Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
И двата носача от единия край са с тампони и те могат да се сменят само без да взимаш цял носач . Цял носач сменяш само заради разбит шарнирен болт ( и двата носача в другия си край са с такива ) или го възстановяваш шарнира без да купуваш нов носач . Принципно аз съм за рециклирането на шарнирите тъй като съм си намерил място където го правят изключително професионално и качествено и държат повече от носач над среден ценови клас нов. Това което описваш колега ме навежда веднага на мисълта че много не си ги обясняваш нещата по окчаването ( в което няма нищо лошо или пък причина да се засягаш ) , но имаш нужда от професионална помощ един път да ти установи дефектациите по окачването и втори път да извърши монтьорската работа освен ако не си решил това да го направип сам. Но определено иди да ти огледат добре ходовата част отдолу и си направи списък с който да действаш по-нататък. Успех.ПС: Тампона големия на надлъжния носач ( разговорно още му викат кривия и горния ) може да се виждаш леко движение , но не и описаното разхождане напред назад и особено чукане метал в метал , тъй че сменяш задължително , шарнирите държиш с ръка докато мърдаш гумата в различни посоки и се усеща луфта в тях ама то затова се ходи на преглед преден мост да ти кажат диагнозата.
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
по някое време идва и момента, че една такава "изпусната" предница просто трябва да се ремонтира. взимаш си целият комплект (носачи, щанги и т.н.), за половин ден се сменя всичко, после се регулира сходимостта и следващите 200к км няма да имаш никакви, ама никакви проблеми (ако сложиш разбира се Lemförder).
всичко друго са решения, които са свързани само с губене на време и излишни нерви.
всичко друго са решения, които са свързани само с губене на време и излишни нерви.
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Две години се мъчих с този проблем, накрая го реших - рециклирах 4-те предни носача, естествено тампоните бяха скъсани, сложихме 4 нови, рециклиране на носачите и всичко стана бетон.... един реглаж и заспиваш !!!
това е един от най-често срещаните проблеми при Е34 и Е28, има цяла тема за това нещо
Забележка - Никога не сменяй носачи или каквото и да било по окачването по единично .... винаги се слага комплект
Съвет - на мястото на тампоните си сложи - полиуретанови тампони !!! Аз това смятам да направя, и да си карам още 10 години с тях
това е един от най-често срещаните проблеми при Е34 и Е28, има цяла тема за това нещо
Забележка - Никога не сменяй носачи или каквото и да било по окачването по единично .... винаги се слага комплект
Съвет - на мястото на тампоните си сложи - полиуретанови тампони !!! Аз това смятам да направя, и да си карам още 10 години с тях
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Абе това с полиуретана е малко крайно. И аз твърдо се бях засилил, но категорично се разубедих (за което спомогнаха някои колеги с по-реален поглед от моя ). Пътищата ни просто превръщат всякакви подобни модове по окачването в нещо, което много бързо намразваш. Дори се отказах от по-ниски и твърди от стоковите пружини.
Иначе да - най-добре е да се сменят всички носачи наведнъж. Но пък ако от всичките излезе само един за смяна се губи смисъла. Никога не знаеш старите колко още ще изкарат.
Иначе да - най-добре е да се сменят всички носачи наведнъж. Но пък ако от всичките излезе само един за смяна се губи смисъла. Никога не знаеш старите колко още ще изкарат.
- justboy
- Олдскул фен
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Aйде и аз да си задам въпроса, с какви джанти караш?
E34, E38
- krustev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Здравейте отново колеги. Карам с нормални 15-ки лети модел на бвм. Не са ламаринените.
Сега решил съм да сменя тампоните на ляв и десен горен грив носач, тампоните ляв и десен на долен прав носач, да рециклирам накрайника на десния долен прав носач и да мина реглаж.
Виждам, че колега във форума изработва полиуретанови тампони и си мисля да взема комплект 2 за кривия и 2 за правия носач.
Мнения за полиуретана!? Или да заложа на льомфьодер. Ползвам 30% отстъпка от ауто+ и мисля че ще дойде добра за цена за льомфито.
Но сякаш повече клоня за полиуретана... а вие как мислите?!
Сега решил съм да сменя тампоните на ляв и десен горен грив носач, тампоните ляв и десен на долен прав носач, да рециклирам накрайника на десния долен прав носач и да мина реглаж.
Виждам, че колега във форума изработва полиуретанови тампони и си мисля да взема комплект 2 за кривия и 2 за правия носач.
Мнения за полиуретана!? Или да заложа на льомфьодер. Ползвам 30% отстъпка от ауто+ и мисля че ще дойде добра за цена за льомфито.
Но сякаш повече клоня за полиуретана... а вие как мислите?!
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- krustev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
е34.toni - къде и колко парички ти излезе рециклирането!?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
За полиуретана сме писали също, потърси и в другите подфоруми. Обширна е темата и по-добре да не я започваме наново.
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Малко се съмнявам симптомите, които описваш да са причинени само от тампоните на кривите носачи По-добре се съсредоточи върху шарнирите, както ти казаха. Всичко тук е гадаене, но все пак да препоръчаме от кое да почнеш.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Имах същия проблем много шибано до 80 макс Смених гуми и джанти два пъти, но проблема остана след което смених тампони на горните носачи - Лемфьодер (още ме е яд че не сложих от е32 750) паразитен хебел, средна кормилна щанга, долен носач и реглаж, след което пак трепереше а беше много стегната и се оказа и крива гума като цяло маи е34 е много капризна откъм ходова част, гуми и джанти трябва всичко да е 6, поне при мен беше така. Така че колегата може да погледне и тези работи.
- krustev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Така колеги идвам от гаража ми след цял ден стоене на челни стойки и какво ли не. Имам чувство че камион е минал отгоре ми
Какво направих днес!?
Вдигнах колата на два крика за по сигурно, махнах спирачния апарат, свалих спирачния диск, откачих амортисьора и го извадих и като се откри поле за действиее се метнах Махнах долния прав носач, шарнира беше аут, тампона не беше мръднал, нито скъсано нито луфт, напънах го с една отверка наляво надясно здрав не поддава, никаде не видях пукнатини, не мисля да го сменям, после махнах големия крив носач, видях голям зор докато го сваля, при него шарнира е аут,тампона изглеждаше на 70% но като го напънах налево надесно с отверката и видях голям цепнатина, ще се сменя с полиуретанов.
За сега 2 шарнира и един тампон. Кормилните накрайници също бяха в недобро здраве, извадиха ми нервите докато ги развия (гайката се върти с болта, няма място за контра, ядосан се и двата ги отрязох) Така че + 2 нови кормилни накрайника, някои знае ли колко пари са доло горе!?
Таа.. колата сега е на трупчета от ляво,утре мятам същата процедура отдясно, където е по разбита, там най вероятно и двата тампона + 2 шарнира 100% и кормилните накрайници ще се правят на интересне и 2 нови... оххх
Колата цялото и предно окачване ще бъде на земята до утре вечер и после се почва пазаренето
Какво направих днес!?
Вдигнах колата на два крика за по сигурно, махнах спирачния апарат, свалих спирачния диск, откачих амортисьора и го извадих и като се откри поле за действиее се метнах Махнах долния прав носач, шарнира беше аут, тампона не беше мръднал, нито скъсано нито луфт, напънах го с една отверка наляво надясно здрав не поддава, никаде не видях пукнатини, не мисля да го сменям, после махнах големия крив носач, видях голям зор докато го сваля, при него шарнира е аут,тампона изглеждаше на 70% но като го напънах налево надесно с отверката и видях голям цепнатина, ще се сменя с полиуретанов.
За сега 2 шарнира и един тампон. Кормилните накрайници също бяха в недобро здраве, извадиха ми нервите докато ги развия (гайката се върти с болта, няма място за контра, ядосан се и двата ги отрязох) Така че + 2 нови кормилни накрайника, някои знае ли колко пари са доло горе!?
Таа.. колата сега е на трупчета от ляво,утре мятам същата процедура отдясно, където е по разбита, там най вероятно и двата тампона + 2 шарнира 100% и кормилните накрайници ще се правят на интересне и 2 нови... оххх
Колата цялото и предно окачване ще бъде на земята до утре вечер и после се почва пазаренето
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Браво Само да те посъветвам да не слагаш полиуретан на само 1-2 носача. Или сложи навсякъде, или си вземи заводски тампони.
Гайките на подобни болтове като ги развиеш е добре да ги разкараш хубаво, да се прочисти резбата. После "отлепяш" болта и развиваш гайката без подобни мъки.
Гайките на подобни болтове като ги развиеш е добре да ги разкараш хубаво, да се прочисти резбата. После "отлепяш" болта и развиваш гайката без подобни мъки.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Този съвет от дългогодишен опит по пистите ли е породен или просто си го чувал отнякъде? Точно на кола, която се кара само по улиците си заслужава да се сложи полиуретан (ама поверлфекс, не местните евтини имитации) на кривите носачи.Dirty M5 driveR написа:Браво Само да те посъветвам да не слагаш полиуретан на само 1-2 носача. Или сложи навсякъде, или си вземи заводски тампони.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
Не ми е породен съвета от опит по пистите... Просто гледам, че колегата ще сменя където и който тампон се окаже заминал. В тоя случай няма да е добре да сложи по един полиуретан на ляв долен и десен горен носач... Иначе да - за кривите носачи всички знаем колко главоболия причиняват тампоните им и си е хубаво да се сложи Пауърфлекс, ама той не е 20лв...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6213
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата тресе наляво-дясно между 85-98 км/ч защооо!?
krustev написа:Здравейте отново колеги. Карам с нормални 15-ки лети модел на бвм. Не са ламаринените.
Сега решил съм да сменя тампоните на ляв и десен горен грив носач, тампоните ляв и десен на долен прав носач, да рециклирам накрайника на десния долен прав носач и да мина реглаж.
Виждам, че колега във форума изработва полиуретанови тампони и си мисля да взема комплект 2 за кривия и 2 за правия носач.
Мнения за полиуретана!? Или да заложа на льомфьодер. Ползвам 30% отстъпка от ауто+ и мисля че ще дойде добра за цена за льомфито.
Но сякаш повече клоня за полиуретана... а вие как мислите?!
Колега, сложи си льомфьордер, изчислен за твоята кола, за да ти е мирна главата. Това, което признават производителите на полиуретановите тампони е, че окачването се втвърдява, при лошо гресиране почват да скърцат, здравината им се доближавала до тази на оргиналните, но е малко по-лоша от нея. А това, което не признават...
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани