дюзи 320Д проверяваите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ангелски
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте колеги,за свалянето на дюзите няма нищо сложно,но има някой неща с който трябва да се съобрази човек,за да няма изненади след това.
1. Развиват се тръбите и се махат нацяло.Никакво извиване или каквото и да е усилие за отстраняване от дюзата.Много е вероятно след завиването да протечат,затова се препоръчва да се сменят с нови
2.Внимателно се развиват двата болта,които държат дюзата и се маха самия държач или как се казва на бг. незнам .Естествено се махат маркучите за обратното връщане на нафтата.
При зглобяването е МНОГО ВАЖНО - да се внимава дюзата да си легне точно на място и държача да легне правилно върху дюзата и двата болта да се затягат равномерно,като се следи за евентуално изкривяване..Впротевен случай държача се чупи и може да се изкравят шпилките,а след това си отваряте много повече работа.
3.С една голяма отверка или щанга внимателно се напъват дюзите нагоре за да излезнат,като се внимава да не счупите капака на клапаните/ все пак е пласмасов/Ако все пак не може, да се папръснат обилно с препарат за развиване и да се изчака малко или да пренощува и на следващия ден да се продължи.
Един съвет,преди да предприемете тази операция огледайте внимателно маркучите за обратно връщане на горивото.Голям процент от мокри дюзи идва от самите тях,а те се сменят за секунди.
Успех колеги.
1. Развиват се тръбите и се махат нацяло.Никакво извиване или каквото и да е усилие за отстраняване от дюзата.Много е вероятно след завиването да протечат,затова се препоръчва да се сменят с нови
2.Внимателно се развиват двата болта,които държат дюзата и се маха самия държач или как се казва на бг. незнам .Естествено се махат маркучите за обратното връщане на нафтата.
При зглобяването е МНОГО ВАЖНО - да се внимава дюзата да си легне точно на място и държача да легне правилно върху дюзата и двата болта да се затягат равномерно,като се следи за евентуално изкривяване..Впротевен случай държача се чупи и може да се изкравят шпилките,а след това си отваряте много повече работа.
3.С една голяма отверка или щанга внимателно се напъват дюзите нагоре за да излезнат,като се внимава да не счупите капака на клапаните/ все пак е пласмасов/Ако все пак не може, да се папръснат обилно с препарат за развиване и да се изчака малко или да пренощува и на следващия ден да се продължи.
Един съвет,преди да предприемете тази операция огледайте внимателно маркучите за обратно връщане на горивото.Голям процент от мокри дюзи идва от самите тях,а те се сменят за секунди.
Успех колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- cfk
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Айде и аз да се похваля
Дюзата изпускаше нафта, извадих я по гореописания начин - развиват се двете гайки, маха се тръбичката и маркуча за нафта и друго не я държи, напънах я от двете страни с отверки на леки тласъци и се предаде
Нямаше много нагар по нея, но беше до ушите в дизел, дифтунгата сякаш си беше ок, но я смених с нова. Монтирах обратно дюзата, покарах малко и за сега видимо не изпуска, но ще трябва да мине още време преди да се убедя. Някой знае ли дали има някакво друго уплътнение покрай дюзата осевн тази дифтунга, което също трябва да се смени
Дюзата изпускаше нафта, извадих я по гореописания начин - развиват се двете гайки, маха се тръбичката и маркуча за нафта и друго не я държи, напънах я от двете страни с отверки на леки тласъци и се предаде
Нямаше много нагар по нея, но беше до ушите в дизел, дифтунгата сякаш си беше ок, но я смених с нова. Монтирах обратно дюзата, покарах малко и за сега видимо не изпуска, но ще трябва да мине още време преди да се убедя. Някой знае ли дали има някакво друго уплътнение покрай дюзата осевн тази дифтунга, което също трябва да се смени
- johny bravo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Колеги ако някой е сменял маркучите на дюзите за обратна нафта да каже откъде и колко пари, мисля да ги сменя за всеки случай?
Колеги моля сложете номерата на частите, които се сменят при обслужването на дюзите.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
johny bravo написа:Колеги ако някой е сменял маркучите на дюзите за обратна нафта да каже откъде и колко пари, мисля да ги сменя за всеки случай?
Ф3мм са (вътрешен диаметър), около 6лв/метъра... аз си купих маркучета GoodYear.
- johny bravo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Мерси за инфото, колега. Що се отнася до дифтунгата и уплътнението в дару кар са обсщо 35 лв. за 4 цилиндров мотор и е хубаво че ги има налични, иначе може и от ауто плюс, там спестявате 12 лв. някъде тъй като уплътненията са по евтини, но идват за 7-10 работни дни, смятам ще е полезно. Мой приятел работи в оторизиран сервиз и според него затягането на дюзите става с определена сила, някой знае ли колко е тя по спецификация и дали е така, според него на ауди и фолксваген е така и би трябвало и при бмв да е така?
- popai
- младши ентусиаст
- Мнения: 338
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: дюзи 320Д проверяваите
а как извадихте, дифтунгата на дюзата, аз не мога да я извадя от леглото на дюзата
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: дюзи 320Д проверяваите
Изваждането на дюзата става най-лесно с "обратенчук". Основната трудност е почистването на леглото на дюзата преди монтажа в противен случай новата дифтунга се деформира от нагара и почва да изпуска повече от преди.Който няма нова дифтунга и не знае как да почисти леглото на дюзата по-добре да не я сваля.
Дифтунгите са много специфични иги има в аутохит и аутоплюс на цена от 1.70 до 2.10лв за един брой.
Дифтунгите са много специфични иги има в аутохит и аутоплюс на цена от 1.70 до 2.10лв за един брой.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: дюзи 320Д проверяваите
Колеги къде се намира тази дифтунга за която говорите?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: дюзи 320Д проверяваите
На разпръсквача - в долният край на дюзата - към мотора.
- Bupyc
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: С евтино гориво по хубави пътища
Re: дюзи 320Д проверяваите
Здравей те колеги....
да не пускам друга тема ще питам тук... чуваше се изпускане на въздух и ми се стори че са колекторите но след като смених гарнитурите проблема си остана...поогледахме и се оказа че съскането идва от дюзата....свалил съм дюзата и въпросите са ми два..1Как и с какво да почистя леглото на дюзата и 2Само дефтунка ли има или и някакъв о пръстен в горната част..Благодаря на отзовали те се
да не пускам друга тема ще питам тук... чуваше се изпускане на въздух и ми се стори че са колекторите но след като смених гарнитурите проблема си остана...поогледахме и се оказа че съскането идва от дюзата....свалил съм дюзата и въпросите са ми два..1Как и с какво да почистя леглото на дюзата и 2Само дефтунка ли има или и някакъв о пръстен в горната част..Благодаря на отзовали те се
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: дюзи 320Д проверяваите
Bupyc написа:Здравей те колеги....
да не пускам друга тема ще питам тук... чуваше се изпускане на въздух и ми се стори че са колекторите но след като смених гарнитурите проблема си остана...поогледахме и се оказа че съскането идва от дюзата....свалил съм дюзата и въпросите са ми два..1Как и с какво да почистя леглото на дюзата и 2Само дефтунка ли има или и някакъв о пръстен в горната част..Благодаря на отзовали те се
Намери ли решение колега ?
За милиони-няма закони.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани