E60 -> F10
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
E60 -> F10
Една тема сравняваща е60 с ф10 ще е много полезна, защото много хора от е60 форума сигурно ще искат да знаят какво ще получат ако преминат на ф10. Четох доста от чуждите форуми и горе долу заключението е че Ф10 вече не е спортен седал а лимузина от типа на Лексус и Мерц. По-малко спортна е от е60, лошо управление заради electric steering-a, по-тежка е, по-бърза, по-тиха и без "soul".
Мен лично ме интересува сравнението между e60 msport окачване -> ф10 active suspension (sport mode). Също така ако някой кара фейслифт да сподели дали има подобрение в electric steering-a.
Мен лично ме интересува сравнението между e60 msport окачване -> ф10 active suspension (sport mode). Също така ако някой кара фейслифт да сподели дали има подобрение в electric steering-a.
Tool - Fear Inoculum
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: e60 -> f10
Карал съм няколко пъти 550xi на колега и колата наистина доста се различава от Е60 550i примерно. Общо взето мнението ми се припокрива с това, което си чел - много по-комфортна возия, много по-тиха (буквално не се чува отвън, дори като я форсираш) и управлението на волана е доста по-синтетично. Колата се усеща много повече като луксозна лимузина, от колкото спортен седан. Въпросното 550xi е с активно окачване, но не съм си играл с него и не мога да дам мнение. Знам само, че вози като лодка Колегата ivo1bg има същото, той може да сподели повече впечатления.
P.S. Предполагам, че разликите между М5 моделите не те интересуват, но само там мога да дам подробности Въпреки, че е общо взето същото...
P.S. Предполагам, че разликите между М5 моделите не те интересуват, но само там мога да дам подробности Въпреки, че е общо взето същото...
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
Малко в страни от темата е, но ще споделя опита си. Аз минах от Е91 (320d ръчка) към F11 (530d автомат) ,но съм карал Е61 (530xd автомат). Първото нещо, което ми направи впечатление е ,че волана е много лек (като на Алди), може би защото на 3-ката беше невероятно тежък и директен, доста повече от на Е61, което пък е по директно от на Ф11. Не вози точно като лодка, защото е с М-спортно окачване, но не може да се сравни с твърдоста на тройката. От към возия Е61 возеше по меко, може би защото е xDrive, а и с 17-ки, докато Ф-ката ми е с 19" Макар че карам комбита, а вие говорите за седани, мога да кажа, че с Е91 беше наистина забавно по завоите, докато сега с голямото комби, макар и с такова окачване се губи това усещане, за което голяма заслуга има и управлението. Откъм вървене сравнявайки Е61 с F11 мога да кажа, че разликата е голяма, за което има голяма заслуга 8-степенния автомат ,а звука от мотора (по скоро от гърнетата) незнам как са го постигнали, но звучи като бензинов мотор (да не кажа V8 ), когато го понастъпиш което при Е61 го няма...
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: e60 -> f10
Като цяло моите впечатление като човек карал Е60 дълго време и F10 в момента - двата модела нямат нищо общо. При F10 нивото е много вдигнато спрямо Е60 - интериора е изключително качествено изпълнение, на мен усещането при управлението на волана си ми допада много. Колата се усеща значително по-масивна и тежка от Е60 и е много повече лимузина наистина. Конкретно върху спортното окачване нямам наблюдение, при мен окачването е Adaptive Drive с EDC + Dynamic Drive и е такава возия при BMW просто няма Автомата е феноменален с много по-добра динамика и значително по-нисък разход.
Общо взето уникален автомобил, безспорно най-добрата 5-ца до момента
Общо взето уникален автомобил, безспорно най-добрата 5-ца до момента
Only dead fish follow the stream...
Re: e60 -> f10
MadChicken аз питам точно за Adaptive Drive. На режим Sport,Sport+ прилича ли на спортно окачване?
Tool - Fear Inoculum
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: e60 -> f10
На Sport става много стегнато и започва да друса, така че предполагам прилича на спортно окачване. На Comfort вози уникално меко и комфортно.
Only dead fish follow the stream...
Re: e60 -> f10
Разбрах че има и 2 вида adaptive drive - стандартния и m sport adaptive drive. С второто колата е по-ниска но не намирам информация дали в comfort mode има същия комфорт като стандартното. Някой знае ли повече? Cinder, ти предполагам имаш m sport adaptive drive как сравняваш возенето с стандартно f10?
Tool - Fear Inoculum
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: e60 -> f10
Емо не знам къде ги четеш тия работи Adaptive Drive е най-скъпото окачване на BMW, няма варианти и си е само един. Отделно имаш M-Sport Suspension, с който окачването е 10мм по-ниско от Adaptive Drive. M-Sport Suspension и Adaptive Drive не могат да бъдат в комбинация!
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... drive.html
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... drive.html
Only dead fish follow the stream...
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: e60 -> f10
Mисля, че едното се води adaptive drive, а другото m-sport, като второто вероятно не е регулируемо. На колегата колата е с adaptive drive (2VA ADAPTIVE DRIVE), моята се води с 223 DYNAMIC DAMPER CONTROL. Моята определено вози по-твърдо от 550-ката и не мисля, че е от разликата в цолажа на гумите (19" vs 20"). Според мен adaptive drive е по-удачния вариант.
Re: e60 -> f10
MadChicken написа:Емо не знам къде ги четеш тия работи Adaptive Drive е най-скъпото окачване на BMW, няма варианти и си е само един. Отделно имаш M-Sport Suspension, с който окачването е 10мм по-ниско от Adaptive Drive. M-Sport Suspension и Adaptive Drive не могат да бъдат в комбинация!
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... drive.html
Дилъра във ВИА Интеркар Плевен... може би трябва да сменя дилъра хаха.
Ето тук има нещо по темата.
https://www.youtube.com/watch?v=G3ERZQfyOkY
Дилъра ми разправяше че с M пакета, който искам задължително да имам, има Adaptive M suspensions. Да върпроса ми беше дали има разлика в комфорта... вероятно няма да имаме човек, който го има това окачване но предполагам разлика има.
Tool - Fear Inoculum
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: e60 -> f10
Колата от видеото е F30, там според BMW съществува такова окачване, което всъщност си е нормалния Adaptive Drive, но са му сложили едно M Аз лично щом казваш съм в грешка, но продължавам да твърдя, че на F10 няма такова нещо като M Adaptive Drive.
Only dead fish follow the stream...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: e60 -> f10
Аз съм карал за малко, говорим за нормални версии не М.
Е60 е по-компактно, по-стегнато окачване и има много добро усещане във волана - всяко престрояване носи радост. Интериорът се чувства остарял, защото е. Комфортните седалки са много удобни и са се предлагали всички важни за мен опции. Поддръжката е евтина в сравнение с Ауди или Мерцедес.
В Ф10 усещането е като Мерцедес с бърз автоматик, т.е. наблегнали са на комфорта. Окачването(най-скъпата опция) е меко и дългоходово и воланът е 'синтетичен'. Няма я радостта по завоите и се накланя. По-шумоизолирана е и скоростта не се усеща. Отпред е по-широко, но отзад си е теснотия - срамота за такава огромна кола. При каране постоянно се усеща инерцията на повечето килограми. Най-здрави са 30д и 35д. Всичките имат проблеми с радиаторите на климатика, а бензинките нещо страдаха и от дюзи. С 50i традиционно си купувате проблем, а не кола.
F10 така са го направили, че по всички обективни критерии е по-добро и ще спечели сравнението по точки, но субективно го няма типичното спортно усещане на по-старите БМВ-та.
Аз лично ако имах Е60 бих си го карал докато се счупи сериозно, но новото си е F10.
Е60 е по-компактно, по-стегнато окачване и има много добро усещане във волана - всяко престрояване носи радост. Интериорът се чувства остарял, защото е. Комфортните седалки са много удобни и са се предлагали всички важни за мен опции. Поддръжката е евтина в сравнение с Ауди или Мерцедес.
В Ф10 усещането е като Мерцедес с бърз автоматик, т.е. наблегнали са на комфорта. Окачването(най-скъпата опция) е меко и дългоходово и воланът е 'синтетичен'. Няма я радостта по завоите и се накланя. По-шумоизолирана е и скоростта не се усеща. Отпред е по-широко, но отзад си е теснотия - срамота за такава огромна кола. При каране постоянно се усеща инерцията на повечето килограми. Най-здрави са 30д и 35д. Всичките имат проблеми с радиаторите на климатика, а бензинките нещо страдаха и от дюзи. С 50i традиционно си купувате проблем, а не кола.
F10 така са го направили, че по всички обективни критерии е по-добро и ще спечели сравнението по точки, но субективно го няма типичното спортно усещане на по-старите БМВ-та.
Аз лично ако имах Е60 бих си го карал докато се счупи сериозно, но новото си е F10.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: e60 -> f10
MadChicken написа:Колата от видеото е F30, там според BMW съществува такова окачване, което всъщност си е нормалния Adaptive Drive, но са му сложили едно M Аз лично щом казваш съм в грешка, но продължавам да твърдя, че на F10 няма такова нещо като M Adaptive Drive.
Ами аз нищо не твърдя опитвам се да си изясня нещата, защото трябва да знам какво купувам като дойде момента. В момента знам че има стандартно окачване, М спорт, адаптивно, адаптивно М, М перформансе окачване...
Tool - Fear Inoculum
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
Emooo написа:Разбрах че има и 2 вида adaptive drive - стандартния и m sport adaptive drive. С второто колата е по-ниска но не намирам информация дали в comfort mode има същия комфорт като стандартното. Някой знае ли повече? Cinder, ти предполагам имаш m sport adaptive drive как сравняваш возенето с стандартно f10?
Значи аз съм с "S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension" ,което няма нищо общо с adaptiv drive. Можеш да видиш в конфгуратора какви видове окачвания се предлагат http://www.bmw.bg/bg/bg/general/carconf ... h5vco.html
Стандартно окачване и задвижване
0 лв.
M спортна ходова част
837 лв.
Електронно управление на амортисьорите
2.590 лв.
Активно управление
3.486 лв.
Адаптивно управление
7.291 лв.
Re: e60 -> f10
Гледах американския конфигуратор(трудно се ориентирам в българския превод) и Adaptive M Suspension го има само за 3ки и 4ки. Така че нещата са малко по ясни сега.
Tool - Fear Inoculum
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани