Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от slavianko » 24 Яну 2015, 21:20

slavianko написа:Можеш ли да дадеш малко по подробна информация? С каква турбина си, с какъв изпускател, дюзи,помпа и най вече с каква електроника.

:roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от uCnaHeTcA » 28 Яну 2015, 14:00

slavianko написа:
slavianko написа:Можеш ли да дадеш малко по подробна информация? С каква турбина си, с какъв изпускател, дюзи,помпа и най вече с каква електроника.

:roll: :roll:

"М50Б20 Турбо- Турбо Garett td04l от Импреза Електрониката е Мега 2 от субашов, маслен охладител от М Пауър, плетени колектори, генерация на ф63." :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от ico318 » 28 Яну 2015, 22:34

Каква е причината за счупване на мотора /накълваните бутала от предишната страница/ и какво е направено по въпроса?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 04 Мар 2015, 23:11

ico318 написа:Каква е причината за счупване на мотора /накълваните бутала от предишната страница/ и какво е направено по въпроса?

Причината е прекъсване на горивото... бензина много се лашкаше и в по дългите завой горивото прекъсваше и това е резултата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от slavianko » 08 Мар 2015, 19:26

marioneikov написа:
ico318 написа:Каква е причината за счупване на мотора /накълваните бутала от предишната страница/ и какво е направено по въпроса?

Причината е прекъсване на горивото... бензина много се лашкаше и в по дългите завой горивото прекъсваше и това е резултата
направихте ли му вече един хубав кеч танк?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 14 Май 2015, 21:16

И така вече имам две нагризани бутала и пукната глава и реших малко да вдигна силите на 20-ката. Взех друго М50Б20 без васнос и се почва строук на 2.3 и турбо пак. За сега имам вала от 2.5 тези дни ще поръчам ACO Racing биелни лагери, но не мога да реша кой бутала ще ми вършат работата най-добре дали от м50б20 ванос или от м52б20 или да остана с моите. Ако някой е правил подобна процедура да сподели опит и знания.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от slavianko » 16 Май 2015, 1:40

Тия ваносовите не стават за турбиниране
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от Boyadjiev » 16 Май 2015, 13:42

За твоето приложение, бих избрал без ваносови с леко свалено чело, за да дойде степента по-надолу :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 19 Май 2015, 12:58

Решихме вече ще са оригиналните бутала от без ваноса и ще поръчам дебела гарнитура и ще се изчисли точно степента на сгъстяване.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от BIRICHKA » 21 Май 2015, 13:14

Някои хора твърдят, че по дебелата гарнитура (понеже не е изработена от алуминий или чугун) не разсейва толкова добре топлината и всъщност се създава едно топло място в горивната камера което даже предразполага към детонаций. Просто ти го казвам като съвет.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 28 Май 2015, 9:33

Намислил със едно турбо от митсубиши ево 5 води се TD05hr туин скрол дават я до около 390 коня някой, ако има някакви наблюдения или да знае нещо по - добро за тези коне на достъпна цена да каже.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 28 Май 2015, 9:46

Ваносовите не стават ама ще ги пробвам щотот само те пасват така както искам и ще видим после какво ще стане. Но пък са от м50 и се предполага че са по здрави
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 09 Юни 2015, 2:10

Някой да помага какво мислите за дюзите бош грийн 440цц?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от oxam » 09 Юни 2015, 16:32

Какво е питането? Дали 440ки ще стигнат или дали са добри? Ако питаш дали са хубави като инжектори отговорът е да. Ако питаш дали ще са достатъчни има много калкулатори из нета - зависи от налягането, каква мощност гониш, на колко % ще ги мъчиш и т.н.
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо

Мнение от marioneikov » 10 Юни 2015, 20:40

Питах дали са добри мерси за отговора.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook