до колегите с кабрио - неработи гюрука
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Току що се връщам от гаража до сега мъчех синхронизацията и не става и не става.
Мотора който движи тавана не иска да работи.
Проверих микроключета: S3 S4 S5 S6 от схемата и всичките работят моторчето на тавана като му дам ток директно към него и то работи.
Не знам къде е проблема помагайте моля, работеше си и след като стоя зимата с хардтопа и на пролетта не ще.
Мотора който движи тавана не иска да работи.
Проверих микроключета: S3 S4 S5 S6 от схемата и всичките работят моторчето на тавана като му дам ток директно към него и то работи.
Не знам къде е проблема помагайте моля, работеше си и след като стоя зимата с хардтопа и на пролетта не ще.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Колега,нямаш ли някои приятел с читав кабел за диагностика да прочете модула?Аз вчера прочетох моя и доста грешки бяха записани,поне да ти подскаже къде да търсиш...
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Нямам иначе щях да съм го накарал вече. То обикновен сервиз става ли смисъл къде трябва да се закачи тоя кабел за да прочете модула, отпред на двигателя ли?
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
BMWACSCHNITZER написа:Колега,нямаш ли някои приятел с читав кабел за диагностика да прочете модула?Аз вчера прочетох моя и доста грешки бяха записани,поне да ти подскаже къде да търсиш...
Дай информация с какъв кабел, какъв софтуер, къде се включва. И какво се гледа.
Може да попитам моя майстор дали има конкретния софтуер с кабела.
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
А иначе как смятате колеги какви са симптомите според вас какъв е проблема. След като не иска да се синхронизира.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Да,отпред на кръглата букса за диагностика.А кабела трябва да е читав ADS защото не всички кабели могат да прочетат всички модули.Предишния ми кабел четеше компа и още някои но таблото,комфорт модула и някои други не искаше да ги прочете.Софтуер-аз ползвам ИНПА и ДИС,може и с ISTA но ми е слаб компа.Иначе може да е от много неща-изгорял мотор,микроключета,прецакан модул,изгорял бушон на +освата клема на акумулатора-при мен има(някои колега каза че при него няма),дори от незатегната клема на акумулатора може да е!Ако имаш път към Пловдив с удоволствие бих ти помогнал...
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
BMWACSCHNITZER написа:Да,отпред на кръглата букса за диагностика.А кабела трябва да е читав ADS защото не всички кабели могат да прочетат всички модули.Предишния ми кабел четеше компа и още някои но таблото,комфорт модула и някои други не искаше да ги прочете.Софтуер-аз ползвам ИНПА и ДИС,може и с ISTA но ми е слаб компа.Иначе може да е от много неща-изгорял мотор,микроключета,прецакан модул,изгорял бушон на +освата клема на акумулатора-при мен има(някои колега каза че при него няма),дори от незатегната клема на акумулатора може да е!Ако имаш път към Пловдив с удоволствие бих ти помогнал...
Благодаря много. Аз се чудя дали да не си купя кабел със софтуер и сам да си правя диагностики по кулата, че ми писна вече.
А относно възможностите които си изброил съм пробвал някой от тях:
1 Изгорял мотор - пробвах го като му дам директно ток от акумолатора и работи
2 Микроключета - те са общо 6 при мен пробвал съм 4 от тях ( като ги цъкна и ми правят верига на мултицета ) двете които несъм пробвал са при мотора за тавана.
3 - Прецакан модул - отворих го и ми изглеждаше като нов вътре , знам че така не съм го пробвал, но ако не работеше според мен нямаше да ми задвижва капака на тавана може би.
4 Изгорял бушон на + вата клема - нямам такъв, а другит бушони съм ги гледал 100 пати.
5 Не затегната клема на акумолатора - Затегнах я много.
Извода е че май без диагностика няма да минем.
- kurshuma_8
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.04.2012
- Местоположение: гр. Троян
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 cabrio 318i
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
и моят не работеше кът го взех но гледх туи клипче и се оправи
http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI
http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI
- david.i.singh
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.01.2014
- Пол: Мъж
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Колеги исках да ви попитам на този клип по описанието https://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI след като приберем гюрука под капака и преди да включим първо полужения на ключа на коя посока натискаме копчето? За отваряне или затваряне и до кога го задържаме смисъл чета, че се натиска за затваряне, но го държа докато не се отвори и не се вдигнат прозорците до средата ли, или като приберекапака го пускам и натискам това за отваряне? Мерси!
- eekset
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
някъде имаше едно PDF-че с всякакво инфо за софттоп, аз него го ползвам - та там са писали
* сваляш всички прозорци долу
* нагъваш покрива в отделението
* захлупваш му капака
* закачаш моторчетата в багажника (и затваряш багажника)
в това положение капака трябва да седи почти затворен, без да е заключен от бравичките, а ключа върнат в начално положение
* натискаш копчето към положение "прибиране на софттопа" (т.е. натам накъдето искаш да го сгънеш / да си на "открито")
* завърташ ключа един път - междинното положение дето ти пуска радиото, не на контакт
* изчакваш да тръгне да затваря капака с бравичките
* пускаш копчето когато бравичките го заключат, т.е. когато си е нормално сгънат и капака е затворен...
след това всичко треа да си е на 6. ако решиш да се захлупваш, просто си държиш копчето за затваряне.
или казано на английски:
INITIALIZATION PROCEDURE
1. The top must be placed in the storage compartment
• Motors engaged with the drives.
• Top storage cover closed
2. Ignition key switched OFF.
3. Press and hold the top switch in the lowering direction.
4. Switch the ignition on (KL R).
5. After approximately 10 seconds the top storage cover will start to close and lock.
6. At this point release the the top switch. The initialization procedure will continue running.
The procedure is complete approximately 0.5 seconds after the top storage cover
is closed and locked.
p.s.
някой ден треа се напъна да синтезирам цялата тема в едно мнение
* сваляш всички прозорци долу
* нагъваш покрива в отделението
* захлупваш му капака
* закачаш моторчетата в багажника (и затваряш багажника)
в това положение капака трябва да седи почти затворен, без да е заключен от бравичките, а ключа върнат в начално положение
* натискаш копчето към положение "прибиране на софттопа" (т.е. натам накъдето искаш да го сгънеш / да си на "открито")
* завърташ ключа един път - междинното положение дето ти пуска радиото, не на контакт
* изчакваш да тръгне да затваря капака с бравичките
* пускаш копчето когато бравичките го заключат, т.е. когато си е нормално сгънат и капака е затворен...
след това всичко треа да си е на 6. ако решиш да се захлупваш, просто си държиш копчето за затваряне.
или казано на английски:
INITIALIZATION PROCEDURE
1. The top must be placed in the storage compartment
• Motors engaged with the drives.
• Top storage cover closed
2. Ignition key switched OFF.
3. Press and hold the top switch in the lowering direction.
4. Switch the ignition on (KL R).
5. After approximately 10 seconds the top storage cover will start to close and lock.
6. At this point release the the top switch. The initialization procedure will continue running.
The procedure is complete approximately 0.5 seconds after the top storage cover
is closed and locked.
p.s.
някой ден треа се напъна да синтезирам цялата тема в едно мнение
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Колеги имам е36 полуавтоматично кабрио.Герука не ми се вдига сам а го вдигам ръчно.За мен не е проблем даже предпочитам така да става.Всичко точно обаче само едно нещо ме дразни и искам да променя.Моля колегите с опит да ми обяснят има ли начин като сваля мекия таван, да се затваря и капака ,защото в моя случай стои леко отворен... ????
- eekset
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
DragomirD написа:Колеги имам е36 полуавтоматично кабрио.Герука не ми се вдига сам а го вдигам ръчно.За мен не е проблем даже предпочитам така да става.Всичко точно обаче само едно нещо ме дразни и искам да променя.Моля колегите с опит да ми обяснят има ли начин като сваля мекия таван, да се затваря и капака ,защото в моя случай стои леко отворен... ????
без да е закачено моторчето - трудно. Има едни жила, ако намериш начин удобен за теб да ги придърпаш и застопориш в определено положение - теоретично ще стане
btw, ако караш с по-висока скорост тоя капак не почва ли да се надига
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
Ами не, но ми се ще да се затваря все пак моторчето си го имам само щангите за тавана ги няма..то това би трябвало да не му пречи нали???
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
някой може ли да обясни как се сваля целия покрив , че искам да го закарам малко на поправка
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: до колегите с кабрио - неработи гюрука
На стари години ми се наложи да се занимавам с кабриолет, но кво да се прави, дъщерята обеща да покарам, докато все още имам коса за развяване .
Ако някой може да помогне .... гюрука е пълен автомат и пипан от доста хора, при опит за инициализация, двете жила придърпват капака на гюрука, но не спират, мотора им продължава да трака и до там. Ключето, което е в дясно при "куките" на капака трябва да работи, като затваряш, се чува, че щрака ключалката на багажника.
Ако някой може да помогне .... гюрука е пълен автомат и пипан от доста хора, при опит за инициализация, двете жила придърпват капака на гюрука, но не спират, мотора им продължава да трака и до там. Ключето, което е в дясно при "куките" на капака трябва да работи, като затваряш, се чува, че щрака ключалката на багажника.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани