От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Модератор: bum_bum
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Този вид гуми не се предлагат във всевъзможни размери което определя и закупуването на възможно най-блиския до заводския разликата няма да е голяма тъй като колата е със цялостно задвижване на 325i мога лесно да разбера с колко лъже километража защото всички знаем този модел на всяка скорост колко може да вдигне - и както се оказва "гоооолямата" разлика в показанията са около 2-4 километра до 200 km/h
......което за мен е приемливо
За задната гума предполагам че ако някои вижда на снимките че опира мога да го уверя че реалноста е различна
За поредната гума колегата dpy е написал че е с фланци което е вярно, но те са 20 милимитрови които ще се махнат и и отговорите на всички питания по въпроса се се съдържат в този пост
Благодаря че го прочетохте!!
......което за мен е приемливо
За задната гума предполагам че ако някои вижда на снимките че опира мога да го уверя че реалноста е различна
За поредната гума колегата dpy е написал че е с фланци което е вярно, но те са 20 милимитрови които ще се махнат и и отговорите на всички питания по въпроса се се съдържат в този пост
Благодаря че го прочетохте!!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Имайте предвид, че оригинално, с предписания от завода размер гуми километражът лъже с 10тина км на висока скорост... При мен например пак в Е36 с оригинален размер гуми при 255 по километраж GPS-а показва 245 та с тези гуми просто си е оправил тази грешка Като цяло разликите в показанията на километража са най-малкия проблем. За мен единствения недостатък на малко по-високите гуми е в това, че все пак до някаква степен водят до намаляване на силата, която стига до пътя Иначе вс си е 6 и на мен също колата много ми харесва как изглежда като стойка
Имайте предвид и друго... един много показателен пример - Е46 М3 - стандартно на 18" и 19" - гуми отзад 255/40 ZR 18 или 255/35ZR19, но гумите за зимния пакет на същата кола са с размер 225/45 R 17 или 255/40 R 17 Разликата сами се сещате каква е
Имайте предвид и друго... един много показателен пример - Е46 М3 - стандартно на 18" и 19" - гуми отзад 255/40 ZR 18 или 255/35ZR19, но гумите за зимния пакет на същата кола са с размер 225/45 R 17 или 255/40 R 17 Разликата сами се сещате каква е
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Има ли развитие тук?
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
развитие...може да се каже че има но не е реализирано за сега
ще се махне наличния мотор които е м50b25 и ще се сложи s52b32 да си стане една красива М- тройка
после идеята е да се сложи качествен компресор кит, клъч диференциал, нова изпускателната система като минимума ще е Supersprint а може и нещо по добро да се сложи.
Като сложа новия мотор ще пусна снимки и клип.
ще се махне наличния мотор които е м50b25 и ще се сложи s52b32 да си стане една красива М- тройка
после идеята е да се сложи качествен компресор кит, клъч диференциал, нова изпускателната система като минимума ще е Supersprint а може и нещо по добро да се сложи.
Като сложа новия мотор ще пусна снимки и клип.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
S52B32 от US М3-ка ? Защо него
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
грешката е моя s50b32 най-вероятно ще е...
не знам за какво съм си мислил
извинявам се!!!
не знам за какво съм си мислил
извинявам се!!!
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
с50б32 не е оферта за компресиране на сток мотор....а и няма читави китове които да можеш да си купиш и директно да ги сложиш.
ако така и така моторът е навън си вземи ковани бутала и биели и го направи сега както трябва, за да не се занимаваш после.
друг вариант е с54б32 за който има много компресорни китове и от сток мотор с малко бууст може да очакваш 460 коня без никакви грижи (главата на С54 е много по-добра от С50 и прави доста повече коне на същото налягане). може да се пробваш и за повече, но биелите стават като спагети.
а моето лично мнение е с тези пари да си направиш кован м50б28 и да си сглобиш качествен турбо сетъп и да си караш с 450-500 коня без да се притесняваш. има достатъчно проекти и не се налага да откриваш топлата вода.
ако така и така моторът е навън си вземи ковани бутала и биели и го направи сега както трябва, за да не се занимаваш после.
друг вариант е с54б32 за който има много компресорни китове и от сток мотор с малко бууст може да очакваш 460 коня без никакви грижи (главата на С54 е много по-добра от С50 и прави доста повече коне на същото налягане). може да се пробваш и за повече, но биелите стават като спагети.
а моето лично мнение е с тези пари да си направиш кован м50б28 и да си сглобиш качествен турбо сетъп и да си караш с 450-500 коня без да се притесняваш. има достатъчно проекти и не се налага да откриваш топлата вода.
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Здравейте!
Има развитие по проекта и вече сме на етап 2
Колата отново е разглобена, този път ще е на съставните си части. Цялата ходова част ще бъде сменена нова и всичко отдолу ще бъде минато на пясъкоструй и прахово.
Всяка една част, включително и болтчетата и гайките ще бъдат като нови. Приготвен е и X-brace. Налични са и новия мотор + цялостна генерация Supersprint.
Ще бъе подменена цялата инсталация на колата с такава от М3 и ще се монтирала оригинална озвучителна система Harman Kardon.
Всичко би трябвало да е готово до лятото .
Има развитие по проекта и вече сме на етап 2
Колата отново е разглобена, този път ще е на съставните си части. Цялата ходова част ще бъде сменена нова и всичко отдолу ще бъде минато на пясъкоструй и прахово.
Всяка една част, включително и болтчетата и гайките ще бъдат като нови. Приготвен е и X-brace. Налични са и новия мотор + цялостна генерация Supersprint.
Ще бъе подменена цялата инсталация на колата с такава от М3 и ще се монтирала оригинална озвучителна система Harman Kardon.
Всичко би трябвало да е готово до лятото .
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Малко със закъснение ама има ли развитие
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Май че всичко ще се продава-иначе цялата кола е може би е най-красивото м3 е36. в Бг всичко е направено да е сток м3 натоварено с почти всички възможни ексти за модела.
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
При мен поне нито една снимка не се отваря в цялата тема. Нещо актуално?
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани