Блудният син се завърна ... 435и
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Чудно завръщане! Цвета е номер едно, за мотора няма какво да коментираме.
Never mistake motion for action...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Блудният син се завърна ... 435и
GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...
Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Gqbriel написа:GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...
Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията
Това едва ли ще го направя, защото съм доволен от скоростната кутия. Обаче един М-Перформънс Кит мисля да сложа преди да се прибера лятото на почивка
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Блудният син се завърна ... 435и
AlibiTu написа:Gqbriel написа:GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...
Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията
Това едва ли ще го направя, защото съм доволен от скоростната кутия. Обаче един М-Перформънс Кит мисля да сложа преди да се прибера лятото на почивка
Незнам,нямам досег до 335,но доста изчетох по темата,хората са дооста доволни ..
А КиТ - а в какво се изразява
Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Gqbriel написа:...
Незнам,нямам досег до 335,но доста изчетох по темата,хората са дооста доволни ..
А КиТ - а в какво се изразява
Контролен блок, който оптимизира работата на турбото. Сток 435и работи на 0,5 бара, а с Перформанс-Кит-а работи на 0.8 бара. Мощността се увеличава от 306 на 340 коня. Разликата от 0-200 км/ч е около 50 метра
Освен това получаваш нова кутия за въздушния филър и нов капак на двигателя + малко табелки ... чай шукарие
А да не забравяме и най-важното ... Гаранцията си се запазва!!!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Gqbriel написа:GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...
Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията
Ф32-ките са с 8-степенен автомат, едва ли ще можеш да сложиш Alpina B3 TCU
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.
Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.
Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...
Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.
Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...
Re: Блудният син се завърна ... 435и
GaD написа:Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.
Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.
Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...
Колега,
просто искам да те поздравя за компетентното менение! Жалко ,че няма повече такива във форума...
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Честито Колега!
Много хубав цвят! От къде ли ми е познат
Много хубав цвят! От къде ли ми е познат
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Блудният син се завърна ... 435и
GaD написа:Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.
Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.
Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...
`^
Да, прав си. Но хубав ремап на известните фирми е доста повече като пари от МПерформънс Кита и за малкото повече мощност не си заслужава (поне според мен). JB4 е интересен вариант на много прилична цена. Тук проблемът ми е гаранцията. Иначе из форумите пишат доста суперлативи за тях.
Относно смяна на турбо и т.н. ... ще има проблеми с техническия преглед (German style) ... + ако ще се търси мощност от 400+ ... най-добре е да се ъпгрейдне цялата кола .. т.е. продава се и се купува М4
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Блудният син се завърна ... 435и
TurboDieselComby написа:Честито Колега!
Много хубав цвят! От къде ли ми е познат
Мерси! А за боята ... обичам да казвам, че нося цвят на този свят
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Блудният син се завърна ... 435и
JB4 Stage 2 си е идеален за 335и.Почти го бях взел, но се отказах, защото като се замислих - тези 306 к.с са ми достатъчни. Plug&Play си е, т.е отиваш на сервиз - махаш го. Излизаш от сервиза - слагаш си го пак. PPE - при тях е към ту 1000 евра, което си е в цената на M-Performance-a Генерация може да смениш - гаранцията ти важи. Там има избор голям. Даунпайп - пада гаранцията при смяна.
П.С Ето видео към моето - https://youtu.be/ITaev3PcZao
П.С Ето видео към моето - https://youtu.be/ITaev3PcZao
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Re: Блудният син се завърна ... 435и
vesko06 написа:JB4 Stage 2 си е идеален за 335и.Почти го бях взел, но се отказах, защото като се замислих - тези 306 к.с са ми достатъчни. Plug&Play си е, т.е отиваш на сервиз - махаш го. Излизаш от сервиза - слагаш си го пак. PPE - при тях е към ту 1000 евра, което си е в цената на M-Performance-a Генерация може да смениш - гаранцията ти важи. Там има избор голям. Даунпайп - пада гаранцията при смяна.
П.С Ето видео към моето - https://youtu.be/ITaev3PcZao
Следващата седмица ще летя до САЩ и може да си го взема директно от там. Ако не разглобяват и разглеждат в сервиза даже няма да разберат, че е монтирано устройството. (Примерно само за смяна на масло). Единствено може да те "хванат", ако се прецака двигателя и решат да прочетата записаната информация на бууста (уж сток 0.5, а в хисторито 0.8-0.9 ) ... но и това е много малко вероятно + понеже JB4 е пиджибек се чудя дали инфото за бууста което записва колата не си остава 0.5 . Иначе точно за даунпайпа говорих, че пада гаранцията.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- gorandosev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.09.2012
Re: Блудният син се завърна ... 435и
Колеги, някой в София слагал ли е JB4 на 328и? четох в един американски форум, че разликата е била прекалено малко и не си заслужава.
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани