Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Малко раздвижване, вече си имам всмукателен колектор от 2.5 с дросел, два всмукателни вала от 2.5.
Главата е почти готова, като се доврши се започва...Първо ще се измери и уточни степента на сгъстяване за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс), същевременно всякакви други гарнитурки, лагери, семеринги, и всичко което е нужно да се сглоби мотора...
Главата е почти готова, като се доврши се започва...Първо ще се измери и уточни степента на сгъстяване за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс), същевременно всякакви други гарнитурки, лагери, семеринги, и всичко което е нужно да се сглоби мотора...
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...
Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
ico318 написа:marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...
Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.
Tom?
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Смукателния колектор от 2.5 ти е излишен за тия части . Не слагай смукателен вал на мястото на изпускателния с това малко турбо . Направи си даунпайпа и генерацията на 76мм . СС гледай да е около 8:1 ако караш на бензин . Относно гарнитурата ,може да си ползваш оригиналната с едни шпилки , тъкмо ще ти е като бушон ако нещо се обърка .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
marioneikov написа:ico318 написа:marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...
Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.
Tom?
Колегата е искал да те посъветва да не слагаш Кометик.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
marioneikov написа:ico318 написа:marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...
Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.
Tom?
Пусни в търсачката на форума "лайнетик" - аз му вярвам. Найден ти е дал варианта с шпилки и обикновена гарнитура-ползвай него. Може и с о-ринг. Така можеш да си отваряш мотора без да мислиш за цени.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Ще използвам така наречения "лайнетик" единствено защото само при него мога да си избера дебелината и да си нагодя СС така ще стане най - лесно и просто апък щом хората ги ползват и за 600+ коня и нямат проблеми на мен какъв ще ми е?
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Валовете така или иначе ги имам защо да не ги сложа не мисля че ще загубя нещо...
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Винаги винаги ВИНАГИ най-добрия вариант е да си направиш степента от буталото. Без недоход - с подходящата паница
Втория по-лесен вариант е да си докараш степента ползвайки някаква странна комбинация от бутала и биели .. с малък недоход.
Кометика освен че е скъп ами е кофти. Потърси малко за fail-нали кометици .. завлекли още 1/2 двигател покрай себе си.
а иначе аз лично винаги искам да знам ЗАЩО преди да направя нещо, но в случай че Найден ми даде съвет за турбо мотор - ще му се доверя .. и ще гледам сам да си отговоря после
Втория по-лесен вариант е да си докараш степента ползвайки някаква странна комбинация от бутала и биели .. с малък недоход.
Кометика освен че е скъп ами е кофти. Потърси малко за fail-нали кометици .. завлекли още 1/2 двигател покрай себе си.
а иначе аз лично винаги искам да знам ЗАЩО преди да направя нещо, но в случай че Найден ми даде съвет за турбо мотор - ще му се доверя .. и ще гледам сам да си отговоря после
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Кометиците фейлват като има детонаций, детонацийте се получават от кофти настройки, аз за мойте настройки не се притеснявам...Според вас защо всички нови коли са със метални гарнитури? Най- малкото топлобмена е по- добър понеже се материялите горе долу се уеднаквяват метал с метал... Поправете ме, ако греша, но мисля че инжинерите не са по глупави от нас...
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
ico318 написа:Май нямаш нужда от съвети... Успех!
Добре, не е ли така?
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Опитваш се да убедиш себе си или околните? Намери бутала,така че степента ти на сгъстяване да е около 7,8-8:1. Не разчитай на висока гарнитура за разреждане. Решил си да похарчиш пари-дай ги за шпилки,вместо за кометик. Казват ти наготово верния начин,но ти си искаш кометик....-вече счупи един мотор,познато ти е тъпото усещане-давай пак. Найден ти каза за изпускателния вал и всмукателя-ти и тях си искаш,но правиш турбо кола с неголямо турбо,а не атмосверка и нещата е добре да са съвместими. Найден събра доста такива мотори и си поигра по динотата с настройки-щом ти казва нещо-повярвай.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
ico318 написа:Опитваш се да убедиш себе си или околните? Намери бутала,така че степента ти на сгъстяване да е около 7,8-8:1. Не разчитай на висока гарнитура за разреждане. Решил си да похарчиш пари-дай ги за шпилки,вместо за кометик. Казват ти наготово верния начин,но ти си искаш кометик....-вече счупи един мотор,познато ти е тъпото усещане-давай пак. Найден ти каза за изпускателния вал и всмукателя-ти и тях си искаш,но правиш турбо кола с неголямо турбо,а не атмосверка и нещата е добре да са съвместими. Найден събра доста такива мотори и си поигра по динотата с настройки-щом ти казва нещо-повярвай.
Степента само със биели и бутала няюа никакъв начин да дойе толкова ниска то тряя да се изпилят биталата с 1мм... със този сетъп и гарнитура 1ви ремонтен степента идва 9.1:1
Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Захванал си се с проект. Това значи,че трябва да си подготвиш план,който да следваш. Като не излизат сметките с този вал,започвай да смяташ с друг-тдс,тд.... Кубатурата дали ще е 2250 или 2310 примерно,не е важно. Важното е да имаш търсената степен и здрав мотор.
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани