притеснителен звук
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
притеснителен звук
http://youtu.be/G7eBjQdMADY
здравеите колеги,отново зов за помощ! отскоро ми се появи доста притеснителен звук идващ от към турбината или поскоро от актуатора или там както го наричат
записах го на кратко видео за да се чуе,ако някои може да ми даде инфо откъде и какво може да е ще съм благодарен
на диагностика с инпа излизат следните грешки
E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 17.07.2014 13:37:07
ECU: D50M57E0
JobStatus: OKAY
Variant: D50M57E0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4203 4203 glow control unit
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 282800 km
Engine speed 689.56 1/min
coolant temperature 89.28 °C
Rail pressure Actual 299.33 bar
Injection quantity 6.70 mg/Hub
Air mass per cylinder 472.62 mg/Hub
Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Status of glow display 0.00 -
keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle
Test conditions fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 68 02 00 00 01 28 8A 16 19 8B 26 11 4B 67
00 55 00 00
-------------------------------------------------------------
3F57 3F57 (1272) manifold pressure actuator
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Engine speed 689.56 1/min
coolant temperature 90.28 °C
Rail pressure Actual 307.21 bar
Injection quantity 7.88 mg/Hub
Air mass per cylinder 466.32 mg/Hub
Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11893.62 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
duty cycle manifold pressure actuator 94.53 %
Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Uebertemperatur
Test conditions fulfilled
Error present now, but not yet stored (debouncing phase)
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 57 44 02 00 00 01 28 FF FF 19 8C 27 14 4A 67
здравеите колеги,отново зов за помощ! отскоро ми се появи доста притеснителен звук идващ от към турбината или поскоро от актуатора или там както го наричат
записах го на кратко видео за да се чуе,ако някои може да ми даде инфо откъде и какво може да е ще съм благодарен
на диагностика с инпа излизат следните грешки
E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 17.07.2014 13:37:07
ECU: D50M57E0
JobStatus: OKAY
Variant: D50M57E0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4203 4203 glow control unit
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Mileage 282800 km
Engine speed 689.56 1/min
coolant temperature 89.28 °C
Rail pressure Actual 299.33 bar
Injection quantity 6.70 mg/Hub
Air mass per cylinder 472.62 mg/Hub
Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Status of glow display 0.00 -
keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle
Test conditions fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 68 02 00 00 01 28 8A 16 19 8B 26 11 4B 67
00 55 00 00
-------------------------------------------------------------
3F57 3F57 (1272) manifold pressure actuator
Error counter: 1
Logistic counter: 40
Engine speed 689.56 1/min
coolant temperature 90.28 °C
Rail pressure Actual 307.21 bar
Injection quantity 7.88 mg/Hub
Air mass per cylinder 466.32 mg/Hub
Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11893.62 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
duty cycle manifold pressure actuator 94.53 %
Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Uebertemperatur
Test conditions fulfilled
Error present now, but not yet stored (debouncing phase)
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 57 44 02 00 00 01 28 FF FF 19 8C 27 14 4A 67
Последна промяна RIDDICK на 22 Юли 2014, 15:18, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: притеснителен звук
Звучи ми като управлението на турбото и мисля, че ако не искаш дебела сметка после аз бих отишал в някой от турбо сервизите за момента намеса.
По клипче толкова, но звучи много нередно.
По клипче толкова, но звучи много нередно.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: притеснителен звук
никой ли не се е сблъсквал с подобен звук/проблем?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: притеснителен звук
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: притеснителен звук
Това номер 1 колега да е manifold pressure actuator ли?той звука се чува от към турбината
Вина ми е B276405
Мисля че нямам такова аз
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Вина ми е B276405
Мисля че нямам такова аз
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: притеснителен звук
Според грешката която дава колата е това.Ако смятш че е турбото го сваляй и го носи да го гледат.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: притеснителен звук
При него това не въжи, мисля, защото той е с електронно управление на турбината. Евентуално да се погледнат живи данни, но явно колата не надува добре.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: притеснителен звук
То за това си мислех, че звучи като управлението на турбото, вакуумното управление като се скапе звучи по съвсем различен начин.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: притеснителен звук
В TIS излиза следното по рама: е60,530д,седан,ръчка,2004 г.Въпросният компонент там го наричат " pressure transducer" за турбото.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: притеснителен звук
Боби турбото надува,като го свалих онзи ден този актуатор или както и да се казва всичко си беше наред, турбината няма луфт няма умасляване течове,актиатора се движи само дето този звук който се чува след като я загася ме притеснява,вече втора седмица..
Има нещо което го предизвика и се мъча да го открия
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Има нещо което го предизвика и се мъча да го открия
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Re: притеснителен звук
Турбината като механика е ок, но този актуатор мести геометрията на турбината, която от своя страна я кара да надува повече или по-малко.
Ето как изглеждат нещата отвътре:
В твоят случай разликата е, че актуатора не е вакуумен а е електрически.
Можеш да заснемеш видео на живи данни на колата при ускорение и да го качиш да го видим. До колкото помня, имаше някакви проблем с ускорението над 3000 оборота, така че да видим как надува тогава колата. Звука от актуатора не е нормален, но трябва да се погледне евентуално от човек който разбира. Ти скоро си идваш към БГ, обаче не знам колко добра идея е да тръгваш с колата, преди да си сигурен какво ѝ е, иначе тук в БГ за нула време ще смениш актуатора с някой от морга и ще пробваш и съответно ако ти реши проблема го купуваш, но при теб не знам този вариант дали е възможен.
Ето как изглеждат нещата отвътре:
В твоят случай разликата е, че актуатора не е вакуумен а е електрически.
Можеш да заснемеш видео на живи данни на колата при ускорение и да го качиш да го видим. До колкото помня, имаше някакви проблем с ускорението над 3000 оборота, така че да видим как надува тогава колата. Звука от актуатора не е нормален, но трябва да се погледне евентуално от човек който разбира. Ти скоро си идваш към БГ, обаче не знам колко добра идея е да тръгваш с колата, преди да си сигурен какво ѝ е, иначе тук в БГ за нула време ще смениш актуатора с някой от морга и ще пробваш и съответно ако ти реши проблема го купуваш, но при теб не знам този вариант дали е възможен.
- Cheha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 22.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740Li G12 LCI
Re: притеснителен звук
Колега имам същия проблем този звук е от Електронното управление на турбото мъчи се да избута лостчето което управлява турбината или по-точно геометрията, та геометрията ти е пълна със сажди и трябва да я свалиш да я изчистят
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: притеснителен звук
Проблема го реших,свалях турбината като мислих че проблема е там,оказа се цепнатина в горното гумено коляно на кулера където влиза в егр клапана,нямах грам представа че може да окаже влияние на актуатора,и разхода ми падна;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Re: притеснителен звук
Cheha
Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.05.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E-60 аВе батко тВа колкоз коня?
Re: притеснителен звук
Непрочетено мнение от Cheha » 09 Окт 2015, 1:27
Колега имам същия проблем този звук е от Електронното управление на турбото мъчи се да избута лостчето което управлява турбината или по-точно геометрията, та геометрията ти е пълна със сажди и трябва да я свалиш да я изчистят
Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.05.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E-60 аВе батко тВа колкоз коня?
Re: притеснителен звук
Непрочетено мнение от Cheha » 09 Окт 2015, 1:27
Колега имам същия проблем този звук е от Електронното управление на турбото мъчи се да избута лостчето което управлява турбината или по-точно геометрията, та геометрията ти е пълна със сажди и трябва да я свалиш да я изчистят
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3332
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: притеснителен звук
Стара тема малко, но зор ли се вади турбината за почистване? Имам същия звук и същата грешка. Когато го няма звука колата върви перфектно. Като се появи и става мудна.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани