, ама ако знаете кво ми е вътре като настъпа педала и погледна отзад и черния облак го няма....
Та я карах колата 15тина километра и не ми излезна никаква грешка и колата си вървеше добре.
Пушека намаля значително много. Изфорсирах я и първите 2 пъти изпуши повечко, но определено по-малко от преди, явно се е насъбрало и се е изчистила така, знам ли.
После на втора я натиснах супер много, направо и изцедих душата излизайки от едно голямо кръгово и хич не изпуши.
За вървежа немога да кажа кой знае какво. Уж се усеща по-добре колата на втора, но мисля, че това си е чисто въображение.
Но наистина имах чувството, че преди на втора като отпусках педала понякога хълцаше, а сега не усетих такова нещо, но пак казвам, може да си въобразявам, явно съм бил твърде надъхан заради не пушенето.
Друго което забелязах или чух, беше едно такова като леко тракане, ама не от мотора, ми имах чувството, че е някъде отпред под волана някакъв такъв звук като тракане от пластмаса, незнам, чуваше се повече на 4та и когато не даваш мн газ и мотора се мъчи.
Тъйкато съм извадил маркуча над кората и съм го вързал с миша опашка за един черен маркуч до капачката на маслото, си помислих, че е стърчащото ключе от запушения маркуч, което се допира върху кората и то трака, но ме съмнява да го чуя чак в купето. Както и да е, ще го видя пак дали ще го прави после.
Та засега ще я покарам така, искам да видя дали пак ще продължи да не пуши.
Аз малко роман написах, ще ме извинявате, ама ако знаете кво ми е вътре като настъпа педала и погледна отзад и черния облак го няма....
Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Evkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: 320д ЕГР
gabriel92 написа:бих искал да попитам , карам е46 320д и е чипната мога ли да и направя ремап?
Абсурд
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани