Tрудно палене при минусови температури на TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Tрудно палене при минусови температури на TDS

Имахме подобен проблем с нашия Opel, като се подаде газ и забива нос. Първоначално проблема беше в датчика за въздух (който, доколкото разбрах измерва обема и скоростта на навлизащия въздух, така че да регулира работата на двигателя), а преди два дена за подобен проблем почистихме един елемент, който се грижи за ниските обороти (вуйчо ми твърдеше, че това е автоматичния смукач, но не беше сигурен) и сменихме една напукана тръбичка, след което колата се оправи. Мога да ти предложа да прегледаш електронните/електрическите компоненти от въздушния филтър до двигателя, както и дали нямаш напукани или скъсани тръбички.
'02 BMW 525d
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
горчев написа::help: Съжалявам, че се включвам в темата но имам голям проблем с БМВ 525 тдс 1997г. Проблема е следния - Много трудно палене при минусови температури, в движение стига до определени обороти и повече не може, колкото и газ да и давам, при превключване на по висока предавка забива и изгосва. В сервиза ми смениха въздушен и горивен филтър, две подгревателни свещи, но същата работа. След тест с компютър ми казаха че отчита грешка в дебитомера за въздух, тоест колкото повече газ давам влиза по малко въздух и съответно гориво. Не съм запознат с функцията на този дебитомер, моля ако някой има повече инфо да я сподели.
Функцията му е да казва на ЕКУ колко въздух влиза в мотора за да може да забърка правилната гориво въздушна смес. Не подлежи на ремонт. Плачеш за нов ако със сигурност е от него

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
1. Първо се сменят ВИНАГИ 6-те подгревни свещи!
2. Ако е вярна диагнозата, а тя звучи правдоподобна, сменяй дебитомера и си No.1
ПП. А случайно да си със спортен въздушен филтър?
2. Ако е вярна диагнозата, а тя звучи правдоподобна, сменяй дебитомера и си No.1

ПП. А случайно да си със спортен въздушен филтър?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
vodkarulez написа:vodkarulez написа:Да махне дебитомера иии да провери как е ... макар ся като е студено незнам дали ще се отрази добре на колата... лятото карах една 525 тдс в Бургас ... създаваше подобен проблем .. отидох в БМВ Бургас ии ми махнаха дебитомера .. проблема изчезна и така цяло лято .. септември се върнах в София ии незнам какво е станало с колата ... сигурно е с дебитомер вече .. липсата на такъв май не се отразява сериозно на колата ..Това е от мене ..
иначе безспорно разхода на колата без дебитомер беше малко по-висок..
Пробвай

ДЕБИТОМЕРгорчев написа::help: Ще добавя още, че колата от време на време се оправя и когато се оправи се изтрелва като изтребител, но отзад е пълна бира скара. Ако е развален дебитомера възможно ли е да се оправя понякога. Като вариант - ако ми е задръстено гърнето при подаване на повече газ да не могат да излизат изгорелите газове и от там да влиза по малко въздух през въздушният филтър, съответно дебитомера да отчита по-малкото количество въздух а от там да влиза и по-малко гориво. Какви са симптомите за задръстено гърне. /катализатора е изваден/. Относно филтъра не знам какъв е.

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани