Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Модератор: bum_bum
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
100 тей прай6. Вчера си наредих пари по сметката да я взема, че нямах наличност
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
nayden написа:При условие ,че има оригинална конзола която става що трябва да се търси под вола теле . Какъв е проблема , скъпа ли е ?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-M3-3-2- ... 5b022ecb32
Не е скъпа, но е продадена.. и е на път за Бг Снощи помолих madchicken да ми я купи, но чаках да ми потвърди, че е купена преди да се похваля Благодаря на всички за идеите, дано темата да е полезна за други
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
bum_bum написа:100 тей прай6. Вчера си наредих пари по сметката да я взема, че нямах наличност
Тоя продавач със сигурност има и други , просто му пиши . Аз съм вземал от него такива преди време .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Майтапя се. Аз потърсих в началото като каза колегата ама нали този вариант му беше скъп и за това не съм го споменавал.
Иначе нещо се запалих от темата и аз да не остана по-назад без кулер и мислех днес да го взема.
Иначе нещо се запалих от темата и аз да не остана по-назад без кулер и мислех днес да го взема.
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
В началото въобще не се замислих, че е възможно s50 и s54 да имат еднакво маслено тяло и тогава, както писах в началото на темата, гледах един пълен комлект от S54 - радиатор, тръби и маслено тяло, с доставката около 430 лв... и с ясната идея, че няма да ползвам радиатора и тръбите
Това тяло от S50 с доставката трябва да дойде за под 300лв., като дойде ще разбера точно. Разликата не е малка
Това тяло от S50 с доставката трябва да дойде за под 300лв., като дойде ще разбера точно. Разликата не е малка
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема :
Дали може да се ползва конзолата от М3 за М42 ?
Дали може да се ползва конзолата от М3 за М42 ?
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
speka_rs написа:Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема :
Дали може да се ползва конзолата от М3 за М42 ?
He
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Преди няколко часа купих една от тук. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M3-S5 ... 3ce4ff5b3c
Мисля цената е непобедима така че който му трябва да налазва.
Поздрави.
Мисля цената е непобедима така че който му трябва да налазва.
Поздрави.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Някой ще ми поясни ли каква е работата с тия стандарти на връзките за афтърмаркет кулер. Гледам, че има JIC, AN, ORB и кви ли не още. Харесал съм си кулер, който е 10AN, какви трябва да са накрайниците към конзолата и дебелината на маркуча?
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Хайде отново по темата.
Накрайниците към конзолата предполагам ще се майсторят при стругар, така, че каквито на теб са ти удачни мисля. Няколко фирми предлагат готови коплекти. ВАК, Динан и още един два производителя. Мисля всичките са АН стандарт.
Относно другите части, първо избра ли си достатъчно голям кулер за твойте нужди? Второ, ако да той с какви връзки е? Трето има различни видове маслени пътища: с армирана оплетка(тежки), такива с платнена и тефлонов тип, който са без скоби за захват. Последните само се нахлузват върху накрайника и някак успяват да държат сериозно налягане без да изпуснат. Другите два типа се захващат с пресов накрайник. Вътрешния диаметър мисля е добре да е същия като този на тялото или съответно на изходящите накрайници. Това мисля ще рече 10,12мм утре може да премеря и ще потвърдя. Също мога да снимам, различните видове накрайници ако е нужно. Както и да е, ще ти трябва също преработен Банджо болт от М5х към М3 за Ваноса. Т.е. от Фи14мм да премине към М12 резба за новото маслено тяло.
Поздрави.
Накрайниците към конзолата предполагам ще се майсторят при стругар, така, че каквито на теб са ти удачни мисля. Няколко фирми предлагат готови коплекти. ВАК, Динан и още един два производителя. Мисля всичките са АН стандарт.
Относно другите части, първо избра ли си достатъчно голям кулер за твойте нужди? Второ, ако да той с какви връзки е? Трето има различни видове маслени пътища: с армирана оплетка(тежки), такива с платнена и тефлонов тип, който са без скоби за захват. Последните само се нахлузват върху накрайника и някак успяват да държат сериозно налягане без да изпуснат. Другите два типа се захващат с пресов накрайник. Вътрешния диаметър мисля е добре да е същия като този на тялото или съответно на изходящите накрайници. Това мисля ще рече 10,12мм утре може да премеря и ще потвърдя. Също мога да снимам, различните видове накрайници ако е нужно. Както и да е, ще ти трябва също преработен Банджо болт от М5х към М3 за Ваноса. Т.е. от Фи14мм да премине към М12 резба за новото маслено тяло.
Поздрави.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1611
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
ти трябва също преработен Банджо болт от М5х към М3 за Ваноса. Т.е. от Фи14мм да премине към М12 резба за новото маслено тяло
банджо болтове има със всякакви размери и дължини .Аз като ми трябват такъв тип връзки или елементи ходя в хидромарк че са на лесно .Правят и такова кербоване на накрайниците .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
Тоя за ваноса не съм го още мислил че другите бая напрежение ми дадоха докато разгадая разликата между АН, БСП, метрични и разни др. стандарти.
Преходник от филтъра към 10АН май ще си взема от ВАК. По принцип ми се вижда възможно да се навие резба с изходи 10АН ама не знам дали е много удачно. Маркучите най-вероятно ще са армирани и ще ги хвана с достатъчно скоби за да не тежат на кулера или изходите на филтъра и да не се подмятат. Др вариант е Аерокуип на на Мокал.
Консултирах се тук-там с разни иностранни тунингистчета и останах с впечатлението, че имам нужда от 25 редов радиатор с 235 милиметрова матрица и -10 маркучи. Марката ще е Мокал или Сетраб, че китайците май много не ги бивало пък и да се спука тоя кулер си представям какъв яд ще бера.
Конзолата е вече тук, тия дни ще я нося на песъкоструй и ще се ориентирам за маркучите и накрайниците дали от тук да ги взимам или да ги поръчвам от някъде.
Преходник от филтъра към 10АН май ще си взема от ВАК. По принцип ми се вижда възможно да се навие резба с изходи 10АН ама не знам дали е много удачно. Маркучите най-вероятно ще са армирани и ще ги хвана с достатъчно скоби за да не тежат на кулера или изходите на филтъра и да не се подмятат. Др вариант е Аерокуип на на Мокал.
Консултирах се тук-там с разни иностранни тунингистчета и останах с впечатлението, че имам нужда от 25 редов радиатор с 235 милиметрова матрица и -10 маркучи. Марката ще е Мокал или Сетраб, че китайците май много не ги бивало пък и да се спука тоя кулер си представям какъв яд ще бера.
Конзолата е вече тук, тия дни ще я нося на песъкоструй и ще се ориентирам за маркучите и накрайниците дали от тук да ги взимам или да ги поръчвам от някъде.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
То хубаво ги има готови банджо болтовете, тук са по 40-50лв парчето.
Относно накрайниците към тялото на масления филтър и на мен ВАК комплекта най-ми допада дори и да е леко скъп за два накрайника, планка и болче.
Според един каталог по който аз си смятах колко голям радиатор ми трябва стига да не въртя мотора над 6500 пише, че 13 пити са достатъчни. Това е същата дебелина 235мм. Мисля и производителя е същия. Утре ще погледна отново за всеки случай.
Това са накрайниците.....
Десния е този който сплесква маркуча с армировката, левият е за маркуча който само се нахлузва без скоби и прочие....
П.С. Би трябвало скоро да зареди снимкита.
Относно накрайниците към тялото на масления филтър и на мен ВАК комплекта най-ми допада дори и да е леко скъп за два накрайника, планка и болче.
Според един каталог по който аз си смятах колко голям радиатор ми трябва стига да не въртя мотора над 6500 пише, че 13 пити са достатъчни. Това е същата дебелина 235мм. Мисля и производителя е същия. Утре ще погледна отново за всеки случай.
Това са накрайниците.....
Десния е този който сплесква маркуча с армировката, левият е за маркуча който само се нахлузва без скоби и прочие....
П.С. Би трябвало скоро да зареди снимкита.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12072
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Охлаждане на маслото при М52TU/M54
И аз гледах разни калкулатори и сметки, 13, 16 или 19 излиза на повечето. Но те основно смятат за стрийт приложение, а като и нададеш всичката газ за 10-тина км и тия сметки не излизат. По форумите основно пишат "the bigger, the better"
На мен тая табличка доста ми помогна да ми се изяснят нещата кое какво е, че тия кулери ги има с всички възможни накрайници.
Значи за ваноса ми трябва нов маркуч с едно банджо М12, което да се върже към тялото на филтъра и от другата страна М14 към колата и двете с 10АН накрая?
Има вариант да се ползва и стоковия маркуч с един преработен болт, който го продават ВАК.
Явно и трети вариант- направили са резбата на 14мм и си ползват оригиналния болт и маркуч.
На мен тая табличка доста ми помогна да ми се изяснят нещата кое какво е, че тия кулери ги има с всички възможни накрайници.
Значи за ваноса ми трябва нов маркуч с едно банджо М12, което да се върже към тялото на филтъра и от другата страна М14 към колата и двете с 10АН накрая?
Има вариант да се ползва и стоковия маркуч с един преработен болт, който го продават ВАК.
This kit and our 'euro oil-filter-housing only' kit are supplied with a modified VANOS Oil Line Port so you can use your original VANOS banjo bolt. With slight modification to your stock oil system, This is truly an install-and-go kit!
Явно и трети вариант- направили са резбата на 14мм и си ползват оригиналния болт и маркуч.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани