Нова серия на филма...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Нова серия на филма...
Ех това каренце,един от любимите ми оригинални салони,браво. Една от най-изпънатите трийски,направо шапка ти свалям на фенщината и то все работи,дето се искат много нерви,кабелчета,щипчици,всичко,като от завода. За М-тех пакета,може и без него да мине,мен лично на външен вид ми е перфектна,както и отвътре де,за двигателя ти си знаеш,макар,че и така да остане не е фатално.Те и другите ти трийски не бяха лоши,едно купенце Ис-че имаше,там при блоковете до Кауфланда съм го мяркал,после се мярка в Габрово,тази не съм ти я виждал,ама не съм и идвал скоро по Севлиево,пък и ти ще си я криеш през повечето време,то и аз да бях с такова съкровище,дали щях и да се прежаля да я карам ,а и една беличка мисля,че имаше,май М40б16,по обява съм я виждал,дето я купи идола на опелджийте Ангел Кошмара ,хвърли Астрата за скрап и си купи кола човека .Пожелавам ти все така да си фен и да изпипваш детайлите,само безаварийни.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- jp_montoya
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 22.05.2009
- Местоположение: София, Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: e30
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Нова серия на филма...
Дано това, което си постигнал като резултати, да вдъхнови и други колеги. Сигурен съм, че уводолствието от тая кола, особено като гледам с какво внимание към детайла си я правил, не може да се сравни с новите пластмаси.
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
SPEED_GABROVO написа:Ех това каренце,един от любимите ми оригинални салони,браво. Една от най-изпънатите трийски,направо шапка ти свалям на фенщината и то все работи,дето се искат много нерви,кабелчета,щипчици,всичко,като от завода. За М-тех пакета,може и без него да мине,мен лично на външен вид ми е перфектна,както и отвътре де,за двигателя ти си знаеш,макар,че и така да остане не е фатално.Те и другите ти трийски не бяха лоши,едно купенце Ис-че имаше,там при блоковете до Кауфланда съм го мяркал,после се мярка в Габрово,тази не съм ти я виждал,ама не съм и идвал скоро по Севлиево,пък и ти ще си я криеш през повечето време,то и аз да бях с такова съкровище,дали щях и да се прежаля да я карам ,а и една беличка мисля,че имаше,май М40б16,по обява съм я виждал,дето я купи идола на опелджийте Ангел Кошмара ,хвърли Астрата за скрап и си купи кола човека .Пожелавам ти все така да си фен и да изпипваш детайлите,само безаварийни.
Благодаря
jp_montoya написа:Дано това, което си постигнал като резултати, да вдъхнови и други колеги. Сигурен съм, че уводолствието от тая кола, особено като гледам с какво внимание към детайла си я правил, не може да се сравни с новите пластмаси.
Твоята е много по-хубава и с точния мотор за е30
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Нова серия на филма...
кой е точния матор за Е30
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
М20,но изобщо не ангажирам никого с мнението си де
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
И така още малко екзотики
Най-накрая монтирах задна кора с щора
И най-после съм готов с преместването на акумулатора отзад,което се оказа голямо приключение и голямо вживяване,ама то тва се знаеше
Голямо гъзурене падна,някой да не си мисли,че преместването на акумулатора отзад е прекарване на един кабел и готово...да ама не.
Само да спомена че целия кит за преместване е почти 20 детайла и има някои неща които може да не се сменят,но са различни при задния акумулатор ,в моя случай съм сменил абсолютно всичко и по нищо не се различава с на Гюнтер монтажа
Какво включва целия кит:кабел до стартера,стойката за плюсовия кабел в коша,капачка +,уплътнение за кабела,кабел +,кабел-,леген за акумулатора,планка за стягане,болт дълъг за там,шайба фиксираща за болта,предпазваща кора на бомбето в багажника,предпазваща кора за кабела в багажника,дясната кора в самия багажник,капак над акумулатора,крепеж за кората на бомбето,крепежи за капака,органайзер над капака......може и да изпускам нещо
Аз първо си купих един кит ,който не беше цял,после се оказа че са ми нужни още неща,както и доста нови.
Купих нови:леген за акумулатора,планка,болт,шайба,крепеж за кората,крепежи за капака
Разликата между новия леген и стария е ясна,чак не ми се слагаше на колата ,някъде дето никога повече няма да се види
И голямата рядкост,органайзера,дето го няма по схемите и не се и надявах да намеря такова нещо
Тук вече тотално изперках
Целия кит
Започна монтажа,легена стъпа на едно оребрение и се фиксира с два болта
Стойката за кабела ,монтира се в кухината под дясната решетка
Сменя се кабела до стартера,което е изнервящо при монтиран пластмасов мотор и желание за прикриване на всички кабели.
В коша е готово
Вътре в купето има прорязано в изолацията зад жабката,както има прорязано в изолацията отпред в коша,за кабела и за стойката.Тенекията където влиза кабела е фабрично прорязана ,както за климатика,отвора го обработих да се застраховам от изненади.Кабела слиза покрай тонколонката и върви в прага в щипките заедно с другите кабели,естествено за всичко си има място
Монтирани двете кори в багажника
Използвах момента между другите неща да си сменя щипките на кората около ски сака,че имаше различни щипки,не от там ....пак вживяване в най-малките детайли
Монтирана и дясната кора в багажника
Крепежите за капака над акумулатора
И монтиран и органайзера
Всичко стана на 100% оригинално,без компромиси,и всичко си пасна доста добре,като за 25 годишни пластмаси
Най-накрая монтирах задна кора с щора
И най-после съм готов с преместването на акумулатора отзад,което се оказа голямо приключение и голямо вживяване,ама то тва се знаеше
Голямо гъзурене падна,някой да не си мисли,че преместването на акумулатора отзад е прекарване на един кабел и готово...да ама не.
Само да спомена че целия кит за преместване е почти 20 детайла и има някои неща които може да не се сменят,но са различни при задния акумулатор ,в моя случай съм сменил абсолютно всичко и по нищо не се различава с на Гюнтер монтажа
Какво включва целия кит:кабел до стартера,стойката за плюсовия кабел в коша,капачка +,уплътнение за кабела,кабел +,кабел-,леген за акумулатора,планка за стягане,болт дълъг за там,шайба фиксираща за болта,предпазваща кора на бомбето в багажника,предпазваща кора за кабела в багажника,дясната кора в самия багажник,капак над акумулатора,крепеж за кората на бомбето,крепежи за капака,органайзер над капака......може и да изпускам нещо
Аз първо си купих един кит ,който не беше цял,после се оказа че са ми нужни още неща,както и доста нови.
Купих нови:леген за акумулатора,планка,болт,шайба,крепеж за кората,крепежи за капака
Разликата между новия леген и стария е ясна,чак не ми се слагаше на колата ,някъде дето никога повече няма да се види
И голямата рядкост,органайзера,дето го няма по схемите и не се и надявах да намеря такова нещо
Тук вече тотално изперках
Целия кит
Започна монтажа,легена стъпа на едно оребрение и се фиксира с два болта
Стойката за кабела ,монтира се в кухината под дясната решетка
Сменя се кабела до стартера,което е изнервящо при монтиран пластмасов мотор и желание за прикриване на всички кабели.
В коша е готово
Вътре в купето има прорязано в изолацията зад жабката,както има прорязано в изолацията отпред в коша,за кабела и за стойката.Тенекията където влиза кабела е фабрично прорязана ,както за климатика,отвора го обработих да се застраховам от изненади.Кабела слиза покрай тонколонката и върви в прага в щипките заедно с другите кабели,естествено за всичко си има място
Монтирани двете кори в багажника
Използвах момента между другите неща да си сменя щипките на кората около ски сака,че имаше различни щипки,не от там ....пак вживяване в най-малките детайли
Монтирана и дясната кора в багажника
Крепежите за капака над акумулатора
И монтиран и органайзера
Всичко стана на 100% оригинално,без компромиси,и всичко си пасна доста добре,като за 25 годишни пластмаси
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нова серия на филма...
, няма такъв човек .
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Нова серия на филма...
Много ми харесва как се грижиш за колата
Между другото тая пласмаса и поставката под нея я имам в мазето
Между другото тая пласмаса и поставката под нея я имам в мазето
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нова серия на филма...
GEORGIEV написа:равносметката ми за климата е че много трудно ще се навия на подобно нещо отново,но съм много доволен въпреки няколкото нови бели косъма
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Нова серия на филма...
Kroki написа:GEORGIEV написа:равносметката ми за климата е че много трудно ще се навия на подобно нещо отново,но съм много доволен въпреки няколкото нови бели косъма
Кое е толкова трудно на монтажа на климатик? Нещо не схващам?!? Ако е свален от човек дето знае какво сваля после не виждам нищо сложно. Дори бих казал, че при е30 всичко е доста интелигентно измислено и безкрайно опростено.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Нова серия на филма...
А защо се играе целия филм да си преместиш акумулатора в багажника?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нова серия на филма...
randity написа:А защо се играе целия филм да си преместиш акумулатора в багажника?
Баланс ...
Но има разни мнения по този въпрос
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
Ейййй ,ама къде я извадихте тая тема от архива
Да спомена и за новите неща по колата.
Намерих си най-после оригинална аптечка в чудесно състояние,напълно заредена,непокътната,всичко по списъка на капака е там
Също си монтирах и Б8-ците след една година стоене
Малко снимки от събора
Много скоро ще има включване с екзотики
Да спомена и за новите неща по колата.
Намерих си най-после оригинална аптечка в чудесно състояние,напълно заредена,непокътната,всичко по списъка на капака е там
Също си монтирах и Б8-ците след една година стоене
Малко снимки от събора
Много скоро ще има включване с екзотики
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Нова серия на филма...
GEORGIEV написа:Намерих си най-после оригинална аптечка в чудесно състояние,напълно заредена,непокътната,всичко по списъка на капака е там
Тази да не е от бялото ми комби? Че и тя беше фул.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани