Кола без късмет/урочасана?
Модератори: mitaka7, Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3148
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Кола без късмет/урочасана?
Мисля че ще стане весела тема, пък и времето предразполага...
Историята е следната: Пролетта с голям мерак купих Е30, използвах повода че се натрупаха ремонти по Е36-цата и трябваше да я спра. Трябва да подчертая че колата не е някоя лъскава, по-скоро си е зле. Доходите ми не са впечатляващи и не мога да си позволя такава каквато искам, а и кръчмите си искат своето... да не говорим че возенето без цел съм го измислил аз. Който е имал Е30 знае как се завъртяха нещата - вместо да я карам каквато е, и да си правя другата, взех по малко да я човъркам и стягам. Едва намерих време да сменя съединителя на Е36-цата, и лятото приключи... Още от началото усетих че нещата с трийската някак си не се получават, изгнилото се оказа доста повече от колкото ми се струваше, и изобщо всичко ставаше някак на сила. Смених табло, старото беше мунинговано и оборотомера се пускаше с удар по стъклото, новото се оказа с другия бензиномер и сега нулата ми е на 30л. Веселото щракане отзад се оказа както и очаквах - стария диференциал е искал само да ме види, и да ми каже сбогом. Новия който взех от онлайн морга се оказа доста по-къс от моя, въпреки че по описание трябваше да е същия. Градското стана малко неприятно и скъпо, но пък извън града след 100км колата изненадва другите шофьори. Няколко пъти свалях алармата и презапоявах платката, докато разбера че трябва да сменя и бутоните на дистанционното. Касетофона също няколко пъти, докато презапоя всички студени спойки и започне да чете коректно диска. Объркани машинки за централното и др. такива които поръчвах - изобщо да не споменавам. Цяло лято търсих джанти и се пазарих с половин БГ, докато намеря подходящи. По параметри трябваше да са идеални, но се оказа че опират малко в накрайника. Друг е въпроса че колегата който ми ги продаде е знаел, но както и да е. Имах стари дискове под ръка и изрязах фланци да видя на къде отива работата - НЕ! Поръчах двойно по-дебели алуминиеви, само се надявах да се поберат гумите в калниците... Е, побраха се, но накрайника пак леко стърже боята. Вече ми беше ясно че колата не ме харесва, но се надявах че още малко като я стегна и ще потръгнат нещата... Последваха събития които силно ме разколебават обаче... Една вечер в началото на месеца, на път за работа спрях на отбивка край пътя. Паркирал срещу движението, с отворена врата и провесени крака навън пушех цигара. Спокоен че съм от вътрешната страна наблюдавах че приближава кола и дори запалих късите светлини (Моя грешка!) за по-голяма видимост. Колата приближи и ненадейно сви към отбивката. Докато се чудех как ще спре, видях как подминава предницата ми и тръгва м/у канавката и мен. Бързо дръпнах краката вътре и голфа затвори вратата с броня. Бързо, бързо... колко да е бързо, левият беше затиснат м/у вратата и гредата... Слязох на един крак да се разберем с човека, че беше уплашен не по-малко от мен. От тогава съм болнични, кракът слава богу няма нищо счупено, но започнах сериозно да се замислям че тая кола не ми носи късмет. Падна снегът и излязох да я видя как се държи с новите гуми, дали слуша или ще ми прави нови атентати и всичко ми се стори нормално. Докато обмислям дали да не я продам като изкарам зимата настъпи и кулминацията... Вчера отивам да правя застраховка че изтича (в последния момент, преди празниците естествено) и карам внимателно. Сняг навсякъде, изчистен проформа но колата се държи добре, спира, тръгва, нищо необичайно. Пред офиса намалям отдалеч, има място в снега и решавам да паркирам. Спирам в моето платно с ляв мигач и изчаквам колите. Минават няколко секунди, отсрещните коли се изнасят и тъкмо вече да потегля и... БУУМ! Потеглих, но напред. Касетофона скочи в скута ми, лек камшичен удар с глава но поне съм здрав. Слизам ни жив, ни умрял. Дежурните зяпачи, човека с Нива-та ларж, бивш полицай и според него нищо НИ няма. Казвам му сумата и се разделяме по живо, по здраво. Дребна подробност е че и двамата които ме блъснаха са с едно и също собствено име... Вече ме хваща страх да я карам тая кола, ама не 'щото е много бърза (като в лафа на Валтер Рьол), а защото подозирам че иска да ме погуби.
Казвайте сега някой имал ли е такава кола без късмет, и как се е оправил с нея. Естествено винаги е актуален варианта да я продам, но си ми харесва и това ще е в краен случай. Нещата за които се сещам и мисля да опитам:
- да си сложа осветена икона вътре (трябва да имам но ще погледна)
- да я поръся с светена вода
- да вържа червен конец на лявата чистачка
- живея на 50м от църква, и мога да я спра там за няколко нощи
- колата има "сефте", така че това отпада... Давайте вие варианти!
Историята е следната: Пролетта с голям мерак купих Е30, използвах повода че се натрупаха ремонти по Е36-цата и трябваше да я спра. Трябва да подчертая че колата не е някоя лъскава, по-скоро си е зле. Доходите ми не са впечатляващи и не мога да си позволя такава каквато искам, а и кръчмите си искат своето... да не говорим че возенето без цел съм го измислил аз. Който е имал Е30 знае как се завъртяха нещата - вместо да я карам каквато е, и да си правя другата, взех по малко да я човъркам и стягам. Едва намерих време да сменя съединителя на Е36-цата, и лятото приключи... Още от началото усетих че нещата с трийската някак си не се получават, изгнилото се оказа доста повече от колкото ми се струваше, и изобщо всичко ставаше някак на сила. Смених табло, старото беше мунинговано и оборотомера се пускаше с удар по стъклото, новото се оказа с другия бензиномер и сега нулата ми е на 30л. Веселото щракане отзад се оказа както и очаквах - стария диференциал е искал само да ме види, и да ми каже сбогом. Новия който взех от онлайн морга се оказа доста по-къс от моя, въпреки че по описание трябваше да е същия. Градското стана малко неприятно и скъпо, но пък извън града след 100км колата изненадва другите шофьори. Няколко пъти свалях алармата и презапоявах платката, докато разбера че трябва да сменя и бутоните на дистанционното. Касетофона също няколко пъти, докато презапоя всички студени спойки и започне да чете коректно диска. Объркани машинки за централното и др. такива които поръчвах - изобщо да не споменавам. Цяло лято търсих джанти и се пазарих с половин БГ, докато намеря подходящи. По параметри трябваше да са идеални, но се оказа че опират малко в накрайника. Друг е въпроса че колегата който ми ги продаде е знаел, но както и да е. Имах стари дискове под ръка и изрязах фланци да видя на къде отива работата - НЕ! Поръчах двойно по-дебели алуминиеви, само се надявах да се поберат гумите в калниците... Е, побраха се, но накрайника пак леко стърже боята. Вече ми беше ясно че колата не ме харесва, но се надявах че още малко като я стегна и ще потръгнат нещата... Последваха събития които силно ме разколебават обаче... Една вечер в началото на месеца, на път за работа спрях на отбивка край пътя. Паркирал срещу движението, с отворена врата и провесени крака навън пушех цигара. Спокоен че съм от вътрешната страна наблюдавах че приближава кола и дори запалих късите светлини (Моя грешка!) за по-голяма видимост. Колата приближи и ненадейно сви към отбивката. Докато се чудех как ще спре, видях как подминава предницата ми и тръгва м/у канавката и мен. Бързо дръпнах краката вътре и голфа затвори вратата с броня. Бързо, бързо... колко да е бързо, левият беше затиснат м/у вратата и гредата... Слязох на един крак да се разберем с човека, че беше уплашен не по-малко от мен. От тогава съм болнични, кракът слава богу няма нищо счупено, но започнах сериозно да се замислям че тая кола не ми носи късмет. Падна снегът и излязох да я видя как се държи с новите гуми, дали слуша или ще ми прави нови атентати и всичко ми се стори нормално. Докато обмислям дали да не я продам като изкарам зимата настъпи и кулминацията... Вчера отивам да правя застраховка че изтича (в последния момент, преди празниците естествено) и карам внимателно. Сняг навсякъде, изчистен проформа но колата се държи добре, спира, тръгва, нищо необичайно. Пред офиса намалям отдалеч, има място в снега и решавам да паркирам. Спирам в моето платно с ляв мигач и изчаквам колите. Минават няколко секунди, отсрещните коли се изнасят и тъкмо вече да потегля и... БУУМ! Потеглих, но напред. Касетофона скочи в скута ми, лек камшичен удар с глава но поне съм здрав. Слизам ни жив, ни умрял. Дежурните зяпачи, човека с Нива-та ларж, бивш полицай и според него нищо НИ няма. Казвам му сумата и се разделяме по живо, по здраво. Дребна подробност е че и двамата които ме блъснаха са с едно и също собствено име... Вече ме хваща страх да я карам тая кола, ама не 'щото е много бърза (като в лафа на Валтер Рьол), а защото подозирам че иска да ме погуби.
Казвайте сега някой имал ли е такава кола без късмет, и как се е оправил с нея. Естествено винаги е актуален варианта да я продам, но си ми харесва и това ще е в краен случай. Нещата за които се сещам и мисля да опитам:
- да си сложа осветена икона вътре (трябва да имам но ще погледна)
- да я поръся с светена вода
- да вържа червен конец на лявата чистачка
- живея на 50м от църква, и мога да я спра там за няколко нощи
- колата има "сефте", така че това отпада... Давайте вие варианти!
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Кола без късмет/урочасана?
Мишо, 30-ката е кола с характер, твоята явно е с по-проклет , направи и курбан, като примерно един резервоар 98 октана да я умилостивиш И не я продавай като ти е мерак, аз от много акъл продадох моята, и после 2 години обикалях страната да си намеря пак - заразно е и отърване няма. Искрено ти желая успех, и само безаварийно от тук нататък
П.П. Покажи я да я видим де
П.П. Покажи я да я видим де
only rear wheel drive
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Кола без късмет/урочасана?
michev написа:Мишо, 30-ката е кола с характер, твоята явно е с по-проклет , направи и курбан, като примерно един резервоар 98 октана да я умилостивиш И не я продавай като ти е мерак, аз от много акъл продадох моята, и после 2 години обикалях страната да си намеря пак - заразно е и отърване няма. Искрено ти желая успех, и само безаварийно от тук нататък
П.П. Покажи я да я видим де
Правилно , нова година нов кьсмет , може всичко да се оправи , успех и весело посрещане
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Кола без късмет/урочасана?
Може да си се струва смешно ,но преди време една гледачка (казваха и "кварталния Хари Потър ) ми каза за подобно нещо-курбан се прави само на жива материя.Не ти е виновна колата.Търси проблема другаде!Бях скептично настроен,но я послушах.След това автомобила бе доста верен.Приемаме марката като жива материя.............,но явно грешим.НЕ СИ ПРОДАВАЙ КОЛАТА!!!
П.П. вярващ съм,но не съм светец и знам ,че икона в автомобил винаги се поставя така,че да гледа напред към пътя.След всичко тези инциденти, който си описал се радвай ,че си жив и здрав. Е30 ката не е по скъпа от теб.Живота обича наглите.Той ти прави "сечено",за да му отвърнеш.Ако не му отвърнеш,значи си бил по слабия.Грижи се за автомобила си.Малките момчета имат мечти,големите мъже ги осъществяват
П.П. вярващ съм,но не съм светец и знам ,че икона в автомобил винаги се поставя така,че да гледа напред към пътя.След всичко тези инциденти, който си описал се радвай ,че си жив и здрав. Е30 ката не е по скъпа от теб.Живота обича наглите.Той ти прави "сечено",за да му отвърнеш.Ако не му отвърнеш,значи си бил по слабия.Грижи се за автомобила си.Малките момчета имат мечти,големите мъже ги осъществяват
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1969
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Кола без късмет/урочасана?
О, да, аз вярвам в урочасаните коли Имам впечатление от Мерцедес 190Е и Ауди Q7
Разкарвай я докато е време, или поне аз така направих
Разкарвай я докато е време, или поне аз така направих
- mediator37
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 21.12.2014
- Местоположение: между Карпатите и Стара планина
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0d
- Мечтае да кара: Kampfpanzer LEOPARD 2 A7+
- Детайли за колата: Не изпреварва другите коли. Направо ги прескача.
Re: Кола без късмет/урочасана?
Един приятел караше 5-а серия. Разказа ми на Хаинбоаз един тир го натиснал, той се нахакал в мантинелата и я потрошил. Каското го спасило и не дал нито лев , но ремонтът е излязал около 12000лв.
После тръгва за морето и след 50 км.- живо пиле да умре. Без каквито и да било предупреждения и симптоми колата спира, следва пътна помощ, репатрак. Оказва се двигателят прецакан, уж с верига, но се къса и нямал защита - избушени цилиндрите.
И той така разсъждава, вика - Усетих, че колата иска да ми каже нещо. И я остави на джамбазка фирма да я продава за без пари, а от същата фирма си купи по-нова 5-ца комби, на 3 години с 300 екстри.
Да, ама приятелят ми е пачка и не го бърка, че от всички тези гимнастики и предразсъдъци е хлътнал със 7-10 хилки.
По принцип всяка продажба на своя кола, която си къткал и пазил като зеницата на дясното си око, е жива загуба. А този, който я купи - маже филията с шипков мармалад.
Мишо, а ти се радвай, че имаш 2 крака. При отворена врата, като си провесвам крака, си мисля ако някой сега ми оближе вратата, какво ли ще стане с крака ми. След това, което прочетох, май никога няма да си провесвам крака навън.
После тръгва за морето и след 50 км.- живо пиле да умре. Без каквито и да било предупреждения и симптоми колата спира, следва пътна помощ, репатрак. Оказва се двигателят прецакан, уж с верига, но се къса и нямал защита - избушени цилиндрите.
И той така разсъждава, вика - Усетих, че колата иска да ми каже нещо. И я остави на джамбазка фирма да я продава за без пари, а от същата фирма си купи по-нова 5-ца комби, на 3 години с 300 екстри.
Да, ама приятелят ми е пачка и не го бърка, че от всички тези гимнастики и предразсъдъци е хлътнал със 7-10 хилки.
По принцип всяка продажба на своя кола, която си къткал и пазил като зеницата на дясното си око, е жива загуба. А този, който я купи - маже филията с шипков мармалад.
Мишо, а ти се радвай, че имаш 2 крака. При отворена врата, като си провесвам крака, си мисля ако някой сега ми оближе вратата, какво ли ще стане с крака ми. След това, което прочетох, май никога няма да си провесвам крака навън.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3994
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кола без късмет/урочасана?
Отиди я освети в църквата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Кола без късмет/урочасана?
Върни я в Надин рано или късно всички триески стигат до там
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3148
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Кола без късмет/урочасана?
Яаа, метнали сте я в "Страхотни истории"...
Сега остава да подейства
Глезих я и с 98, тук имаше "промоция" на една бензиностанция, и беше на цената на 95... не я усетих по-различна Някой ако има други идеи да казва, иначе весело посрещане на новата, и дано е по-успешна и щастлива!
Еее, това пък от теб не съм го очаквал . Ето я и колата, поръсена вече със светена вода, и с червен конец на лявата чистачка...Върни я в Надин рано или късно всички триески стигат до там
Сега остава да подейства
michev написа:Мишо, 30-ката е кола с характер, твоята явно е с по-проклет , направи и курбан, като примерно един резервоар 98 октана да я умилостивиш И не я продавай като ти е мерак, аз от много акъл продадох моята, и после 2 години обикалях страната да си намеря пак - заразно е и отърване няма. Искрено ти желая успех, и само безаварийно от тук нататък
П.П. Покажи я да я видим де
Глезих я и с 98, тук имаше "промоция" на една бензиностанция, и беше на цената на 95... не я усетих по-различна Някой ако има други идеи да казва, иначе весело посрещане на новата, и дано е по-успешна и щастлива!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Кола без късмет/урочасана?
Хубава си е колата, като ти е на сърце си я пази. Весело посрещане и на теб, с надежди за по-спорна година!
only rear wheel drive
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Кола без късмет/урочасана?
"Подобна случка в нащо село",както се казва. С брата купихме Е30 купе 318, за 300 лева(2007г.някъде се развиват нещата)Тя беше 3-тата кола в двора. Е30 черно купе с М50Б25, черно Е28 520 и тази бяла Е30 318.
Но, както при теб все на карък с нея нещата. Решихме да е продадем, но точно предния ден аз се обърнах по таван с нея. Скоростта беше около 30-40км/ч, накрая колата замина на части а купето в моргата.Аз бях невредим за мое огромно щастие. КАто се обърна тавана опря в подглавниците на предните седалки.
Но от хората от които я купихме, казаха, че синът им се е самоубил в нея! Звучеше ни стряскащо, но нямахме предубеждения, че това може да влиае на колата. Приятелката ми много вярва в такива неща, като духове, заклинания и т.н. Още като е копувахме, викаше, недейте, тази кола ще се опита да ви убие, оставете е на спокойствие!
Ама кой да слуша.
Та в този ред на мисли, си промених мирогледа. Като се обърнах с Е30-ката по таван, това беше някъде около месец след покупката.
А за теб, ако не на колата, то направи курбан, за твое здраве, по-добрия вариант. Знай ли се, може някой теб да е урочасал.
Но, както при теб все на карък с нея нещата. Решихме да е продадем, но точно предния ден аз се обърнах по таван с нея. Скоростта беше около 30-40км/ч, накрая колата замина на части а купето в моргата.Аз бях невредим за мое огромно щастие. КАто се обърна тавана опря в подглавниците на предните седалки.
Но от хората от които я купихме, казаха, че синът им се е самоубил в нея! Звучеше ни стряскащо, но нямахме предубеждения, че това може да влиае на колата. Приятелката ми много вярва в такива неща, като духове, заклинания и т.н. Още като е копувахме, викаше, недейте, тази кола ще се опита да ви убие, оставете е на спокойствие!
Ама кой да слуша.
Та в този ред на мисли, си промених мирогледа. Като се обърнах с Е30-ката по таван, това беше някъде около месец след покупката.
А за теб, ако не на колата, то направи курбан, за твое здраве, по-добрия вариант. Знай ли се, може някой теб да е урочасал.
SHARK-а му е майката!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Кола без късмет/урочасана?
Хм, интересна тема. Та, с не толкова безкъсметлийска кола (или може би все още не :Д). Ето я и историята. До скоро си карах 318ката, ноо след известно време и страхотни спомени с нея, но с хора, които вече ме изоставиха, и желанието да карам 6 цилиндрово бмв с 2 врати, започнах да търся. Гледах сума ти 25ци, 28ци и накрая, след като вече ми беше писнало и ми беше криво заради бившата (не си търсете коли след раздяла :Д) се набутах с Е36ца 320ка за "скромната" сума от 3450лв. Викам си за тая цена трябва да е добра машина. Гледах я, мотора сух отдолу, купето нямаше почти никакви забележки (на тъмно), вървеше добре, вътре си работеше всичко, звука беше страхотен и я спазарихме. Естествено, вече толкова бързах да взема кола, че не оглеждах всичко както тряя и на някви малки дефекти си виках "туй да му е косура". Е да, ама косурите се оказаха доста. Та сутринта я прехвърлихме и аз доволен си тръгвам от София към Търново. Вечерта гледах колата на зимни гуми и 15ки джанти, но я пазарихме с летните 17ки. Гледам я колата, много красива с тия джанти, кефя се, паля и тръгвам. Точно преди да запаля, гледам панела на радиото го няма, отварям жабката и той там, слагам го аз, обаче изненадано установявам, че е друг от този, с който я оглеждах. Та беше по-скапано радио ама викам айде, каквото такова, тръгнах да карам, беше забавно, с тия летни гуми края на ноември, колата беше като М3 на пътя, още на първия ляв завой потегли вратите без да я зоря, заредих си до горе и тръгвам и оттам ядовете. Първо почна да губи пътя, оказа се, че гумите не ги бива и както си карам, колата тръгва да сменя лентата. Доста неприятни 250км до Търново. Освен това, след 80км/ч в купето се чуваше вятъра доста сериозно от лявата врата. Оказа се, че колата е удряна и то явно е бил сериозен удара, а и вратата не прилепва плътно, ама викам си туй да и е, пребоядисвана е, нещо са я омотали като са я слагали. На другия ден излизам, колата студена, карам си на първа из улицата, тръгвам да ускорявам и бутам втора, ама докато влезе втора колата угасна.. Та минаха 1-2 минути, намери си празния ход и тръгна. След още няколко километра, обърна на газ и същия чеп, имах чувството че карам кола от 88г, работеща само на газ и неремонтирана от 15 години. Тръгнах да карам вечерта по неосветен път, фаровете едвам светят, а уж ксенони. Друга вечер, в мъгла, пускам дълги и гледам, че десния фар осветява по-вляво от левия :Д. След известно време, една сутрин излизам да ходя на някъде, а предния ден ходих на планина да карам шейна та ми бяха мокри кубинките. Вървя си с летните маратонки и приближавам колите, точно пред тях се лъзнах и се пребих точно между двете коли и се чу едно туп. Ставам, гледам 18ката, нищо и няя, поглеждам 20ката - левия халоген на земята :Д. Ръчната беше с изронени зъби, централното на дясната врата не работи. Колата е с комфорт модул и на огледа го пробвах, работеше. Обаче сега дясното стъкло на моменти докато се вдига, просто спира и се връща с 2-3 сантиметра и реално дясното стъкло не се вдига почти никога от първия път.. Освен това, почна да гори масло доста сериозно след смяната, а напоследък и с паленето има проблем, като и стане нещо и пали само с натиснат до долу педал на газта. А като загрее, почва да прекъсва и губи осезаемо мощност - на места където нормално върви на 3-та, едвам бута на втора. Преди 2-3 дни установих, че предното стъкло се е спукало, а вчера или онзи ден се загледах, че шофьорската врата не винаги си сваля стъклото при отваряне (купе е). И това не е всичко, толкова неща са, че вече пропускам. В момента колата е забила на 27-28 градуса и само право сауна вътре, а борда наскоро блокира. Вчера сложих падналия халоген, но разбира се, другия отказа да свети и вече обмислям да продавам..
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Кола без късмет/урочасана?
То това не е урочасана кола, това си е недопустимо недоглеждане при купуването, отделно, че кола на тъмно не се гледа.
only rear wheel drive
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Кола без късмет/урочасана?
michev написа:То това не е урочасана кола, това си е недопустимо недоглеждане при купуването, отделно, че кола на тъмно не се гледа.
100% съгласен с колегата.
"....... и обмислям да е продавам." Даже не знам, какво още го мислиш Разделяй се, по-бързо и дано да ти е като"обица на ухото" Гледай на светло, пробвай, задължително цялата електроника по колата дали работи(ел. стъкла, огледала, климатик и др. като екстри) А пробното кръгче, задължително се оговарям, колата като се пали да е студена и е карам минимум 20 мин. Скорости, спирачки ..... и т.н. Но водят ли те емоциите и ги покажеш пред продавача, край
Пресен, пример: Преди 20 дена, ходихме с бащата да гледаме кола за него. Лансер 4-та генерация '94-ти набор 1.5 карбуратор. Процедурата, както ти е описах по-горе, даже малко по-подробно В крайна сметка колата много ни хареса, но това не го разбра продавача. Тъй като беше на зор човека успяхме да е спазарим за 300 евро( 600 лева) В Кипър се случва това Има си забележки колата, но вече 2 седмици е караме , навъртяхме и около 300км. и сме доволни.Като забележки, съединителя е накрая, няколко изгорели лампички по таблото и на студено не държи оборти, гасне и отзад е чукната.Обаче е с нови амортесьори:)ел. огледала, 4 ел. стъкла, централно, аларма с 2 дистанционни, климатик, работещ , чак не повярвах за какви пари и в какво състояние е Но иска много гледане и търсене, не се хвърляй на първата кола. Поне 15-тина разгледахме и пробвахме докато си изберем . Затова, ако имаш възможност, гледай на светло, карай и пробвай всичко, не мисли толкова емоцианално Успех.
Ето някоя снимка на лансера:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
SHARK-а му е майката!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Кола без късмет/урочасана?
Не отричам, че не си правих труда да гледам всичко под лупа, просто беше ми писнало от всичко вече. Но пък и всичките последващи дефекти (загубата на масло, трудното палене, блокиралия борд комп и климатроника, отказа на лявата врата да сваля прозореца при отваряне, прекъсването и т.н ги нямаше, а на огледа съм я карал и съм се возил сумарно повече от час..
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани