Tрудно палене при минусови температури на TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2006

Tрудно палене при минусови температури на TDS

Мнение от горчев » 22 Ное 2006, 15:27

:help: Съжалявам, че се включвам в темата но имам голям проблем с БМВ 525 тдс 1997г. Проблема е следния - Много трудно палене при минусови температури, в движение стига до определени обороти и повече не може, колкото и газ да и давам, при превключване на по висока предавка забива и изгосва. В сервиза ми смениха въздушен и горивен филтър, две подгревателни свещи, но същата работа. След тест с компютър ми казаха че отчита грешка в дебитомера за въздух, тоест колкото повече газ давам влиза по малко въздух и съответно гориво. Не съм запознат с функцията на този дебитомер, моля ако някой има повече инфо да я сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 22 Ное 2006, 18:22

Имахме подобен проблем с нашия Opel, като се подаде газ и забива нос. Първоначално проблема беше в датчика за въздух (който, доколкото разбрах измерва обема и скоростта на навлизащия въздух, така че да регулира работата на двигателя), а преди два дена за подобен проблем почистихме един елемент, който се грижи за ниските обороти (вуйчо ми твърдеше, че това е автоматичния смукач, но не беше сигурен) и сменихме една напукана тръбичка, след което колата се оправи. Мога да ти предложа да прегледаш електронните/електрическите компоненти от въздушния филтър до двигателя, както и дали нямаш напукани или скъсани тръбички.
'02 BMW 525d

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 22 Ное 2006, 18:49

горчев написа::help: Съжалявам, че се включвам в темата но имам голям проблем с БМВ 525 тдс 1997г. Проблема е следния - Много трудно палене при минусови температури, в движение стига до определени обороти и повече не може, колкото и газ да и давам, при превключване на по висока предавка забива и изгосва. В сервиза ми смениха въздушен и горивен филтър, две подгревателни свещи, но същата работа. След тест с компютър ми казаха че отчита грешка в дебитомера за въздух, тоест колкото повече газ давам влиза по малко въздух и съответно гориво. Не съм запознат с функцията на този дебитомер, моля ако някой има повече инфо да я сподели.


Функцията му е да казва на ЕКУ колко въздух влиза в мотора за да може да забърка правилната гориво въздушна смес. Не подлежи на ремонт. Плачеш за нов ако със сигурност е от него :(

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2006, 0:51

1. Първо се сменят ВИНАГИ 6-те подгревни свещи!
2. Ако е вярна диагнозата, а тя звучи правдоподобна, сменяй дебитомера и си No.1 8)

ПП. А случайно да си със спортен въздушен филтър?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2006, 0:52

Leon написа:Разтегната ангренажна верига провери като възможност

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2006, 0:53

горчев написа::help: Какви са /симптомите/ за разтеглена верига и как се проверява.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2006, 0:53

vodkarulez написа:
vodkarulez написа:Да махне дебитомера иии да провери как е ... макар ся като е студено незнам дали ще се отрази добре на колата... лятото карах една 525 тдс в Бургас ... създаваше подобен проблем .. отидох в БМВ Бургас ии ми махнаха дебитомера .. проблема изчезна и така цяло лято .. септември се върнах в София ии незнам какво е станало с колата ... сигурно е с дебитомер вече .. липсата на такъв май не се отразява сериозно на колата .. :) Това е от мене .. :) иначе безспорно разхода на колата без дебитомер беше малко по-висок.. :)


Пробвай :)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2006

Мнение от горчев » 23 Ное 2006, 10:31

:help: Ще добавя още, че колата от време на време се оправя и когато се оправи се изтрелва като изтребител, но отзад е пълна бира скара. Ако е развален дебитомера възможно ли е да се оправя понякога. Като вариант - ако ми е задръстено гърнето при подаване на повече газ да не могат да излизат изгорелите газове и от там да влиза по малко въздух през въздушният филтър, съответно дебитомера да отчита по-малкото количество въздух а от там да влиза и по-малко гориво. Какви са симптомите за задръстено гърне. /катализатора е изваден/. Относно филтъра не знам какъв е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Ное 2006, 12:50

горчев написа::help: Ще добавя още, че колата от време на време се оправя и когато се оправи се изтрелва като изтребител, но отзад е пълна бира скара. Ако е развален дебитомера възможно ли е да се оправя понякога. Като вариант - ако ми е задръстено гърнето при подаване на повече газ да не могат да излизат изгорелите газове и от там да влиза по малко въздух през въздушният филтър, съответно дебитомера да отчита по-малкото количество въздух а от там да влиза и по-малко гориво. Какви са симптомите за задръстено гърне. /катализатора е изваден/. Относно филтъра не знам какъв е.
ДЕБИТОМЕР ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook