Е36 Тунинг проект - 360HP +
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Е36 Тунинг проект - 360HP +
Здравейте колеги и тунинг ентусиасти ! Дойде и Моят ред на сътворя от моята кола един истински достоен за уважение на пътя автомобил.Първият етап на тунинга се състои от следното: Скорости от е36 328 ЗФ , Претискател, лагер и маховик от м20 , Феродо от м50 , колектори от м50б25 с дросел от м50б25 , смукателен вал от без ваносов мотор м50б20 , спирачни апарати , дискове и накладки от е46 330 , както и много други части за ремонт на колата - педал на съединителя, ключалка на багажника, лули и свещи, семеринги на скоростите и на коляновия вал, , олекотяване и балансиране на маховика от 8,5 кг. на 5,9 кг. , казанче за течността на чистачките, датчик за външната температурата , ново масло на скоростната кутия , грундиране и боядисване на новите апарати , смяна на джантите с 17'' !
Това е етап едно и очаквам към края на на месеца, началото на другия да поставя всичко това в колата ми !
Незная какво ще се получи, но след като завърша етап 1 ще ви пиша, за да ви кажа !
Това е етап едно и очаквам към края на на месеца, началото на другия да поставя всичко това в колата ми !
Незная какво ще се получи, но след като завърша етап 1 ще ви пиша, за да ви кажа !
БМВ - Радостта от дрифта :d
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Не, че нещо ама като качиш едни 100 коня да кажем пиши да ти я отключа за да ъпдейтнеш.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
И така ! След дълго събиране на информация и някои части, които липсваха отидох в сервиза на един познат ! Бях успял да намеря лекия маховик от м20 6,3кг и започнах със смяна на маховик, съединител, стартер, скоростна кутия ZF от 328 и това ще ше да е първия мои милро тунинг по една кола ! Обаче какво се случи ! Майсторите неможаха да отвият болтовете на скоростите и трябваше да извадят двигателя със скоростите заедно ! Първо си помислих че ме лъжат но после се оказа че един от долните болтове се беше заварил за блока , по целия болт имаше алуминий , шокирах се ! Както и да е свалиха скоростите , сложиха маховика и съединителя, върнаха скоростите и двигателя на мястото му ! Момчетата се оказаха много добри , се едно не беше пипан ! Всичко вървеше добре когато на следващия ден се оказа че кардана от 323 НЕ СТАВА за ZF скорости ! Гумената шайба ( незнам как се казва ) беше по голяма ( тази която ляга на скоростите ) и кардана неможа да се сложи , за това поръчах кардан от 328 като помолих собственика да го бележи за да не се налага да го балансирам ( и тук искам да питам кардана ако се раздели нужно ли е да се балансира и мога ли да сложа на кардан които е с малко прасе , голямо като само сменя задната част и за какво да гледам ако го правя ??? ) ! След 1 ден чакане на кардана се оказа че щангата на 323 която включва скоростите ( НЕ ЛОСТА ) е по дълга И НЕСТАВА за скоростната ми кутия ! Стана ми много тъпо но намерих и щанга от 328 и си я поръчах ! Щангата доиде ! ЗАТОВА КОЛЕГИ АКО СЛАГАТЕ ЗФ СКОРОСТИ КУПЕТЕ СИ СКОРОСТИТЕ С ЩАНГАТА И КАРДАНА ИЛИ ПОНЕ ПЪРВАТА ПОЛОВИНА НА КЪРДАНА АКО НЕ Е НУЖНО ДА СЕ БАЛАНСИРА ( за този въпрос чакам отговор и къде се балансъра в София ) ! В последствие реших така и така колата беше там да сменя предните спирачни апарати с накладки и дискове от 330 на 231 мм от 286 на е36 и реших че искам и да боядисам спирачните апарати , но в какъв цвят ? Има само четери цвята - червено , сиво , синьо и жълто ! Червеното и Жълтото го махнах защото червеното всички го слагат а жълтото се вижда много и щеше хем да привлича много вниманието към апаратите , хем и трябваше да сменя спортното окачване и ако бях сложил червени пружини нямаше да пасне ! За това оставих синия и сиви цвят ! Сивото защото ще отива на и синьо и червено окачване и синьо защотото салона ми е сив и може да си пасне със салона ! Още не са го пръснали , но във понеделник и това ще стане но цвета още не съм го решил ! Реших да сменя и спирачните маркучи и спирачната течност и за това си взех маркучи и течност на ATe ! Също така реших да сменя и свещите и се спрях на NJK защото завоцки така я дават колата ! За свещити обаче още се чудя ! Че ще ги взема в понеделник , ще ги взема но се чудя защо на е46 свещите са много по скъпи и другото което е в тех-ко има едно описание което незнам какво значи : поз. на искрата [mm](отст.на електродите спр.корп.на свещта): 6
и запалителна свещ: защитен от смущения, 1 kOhm
Докато при е46 е много по различно :
поз. на искрата [mm](отст.на електродите спр.корп.на свещта): 3,5
И
запалителна свещ: защитен от смущения, 5 kOhm
И много се чудя за свещите защото при m power свещите на е36 м3 е 3,0 а на е46 м3 е 4,8 !!!
Незнам какво означава това и за какво е но ако някои знае нека да каже ! За информация ще кажа че бобината и щуцера на е36 и е46 са еднакви но във свещите имат много толяма разлика ! Едните са 69 лв , 6 броя , а другите са 150лв , 6 броя !!!
Нека някои да помогне тук , за всички ни е !
И още нещо ме очуди , защо на е36 са двуполюсни а на е46 са четери полюсни свещите и кои са по добри ?
Купих си и датчика , оригинален за разпределителния вал !
Със това приключвам пурвия етап ! НАДЯВАМ СЕ КОЛЕГИТЕ ДА НЕ СЕ ПРЕЦАКАТ КАТО МЕН ЗА СКОРОСТИТЕ ! Между временно видях че моята гумена шайба беше на пастет , а тази от ЗФ беше здрава а и по голяма коео ме зарадва , по голяма - по здрава , тъмпона на скоростите отзад единия беше скъсан а опашката на старата ми скоростна се разви на ръка ! Още един шок ! Момчетата направиха много за Мен и ми взеха много евтино за абсолютно всичко което направиха !
БЛАГОДАРЯ НА БМВ ФОРОМА И НА ВСИЧКИ КОИТО СА МИ ПОМАГАЛИ !
БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВАС ПЪРВИЯ МИ МИКРО ЕТАП СТАНА РЕАЛНОСТ !!!
БЛАГОДАРЯ ВИ !
и запалителна свещ: защитен от смущения, 1 kOhm
Докато при е46 е много по различно :
поз. на искрата [mm](отст.на електродите спр.корп.на свещта): 3,5
И
запалителна свещ: защитен от смущения, 5 kOhm
И много се чудя за свещите защото при m power свещите на е36 м3 е 3,0 а на е46 м3 е 4,8 !!!
Незнам какво означава това и за какво е но ако някои знае нека да каже ! За информация ще кажа че бобината и щуцера на е36 и е46 са еднакви но във свещите имат много толяма разлика ! Едните са 69 лв , 6 броя , а другите са 150лв , 6 броя !!!
Нека някои да помогне тук , за всички ни е !
И още нещо ме очуди , защо на е36 са двуполюсни а на е46 са четери полюсни свещите и кои са по добри ?
Купих си и датчика , оригинален за разпределителния вал !
Със това приключвам пурвия етап ! НАДЯВАМ СЕ КОЛЕГИТЕ ДА НЕ СЕ ПРЕЦАКАТ КАТО МЕН ЗА СКОРОСТИТЕ ! Между временно видях че моята гумена шайба беше на пастет , а тази от ЗФ беше здрава а и по голяма коео ме зарадва , по голяма - по здрава , тъмпона на скоростите отзад единия беше скъсан а опашката на старата ми скоростна се разви на ръка ! Още един шок ! Момчетата направиха много за Мен и ми взеха много евтино за абсолютно всичко което направиха !
БЛАГОДАРЯ НА БМВ ФОРОМА И НА ВСИЧКИ КОИТО СА МИ ПОМАГАЛИ !
БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВАС ПЪРВИЯ МИ МИКРО ЕТАП СТАНА РЕАЛНОСТ !!!
БЛАГОДАРЯ ВИ !
БМВ - Радостта от дрифта :d
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Забравих да добавя ! Смених педала на съединитела , ключалката на багажника , поръчах ключ за реголируемото окачване което имам за да го реголирам защото отпред е много вдигната а отзад е много ниска и съм и подготвил и реглаж на преден и заден мост !
За сега е само това ! Когато подобря нещо ще пиша отново !
За сега е само това ! Когато подобря нещо ще пиша отново !
БМВ - Радостта от дрифта :d
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Не е истина
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
360 какво е? Оставащите км до моргата? Сменената ключалка на багажника отдалечава ли неизбежното или е все тая?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
-={WHO}=- написа:Здравейте колеги и тунинг ентусиасти ! Дойде и Моят ред на сътворя от моята кола един истински достоен за уважение на пътя автомобил.Първият етап на тунинга се състои от следното: Скорости от е36 328 ЗФ , Претискател, лагер и маховик от м20 , Феродо от м50 , колектори от м50б25 с дросел от м50б25 , смукателен вал от без ваносов мотор м50б20 , спирачни апарати , дискове и накладки от е46 330 , както и много други части за ремонт на колата - педал на съединителя, ключалка на багажника, лули и свещи, семеринги на скоростите и на коляновия вал, , олекотяване и балансиране на маховика от 8,5 кг. на 5,9 кг. , казанче за течността на чистачките, датчик за външната температурата , ново масло на скоростната кутия , грундиране и боядисване на новите апарати , смяна на джантите с 17'' !
Това е етап едно и очаквам към края на на месеца, началото на другия да поставя всичко това в колата ми !
Незная какво ще се получи, но след като завърша етап 1 ще ви пиша, за да ви кажа !
!? "Тунинг проект" ?!
Да не ти убивам устрема ама ти здрава кола карал ли си, та да тунинговаш... и колко сериозно караш, та си се засилил към тия 360HP (тва вероятно е модел лаптоп някав)!? Дано всичко е успешно ама ... надали. Тия пари дето ще ги пръснеш "ей така"... накрая теглиш чертата и виждаш, че колата ти е нон-стоп в проект, а си карал здрава читава кола по рядко от всякога.
И намали малко главните букви, че смисъла какъв е? И внимавай за бързи ладички... че дебнат да препарират разни бЙемвета...
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Спрете със спама!
бум_бум заключи темата пак, до другото мнение.
бум_бум заключи темата пак, до другото мнение.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
чакай автора да сподели какво значи 360хп де, това модел на HP ли е или има предвид Thinkpad 360
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани