Няколко въпроса за Е65 730д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Няколко въпроса за Е65 730д
Здр. колеги
От няколко дни съм горд собственик на е65 730д от 2004г.Колата е уникална върви много.
Въпросите са ми следните
На централният дисплеи изписва 3 съобщения
1 нещо за колана или за механизма на колана на предна лява седалка
2 да сверя дата и час
3 грешка в сензора за ниво на масло
Датата и часа са яснни,датчика за маслото е в картера ако не се лъжа нали?Колана светна докато си играех със седалката
Ако някой се е зблъсквал с подобни проблеми моля за мнение за разрешаване на проблема
От няколко дни съм горд собственик на е65 730д от 2004г.Колата е уникална върви много.
Въпросите са ми следните
На централният дисплеи изписва 3 съобщения
1 нещо за колана или за механизма на колана на предна лява седалка
2 да сверя дата и час
3 грешка в сензора за ниво на масло
Датата и часа са яснни,датчика за маслото е в картера ако не се лъжа нали?Колана светна докато си играех със седалката
Ако някой се е зблъсквал с подобни проблеми моля за мнение за разрешаване на проблема
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
2-ра и 3-та точка ти са ясни колега само остава да напишеш какво точно изписва на дисплея по 1-ва точка
П.п. Датчика за маслото е точно там където казваш, на три болта се държи и една букса с три пина... Нов е към 300 и няколко си лева но има и афтърмаркети...
П.п. Датчика за маслото е точно там където казваш, на три болта се държи и една букса с три пина... Нов е към 300 и няколко си лева но има и афтърмаркети...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Само хела уж става от aftermarket-ите.
160лв. Аз лично сложих такъв.
Иначе има и за по 30-50 лв, ама се разваляли за по-малко от една смяна на маслото
Загаси грешката с диагностика за колана. Може и да не се покаже повече. Би трябвало и airbag-a да свети.
160лв. Аз лично сложих такъв.
Иначе има и за по 30-50 лв, ама се разваляли за по-малко от една смяна на маслото
Загаси грешката с диагностика за колана. Може и да не се покаже повече. Би трябвало и airbag-a да свети.
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Случайно да не си взел тази? (6200)
Последна промяна deank на 27 Сеп 2015, 13:27, променена общо 1 път
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Не колега не съм взел тази кола
изписва driver restraint system fault.belt tensioner or belt tension limiter fault.ensure your seat belt is fastened!
ето това изписва
А я кажете какво масло да и сипя 0w40 или 5W40 и между другото има ли дпф филтър?
изписва driver restraint system fault.belt tensioner or belt tension limiter fault.ensure your seat belt is fastened!
ето това изписва
А я кажете какво масло да и сипя 0w40 или 5W40 и между другото има ли дпф филтър?
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Да, имаш DPF ако не е махнат принудително. Препоръчителното масло е 5W40, а заради DPF е бмв препоръчва BMW LL-04 или аналог.
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Преди фейса са без дпф и са евро 3.
Именно поради това и не могат да вземат зелената лепенка в Германия.
Пусни и диагностика, сама няма да изчезне грешката.
Именно поради това и не могат да вземат зелената лепенка в Германия.
Пусни и диагностика, сама няма да изчезне грешката.
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Предишната ми Е65 беше 07/2004 (преди фейслифт) и мисля, че имаше DPF. Никога не е пушила и не е миришело на нафта покрай нея.
Вероятно преди фейслифта от 04-05/2004 до 02/2005 дизеловите E65 би трябвало да имат DPF. Със сигурност дизеловите Е60 имат след 03/2014.
Най-лесно е да погледне в менюто на I-Drive и ако има "Particulate Filter" значи всичко е ясно.
Или пък не помня много добре... може би "катализаторния конвертор" се е справял МНОГО добре... Сега погледнах в REALOEM и на старата ми не показва да има (само катализатор EU3)... На новата показва EU4.
Вероятно преди фейслифта от 04-05/2004 до 02/2005 дизеловите E65 би трябвало да имат DPF. Със сигурност дизеловите Е60 имат след 03/2014.
Най-лесно е да погледне в менюто на I-Drive и ако има "Particulate Filter" значи всичко е ясно.
Или пък не помня много добре... може би "катализаторния конвертор" се е справял МНОГО добре... Сега погледнах в REALOEM и на старата ми не показва да има (само катализатор EU3)... На новата показва EU4.
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
231 коньовия мотор така да се каже има. N2. точно какъвто е в е60 в този период. Ако не греша при е65 го има във фейслифта само.
Всички коли след 2006 са със, без значение на марката.
Явно са решили , че им е по-евтино да го вградят във фейса направо. Докато е60 и 90 се продават и след 2006 без да има фейс и са нямали избор.
Всички коли след 2006 са със, без значение на марката.
Явно са решили , че им е по-евтино да го вградят във фейса направо. Докато е60 и 90 се продават и след 2006 без да има фейс и са нямали избор.
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
колеги моля някои да ми каже от каде по дяволите се спира кормилот ода се прибира на всяко гасене,много е дразнещо и после трябва да го нагласям,
а и другият ми чъпрос е как да си пусна огледалата да се прибират при заключване
Мерси предварително
а и другият ми чъпрос е как да си пусна огледалата да се прибират при заключване
Мерси предварително
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Нагласи волана както ти е удобно и запази позицията с мемори-бутона - т.е. натисни M и после натисни 1 - така ще запазиш положението на седалката, огледалата и волана. Като загасиш, волана ще се прибере, но после като запалиш, всичко ще се върне в запомнените позиции.
За прибирането на огледалата трябва да промениш настройките с NCSEXPERT в два модула (TMBT/TMFT):
BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL
aktiv
За прибирането на огледалата трябва да промениш настройките с NCSEXPERT в два модула (TMBT/TMFT):
BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL
aktiv
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
нещо не разбрах
това от каде трябва да го извадя?
За прибирането на огледалата трябва да промениш настройките с NCSEXPERT в два модула (TMBT/TMFT):
BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL
aktiv
от менюто ли?
това от каде трябва да го извадя?
За прибирането на огледалата трябва да промениш настройките с NCSEXPERT в два модула (TMBT/TMFT):
BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL
aktiv
от менюто ли?
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Не, закачаш колата към компютър и с програмата NCSEXPERT променяш каквото искаш в който модул искаш.
Ако искаш пиши ми едно лично съобщение и ще се разберем да минеш покрай нас за 10мин и ще го направим.
Ако искаш пиши ми едно лично съобщение и ще се разберем да минеш покрай нас за 10мин и ще го направим.
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
явно има някакъв проблем защото волана не слиза при палене само седалката
трябва да го сваля с копчето не слиза сам
трябва да го сваля с копчето не слиза сам
Re: Няколко въпроса за Е65 730д
Ако си имал проблем с акумулатора е възможно CIM модула да е записал грешка и да не връща волана в запаметената позиция:
"In the case of a voltage drop below 7.5 V, the stored position data of the steering column in the CIM control unit becomes invalid. The fault 5D38 'Position data, steering column' is stored in the fault code memory. The stored steering column position can no longer be called up from the seat memory. When the system voltage reaches the normal value again, the CIM control unit regenerates itself. The position data are valid again. The memory position of the steering column, however, must be stored anew in the seat memory. Delete the fault code memory."
Вероятно след като се изчисти грешката (и/или се инициализира позицията на волана) всичко ще се оправи.
"In the case of a voltage drop below 7.5 V, the stored position data of the steering column in the CIM control unit becomes invalid. The fault 5D38 'Position data, steering column' is stored in the fault code memory. The stored steering column position can no longer be called up from the seat memory. When the system voltage reaches the normal value again, the CIM control unit regenerates itself. The position data are valid again. The memory position of the steering column, however, must be stored anew in the seat memory. Delete the fault code memory."
Вероятно след като се изчисти грешката (и/или се инициализира позицията на волана) всичко ще се оправи.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани